Nabór wniosków o zorganizowanie prac interwencyjnych

piątek, 19.2.2016 09:33 678 0

Pracodawców i przedsiębiorców zainteresowanych organizacją prac interwencyjnych serdecznie zapraszamy do składania wniosków – obowiązujące formularze na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Ząbkowicach Śląskich (dokumenty do pobrania). Wsparcie będzie realizowane ze środków Funduszu Pracy przyznanych przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej według algorytmu. Nabór wniosków trwać będzie od dnia 01.02.2016 r. do wyczerpania środków finansowych.

Pomoc będzie przeznaczona na organizację prac interwencyjnych dla około 50 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ząbkowicach Śląskich. 

Czas trwania prac interwencyjnych - 6 miesięcy.

Uwaga! Pracodawca jest zobowiązany, stosownie do zawartych umów do utrzymania w zatrudnieniu skierowanych bezrobotnych przez okres 3 miesięcy po zakończeniu refundacji wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne.

 

Wnioski na wyżej wymienioną formę aktywizacji można składać w siedzibie PUP lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy Ząbkowicach Śląskich, ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do PUP).

 

Bliższe informacje udzielane są w PUP Ząbkowice Śląskie:
pokój nr 15 (I piętro) - wnioski o zorganizowanie prac interwencyjnych, 
tel. 74 8 166 716; pokój nr: 3, 5, 5a, 6, 7, 8 (parter) – doradcy klienta – kwalifikacja osób bezrobotnych i skierowania osób bezrobotnych, tel. 748 166 703, 748 166 705, 748 166 725, 748 166 706, 748 166 707, 748 166 708 oraz filia PUP w Ziębicach: 748 191 447

Dodaj komentarz

Komentarze (0)