komunikaty.doba.pl
wesele.doba.pl
PKS
MPK
LOTTO

czwartek, 16 sierpnia 2018

Rocha, Stefana

Klienci polubili zdalny kontakt z ZUS

poniedziałek, 23.7.2018 11:12 , komentarze: 0 , odsłony: 101
kategorie artykułu:

Prawie 740 tysięcy klientów obsłużyły placówki ZUS na Dolnym Śląsku w pierwszym półroczu 2018r. Każdego roku przez sale obsługi klienta w całej Polsce przewija się ponad 20 mln osób. Coraz więcej spraw klienci ZUS załatwiają przez Internet i telefon. 

W niecałe 2,5 roku ZUS przyjął ponad 9 mln wniosków w formie elektronicznej i praktycznie taką sama liczbę połączeń telefonicznych na swojej infolinii.

- Każdy z naszych pracowników obsługuje w miesiącu aż 540 osób – mówi Iwona Kowalska Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS na Dolnym Śląsku. – Na przyjęcie klienci czekają niewiele ponad pięć minut, co stawia nas w czołówce instytucji najsprawniej obsługujących klientów – zapewnia rzeczniczka. 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ma około 25 mln klientów: ubezpieczonych, emerytów i rencistów oraz płatników składek – najczęściej przedsiębiorców. W 2016, 2017 i pierwszych pięciu miesiącach 2018 r. ZUS obsłużył na swoich salach 48,5 mln klientów. Najwięcej z nich, bo prawie 19 mln stanowili emeryci i renciści. Co ciekawe, niecałego roku trzeba było by blisko 600 doradców emerytalnych, którzy pojawili się w ZUS w połowie ubiegłego roku, doradziło ponad 2 mln osób. Dodatkowo Zakład systematycznie dopasowuje swoje usługi do najbardziej palących potrzeb klientów. Dotychczas wprowadził już doradców emerytalnych, doradców płatników składek, a niedawno doradców ds. e-ZLA. Jednak z roku na rok da się zauważyć rosnącą liczbę klientów, których Zakład Ubezpieczeń Społecznych obsługuje przez Internet i telefon. Dziś już 2,4 mln klientów ma swój profil na Platformie Usług Elektronicznych. W ciągu nieco ponad roku liczba zarejestrowanych profili na PUE ZUS wzrosła o 600 tysięcy. W niecałe 2,5 roku za pośrednictwem platformy internetowej klienci złożyli w ZUS 9,1 mln wniosków. Za pośrednictwem elektronicznego oprogramowania Płatnik Zakład przyjął w tym czasie 163 mln dokumentów ubezpieczeniowych. Co roku rośnie liczba obsługiwanych przez ZUS połączeń telefonicznych. W ubiegłym roku było to już 3,7 mln, czyli o 400 tys. więcej niż w 2016 r.  Do końca maja tego roku pracownicy Centrum Obsługi Telefonicznej obsłużyli już blisko 2 mln połączeń.

 

Wasze komentarze

wtorek, 14.8.2018 15:01
wtorek, 14.8.2018 15:00
wtorek, 14.8.2018 14:55
wtorek, 14.8.2018 13:36
wtorek, 14.8.2018 10:34
wtorek, 14.8.2018 09:59
wtorek, 14.8.2018 09:59
poniedziałek, 13.8.2018 15:35
poniedziałek, 13.8.2018 15:34
poniedziałek, 13.8.2018 15:33
poniedziałek, 13.8.2018 15:02
poniedziałek, 13.8.2018 14:23
poniedziałek, 13.8.2018 14:22
Muzeum Techniki
Muzeum Techniki
Muzeum Broni
Muzeum Broni
SKLEP OGRODNICZY
SKLEP OGRODNICZY
Skład opału Agro
Skład opału Agro
Mati Autogaz
Mati Autogaz
Auto Max
Auto Max
Cukiernia Kasia
Cukiernia Kasia
Szpital LATAWIEC
Szpital LATAWIEC
Miral
Miral
Kino Cinema3D
Kino Cinema3D
Przedszkole Abrakadabra
Przedszkole Abrakadabra
Eldomik serwis AGD
Eldomik serwis AGD
Wymarzone wesele
Wymarzone wesele
TAXI Świdnica
TAXI Świdnica