Komentarze (46)

Odpowiadasz na komentarz:
Młody adept sztuki pożarniczej
czwartek, 01.01.1970 01:00
Widzę że mam do czynienia ze specjalistą w tematach pożarniczych, dlatego chciałbym się zapytać czy jest obowiązek stosowania umundurowania specjalnego w trakcie prowadzenia takich czynności jak zabezpieczanie miejsca zdarzenia albo kierowanie ruchem?
Czy np podczas prowadzenia poszukiwań w lesie w trakcie lata również jest obowiązek wykorzystywania umundurowania specjalnego?
Z chęcią się tego dowiem bo mądrego to aż miło posłuchać
Hmm niedziela, 19.05.2019 01:45
Mam pytanie czy OSP Piskorzow nie obowiązuje umundurowanie specjalne na akcji czy oni są poza prawem??
niedziela, 19.05.2019 15:17
No przecież. Zawodowcy z Bielawy też się noszą
wtorek, 21.05.2019 03:28
Odwal sie od wszystkich jednostek OSP z tego powiatu, idz na szkolenie a pozniej zabieraj glos
Młody adept sztuki pożarniczej niedziela, 19.05.2019 15:38
Widzę że mam do czynienia ze specjalistą w tematach pożarniczych, dlatego chciałbym się zapytać czy jest obowiązek stosowania umundurowania specjalnego w trakcie prowadzenia takich czynności jak zabezpieczanie miejsca zdarzenia albo kierowanie ruchem?
Czy np podczas prowadzenia poszukiwań w lesie w trakcie lata również jest obowiązek wykorzystywania umundurowania specjalnego?
Z chęcią się tego dowiem bo mądrego to aż miło posłuchać
Piskorzow niedziela, 19.05.2019 19:25
Zależy od decyzji dowódcy ale z tego co widzę chłopakami z PSP są normalnie ubrani ale zaś JRG Piskzorzo jest poza prawem ;)
poniedziałek, 20.05.2019 07:15
Ale w przypadku gdy powinni mieć na sobie umundurowanie specjalne ale go nie mają to kdr zwróciłby im na to uwagę, czyż nie?
poniedziałek, 20.05.2019 10:48
Chłopaki w rajtuzach
poniedziałek, 20.05.2019 13:43
Strażak pod czas prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych na drodze powinien być ubrany w umundurowanie specjalne, chyba, że dowódca akcji zezwoli na odstępstwo biorąc na siebie odpowiedzialność.
Bratnią dusza by czwartek, 23.05.2019 10:29
Ale błysnąłeś wiedzą.
Wyprowadź się z powiatu,bo się udusidz z nadmiaru wiedzy w tym ciemnogródzie.
niedziela, 19.05.2019 15:51
Ciemniaki na motocyklach nie potrafia bezpiecznie do przodu jezdzic a usiluja na zakretach "klasc" motocykl bo wtedy "fajne przezycie" jazdy na zakretach! Tego ciemniaka wyrzucilo poniewaz jechal za szybko na zakrecie i tylna opona stracila przyczepnosc i bezmózgowy ciemniak trzasnal w lewy przód zderzaka jadacego prawidlowo dostawczaka!
strażak wtorek, 21.05.2019 03:22
Szanowny Panie z "doby" prosze na przyszlosc wrzucic rowniez zdjecia jak PSP rowniez chodzi w koszarowkach, widze OSP Piskorzow ma ubrania bojowe, wiec jezeli sie nie znacie to zajmijcie sie czubkiem wlasnego nosa a nie sprawami dla waszego pustego łba niezrozumialymi
ala środa, 22.05.2019 14:39
My, motocykliści, po prostu jesteśmy głupsi od was - w swoich cziptuningowanych wieśwagenach jesteście po prostu żałośni;) nie ważne ile będziecie mieli koni - i tak was objedziemy - A najlepsze jest to, że gdy was objeżdżamy waszym łaniom, które wozicie, mokną od dźwięków naszych maszyn brzoskwinki :D
Kierowca sobota, 18.05.2019 21:11
Nie wiem jak było w tym przypadku ?
Ale uwaga jeszcze na ,,pseudo kolarzy,, którzy jeżdżą parami, trójkami jak im się podoba, blokując cały pas jezdni !!!
