Komentarze (69)

Odpowiadasz na komentarz:
anonim
czwartek, 01.01.1970 01:00
Zacznijmy od tego że, to była niedziela !!!!!!!!!!
Wicek środa, 15.06.2016 19:41
Brawa dla pomyslodawcy festiwalu ☺bylo naprawde fajnie!
Merlin wtorek, 14.06.2016 16:32
W ostatnią sobotę na stadionie było więcej ludzi niż na festiwalu! Pomysł ok, ale wykonanie i promocja jak zwykle, czyli nijak. Powinno się to pokazywać, żeby uczyć jak nie organizować. Kto jest za to odpowiedzialny?
anonim środa, 15.06.2016 16:12
Zacznijmy od tego że, to była niedziela !!!!!!!!!!
Ziębiczanka sobota, 11.06.2016 13:18
Widać, że dla niektórych historia i kultura, to zbyt wiele :-( najlepiej zaprosić jakąś gwiazdkę disco-polo w kusych majtkach i z cyckami na wierzchu - wtedy jest zabawa... ludzie, zastanówcie się, co tu wypisujecie!!! Impreza była naprawdę ciekawa i fajnie się udało połączyć naukę z dobrą zabawą. Szkoda, że więcej rodziców nie przyprowadziło swoich pociech i ich nie zachęcali do skorzystania z zapewnionych atrakcji, których było naprawdę wiele. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie kolejny festiwal i że organizatorzy jeszcze bardziej go rozbudują i rozpropagują, żeby również ludzie z innych gmin mieli okazję w nim uczestniczyć.
Kazimiera piątek, 10.06.2016 21:42
W końcu miasto zorganizowało imprezę na poziomie. Żadnych dennych koncercików z widownią pijaczków i krajobrazem puszek i pustych butelek oraz przysypiających panienek lekkich obyczajów. Teraz zamiast takich widoków i "atrakcji" można było się przenieść kilka wieków wstecz i zasmakować uroków naszych pradawnych Ziębic. Było spokojnie, ciekawie, interesująco....Na stoiskach można było dowiedzieć się wiele fajnych rzeczy, kupić miodek, albo tradycyjnie robiony ser...poeksperymentować z lepieniem garnków i kuciem podkowy....Fajny widok dla oczu...jeśli chodzi o oryginalne stroje oraz przygotowany program. Mam nadzieję, że impreza w tej formie będzie kontynuowana...i nasza wiedza na temat naszego miasta i przodków będzie się pogłębiać, a nie jak do tej poty uwstecznialiśmy się tymi "imprezami" . Postawiono na edukację, kulturę i rozwój. Jestem za jak najbardziej, Super pomysł i organizacja :)
piątek, 10.06.2016 23:00
Dokładnie, w końcu jakaś impreza niosąca rozrywkę i naukę a nie wsiowy festyn z kolejnym pseudodinozaurem niepodobnym do niczego i bandą zapijaczonych małolatów ukrywających się po parkowych krzakach. Wreszcie pokazano, że festyn miejski może nieść też jakąś naukę i kulturę. A ci którzy wolą inny rodzaj rozrywki mają takich imprez estradowo - karuzelowo - piwnych przez cały rok pełno, więc niech nie narzekają.
piątek, 10.06.2016 14:22
Najśmieszniejsze jest to, że jest tylu krytykujących festiwal ze względu na rzekomą małą frekwencję widzów. To ja tu czegoś nie rozumiem? Jeżeli ktoś krytykuje, że było mało widzów, to znaczy, że był na festiwalu i widział wszystko na własne oczy, a jeżeli przyszliby wszyscy którzy tu i na innych forach krytykują festiwal za niską frekwencję to nie byłaby ona taka mała. Wygląda, więc na to, że najbardziej krytykują festiwal Ci którzy imprezy nie widzieli na własne oczy!
Karl. D czwartek, 09.06.2016 21:25
Doskonały pomysł na promocję Ziębic.
Idąc dalej można by stworzyć skansen miejski "Księstwo Ziebickie" wszak do sredniowiecza niewiele nam brakuje i by było łatwo to zrobic.
Miasto liche i podupadłe mogłoby się stać dużą atrakcją turystyczną.
