Chcesz zgłosić awarię oświetlenia miejskiego, ale nie wiesz gdzie? Przeczytaj!
Od 1 lutego 2023 roku oświetlenie miejskie w Świdnicy objęte wynikającym z ustawy obowiązkiem utrzymania w sprawności, będzie serwisowane przez dwa odrębne podmioty.
Jeden podmiot, to wybrana w drodze przetargu publicznego firma Janaszek Electric z Warszawy. Drugim pozostaje dotychczasowy eksploatator oświetlenia Tauron Nowe Technologie z Wrocławia, który operuje w ramach koncernu energetycznego TAURON.
W związku z powyższym o uszkodzeniach oświetlenia, bądź jego awariach (kolizje drogowe, skutki działania żywiołów itp.) należy powiadamiać:
- Serwis oświetlenia realizowany przez firmę Janaszek Electric – nr tel. na centralę 74/660 66 48 czynny całą dobę, gdzie przyjmowane będą zgłoszenia o niesprawności oświetlenia, jak i o jego awariach. Kontakt mailowy na adres: awarie@elecrtic.waw.pl do przekazywania informacji o wadach oświetlenia.
- Pogotowie Energetyczne Tauron Dystrybucja S.A. – nr tel. 991 czynny całą dobę, gdzie można zgłaszać sytuacje awaryjne, skutkujące zagrożeniem bezpieczeństwa w ruchu pieszych i pojazdów; braki oświetlenia na dużych obszarach (całe ulice, bądź dzielnice miasta).
- Wydział Dróg i Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miejskiego – nrtel. 74/856 29 20 czynny w godzinach pracy urzędu, tj od 7.30 do 15.30, gdzie można zgłaszać wszelkie sprawy związane z oświetleniem miejskim.
UM Świdnica, foto: doba.pl/dza
Komentarze (0)