Łukasz Lis i Tomasz Czechowski gośćmi CreativeMorningsWRO
Łukasz Lis i Tomasz Czechowski z wrocławskiego browaru rzemieślniczego będą gośćmi kolejnego CreativeMorningsWRO. Wpierw kunszt piwowarski był jedynie hobby, szybko jednak przerodził się w jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek piwa kraftowego - Doctor Brew. W piątek 12 kwietnia o godzinie 8:30 spotkamy się z nimi w Doctors’ Bar, by porozmawiać o globalnym temacie INCLUSIVE.
Już w ponad 200 miastach na świecie organizowane są spotkania CreativeMornings. Raz w miesiącu w piątkowy poranek kreatywna społeczność spotyka się przy darmowym śniadaniu i kawie, by porozmawiać na wybrany temat. Formuła jest stała - śniadanie, kawa, ciekawy gość i prelekcja. Wrocław jest częścią tej ogólnoświatowej inicjatywy już ponad dwa lata, a wśród dotychczasowych prelegentów znalazły się inspirujące postacie ze świata kultury, nauki czy biznesu. Do tej pory zaproszenie przyjęli między innymi: norweska piosenkarka i aktorka Bente Kahan, raper Waldemar Kasta czy aktor i reżyser Konrad Imiela.
W tym miesiącu wrocławskie CreativeMornings odbędzie się 12 kwietnia o godzinie 8:30 w Doctors' Bar przy ul. Świętego Mikołaja 8. Tym razem zaprosiliśmy dwóch prelegentów, Tomasza Czechowskiego i Łukasza Lisa, którzy wspólnie stoją na czele wrocławskiego browaru Doctor Brew. Zapisy na bezpłatne wydarzenie będą możliwe już w najbliższy poniedziałek o godzinie 11:00 na stronie: https://creativemornings.com/cities/wro.
Łukasz Lis początkowo warzenie piwa traktował hobbystycznie, ale szybko okazało się, że to świetny pomysł na biznes. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w międzynarodowych korporacjach pasję zamienił w dochodowy biznes, jednocześnie zachowując pierwotne wartości. Łukasz Lis początkowo warzenie piwa traktował hobbystycznie, ale szybko okazało się, że to świetny pomysł na biznes. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w międzynarodowych korporacjach pasję zamienił w dochodowy biznes, jednocześnie zachowując pierwotne wartości. W piątkowej prelekcji wystąpi w duecie z Tomaszem Czechowskim, członkiem zarządu i dyrektorem sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem w sektorze HORECA. Tomasz ma pod swoją opieką wszystkie sektory sprzedaży. Jego doświadczenie biznesowe, zaangażowanie i wiara w sprzedawane produkty doprowadziły do tego, że polski kraft ze znakiem jakości Doctor Brew dostępny jest w największych sieciach handlowych w Polsce, a świadomość marki wykracza daleko poza granice Polski.
Co miesiąc jedno z miast rodziny CreativeMornings wybiera temat, którego interpretacją zajmuje się nasza kreatywna społeczność na całym świecie. W tym miesiącu temat INCLUSIVE wybrało Grand Rapids z Michigan w Stanach Zjednoczonych. Inicjatywa CreativeMornings jest doskonałym odzwierciedleniem kwietniowego tematu integracji i wspólnoty. Codziennie, na całym świecie udowadniamy jak bezcenne jest bycie częścią społeczności otwartej na rozwój i inspiracje. Doctor Brew jako marka nie tylko produkuje kraftowe piwa, ale także kreuje społeczność wokół napojów rzemieślniczych. Nasi prelegenci opowiedzą o wspólnocie z perspektywy biznesu, gdyż w swojej firmie stawiają równie mocno na produkt jak i na ludzi.
Agenda na 12 kwietnia 2019 (piątek):
08:30 – 9:00 – rejestracja i śniadanie
09:00 – 9:10 – rozpoczęcie, powitanie
09:10 – 09:30 – prelekcja
09:30 – 10:00 – pytania od publiczności i zakończenie.
Miejsce: Doctors’ Bar przy ul. Świętego Mikołaja 8 we Wrocławiu.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)