Bezrobotnych w szaty sredniowiecze i mogliby na rynku świrować że to gawiedź miejska. Straż miejską na konie i dać im halabardy.
Na rynku szubienicę i pręgierz. Przed brama Paczkowską pobierać myto za wjazd, bić własną monetę. Co łikend jakies tunieje i warsztaty
dla turystów,
Czasem jaką wiedźmę spalić na rynku albo zbója obwiesić lub sciąc na szafocie ku uciesze gawiedzi.
Rycerzy na etat poprzyjmować, a także zbójów przeróżnych coby po lasach łupli, komedyjantów na scenę puścić, różne cechy rzemieślnicze
otworzyć, knajpy na gospody i szynki przerobic.
Projekt napisać, pieniądze z Unii pozyskać może by dali kasę na to.
Musiał by być jeszcze jakiś książe co by to reprezentował, to by sie go wybrało w wyborach.
A na razie p. burmistrz mogłaby być p.o. Księżna ziebicka.
Tylko jakąs baze noclegową by trzeba było zapewnic.
Turystów by się najechało i by grosza zostawili i kase miejską zapełnili.
Jak się bawić, to się bawic.
xxD piątek, 10.06.2016 07:57
mistrz!!!! :D
piątek, 10.06.2016 08:24
Super pomysł, widziałem podobne historyczno - turystyczne miasteczko we Francji i tłumy odwiedzających go turystów. Ludzie mieliby pracę i dochody. Tylko skąd wziąć na to kasę?
Kkk piątek, 10.06.2016 09:12
W Ziebicach nie trzeba stworzyć skansenu. To jest skansen. Z naszymi "politykami" którzy dbali tylko o własne 4 litery. I tak od 25 lat.
wtorek, 07.06.2016 14:42
Fajna impreza z zadatkiem na rozwój, jak najbardziej warta kontynuowania. Mam nadzieję, ze z każdym rokiem będzie lepiej, pierwsze koty za płoty. Takie imprezy w całej Europie przyciągają ludzi bo jak ktoś chce się zabawić to jest mu obojętne czy będzie strzelał z łuku, wykuwał podkowę, czy kopał w piasku na imprezie średniowiecznej czy współczesnej. Oby tak dalej, w końcu jakiś pomysł na tematyczną, fajna imprezę w Ziębicach!!!
jola czwartek, 09.06.2016 12:28
Właśnie :-)
Eryk czwartek, 09.06.2016 15:20
Właśnie NIE :)
czwartek, 09.06.2016 10:05
Fajna impreza, wreszcie coś ciekawego, a nie koncert marnej gwiazdy i karuzela jak na wiejskich dożynkach. Było coś i dla małych (konkursy, gra miejska, warsztaty) i dla dużych (pokazy walk, strzelanie z łuku, koncerty, piwko) i dla fanów przeszłości (stroje i walki rycerskie, koncert muzyki dawnej) i sympatyków współczesnej muzyki (wieczorne koncerty po godz. 20). Szkoda tylko, że rozrzucono wszystko po całym mieście. Liczę na kontynuację i rozwój imprezy w przyszłym roku, tylko może skomasowanej w jednym miejscu.
zawiedziony czwartek, 09.06.2016 11:01
Skoro było tak cudownie to dlaczego frekwencja była mniejsza niż na Dniach Ziębic o jakieś kilkaset %?? Widać taki typ imprezy podoba się tylko Tobie i kilku innym osobom, a nie większej liczbie mieszkańców Ziębic.
czwartek, 09.06.2016 11:36
Nie wiem jaka była frekwencja bo nie liczyłem ani teraz ani rok temu, ale jak pamiętam zeszłoroczne dni Ziębic na stadionie to mam wrażenie, że szału też nie było, a organizatorów było więcej niż widzów. Podobnie zresztą było zawsze w parku. W zasadzie ludzie przychodzili tylko na wieczorny koncert, a w dzień park świecił pustkami i był po każdych dniach Ziębic zdewastowany, a w stawie pływały dziesiątki butelek i puszek - taka była zabawa. Tak, że frekwencją to bym się akurat nie przejmował. Ważne aby impreza była ciekawa, oryginalna, kreatywna i corocznie się rozwijała, a za parę lat, jak może organizatorzy będą mieli więcej pieniędzy to i atrakcji będzie więcej. Zawsze znajdą się tacy co narzekają, bo ludzie mają różne gusta, a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje. Na szczęście w ciągu roku jest w Ziębicach i okolicy tyle imprez, że każdy znajdzie coś dla siebie.
kjhgf czwartek, 09.06.2016 12:24
Fajny festival
Obywatel czwartek, 09.06.2016 11:35
A co miałeś wcześniej takiego ciekawego ?
