Jak integracja przez plik produktowy, to tylko z Feedink

środa, 15.4.2020 17:43 573

Sprzedaż w Internecie rośnie i wszystko wskazuje na to, że będzie rozwijać się jeszcze bardziej dynamicznie. Konsumenci postrzegają zakupy w sieci jako bezpieczne pod każdym kątem. Tym, co ułatwia klientom podjęcie decyzji zakupowej, jest prawdziwa i aktualna informacja o ofercie.

Wyzwania w zakresie dystrybucji treści o ofercie

Dystrybucja treści o ofercie to złożony proces. Tym bardziej, jeżeli oferta ma być prezentowana w różnych kanałach marketingowych. Duże znaczenie ma także wielkość bazy produktów. Oczywiste wydaje się, że im jest większa, tym dłużej trwa jej aktualizowanie. Powszechnie stosowanym współcześnie narzędziem do udostępniania i aktualizacji treści są popularne pliki produktowe. Formaty XML i CSV są znane chyba wszystkim zaangażowanym we współpracę z sieciami afiliacyjnymi, porównywarkami cenowymi, Google Ads i reklamującymi się na Facebooku. Jak poprawić wydajność aktualizacji treści na różnych kanałach? Przecież każdy wydawca oczekuje formatki dostosowanej do swoich wytycznych. Poza tym tylko taka gwarantuje optymalny zwrot w inwestycji w reklamę produktową.

Feedink. I integracja postępuje „just like that”

Sporym wyzwaniem jest także tempo aktualizacji bazy produktowej. Już przy kilkuset pozycjach czasochłonność takiego procesu realizowanego manualnie jest zbyt duża. Dlatego warto korzystać ze wsparcia specjalistów w tej dziedzinie, takich jak Feedink. Firma oferuje zintegrowany system do zarządzania feedem produktowym i wymiany danych z wydawcami, a nawet platformami sklepowymi. Sercem narzędzia jest aplikacja webowa agregująca dane o ofercie i bieżące dane z popularnych narzędzi do analityki internetowej. Po zalogowaniu się do systemu można z jednego miejsca zarządzać całą bazą produktów. Ponadto, system jest zintegrowany ze wszystkimi wiodącymi wydawcami reklamowymi dla e-commerce. Dzięki temu narzędzie automatycznie konwertuje agregowane dane na format pliku produktowego zgodne z wytycznymi danej platformy.

Pliki produktowe do każdej platformy

Feedink współpracuje z większością platform funkcjonujących na rynku polskim i międzynarodowym. W aplikacji można automatycznie generować pliki do systemów wielu sieci afiliacyjnych, porównywarek cenowych, na platformy mediów społecznościowych i wyszukiwarek. Narzędzie umożliwia automatyczne analizowanie, aktualizowanie i generowanie plików produktowych dla partnerów takich jak: Domodi, Criteo, Google, Facebook, Homebook, Nokaut, Sociomatic, StylFM, ShopAlike, Scrab Research, Ceneo, Okazje.info, OmniConsole i wielu innych (pełna lista pod adresem https://feedink.com/pl/integrations). Co więcej, firma cały czas rozwija sieć integracji o partnerów, z którymi chcą współpracować przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą w Internecie.