burmistrz przyszłyczwartek, 28.01.2016 22:22
MACIE JEDNO DZIECKO I WAM DROGO????? HAŃBA!!!!!DO ROBOTY! ALBO JESZCZE ZROBIC DWÓJECZKE!!!!DZIADKÓW MACIE NIE POMAGAJĄ WAM DRODZY HM RODZICE????
mamaczwartek, 25.02.2016 18:19
Jest pan bezszczelny co pana obchodzi kto ile ma dzieci,dziadkowie nie sa od finansowani przedszkoli wnuką. Wstyd że tacy ludzie mianują sie powiecmy,,przyszłym burmistrzem".
martaniedziela, 11.10.2015 16:23
I co dalej z przedszkolami moj syn chodzi do tego na 3 maja a słyszałam,że mają go zamknąć i jestem troche przerażona. Ktoś coś wie?
mama dwulatkaponiedziałek, 18.05.2015 14:29
A może ktoś z rodziców podzieli się opinią na temat Przedszkola Publicznego nr 4 w Bielawie?
Ulawtorek, 17.03.2015 18:15
Drogi Autorze jak widać wcale się nie godzę, bo będę pracowała w przedszkolu publicznym.
Ulaniedziela, 15.03.2015 18:34
Może teraz panie dyrektorki popracują jako nauczycielki w grupie. Pokażą jak się pracuje szkoda tylko że za większe pieniądze, a nie za te co one proponowały za 8 godzin pracy. Zastanawiam się tylko dlaczego nauczycielki nie miały przerwy jak gwarantuje ,,Kodeks pracy".
niedziela, 15.03.2015 19:39
To dlaczego na taką pracę się godziłaś
piątek, 13.03.2015 22:57
Zacięcia krasomówczego to panu burmistrzowi brakuje,oj brakuje. Proponuje potrenować elokwencje. Na tym stanowisku cecha niezbędna .
czwartek, 05.03.2015 22:22
W szkole społecznej na Żeromskiego w zerówce czesne wynosi chyba tylko 200 zł.
sobota, 07.03.2015 20:15
Tylko nie tam, nigdy!!
piątek, 03.04.2015 23:16
Dlaczego?
piątek, 13.03.2015 19:59
Solidaruchy jak widać nie ma jak Komuna.
sobota, 14.03.2015 14:10
O kim mówisz ?
piątek, 13.03.2015 13:39
A w takim samym oddziale (5 godzinnym)w przeszkolu publicznym nie placisz nic! Tam to nawet za książki do 1 klasy trzeba płacić chociaż powinny być za darmo!
autorsobota, 07.03.2015 21:12
Brawo Panie Burmistrzu-ma Pan moje uznanie. A przedszkola niepubliczne to maszynki do robienia pieniędzy. Jeśli chodzi o szkołę społeczną-to lepiej uczyć dziecko samemu( stracona kasa)
piątek, 13.03.2015 15:53
P, BURMISTRZU -CHCEMY PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH I PROSIMY O JAKĄŚ INFORMACJĘ W MEDIACH, O SKŁADANIU DEKLARACJI O ZAPISANIE NASZYCH DZIECI DO TYCH PLACÓWEK.
sobota, 07.03.2015 21:20
Tylko przedszkola publiczne, moim zdaniem, żadne szkoły społeczne, niepubliczne, a najlepiej nie wierzyć reklamom, tylko samemu przyjrzeć się szkole- wszak to najważniejszy etap w nauce naszego dziecka.
czwartek, 12.03.2015 09:18
Sprzątaczki i palacze na pewno zostaną. Dyrektorki na bank polecą ze stołków.
sisśroda, 11.03.2015 21:51
W koncu ktos odpowiedni i madry objał stanowisko burmistrza popieram ta inicjatywe, nigdy nie powinno dojsc do prywatyzacji przedszkoli to byla najgorsza decyzja niekorzytna przede wszystkim dla dzieci i ich rodzicow, najkorzystniejsza dla dyrektorek ktore nabijaly sobie kase kosztem biednych dzieci ktorych w grupie jest po 30 byle jak najwiecej kasy zarobic a Panie nauczycielki zamiast edukowac tylko dbaly o ich bezpieczenstwo bo niestety z tak liczna grupa trzeba naprawde miec oczy do okola glowy. Moze w koncu po upublicznieniu przedszkoli poziom edukacji wroci do normy, teraz to tylko przechowalnie a nie przedszkola
środa, 11.03.2015 22:31
Popieram. Tylko żeby obecna władza doprowadził to do końca, na pewno ta decyzja ułatwi życie wielu mieszkańcom Bielawy, którzy nie zspisywli dzieci do przedszkola bo nie mieli żadnego wyboru bo wszystkie praktycznie prywatne.