Darek c.d. środa, 08.06.2016 12:28
C.d.

A chciałem jeszcze spytać, gdzieś w tym roku były jakieś atrakcje dla dzieci jak co roku na Dniach Ziębic typu karuzele, elektryczne samochodziki, trampoliny?? Córeczka mnie o to pytała, bo cały rok czekała na święto naszego miasta z uwago właśnie na te atrakcje, a tym razem bardzo się zawiodła. Szukałem po całym mieście i jedyne co znalazłem to BEZNADZIEJNĄ wioskę rycerską, gdzie "rycerzy" było więcej niż osób zwiedzających!! Mam nadzieje, że władze miasta pójdą po rozum do głowy i w przyszłym roku nie zaserwują nam kolejnego takiego BADZIEWIA!!
Darus czwartek, 09.06.2016 10:59
Dareczku w sobotę na stadionie jest impreza będziesz miał dużooooo kiełbaski i atrakcji. Pozdrawiam
Darek czwartek, 09.06.2016 11:05
Ale ja nie komentuję imprezy, która będzie za tydzień tylko tą, która się miała nieszczęście wydarzyć 4 czerwca, więc może zajmij się komentowaniem tej, której dotyczy artykuł.
Darek czwartek, 09.06.2016 11:34
Ale ja nie komentuję imprezy, która będzie za tydzień tylko tą, która się miała nieszczęście wydarzyć 4 czerwca, więc może zajmij się komentowaniem tej, której dotyczy artykuł.
Darek czwartek, 09.06.2016 11:44
Ale ja nie komentuję imprezy, która będzie za tydzień tylko tą, która się miała nieszczęście wydarzyć 4 czerwca, więc może zajmij się komentowaniem tej, której dotyczy artykuł.
Darek czwartek, 09.06.2016 11:54
Ale ja nie komentuję imprezy, która będzie za tydzień tylko tą, która się miała nieszczęście wydarzyć 4 czerwca, więc może zajmij się komentowaniem tej, której dotyczy artykuł.
ANONIM środa, 15.06.2016 16:18
Jak napisałem w późniejszym komentarzu nie w sobotę tylko w NIEDZIELE była impreza na Stadionie Miejskim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!
Markiz środa, 08.06.2016 12:38
Też popieram
środa, 08.06.2016 15:02
Cyrk, czy wesołe miasteczko przyjeżdżają do Ziębic kilka razy w roku, nie przesadzajmy można tam zabrać dziecko kiedy indziej.
Tomek środa, 08.06.2016 15:39
No jasne, że można kiedy indziej, a na Dni Ziębic tzn. Dzień Ziębic zostawić dziecko w domu, żeby nie zanudziło się na śmierć. A najlepiej to zostać w domu razem z nim (co większość mieszkańców Ziębic w sobotę zrobiła) bo i dorosły mógł się zanudzić na tym tworze zwanym festiwalem.
czwartek, 09.06.2016 08:07
Człowieku to nie była impreza karuzelowo piwna. Warsztatów dla dzieci na rynku było kilka. Może warto raz do roku zamiast samochodzików i karuzeli pokazać dziecku inna możliwość spędzenia wolnego czasu, wykonania samodzielnie jakiejś pracy pod okiem rzemieślnika (kowala, garncarza itp), zaprowadzić na grę miejską, może mu się to spodoba, a nie tylko wydać pieniądze z 500+ na odmóżdżającą karuzelę!
Beti czwartek, 09.06.2016 09:19
Gdzie wczoraj byli wszyscy entuzjaści tego festiwalu, skoro była taka mała frekwencja?? A może się wypowiada tylko ta garstka co była i tak się tym wszystkim zachwyciła.
czwartek, 09.06.2016 14:46
Byli na festiwalu, wcale nie było tak mało ludzi gdyby zebrać ich z tych wszystkich miejsc gdzie się coś działo. Przynajmniej nie cisnęli się w jednym miejscu za piwem jak zwykle, bo musieli się przemieszczać :-) .
