Nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej Wrocławia
Na wniosek grupy Radnych Rady Miejskiej Wrocławia, która złożyła projekt apelu w sprawie poszanowania praw kobiet, jutro tj. 29 października 2020r. o godz. 10.00 odbędzie się XXIX sesja Rady Miejskiej Wrocławia w trybie nadzwyczajnym.
W związku ze stanem epidemii, Rada obradować będzie w trybie zdalnym - korespondencyjnie z zastosowaniem platformy komunikacyjnej MS Teams. Przebieg debaty będzie transmitowany online na stronie wroclaw.pl.
Głosowanie w formie korespondencyjnej odbędzie się po zakończonej dyskusji. Wyniki głosowania - po zliczeniu oddanych głosów z przesłanych kart – zostaną ogłoszone przez Przewodniczącego Rady. Wyniki zostaną również umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej. Przesłane przez Radnych mailowo indywidualne wypowiedzi w debacie zostaną dołączone do protokołu sesji.
Przesyłam pakiet najważniejszych informacji w związku z nadzwyczajnym trybem prowadzenia obrad najbliższej sesji RM Wrocławia:
1. Projekt uchwały, a także inne materiały sesyjne zostaną przekazane radnym - za pośrednictwem aplikacji e-sesja.
2. Do projektu dołączone będą materiały dodatkowe – wyjaśnienia oraz ewentualnie prezentacje.
4. Opiniowanie projektu uchwały przez Komisje Stałe odbędzie się zdalnie. Obsługę zapewnią wyznaczeni pracownicy Biura Rady Miejskiej Wrocławia w porozumieniu z Przewodniczącymi Komisji. Dokumentacja posiedzeń komisji (opinie) dostępna będzie w aplikacji e-sesja dla wszystkich Radnych.
GŁOSOWANIE
1. Głosowanie korespondencyjne odbędzie się po zakończeniu debaty nad projektem uchwały w wyznaczonym czasie.
2. O rozpoczęciu i zakończeniu głosowania radni otrzymają informację drogą mailową i sms-ową.
3. Karta do głosowania wraz z ewentualnymi poprawkami i autopoprawkami zostanie wysłana do Radnych na skrzynki poczty elektronicznej oraz umieszczona w programie e-sesja najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję.
4. Ważne będą tylko te karty które będą oznaczone imieniem i nazwiskiem, opatrzone własnoręcznym podpisem i przesłane ze służbowego e-maila bądź na podany numer telefonu w wyznaczonych godzinach sesji.
5. Wysłanie lub dostarczenie karty do Biura Rady Miejskiej w wyznaczonych godzinach w dniu sesji będzie potwierdzeniem udziału w sesji.
Komentarze (0)