komunikaty.doba.pl
wesele.doba.pl
PKS
PKP
MPK
FORUM

piątek, 10 kwietnia 2020

Michala, Makarego


ALDI nagradza pracowników za pracę podczas kryzysu

piątek, 20.3.2020 10:40 , komentarze: 4 , odsłony: 1366
kategorie artykułu:

ALDI nagradza pracowników za zaangażowanie i zwiększony nakład pracy w marcu w obliczu rozprzestrzeniającego się koronawirusa. Pracownicy otrzymają nagrody finansowe w wysokości nawet do 1000 zł brutto.

Doceniając zaangażowanie i wzmożony wysiłek pracowników ALDI w związku z zaopatrywaniem klientów sieci we wszystkie niezbędne artykuły, Zarząd i Dyrekcja ALDI Sp. z o.o. zdecydowały o przyznaniu pracownikom nagród pieniężnych za pracę w marcu. Ich wysokość uzależniona będzie od rodzaju wykonywanej pracy. Najwyższe nagrody otrzymają pracownicy sklepów oraz magazynu, którzy w największym stopniu przyczyniają się do utrzymania łańcucha dostaw i zaopatrywania klientów w potrzebne produkty stając się ich bohaterami w codzienności. 

- Zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę nasi pracownicy odgrywają w procesie wyżywienia społeczeństwa i zachowania płynności w sprzedaży najważniejszych produktów spożywczych i higienicznych w tym trudnym okresie. Właśnie dlatego podjęliśmy decyzję o przyznaniu nagród specjalnych, które są wyrazem podziękowania i szacunku dla zaangażowania w codzienną pracę i wykonywanie swoich obowiązków przez naszych pracowników - mówi Oktawian Torchała, Dyrektor Generalny,  CEO ALDI Polska. 

Przyznanie nagród to kolejne działanie sieci podjęte z myślą o pracownikach w ostatnim czasie. Wcześniej ALDI wprowadziło specjalną procedurę higieniczno-sanitarną, zaopatrzyło pracowników sklepów  w rękawiczki ochronne i żele dezynfekujące. We wszystkich sklepach montowane są też obudowy na kasy z płyt pleksi. 

W trosce o osoby odpowiadające za dostawy, wdrożone zostały specjalne zalecenia dotyczące sposobu przyjmowania towarów. Sieć ograniczyła kontakt pracowników działu przyjęć towaru z kierowcami oraz pracownikami pozostałych działów, obudowała specjalnymi płytami pleksi podest, na którym odbywa się przyjęcie towaru i dokonuje dezynfekcji wszystkich przyjmowanych dokumentów. 

Ponadto w ramach wewnętrznego systemu zarządzania zdrowiem, sztab kryzysowy ALDI opracował procedury i możliwości pracy zdalnej dla pracowników biurowych. Jako odpowiedzialny pracodawca ALDI przygotowało również wewnętrzną procedurę na wypadek zarażenia się przez pracownika koronawirusem. 

ALDI w trosce o klientów

- Nasze sklepy pozostają otwarte. Dbamy o to, aby w miarę możliwości wszystkie kasy były otwarte, a personel skrupulatnie i na bieżąco uzupełniał towar, ze szczególną dbałością o kwestie sanitarne. Zachęcamy klientów, by nie robili zakupów na zapas, a w trosce o nasze wspólne dobro i bezpieczeństwo, prosimy o skracanie czasu spędzonego w sklepachapeluje Oktawian Torchała. 

Tym samym parę dni temu sieć jako pierwsza w branży dołączyła do ogólnopolskiej akcji #zostańwdomu, której celem jest zmobilizowanie klientów do pozostania w domu. ALDI przygotowało w tym zakresie specjalne komunikaty, które pojawiają się wszędzie tam, gdzie mogą mieć z nimi styczność klienci, czyli w sklepach w postaci plakatów i komunikatów głosowych, a także spotach radiowych, postach na portalach społecznościowych, na stronie www czy w reklamach zewnętrznych. 

Sklepy sieci zostały zaopatrzone również w specjalne instrukcje dla klientów. Przy stanowiskach z warzywami, owocami oraz pieczywem zagwarantowane zostały jednorazowe rękawiczki, które pozwalają na ograniczenie bezpośredniego kontaktu z produktami, podłogi i boki kas oklejane są taśmami wyznaczającymi bezpieczne odległości. 

ALDI podjęło także decyzję o wstrzymaniu kontroli na parkingach przy swoich sklepach i poinformowało o niej zarządców parkingów.

 

Wasze komentarze

Gnoje z A....i za nic macie ludzkie życie i zdrowie...
niedziela, 22.03.2020 12:56 autor: Bogaty może się z nimi sądzić st
Jak dają to ok a po jakiego hu.... się tym...
sobota, 21.03.2020 13:57 autor:
Wymarzone wesele
Wymarzone wesele