Bezpieczny Dzień Dziecka. Magnolia Park organizuje rodzinny piknik z licznymi atrakcjami

czwartek, 1.6.2023 21:36 377 0

Zobacz, jak grają w piłkę młodzi wrocławianie i wrocławianki, przymierz strój policjanta i pokonaj 30-metrowy dmuchany tor przeszkód. Już w najbliższą sobotę (3 czerwca) na placu przed wejściem do Magnolia Park rusza piknik rodzinny z okazji Dnia Dziecka.

To będzie wyjątkowy dzień dla każdego dziecka. Wszystko za sprawą rodzinnego pikniku, który Magnolia Park organizuje razem z Komendą Miejską Policji we Wrocławiu. Na najmłodszych uczestników czeka wiele atrakcji, a także wata cukrowa, lemoniada, popcorn, lody i jabłka.

 

Co będzie się działo?

  • Międzykulturowy Turniej Piłki Nożnej

W turnieju będzie rywalizowało 8 mieszanych drużyn. Oznacza to, że na boisku zobaczymy zarówno młodych piłkarzy jak i piłkarki. Będą to dzieci w wieku od 7 do 9 lat, które zagrają w 8-osobowych drużynach (5 zawodników na boisku i 3 rezerwowych).  

– To już szósta edycja Międzykulturowego Turnieju Piłki Nożnej, podczas którego dzieci pokazują, że można rywalizować ze sobą, jednocześnie świetnie się bawiąc – mówi mł. asp. Łukasz Raczkowski z Wydziału Prewencji i Patrolowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, który jest pomysłodawcą tego wydarzenia.

  • Pokazy sprzętu i rozmowy o bezpieczeństwie

Podczas pikniku będzie można porozmawiać z policjantami o zasadach ruchu drogowego, a także dowiedzieć się, jak zachować się podczas wypadku czy jak bezpiecznie spędzić wakacje nad wodą. Na miejscu zaparkują także radiowozy oraz wozy bojowe, a każdy chętny będzie mógł przymierzyć strój policjanta. Przed Magnolia Park pojawią się także: Żandarmeria Wojskowa, WOT i Wodne Służby Ratownicze.

  • Znakowanie rowerów

Podczas pikniku będzie można skorzystać z możliwości oznakowania swojego roweru przez policję. Trwa to zaledwie kilka minut, a każdy rowerzysta powinien mieć ze sobą dowód osobisty oraz dowód zakupu jednośladu.

  • Strefa Dmuchańców

Na wszystkie dzieci czekać będzie wyjątkowa Strefa Dmuchańców. Dostępne będą dmuchańce zarówno dla młodszych dzieci jak i nowość, czyli 30-metrowy dmuchany tor przeszkód dla starszych dzieci i dorosłych.

  • Strefa sportowa, w której znajdzie się m.in. stoisko Ślęzy Wrocław, gdzie będzie można wziąć udział w konkursach z nagrodami. Na strefie będzie można także przetestować sprzęt sportowy ze sklepu Decathlon, w tym bramki dla dzieci i łuki.
  • W pikniku udział wezmą też pracownicy Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci, którzy przygotują kiermasz z książkami. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele statutowe fundacji.
  • Na uczestników czeka także gra zręcznościowa z atrakcyjnymi nagrodami i animacje z malowania buziek i zaplatania kolorowych warkoczyków.

 Dzieci, które w trakcie pikniku zbiorą 3 pieczątki na specjalnie przygotowanych kuponach, otrzymają atrakcyjne nagrody. 

 Rodzinny piknik odbędzie się na placu przy wejściu do Magnolia Park od strony ulicy Legnickiej w godz. 10.00 – 16.00. Wszystkie atrakcje dla dzieci są bezpłatne.

 

Partnerami wydarzenia są: Starosta Powiatu Wrocławskiego, Komenda Miejska Policji we Wrocławiu, Żandarmeria Wojskowa, Supral, Wodne Służby Ratownicze, Tauron, PKO Bank Polski, LG Energy Solution, Ślęza Wrocław, Ochotnicza Straż Pożarna w Lutyni i Wojska Obrony Terytorialnej.

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się: Mango, Peek&Cloppenburg, Zara, H&M, C&A, Reserved, CCC, Deichamnn, KappAhl, Carry, New Yorker, TK Maxx oraz HalfPrice, a także Tommy Hilfiger, Guess oraz Marciano By Guess, Pierre Cardin, Molton, Ulla Popken, Gerry Weber, Kazar i Venezia. Wśród grona jubilerów są Apart, Jubitom, Yes, W.Kruk, Pandora, Tous, Savicki oraz Swarowski. Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outhdoors. Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Denon, Ispot oraz Komputronik. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Super-Pharm, Rossmann, Douglas, Sephora, Mac oraz Clinique. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: hiszpańskiej marki Decimas oraz Crocs z Colorado w Stanach Zjednoczonych, The North Face znad zatoki San Francisco oraz południowokoreańskie LG Brand Store oraz Samsung Brand Store, a także drugi w Polsce salon e-obuwie.pl z dziesięcioma nowoczesnymi przymierzalniami Modivo polskiego lidera Grupy CCC. Ofertę handlową Magnolia Park uzupełnia 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. Ofertę artykułów wnętrzarskich wzbogacają: Zara Home, Homla, Home&You, Tempur i Duka. Do grona najemców dołączyła też marka Pepco – z największym sklepem tej marki we Wrocławiu. W centrum dostępny jest także najnowocześniejszy koncept hipermarketu Carrefour z największym w całej sieci w Polsce działem produktów ekologicznych, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Mieszkańcy Wrocławia mogą przy okazji zakupów w Magnolia Park załatwić wiele spraw urzędowych w przy jednym z prawie 30 okienek w nowoczesnym Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni m.in. znane w całej Polsce sieci McDonald’s, KFC, Burger King, Pizza Hut czy Kuchnia Marche, jak również unikalne Ohh!! Sushi&Grill, Pasibus oraz Mango Mama. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)