Gadżety reklamowe a ich faktyczne działanie w praktyce

poniedziałek, 10.8.2020 11:07 827

Gadżety reklamowe mogą okazać się czymś więcej niż tylko kolejnym akcesorium na blacie biurka czy półce w kuchni. W końcu żadna kampania marketingowa nie odniesie sukcesu, jeśli jej główne narzędzie - w tym przypadku gadżety reklamowe - okaże się wadliwe lub zupełnie nieprzydatne. Pracując nad przygotowaniem produktów reklamowych warto decydować się na akcesoria wielofunkcyjne i trwałe. Czas zerwać ze stereotypem: akcesoria promocyjne to nie tylko smycze i plastikowe długopisy. Logo marki może być naniesione na wiele różnorodnych form, w tym na naczynia, ubrania, bagaż a także drobiazgi przydatne w podróży.

Gadżety reklamowe z nadrukiem - logo marki bliżej klienta

Jak zatem przygotować skuteczną kampanię promocyjną, wykorzystując do tego celu gadżety reklamowe z nadrukiem? Rozwiązaniem okazuje się możliwość personalizowania poszczególnych akcesoriów w taki sposób, aby ich wygląd dobrze odzwierciedlał charakter działalności danej marki oraz aby były funkcjonalne na co dzień. 

Akcja promocyjna może przybierać różną formę. Można postawić na rozdawanie drobiazgów, np. osobom podchodzącym do stoiska w czasie trwania targów. Kampania może być skierowana do stałych klientów, którzy poprzez swoje kontakty dalej będą upowszechniać markę oraz jej działalność. Gadżety reklamowe można rozdawać także podczas konferencji. Wreszcie - przydatne gadżety można wykorzystywać w biurze, podczas imprez lub odwiedzin gości czy kontrahentów.

Jeżeli planuje się obdarować konkretną osobę, jak np. zaufanego klienta lub podwykonawcę, warto dobrać akcesorium w taki sposób, aby okazało się przydatne na co dzień. Dla osób które często podróżują z pewnością przydatna okaże się wytrzymała torba na laptopa lub usztywniony plecak. Dla aktywnych fizycznie doskonałym wyborem są bidony oraz butelki na wodę, a także poręczne etui na smartfon. Każdy fan kawy z pewnością ucieszy się z poręcznego kubka termicznego, a osoba interesująca się muzyką będzie chętnie korzystać z słuchawek. Podobne przykłady można mnożyć bez końca. Funkcjonalne gadżety sprawdzają się najlepiej. 

Jak przygotować tanie gadżety reklamowe

Przygotowanie i zamawianie materiałów promocyjnych zawsze będzie wiązało się z mniejszą lub większą inwestycją. Jest jednak wiele sposobów na to, aby zaopatrzyć się w funkcjonalne oraz tanie gadżety reklamowe. Marka Artigraf oferuje taką możliwość. W ofercie znaleźć można bardzo szeroki wachlarz różnorodnych produktów, które nadają się do personalizowania przy pomocy nadruku z logo lub danymi konkretnej firmy. W prosty sposób, poprzez kilka kliknięć myszy można dobrać bazę, a następnie przesłać grafikę do wydruku i ustalić pozostałe detale. Nie jest to jedynie rozwiązanie dla wielkich firm, ale skuteczny sposób na promocję, który sprawdzi się także w przypadku mniejszych przedsiębiorstw.

Gadżety reklamowe dla firm - inwestycja w rozgłos

Dobierając gadżety reklamowe dla firm warto przemyśleć ich wygląd oraz formę. Zapoznając się z ofertą marki każda osoba wyrabia pewne skojarzenia z nią. Zatem, jeśli pierwszy kontakt z firmą okaże się pozytywny, pozwala to stworzyć podstawę dla uzyskania dla nawiązania długotrwałej współpracy. Paleta kolorystyczna, kształt a także rozmieszczenie logo - to wszystko ma niebagatelne znaczenie przy projektowaniu wyglądu swoich akcesoriów. Warto postawić na oryginalne rozwiązania i poszerzyć zasób dostępnych materiałów reklamowych o słodycze, funkcjonalne przybory biurowe oraz większe gadżety, jak np. pufy, leżaki czy koce. W ten sposób w zależności od rodzaju lub czasu trwania współpracy, można zwieńczyć ją przy pomocy adekwatnego gadżetu, dostosowanego do okazji. 

Zatem - czy darmowe gadżety reklamowe mogą okazać się przydatne obdarowanej nimi osobie? Jak najbardziej! Nawet najdrobniejszy gest, jak poczęstowanie kogoś firmowymi słodyczami, wzmacnia wizerunek marki w oczach osób, które mają z nią styczność. Warto natomiast poszukiwać oryginalnych rozwiązań, a takich w swojej ofercie posiada całkiem sporo marka Artigraf. Szybko i tanio możesz zaprojektować, a następnie zamówić gadżety z logo swojej marki - posiłkując się szeroką selekcją gotowych wzorów i modeli. Co możesz zyskać? Zainteresowanie potencjalnych klientów, rozgłos oraz pozytywne skojarzenia z Twoją marką. Efektywnie przeprowadzona kampania pozwoli wybić się na tle konkurencji, dzięki czemu inwestycja poczyniona na poczet promocji szybko się zwróci.