ON czwartek, 09.06.2016 15:24
Mało to może nie było na początku, bo kazdy przyszedł zobaczyć co to takiego, a po południu w wiosce rycerskiej to było wiecej rycerzy niż gości.
czwartek, 09.06.2016 17:39
A na wieczornych koncertach w rynku i w czasie walk rycerskich w wiosce było sporo ludzi.
Darek piątek, 10.06.2016 09:51
Na wieczornym koncercie wg Ciebie było sporo ludzi??!! Dobra to ja nie mam pytań :)) Pozdrawiam.
Obywatel czwartek, 09.06.2016 09:05
Pełna racja.
Darek czwartek, 09.06.2016 09:10
Człowieku przecież piwo lało się strumieniami do samego wieczora, więc nie gadaj, że to nie była impreza piwna!! A odnośnie warsztatów, to nie każde dziecko interesują takie średniowieczne pierdoły!! Ciekawe, że w poprzednich latach w parku dzieci bawiły się doskonale do samego wieczora właśnie na karuzelach i samochodzikach wraz z całymi rodzinami, a teraz po południu nic ciekawego dla nich już nie było (dla dorosłych zresztą też - co pokazała frekwencja)!! A swoje dzieci (jeśli masz - w co wątpię) to najlepiej w wieku 5 czy 6 lat wyślij na studia żeby za bardzo ich nie "odmóżdżyły" rozrywki i zabawy wieku dziecięcego.
mamusia czwartek, 09.06.2016 12:15
Popieram
ciotka czwartek, 09.06.2016 09:17
Mi się podobało. Byłam z dzieciakami - miały frajdę lepiac garnki z gliny, robiąc własnoręcznie szmacianki laleczki i przy okazji słuchając o średniowiecznych zwyczajach. Wróciły zadowolone. Ja też, bo miałam przekonanie, że doświadczyly czegoś ciekawego, czegoś się nauczyły, a nie tylko bezmyślnie "wykręcily" na karuzelach. Owszem, zawsze można coś poprawić, udoskonalić, ale to pierwsza tego typu impreza w Ziebicach, więc z czasem można nad tym popracować. Uważam, że bardzo dobry pomysł na tego typu imprezę i powinien być kontynuowany. Może, tak jak Lato Kwiatów w Otmuchowie, z czasem Festiwal Księstwa Ziebickiego stanie się popularna w regionie imprezą.
Matka czwartek, 09.06.2016 09:24
Taa jasne!! Skoro było tak super to czemu był może tylko ułamek mieszkańców w porównaniu do poprzednich Dni Ziębic? A ciekawe czy jak byłaś mała to nie lubiłaś się tak właśnie "bezmyślnie" pokręcić na karuzeli?? Na myślenie będą miały czas jak dorosną!!
ciotka czwartek, 09.06.2016 11:22
Nie mówię, że karuzela to coś złego i pewnie jakby była, to dzieciaki też by skorzystały, ale sama impreza była interesująca i zarówno mi jak i dzieciom się podobało
łukasz środa, 08.06.2016 23:17
totalna żenada w wykonaniu ziębickich rządzących dam i tej dennej rady miejskiej - syf i porażka
rozczarowana wtorek, 07.06.2016 12:57
wstyd.......gminy nie stać nawet na zorganizowanie porządnej imprezy na poziomie. wszyscy naokoło jakoś potrafia-nawet henryków!!!! władze powinny wyciągnąć wnioski z tego dnia - zero zainteresowania, zero zabawy. z całym szacunkiem ale nie każdego interesuje średniowiecze i nie widze powodu żeby ograniczać wszystkim mieszkańcom zabawy na rzecz przebieranek które zafascynowaly tylko małe dzieci (pewnie ze względu na kucyki gdyby nie one dzieci też by nie było...). miasto umiera a nasza władza jeszcze je dobija...wstyd wstyd wstyd....
środa, 08.06.2016 19:07
Ad. 1. Henryków - Sponsorzy Ad. 2. Średniowiecze - rychły powrót.