środa, 11.03.2015 16:19
ZLIKWIDUJCIE SM BĘDZIE NA DZIECI PROSTE
środa, 11.03.2015 13:51
Super inicjatywa POPIERAM tylko nie rozumiem po co była kilka lat temu cała akcja prywatyzacji tycz przedszkoli, dyrektorki nabiły sobie portfele a teraz w końcu ktoś im się dobrał do skóry
poniedziałek, 09.03.2015 21:32
Rozłożył Bielawiankę, "reformuje" przedszkola- tylko patrzeć jak zacznie zwijać asfalt z obwodnicy. Udał nam się gospodarz.
Matkawtorek, 10.03.2015 19:22
A no udał się w końcu koniec burdelu jak za Dzwiniela a Bielawiankę rozłożył twój kolega Dubas za którego już się wzięli jeszcze tylko Dzwiniela trzeba rozliczyć i znajdzie się dużo kasy.
poniedziałek, 09.03.2015 17:12
MANIPULACJA DOBY!! dlaczego nie zrobili wywiadu z żadną osobą przeciwną pomysłowi?? typowe stronnictwo!
wtorek, 10.03.2015 11:26
doba to barany usuwa komentarze ktore wnosza cos do dyskusji, wywiad przeoprowadza z burmistrzem szkoda czasu na ten portal.
Matkawtorek, 10.03.2015 19:17
Bo takich osób na tym zebraniu nie było,chyba że dyrektorka z przedszkola "Pod Lipkami"
Luapczwartek, 05.03.2015 19:05
Do przedszkoli publicznych i tak nie dostaną się wszystkie dzieci. Dlaczego rodzice którzy posyłają dzieci do przedszkoli niepublicznych mają jeszcze dodatkowo składać się w formie daniny podatkowej na utrzymanie przedszkoli publicznych ???
poniedziałek, 09.03.2015 19:56
A dlaczego mają się nie dostać młodsze dzieci do publicznego? Przecież jest tyle samo miejsc.
poniedziałek, 09.03.2015 21:03
Co będzie z tymi kartami, które złożyliśmy w niepublicznych? Czy po przekształceniu nadal dzieci będą mogły zostać w tych przedszkolach?
czwartek, 05.03.2015 20:28
dostaną się wszystkie 4 i 5 latki, których rodzice będą mieć takie życzenie... z młodszymi też nie powinno być kłopotu. "daninę podatkową" składamy też na policję, czy straż pożarną, a nie każdy korzysta z ich usług, czyż nie?
niedziela, 08.03.2015 15:13
widać te dwie dyrektorki co ich nie tykają to straszne bidulki,chodzą do banku po kredyty na działalnosć zwłaszcza z włókniarza-kupiła dom i zrobiła drugie przedszkole,swoje prywatne a publiczne zostawili jej za zasługi dla bielawskiej oświaty
niedziela, 08.03.2015 15:18
skoro p. burmistrz jest taki dobry robin hood że zabiera bogatym dyrektorkom i daje biednym rodzicom to wypowiedzenie powinny dostac wszystkie przedszkola a później poprzez ankiety rodziców powinny zostać te które się same obronią a nie dwa najgorsze - czytaj włókniarz gdzie za wszystko trzeba dopłacać a dzieci i tak nic nie mają oraz parkowa gdzie się wszystko sypie i jest jedna wielka ruina zostaja bo prawda jest taka że tam nie ma nikogo ktoby o nich walczył
niedziela, 08.03.2015 20:25
Pozostałe trzy dyr.także chodziły do banku po kredyty aby oprócz,,fur,,zakupionych inwestować w swoje domy ,urlopy.dzieci itd. Hańba.Jak można dorabiać się w ten sposób?
poniedziałek, 09.03.2015 14:33
Pan Burmistrz pewnie mam znajome Panie w rodzinie które nie mają pracy,albo poszukuje swoich.....
