Prowadzisz biznes? Postaw pierwsze kroki w sieci dzięki Cyfrowym Rewolucjom

poniedziałek, 20.6.2022 19:50 118

Cyfryzacja w ostatnich latach nabrała nadzwyczajnego tempa. Obecność w sieci stała się jednym z nieodłącznych elementów dobrze funkcjonującej marki. Chcesz wprowadzić swoją firmę do internetu, ale nie wiesz, od czego zacząć? Poznaj Cyfrowe Rewolucje – Twój przewodnik po świecie e-commerce i marketingu online.

Cyfrowe Rewolucje – skorzystaj z wiedzy ekspertów

Cyfrowe Rewolucje to wyjątkowe przedsięwzięcie mBanku – jego celem jest wsparcie przedsiębiorców w procesie rozwijania własnej firmy w internecie.

Laureatom konkursu w transformacji pomaga sztab specjalistów oferujących zarówno wsparcie merytoryczne, jak i technologiczne. Nie jest to jednak wiedza niedostępna dla ogółu. Porady na temat pierwszych kroków w marketingu internetowym i e-commerce znajdziesz także w darmowej bazie wiedzy Cyfrowych Rewolucji. Dostępne tam materiały także zostały przygotowane przez ekspertów. Do dyspozycji przedsiębiorców oddano kursy, obszerne artykuły i poradniki, webinaria oraz case studies.

Ich tematyka dotyczy m.in. pojęć z zakresu logistyki, prawa w sieci, obsługi klienta, płatności online i marketingu internetowego.   

Działalność w sieci – jakie masz możliwości?

Prowadzenie e-commerce’u to rozwiązanie, które oferuje wiele możliwości przedsiębiorcom. Dzięki temu możesz sprzedawać swoje produkty bez wychodzenia z domu. Jest to wygodne rozwiązanie zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego klienta. Co ważne, rozwój firmy i wprowadzenie sprzedaży online wcale nie musi być kosztowne. Jeśli masz już stronę, możesz ją rozbudować o sekcję ze sklepem. Możesz stworzyć także sklep od podstaw, opierając się np. na modelu biznesowym dropshipping. Jak to działa? Wystarczy, że uruchomisz swój e-sklep i nawiążesz współpracę z hurtowniami. Wówczas sprzedajesz de facto produkty pochodzące z danej hurtowni i stajesz się pośrednikiem między nią, a konsumentem. Nie musisz więc fizycznie posiadać towarów ani magazynu. Zajmujesz się natomiast promocją sklepu online i jego rozbudową.

Wygoda przede wszystkim

W działalności internetowej liczy się wygoda – zarówno Twoja, jak i klientów. Im mniej przeszkód podczas procesu sprzedażowego tym większa szansa na powodzenie pojedynczych transakcji. Wybierając platformę sprzedażową, zadbaj o to, by oferowała jak najwięcej możliwości pod względem płatności.

Postaraj się także, by interfejs był jak najbardziej przyjazny i przejrzysty. Pierwsze doświadczenia z wybranym sklepem mają kluczowe znaczenie w kontekście decyzji podejmowanych przez klientów.

W poszukiwaniu porad i wskazówek zajrzyj do bazy wiedzy Cyfrowych Rewolucji. To niezawodne źródło inspiracji w kwestii prowadzenia e-commerce i działalność w sieci.