Przepis art. 33 pkt 3 a, mówi wyrażnie ,, Dopuszcza się wyjątkowo jazdę po jezdni kierującego rowerem obok innego roweru lub motoroweru, jeżeli nie utrudnia to poruszania się innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego,,
środa, 22.05.2019 16:03
Artykuł jest o motocykliście, ale skoro poruszyłeś temat rowerzystów/kolarzy to ustawodawca dokładnie nie zdefiniował kiedy taka jazda parami lub grupie utrudnia innym uczestnikom w ruchu (możemy się domyślać i na logikę korzystać jak najbezpieczniej). Patrząc na Twoje podejście to pewnie w każdej sytuacji nie będą Ci pasować żadni rowerzyści. Jednak, pomyślmy nad jedną rzeczą; łatwiej Ci wyprzedzić zwartą grupę czy jak będą jechać jeden po drugim na tzw. gęsiego? Co zrobisz jak w czasie wyprzedzania nadjedzie samochód z naprzeciwka? Rozjedziesz kogoś? Bo Ty jedziesz autem? Twoim obowiązkiem jest wyprzedzać rowerzystę z zachowaniem odległości minimum 100 cm, jednocześnie nie wolno Tobie wyprzedzać w taki sposób aby utrudniać komukolwiek innemu na drodze poruszanie się. A to oznacza, że w trosce o własne bezpieczeństwo rowerzysta ma pełne prawo uniemożliwić Tobie wyprzedzenie go, kiedy istnieje ryzyko, że będziesz próbował wyprzedzać go "na trzeciego" przy jednoczesnym ruchu pojazdów z naprzeciwka. Jako rowerzysta mam prawo jechać środkiem pasa, a nie przy jego krawędzi. Jednak nie zrozumie tego ktoś kto tylko jeździ autem.
poniedziałek, 20.05.2019 00:01
Jeżeli masz wiedzę na temat popełnionego wykroczenia to złóż zawiadomienie o popełnionym wykroczeniu a jak nie to nie dziw się że widzisz takie sytuacje. Trzeba składać zawiadomienia
poniedziałek, 20.05.2019 00:03
Przy podwójnej ciągłej jeżdżą razem bo i tak ich nikt wyprzedzać nie może;)
sobota, 18.05.2019 21:46
Policja o tym wie, ale ma to w dudzie.
Ta niedziela, 19.05.2019 01:03
A po co ty nawijasz o kolarzach jak tu się motocyklista wyłożył, jeżdżę (sam) rowerem po tych górach i te przygłupy na motorach to jest dopiero zagrożenie, zapierdzielaja tam po 150 na tych Przełęczach...
poniedziałek, 20.05.2019 10:41
a te przyglupy na rowerach jezdzą po gorach bez jakiegokolwiek oswietlenia i robia za swiete krowy. Nie dociera do nich ze ledwo ich widac, pomimo tego ze jest dzien. Byle jakie swiatelko za 10 zeta pozwala ich zobaczyc z daleka no ale przeciez swiatelko wazy z 20 gram a to sami zawodowcy, kazdy gram w rowerze na wage zlota.
środa, 22.05.2019 14:05
Nie wszyscy na rowerach to przygłupy, choć i tacy się też zdarzają. Niestety oświetlenie niewiele daje. Mam specjalną lampkę do jazdy dziennej i praktycznie żaden kierowca nie wyprzedza z bezpieczną odległością i prędkością. Podmuch potrafi osobę jadącą na rowerze zrzucić z jezdni do rowu, a wtedy osoba kierująca pojazdem najczęściej odjeżdża nawet nie myśląc co się dzieje z tym co leży. Inne sytuacje jakich sama doświadczyłam: jeśli jest wąska droga dlaczego pan kierowca nie raczy zwolnić na czas mijania się z kolarzem/osobą idącą pieszo z naprzeciwka tylko na pełnej petardzie leci? Dlaczego pan kierowca (to samo tyczy się motocyklistów) ścina zakręt po którym ktoś z naprzeciwka jedzie? Dlaczego pan kierowca wymusza pierwszeństwo myśląc, że ma silnik to jest szybszy w każdej sytuacji? Dlaczego pan kierowca przed samym skrzyżowaniem wyprzedza po czym gwałtownie hamuje i