Obiektywny rodzicpiątek, 06.03.2015 19:33
"Pod Lipkmami" Dyrektorka i jej synuś nierób wraz z panią w-c dyrektor powinni wywalić na zbity pysk.To co dobrego w tym przedszkolu to zasługa pracowników których i tak dyrektorka zmienia jak rękawiczki a synusia darmozjada trzyma.Ale może w końcu te Panie które opiekują i wychowują nasze dzieci będą w końcu godnie (normalnie )zarabiać a nie jak u pani Dyrektor po 1200 ...ale na nowe auto dla synusia musiała kasa być!!!
poniedziałek, 09.03.2015 14:29
Moje dziecko uczęszcza do tego przedszkola i jakoś mało kogo interesuje majątek zatrudnionych tam ludzi. Ważne jest to że dzieci i rodzice są zadowoleni i skoro chcemy płacić to płacimy , a jeśli ktoś nie chciał to wybrał inną placówkę. Ktoś kto jest bardzo płytki i średni wykształcony pisze takie opinie jak ta wyżej.
Rodzicponiedziałek, 09.03.2015 18:05
Czemu płytki co ludzie widzą to piszą,synuś jest nierobem i taka jest prawda!!!A to że można wybrać sobie inne przedszkole to fakt i nie trzeba być po studiach żeby to wiedzieć.Szkoda tylko Pań które wkładają tyle serca w wychowanie naszych dzieci a Pani dyrektor ciągle narzeka jakich to ma złych pracowników i wymaga od nich niewiadomo czego.Ale daleko jabłko od jabłoni nie poleci czyli jaka matka dyrektorka taki syn nierób dyrektorek.
obserwatorniedziela, 08.03.2015 12:30
To się nazywa "serce matki" !!! nie ma się co dziwić, że wykorzystuje prywatę. w Dzierżoniowie np jedna z dyr. niepublicznych jako swojego z-cę zatrudniła męża - byłego woźnego. no i co ? Niepubliczne górą !Tworzą nowy wymiar oświaty !
piątek, 06.03.2015 21:09
Synuś to chodzi do pracy jak mu się podoba a jak ma kaca to w ogóle nie idzie on to zatrudniony chyba na 1/8 etatu darmozjad!!!
czwartek, 05.03.2015 22:44
Jestem za obniżeniem kosztów ale co ze standardem edukacji naszych pociech. Żeby nie wyszło że to tylko przechowalnia dzieciaków przed telewizorem bo co można zaoferować za takie pieniądze nie oszukujmy się.
poniedziałek, 09.03.2015 14:24
Było powiedziane standard się obniży.Za 170 zł z państwowej kasy nikt nie zapewni dziecku tak jak teraz w niepublicznym np.
3 razy w tygodni logopedy
codziennie jezyka obcego
2 razy w tygodni zajęć tanecznych - rytmiki
przyjazdów żywej orkiestry.planetarium, teatrzyku itp.
posiłków przygotowanych w przedszkolnej kuchni pysznych i pachnących.
Opieki przez dwa miesiące wakacji.
Basenu przez ciepłe dni wakacyjne
Mogła bym tak w nie skończoność
poniedziałek, 09.03.2015 20:51
To lepiej skończ. W publicznych też były teatrzyki , logopeda, rytmika, wycieczki itp. zajęcia ruchowe są w każdej grupie 3 razy w tygodniu, posiłki? ( margaryna z Biedronki). Zajęcia dodatkowe? Kto widział ich efekty? (poza rytmicznymi - na imprezach). Można się przechwalać, papier wszystko przyjmie.
