komunikaty.doba.pl
wesele.doba.pl
pks
mpk
LOTTO

sobota, 19 stycznia 2019

Henryka, Mariusza

Content - cały internet w jednej książce

środa, 13.6.2018 09:17 , komentarze: 0 , odsłony: 396
kategorie artykułu:

Ta książka jest niczym Wielki Wybuch, którego marketingowcy nie mogą zignorować.
Jason Miller, Global Content Marketing Leader, Linkedin Marketing Solutions

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. 

Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

 

Wasze komentarze


wczoraj, 22 godz temu
czwartek, 17.1.2019 11:53
środa, 16.1.2019 14:43
środa, 16.1.2019 09:58
środa, 16.1.2019 09:55
środa, 16.1.2019 09:53
środa, 16.1.2019 09:52
środa, 16.1.2019 09:41
środa, 16.1.2019 09:32
środa, 16.1.2019 09:28
Mati Autogaz
Mati Autogaz
Praca na GoWork
Praca na GoWork
Wymarzone wesele
Wymarzone wesele
Muzeum Techniki
Muzeum Techniki