Dobra strona internetowa gwarancją sukcesu w Internecie

czwartek, 14.1.2021 14:38 328

W dzisiejszych czasach prawie każda działalność jest przenoszona do Internetu. Sklepy internetowe portale, serwisy informacyjne czy ogłoszeniowe rosną jak grzyby po deszczu. Nawet jeśli prowadzimy działalność typowo usługową, nie wyobrażamy sobie, by przejść obojętnie obok koniczności posiadania strony www. Jak sprawić, by strona internetowa była skuteczna, a więc konwertowała?

Strony internetowe w dzisiejszych czasach zeszły nieco na dalszy plan. To oczywiście sprawka coraz popularniejszych mediów społecznościowych. Jak jednak przekonamy się w dalszej części artykuły, profil social media nigdy w pełni nie zastąpi nam wyposażonej w odpowiednie treści strony www.

Strona internetowa - nasza domena, nasz serwer

Przede wszystkim profil w mediach społecznościowych tak naprawdę nie jest nasza własnością. Facebook, YouTube, Twitter. To prywatne przedsiębiorstwa, które tak naprawdę z dnia na dzień mogą zwinąć interes. To dość mało prawdopodobne, jednak zablokowanie naszego konta już brzmi bardziej wiarygodnie. Za przykład niech posłuży sytuacja z ustępującym prezydentem USA. Własna domena jest natomiast zabezpieczeniem dla naszego biznesu. Przede wszystkim domena, szczególnie z bogatą historią, jest świetnym narzędziem, które pozwala na pozycjonowanie strony www i dotarcie na górę wyszukiwań w Google, co maksymalizuje możliwość pozyskania nowych Klientów z Internetu. Ponadto dodanie własnej, unikalnej domeny do wizytówki w serwisie Google Moja Firma dodatkowo wzmacnia naszą obecność w Internecie.

Strona www - co powinna zawierać?

Tak jak wspomnieliśmy, dobra strona www powinna zawierać przydatne dla odwiedzających treści. Oprócz tego, że musimy maksymalnie wyczerpać temat, najlepiej pogrubić lub wyróżnić nagłówkami najważniejsze informacje tzn. słowa kluczowe, informacje kontaktowe, czym zajmuje się nasza firma itd. Warto również zapamiętać, by do potrzebnych informacji potencjalny Klient dotarł po maksymalnie 2, 3 kliknięciach. Jeśli nie posiadamy odpowiedniego doświadczenia i wiedzy lub pomysłu na stronę www, warto poprosić o pomoc specjalistów jak np. www.it-agencja.pl. To grupa speców, która dzięki zrealizowaniu kilkudziesięciu projektów wie, czego oczekują użytkownicy i jest w stanie zrealizować projekt skrojony pod konkretnego Zleceniodawcę.

Pozycjonowanie to konieczność?

Nawet najlepsze strony www bez odwiedzin nic nie dają. Możemy posiłkować się udostępnianiem wśród znajomych czy na mediach społecznościowych, jednak jak pokazują badania największy ruch generowany jest z wyszukiwarek Google. W tym momencie podobnie jak w przypadku stron www najlepiej skontaktować się ze specjalistami z branży IT.  Dysponują oni ogromnym doświadczeniem, wiedzą i narzędziami, które pozwalają im na sprawne zwiększenie potencjały strony www danego Klienta. Realizowane przez specjalistów działania zwykle w ciągu kilku miesięcy przynoszą zauważalne i zadowalające efekty.