Uczen środa, 08.06.2016 17:30
No i zaczęła się jazda !
mieszkaniec środa, 08.06.2016 16:32
W Ziębicach nie ma nic porządnego dla naszych dzieci i młodzieży przez cały rok. Brak żadnych atrakcji. To wina wszystkich dotychczasowych władz miasta.
wymienię np.
1. Plac zabaw- byle jaki-dno -proszę zobaczyć plac zabaw w Ząbkowicach-nowy jest śliczny. Mało tego na wioskach sa ładniejsze.
2. Hal sportowo-widowiskowej-brak -Ciepłowody mają, Złoty Stok- ma, Ząbkowice też.
3. zajęcia dla dzieci i młodzieży w ZCK- brak -jeżeli są to płatne np klub taneczny Aktan
Zawdzięczamy to naszym "kochanym' władzom od 25 lat
Być może o czymś zapomniałem to przepraszam.
Mieszkanka środa, 08.06.2016 15:59
A ja proponuję wszystkim narzekającym żeby sami coś spróbowali zorganizować, może wtedy zobaczą ile wymaga to czasu i pracy. Jak na pierwszą taką imprezę nie było źle, są niedociągnięcia ale to zawsze można poprawić. Wszyscy w mieście wiedzą że gmina jest zadłużona więc powinniśmy się cieszyć, że w ogóle cokolwiek w tym roku się odbyło.
Ktosiek środa, 08.06.2016 16:08
jak to już ktoś dziś dobrze napisał: Jak ma się zrobić g...o to lepiej nie robic nic.
Mieszkaniec wtorek, 07.06.2016 15:22
Impreza porażka ale nie ma się co dziwić jacy gospodarze taka impreza. Dyrektor Zck dawno już zapomniał ze można coś fajnego zrobić a nie tylko dziećmi ze szkół i przedszkoli zapełnić czas.Po południu tradycyjnie śpiew Dziewcząt z Casio i Rekinki super śpiewają ale jedno i to samo ileż można. Niedługo fajna impreza w Henrykowie to ludzie tam pojadą.
DO MIESZKANCÓW środa, 08.06.2016 12:23
Ziębickie Centrum Kultury nie było organizatorem imprezy, nie miało wpływu ani na koncepcję, ani na finanse. Oczekiwano od nich zapełnienia czasu na estradzie z udziałem wykonawców występujących za DARMO!!!!!!!!!!!
Niestety środa, 08.06.2016 17:48
A czego ZCK jest organizatorem ? Bo nie mam bladego pojęcia.
Gal środa, 08.06.2016 19:00
Oj "Niestety" jak Ty mało wiesz o własnym mieście. Szkoda, że podnosisz alarm bez uzasadnienia. Uzasadnij swoje zdanie, i nie rzucaj pusto brzmiących tez.
komk piątek, 10.06.2016 00:16
I całe szczęście, że ZCK nie było organizatorem. Mieli okazję się wykazać już wiele razy. Oby w przyszłym roku też zrobili tą imprezę ci, co w tym roku. Jeśli są kumaci, to biorąc pod uwagę co wyszło, a co nie, Festiwal może naprawdę rozsławić Ziębice w regionie.
Do mieszkańca wtorek, 07.06.2016 19:59
Pan sobie sprawdzi ofertę ZCK. Tam nic nie ma ciekawego dla dzieciaków. Ale pieniążki od lat wielu spływają. A tu nic.....
Gal środa, 08.06.2016 18:55
To dlaczego codziennie przychodzą na różne zajęcia? A co ciekawego ma być dla dzieci? Może internet, telewizja?
Mieszkaniec wtorek, 07.06.2016 16:27
Było REWELACYJNIE!! Narzekają Ci dla których odrobina kultury to nazbyt wiele!
Darek środa, 08.06.2016 12:33
Rewelacyjnie to może było dla kogoś, dla kogo klimaty średniowiecza są interesujące, a jak było widać to takich osób było niewiele. A co z ludźmi, których to nie interesuje?? Władze mają to w d.... i dlatego większość ludzi olała festiwal i została w domu!!
wtorek, 07.06.2016 15:23
LEPIEJ JUZ NIC NIE ROBIĆ JAK MA BYĆ TAKIE G......O
kil wtorek, 07.06.2016 17:03
Popieram
Darek środa, 08.06.2016 12:30
ZGADZAM SIĘ W 100% !!!!!!!!!!!