skręca w prawo co może się skończyć tym że kolarz nie zdąży wyhamować i przywali w auto. Oczywiście nikt nie jest idealny i nie wszystkich do jednego wora, ale patrząc z perspektywy kolarza (a zaznaczam, że kierowcą również jestem) to zastanawiam się nad pustką jaką mają w głowie niektórzy kierowcy (choć nie wiem czy można ich tak nazwać). Niektórzy po prostu nie powinni mieć w ogóle prawa jady czy to na kat. A czy B., a niektórym odebrałabym i rowery. Wystarczy pomyśleć o tym, że korzystając z jezdni nie jesteśmy na niej sami, logicznie myśleć i działać. Amen
Motocyklista niedziela, 19.05.2019 21:09
My, motocykliści, po prostu jesteśmy lepsi od was - w swoich cziptuningowanych wieśwagenach jesteście po prostu żałośni;) nie ważne ile będziecie mieli koni - i tak was objedziemy - A najlepsze jest to, że gdy was objeżdżamy waszym łaniom, które wozicie, mokną od dźwięków naszych maszyn brzoskwinki :D
wtorek, 21.05.2019 14:36
SKOŃCZYSZ JAK TEN NA ZDJĘCIACH HE HE HE HE HE
niedziela, 19.05.2019 22:30
Motocyklista - frajerku z dziurawym tłumikiem nie podniecaj się bo śmieszny jesteś he he he he he
poniedziałek, 20.05.2019 09:51
Dokładnie, fotel pasażera do prania bo sam kisiel.....
;) poniedziałek, 20.05.2019 12:14
Kisiel to ty masz zamiast mózgu ;)
poniedziałek, 20.05.2019 18:32
A od czasu do czasu zbierają was z asfaltu szufelką.
poniedziałek, 20.05.2019 18:50
Jak to ktoś kiedyś mądrze powiedział, motocykliści dzielą się na dwie grupy
tych co mają pod doopą i tych co mają pod kaskiem. Przeważają jednak narazie Ci co mają pod doopą ( i są zagrożeniem dla wszystkiego co dookoła
sobota, 18.05.2019 16:53
Deacon ćwiczył do Days Gone 2. ;)
sobota, 18.05.2019 17:49
Cebulandia , gotowi do wypisywania swoich mądrośći - 3 , 2 , 1 START
Gość sobota, 18.05.2019 17:16
Motocykliści to rak toczący polskie drogi...
Ja sobota, 18.05.2019 17:51
Rakiem to są takie trole i krytykanci jak ty! Skąd wiesz czyja była wina w tym zdarzeniu ?! Może to kierowca dostawczaka jechał nieprawidłowo?
ONKOLOG sobota, 18.05.2019 18:34
Nie pyskuj, dobrze napisał.
NAVI niedziela, 19.05.2019 15:18
Tak, bus przytulny do bariery na swoim pasie, motocykl leży przed przednim zderzakiem. Tak trudno wyciągnąć wnioski?
Zimny ogrodnik sobota, 18.05.2019 16:34
Sezon.
WWWWWWWWWWWWWW sobota, 18.05.2019 18:19
sezon motocyklistow uwazam za otwarty
sobota, 18.05.2019 21:56
Ci co krytykuja innych to znaczy - motocyklistow o kierowców samochodów - sami są debilami kretynami i rowerzystami stanowiący zagrożenia dla kierowców Przemawia w ich maleńkim mózgu zazdrość
sobota, 18.05.2019 20:50
mongoł grzał 2 paczki i zmąciło mu umysł
Wit Anonim sobota, 18.05.2019 20:23
Kolejny świr na szlifierze
druh DS sobota, 18.05.2019 22:31
Wytłumaczcie mi w końcu po co skierowano do tego wypadku aż trzy zastępy, dwa PSP i jeden OSP ?
niedziela, 19.05.2019 06:26
Już tlumaczliśmy, ale nie dotarło. Masz za mały orzeszek między uszami.
niedziela, 19.05.2019 00:08
organy pobrano?
niedziela, 19.05.2019 08:32
Chcesz kupić organy?Mam Yamaha. Daj maila.
niedziela, 19.05.2019 15:06
psr ?
Ghost niedziela, 19.05.2019 16:13
dobre,haha,pzdr :)
niedziela, 19.05.2019 16:42
organy po ćpunie bezwartościowe wątroba i mózg w zaniku
Niunia niedziela, 19.05.2019 14:34
GWARANTUJE CI,ŻE TO BYŁ OSTATNI MOTOR,JAKI KIEDY KOLWIEK MIAŁEŚ!