Ciekawe pomysły na unikalne gadżety reklamowe dla Twoich klientów

środa, 8.2.2023 12:05 220

Zastanawiasz się, jakie gadżety reklamowe sprawdzą się najlepiej w Twojej grupie docelowej i chcesz poprawić efektywność budowania pozytywnego wizerunku marki. Strategia marketingowa wymaga udziału gadżetów promocyjnych, ale najważniejsze pytanie, jakich konkretnie? Poniżej znajdziesz kilka interesujących rekomendacji wraz z podsumowaniem wydajności w różnych projektach. Dzięki temu znacznie szybciej podejmiesz decyzję o realnej inwestycji marketingowej.

Na jakich gadżetach reklamowych warto skupić uwagę i dlaczego?

Gadżety reklamowe dzieli się na standardowe, ekologiczne, premium, spersonalizowane, o przyśpieszonej dostępności, chociaż wiele w tym przypadku zależy od doświadczenia dostawcy. Do najdroższych upominków promocyjnych zalicza się aktualnie drony, zaawansowane zegarki z funkcjami monitorowania funkcji organizmu przez dopasowane opaski sportowe, tablety. Drony z markowym logo wypadają doskonale w konkursach organizowanych przez markę, więc nie musisz inwestować w takie upominki na masową skalę, ale tylko przy specjalnych projektach. Konkursy to jeden z ciekawszych przykładów. Nagroda w postaci drona w mediach społecznościowych przyciąga najczęściej wielu obserwatorów i szybko rozprzestrzenia się w mediach branżowych, lokalnych. A zatem już jeden dron i dobre zdjęcia zapewniają niezłe wyniki dla widoczności i promocji nowych projektów. Komunikacja marketingowa poprzez gadżety reklamowe sprawdza się też doskonale podczas uruchamiania nowych projektów komercyjnych, sklepów internetowych, giełd ogłoszeń z zamówieniami, ale nie tylko. Każdy projekt może wykorzystać upominki marketingowe, żeby obdarować nimi recenzentów, influencerów, najbardziej zainteresowanych produktem lub usługą fanów.

Dlaczego warto uwzględnić w promocji gadżety sezonowe?

Nieco inne podejście to gadżety sezonowe, świąteczne, wielkanocne, na walentynki i inne okazje. Sezonowe praktyki promocyjne działają od lat i charakteryzują się stałą efektywnością, więc żadna firma nie powinna rezygnować z takiej praktyki. Wystarczy nawet przekazanie niewielkiej bombki lub kubka z artystycznym logo, żeby przyciągnąć uwagę grupy docelowej.

Co z gadżetami ekologicznymi i jakie zyski przynoszą przedsiębiorcom?

Unia Europejska w ostatnich latach mocno promuje postawy ekologiczne, związane ze zrównoważonym rozwojem. Korporacje wchodzą powoli na ten rynek i chcą być widziane w takich ramach, czyli ekologicznych, dopasowanych do ochrony środowiska. Zwykła torba reklamowa bawełniana z nadrukiem spełnia założenia ekologiczne i daje szansę na wpisanie się w potrzeby grupy docelowej doceniającej podobną ideę.

Czy zróżnicowanie gadżetów reklamowych się opłaca?

Zróżnicowanie marketingowe gadżetów opłaca się najbardziej, ale zwróć przede wszystkim uwagę na dopasowanie upominków do realnych potrzeb grupy docelowej i zawsze stawiaj na jakość, a nie na ilość. Czasami lepiej zorganizować konkurs i w nagrodę wręczyć coś droższego niż stawiać na banały. Nowoczesne firmy zaczynają myśleć w taki właśnie sposób.

Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://www.opengift.pl