Darek środa, 08.06.2016 12:18
Jak dla mnie ten pseudo-festiwal to była totalna porażka!! Władze miasta narzekały dotychczasową formę Dni Ziębic, które odbywały się w parku, ale tam była chociaż rodzinna atmosfera, kontakt z przyrodą (park), było co zjeść, dzieci miały wiele atrakcji dla siebie, a frekwencja podejrzewam była o 100% a może i o 200% większa niż na tym czymś co doświadczyliśmy w sobotę. Przecież o godz 17tej nie było już co zjeść, chyba, że ktoś miał ochotę "wciągnąć" słoik miodu lub kg cukierków. Tematyka średniowieczna przez cały dzień to też totalne nieporozumienie - może przez godzinkę byłoby to zabawne, a nie przez cały dzień!! Przecież jednego taka tematyka interesuje, a dziesięciu innych nie!! Dni Ziębic to powinno być wydarzenie, bo to święto miasta. Powinno trwać jak dotąd 2 dni, a nie kilka godzin i powinna być jakaś znana gwiazda - tak jak dotąd. To mały Henryków potrafił ściągnąć na 18 czerwca zespół BOYS i idę o zakład, że frekwencja i zabawa będzie o niebo lepsza niż u nas!! Niech Pani Burmistrz pojedzie sobie do Henrykowa to zobaczy co to dobra zabawa!!
qol wtorek, 07.06.2016 23:40
Pani Burmistrz jak zwykle zabłysneła elokwencją i piękną polszczyzną. Ale wstyd.
A impreza - ciekawy pomysł, warto go kontynuować. Jak na pierwszy raz to całkiem dobra organizacja. Mam nadzieję że nie wrócimy do tego co było.
wtorek, 07.06.2016 19:38
kabaret straszny co rok to gorzej porażka totalna !!!!!!!!!!!!
Powiat wtorek, 07.06.2016 15:20
Ale wy durni jesteście, byłem z dzieciaki i było fajnie. Jak chcecie igrzysk to nastepnym razem zapraszam do nas na gale discopolo jest co roku w maju.
mieszkaniec wtorek, 07.06.2016 15:04
Masakra nasza gmina to w ogole porazka na wszystkim oszczedzaja na wioskach lepsze imprezy robia. Porazka
rozczarowana wtorek, 07.06.2016 14:38
tak-za Antoniego bylo lepiej, przede wszystkim była przestrzen, bylo gdzie siasc, bylo co zjesc- co z tradycją odslanianai nowego dinozaura co roku?? moze i byla jakas orkiestra z jaromierza i mecz 'vipow' ale zawsze grala jakas muzyka niejednokrotnie byłam swiadkiem jak ludzie tanczyli w bialy dzien na trzezwo-nawet starsi, poprostu sie bawili, jakies karuzele, baloniki, atrakcje dla dzieci...i tak imprezy w klimacie sredniowiecznym przyciagaja mase osob ale tylko wtedy jesli sa profesjonalnie przygotowane-czego o tej imprezie powiedziec nie mozna....
Mieszkaniec wtorek, 07.06.2016 14:04
A co lepsze były dni Ziębic za Antoniego ? To przypomnę. Występ orkiestry z Jaromierza, mecz vipy- radni, występy zespołów szkolnych, popijawa w parku itd. Teraz fakt, przydałby się jakiś fajny zespół na koniec dnia Ziębic.
wtorek, 07.06.2016 14:03
nieprawda, pomysł na imprezę świetny, trochę niedociągnięć jak to za pierwszym razem: przede wszystkim wszystko powinno być w jednym miejscu a nie trochę na rynku trochę na boisku. Nie zgodzę się że ludzie nie interesują się średniowieczem, do Bolkowa na taką imprezą ściąga mase osób. A że w Ziębicach jacyś dziwni ludzie, żeby nawet z dziećmi na chwilę z ciekawości nie przyjść to jacyś ci mieszkańcy zblazowani. Gdzie indziej wędka, kiełbasa i parę konkursów i ludzie potrafią się bawić, a tym nigdy nie dogodzi tylko nosami kręcą...
wtorek, 07.06.2016 13:57
No niestety totalny niewypał. Szkoda Ziębic nic tu nie ma.