Jak wybrać idealny szyld dla swojej firmy?

poniedziałek, 5.8.2024 13:35 224

Posiadanie własnej firmy wiąże się z koniecznością dotarcia do klientów. Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie szyldów reklamowych. Są to specjalne nośniki informacyjne, które pozwalają zlokalizować siedzibę firmy i przedstawiają jej nazwę, logo, a niekiedy także prostą grafikę. Szyldy reklamowe są zazwyczaj ulokowane przed wejściem do budynku, dzięki czemu każdego dnia mogą zauważyć je tysiące przechodniów.

Szyldy - za co odpowiadają?

Szyldy firmowe są niezbędne zarówno dla mniejszych, jak i dla większych firm. Są one bowiem pierwszą rzeczą, którą dostrzega potencjalny klient, zastanawiający się nad wejściem do budynku, w którym działa firma. Szyldy pełnią przede wszystkim funkcję informacyjną, aczkolwiek w obecnych czasach uważa się je także za jedną z najważniejszych reklam zewnętrznych. Są one znane z tego, że pozwalają wyróżnić firmę na tle konkurencji, dlatego też wiele osób stawia na kolorowe i rzucające się w oczy szyldy. Co ciekawe, mogą one także odzwierciedlać filozofię danej firmy, w efekcie czego stworzenie odpowiedniego szyldu jest bardzo ważne. Szyldy z oryginalnym wzorem, które są schludne i proste w odbiorze, powinny zrobić świetne wrażenie, dlatego warto się na nie zdecydować. Co ważne, szyldy są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne, a także nie wymagają częstej zmiany, dzięki czemu mogą realizować swoje funkcje przez długie lata.

Jakie szyldy cieszą się dużą popularnością?

Szyldy to mocno zróżnicowana kategoria, co sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Miłośnicy rustykalnego stylu bardzo chętnie stawiają na szyldy zrobione z drewna. Przedsiębiorcy, dla których najważniejsza jest prostota i minimalizm, docenią z kolei szyldy wykonane z aluminium. Sporo osób bardzo dużą uwagę zwraca także na żywotność szyldów. Jeśli zależy Ci na tym, by przetrwały one próbę czasu, to warto zdecydować się na produkty z metalu albo mosiądzu. Osoby chcące zachęcić klientów do korzystania ze swoich usług często wybierają też kasetony reklamowe. Z ich pomocą możliwe jest wyraźne oznakowanie danego punktu. Znajdują się na nich najważniejsze informacje, takie jak logo firmy czy jej nazwa. Kasetony występują w różnych kształtach, co sprawia, że można je dopasować pod specyfikę danego przedsiębiorstwa. Alternatywą są dla nich banery reklamowe, które pod wieloma względami są podobne do kasetonów, aczkolwiek trzeba pamiętać, że są one znacznie bardziej zaawansowane. Zazwyczaj banery są większe i mocno rozbudowane, dlatego też nie może zabraknąć na nich informacji o godzinach otwarcia firmy, danych kontaktowych czy zakresie świadczonych usług. 

Ciekawe rozwiązania dla firm - litery 3D oraz neony

Zwykłe szyldy reklamowe mają wiele mocnych stron, jednak przy obecnej konkurencji mogą okazać się niewystarczające. Aby pozyskiwać nowych klientów, obligatoryjne jest korzystanie z nowoczesnych nośników reklamowych. Doskonałą alternatywą dla standardowego szyldu reklamowego mogą być litery 3D. Dzięki ich zastosowaniu nazwa Twojej firmy będzie mocno rzucała się w oczy. Ich trójwymiarowa konstrukcja przykuwa uwagę przechodniów, co sprawia, że na pewno warto się na nie zdecydować. Litery te wykonuje się głównie z MDF i PVC, co oznacza, że są one naprawdę żywotne i mogą przetrwać próbę czasu. Aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić siedzibę swojej firmy, warto postawić na neony. Osoby zainteresowane ciekawą reklamą na pewno zakochają się w tym produktach. Są one podświetlane, co sprawia, że szczególnie efektownie wyglądają w godzinach wieczornych oraz nocnych. Neony mogą zostać wykorzystane chociażby do uatrakcyjnienia napisu z nazwą firmy. Spektrum ich zastosowań jest jednak na tyle szerokie, że każdy powinien je docenić.