???wtorek, 10.03.2015 08:31
Co z tego, że logopeda jest 3 razy w tygodniu. Pytanie ile razy w semestrze jedno dziecko ma z nim terapię. Dwa? Trzy?
rodzic z publicznegowtorek, 10.03.2015 17:49
W publicznym przedszkolu moje dziecko miało angielski,rytmikę,basen i wiele atrakcyjnych zajęć sportowych oraz dodatkowo teatrzyki i planetarium i fulharmonijne spotkania. Rada Rodziców ma duże znaczenie w przedszkolu publicznym. Zresztą, dziecko musi mieć też czas na zabawę! nie tylko ciągle zajęcia za zajęciami...
poniedziałek, 09.03.2015 19:27
na Żeromskiego - publiczne - przedszkole pracowało też całe ferie i wakacje, 05.01 też pracowali - przeciwnie niż w niepublicznych
posiłki w kuchni też sa pyszne i pachnące, logopeda wprawdzie 2 razy w tygodniu. A tak w ogóle zapytajcie 3,4,5-latków, jak bardzo chcą chodzić na te dodatkowe tańce, języki itp. Czy mają czas na zabawę? Ciekawe ile z tych dzieci naprawdę bierze w nich udział, a ile się po prostu nudzi.
niedziela, 08.03.2015 22:50
wierzę, że skoro jedyne w tej chwili publiczne traktuje nasze dzieciaki nas serio, to tak będzie w przypadku nowo powstałych. Moje nie chodzi do przechowalni, czuje się w przedszkolu świetnie i rozwija się prawidłowo. Też są wycieczki, fajne imprezy, teatrzyki. ja jestem zadowolona - i to nie tylko z kosztów. W niepublicznym (moja siostra ma dziecko pod lipkami) dziecko to maszynka do zarabiania pieniędzy przez panią dyr.
poniedziałek, 09.03.2015 14:35
Przedszkole na wolności jest dobrym przedszkolem nie jestem z Bielawy i przywożę do niego dziecko.I jestem przeciwna przekształceniu tego przedszkola w publiczne.
poniedziałek, 09.03.2015 16:57
To tylko ty tak myslisz
poniedziałek, 09.03.2015 19:23
I takie dobre przedszkole może zostać, czemu nie, ale może być tańsze- prawda?
niedziela, 08.03.2015 08:22
Jak to co? dobre wyżywienie
kjczwartek, 05.03.2015 22:50
Wyrosnie z banda głupków po obniżeniu kosztów.
czwartek, 05.03.2015 22:58
Prawda moje chodzi do publicznego fakt że kosztuje to trochę ale widzę efekty wierszyki alfabet literki dodawanie odejmowanie rytmika angielski a moja koleżanka przepisała do zerówki przedszkolnej tej bezpłatnej i dziecko cofa się w rozwoju bo tam nie uczą nic to zwyczajna przechowalnia bagażu
sobota, 07.03.2015 21:04
A moje dziecko chodzi do publicznego a wcześniej chodziło do ni publicznego i nie widzę żadnej roznicy. Uważam że nasze dzieci powinni miło spędzać czas w przedszkolu za jak najmniejsze pieniadze
sobota, 07.03.2015 23:07
Kiedyś w przedszkolach publicznych też były zajęcia dodatkowe, koła zainteresowań i jak dziecko chciało się rozwijać to miało szansę. Jak ktoś czytał podstawę programową to wie, że jest tam tyle wszystkiego,że jak na takiego malucha 3,4,5 -letniego to i tak za wiele. Więc uważam, że argument przemawiający za niepublicznymi dotyczący zajęć dodatkowych jest nietrafiony.
niedziela, 08.03.2015 10:55
To jest racja! Kto i dlaczego ZABRONIŁ zajęć dodatkowych w p-lu publicznym? Ja to wiem, a wy pomyślcie...
Kłamstwem jest, że w publicznym nie ma nic dodatkowo, mimo że mało rodzice płacą. Dzieci mają wycieczki, paczki, zabawy z róznych okazji, zamki dmuchane, teatrzyki, występy cyrkowe, zajęcia sportowe, festyny, logopedę(!) i wszystkie zajęcia określone podstawą programową. Ponadto wyżywienie jest bardzo dobre, podkreślam bardzo dobre i urozmaicone.
niedziela, 08.03.2015 10:57
Zapomniałam dodać, że w innych miastach, zajecia dodatkowe typu język obcy i rytmika, odbywaja sie jak najbardziej. Chociazby w Dzierżoniowie. Kłamstwem jest, że jest zabronione odgórnie!!!
