Drzwi Otwarte w SP4

środa, 27.2.2019 12:43 1501 0

W dniach 18-22.02.2019r. Szkoła Podstawowa nr 4 szeroko otworzyła drzwi dla przyszłych uczniów. Codziennie dzieci ze świdnickich przedszkoli uczestniczyły razem z uczniami klas I-III w różnorodnych zajęciach integracyjnych: plastycznych, muzycznych, ruchowych, sportowych, multimedialnych i świetlicowych.

26 lutego 2019 roku, na zakończenie tygodnia, przyszłoroczni uczniowie wraz z rodzicami spotkali się ze społecznością szkoły.  Dyrektor szkoły - pani Beata Laskowska w ciepłych słowach serdecznie przywitała licznie przybyłych gości i przedstawiła ofertę edukacyjną oraz zapewniła rodziców, że szkoła jest bezpieczna, przyjazna i przygotowana na przyjęcie najmłodszych dzieci. Podczas części artystycznej dzieci z zespołu akrobatycznego zaprezentowały układ gimnastyczny, a "świetlica" zaprosiła do wspólnej zabawy ruchowej. Dzieci z rodzicami zwiedziły szkołę wraz z obiektem sportowym. Starsi uczniowie pod opieką nauczycieli przygotowali szereg atrakcji: świat oglądany przez mikroskop, doświadczenia chemiczne, szybki kurs udzielania pierwszej pomocy, bociany składane z kolorowego papieru oraz przeniosły się do krainy bajek. Można było sprawdzić znajomość języka angielskiego, zobaczyć jak uczniowie korzystają z tablicy interaktywnej oraz obejrzeć zajęcia w sali komputerowej. Dzieci odwiedziły szkolną oazę spokoju – bibliotekę i czytelnię. Ciepłe barwy, miękkie poduchy, bardzo bogaty i atrakcyjny księgozbiór sprzyjały wyciszeniu, poczytaniu, wymianie zdań. Dzieci były wszystkim bardzo zainteresowane i pełne wrażeń. Nauczyciele szkoły udzielali odpowiedzi na wszystkie nurtujące rodziców pytania związane z funkcjonowaniem placówki.

Mamy nadzieję, iż udało nam się zaprezentować Szkołę Podstawową nr 4 z najlepszej strony i nasza oferta edukacyjna spełniła oczekiwania uczniów i rodziców, a przyszli pierwszoklasiści oraz dzieci z oddziału przedszkolnego nabrali ochoty na spotkanie z ciekawą nauką, zabawą i sportem.

Zapisy do szkoły odbywają się od 1 marca do 15 marca 2019r. 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)