Usuną azbest

wtorek, 15.5.2018 12:04 764 0

Gmina Strzegom otrzymała kolejny raz dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na zadanie pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Strzegom w 2018 roku.". 

Dotacja została przyznana w kwocie 100 311,22 zł przy całkowitym koszcie zadania, które wyszacowano na kwotę 118 013,22 zł. 85% stanowi dotacja, natomiast 15 % dołoży gmina. W sumie do unieszkodliwienia jest 157,752 ton wyrobów zawierających azbest z 43 posesji.
Zadanie na zlecenie gminy Strzegom wykona firma Środowisko i Innowacje Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wyłoniona w ramach rozpoznania cenowego na to zadanie. 

- Przypomnijmy, że w ramach zadania firma zabierze elementy pokrycia dachu, oczyści teren z pyłu azbestowego oraz zapakuje, załaduje i przekaże do unieszkodliwienia wytworzone odpady azbestowe. Mieszkaniec gminy nie zapłaci za te czynności. Jedynym kosztem po jego stronie pozostanie wykonanie nowego pokrycia dachu - mówi Ewelina Kowalska, naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Wsi Urzędu Miejskiego w Strzegomiu.

 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)