niedziela, 08.03.2015 16:05
To jest prawda powiedziałabym że w publicznych wyżywienie jest dużo lepsze niż w niepublicznych
czwartek, 05.03.2015 23:00
Sadze ze na jakosc zajec nie wplywa rodzaj przedszkola ale kreatywnosc i zaangazowanie pan.
czwartek, 05.03.2015 23:14
No dobrze a wiadomo jak na państwowej posadzie czy się robi czy się leży 8.50zl się należy
sobota, 07.03.2015 20:57
Oj wy ludzie jak coś piszecie to się najpierw zastanówcie.
jaczwartek, 05.03.2015 23:21
A z Was wyrosła banda głupków ????? A kto z Was chodził do niepublicznego lub prywatnego przedszkola?????? Nie ośmieszajcie się tymi idiotycznymi komentarzami !!!!!!!!
sobota, 07.03.2015 19:55
czy kiedyś była to przechowalnia? nigdy- rodzice jesteście nie zorientowani w pracy nauczycielek
sobota, 07.03.2015 21:20
Po prostu brak słów szkoły też są publiczne i dzieci się tam nie uczą. Przedszkole obowiązuje podstawa programową która, mówi co musi potrafić dziecko które kończy edukację przedszkolna musi być przygotowane do szkoły i każda nauczycielka przedszkola robi wszystko żeby tak bylo
sobota, 07.03.2015 21:37
Edukacja w Polsce jest bezpłatna i taka powinna pozostać, więc po co pozwolono na działalność placówek niepublicznych? Najwyższa pora pozamykać takie twory jak szkoły niepubliczne, społeczne, prywatne, a z pewnością zdecydowanie lepiej wpłynie to na poczucie wartości dzieciaków, bo nie będzie snobizmu, wygodnictwa...Dzieci z placówek publicznych lepiej chyba radzą sobie w kontaktach społecznych.
gośćczwartek, 05.03.2015 20:11
Panie Burmistrzu , proszę podać ile ta zmiana będzie kosztowała budżet miasta ?
poniedziałek, 09.03.2015 14:19
średnio 9 mil.zł rocznie Bielawa zapłaci za ten wymysł Burmistrza i rady miasta.Ale Bielawa bogate miasto dacie radę. Łódż sprzedacie i będzie kasa.
poniedziałek, 09.03.2015 17:01
To najlepiej żartować na biednych obywatelach i wszystkie przedszkola zrobić niepubliczne to jestchorysystem wszystkie przedszkola powinny byc publiczne każde dziecko ma prawo uczęszczać do przedszkola za 1 zł.
piątek, 06.03.2015 05:54
Takie pytanie zostało zadane p.burmistrzowi ale oczywiście pozostało bez odpowiedzi jak wiele innych pytań.Pan burmistrz i reszta przedstawicieli władzy była kompletnie nie przygotowana do tego spotkania.A stwierdzenie żeby rodzice nie robili nic to będzie dobrze wypowiedziane przez p. radnego M. to porażka.
sobota, 07.03.2015 19:44
da na przedszkola, a zaoszczędzi na czymś innym- przecież liczy się dziecko
fgczwartek, 05.03.2015 20:17
A ile mniej budżet rodziców !!! I to jest ogromny plus
niedziela, 08.03.2015 19:30
Czy ktoś wie, co zrobić żeby zapisać dziecko do przedszkola publicznego. Chodzi mi o przedszkole w górnej Bielawie, tam mam najbliżej. Gdzie mogę składać karty?
niedziela, 08.03.2015 20:25
Nie ma czegoś takiego jak przedszkole publiczne na górnej Bielawie. Jak bedzie to bedziesz mógł/mogła składać.
niedziela, 08.03.2015 20:31
To wiem. Ale pytam, co zrobić żeby władze wiedziały,że jest zainteresowanie przekształceniem na publiczne.
niedziela, 08.03.2015 21:02
Należy złożyć deklaracje do przedszkola na dolnej Bielawie na tej podstawie będzie wiadomo e potrzrbnychjedt przedszkoli publicznych
poniedziałek, 09.03.2015 19:31
P. burmistrzu, a może lepiej otworzyć jakieś miejsce w Urzędzie Miasta i tam składać deklaracje, że chcemy zapisywać do przedszkola publicznego? Byłoby nam bliżej( po drodze).
poniedziałek, 09.03.2015 20:35
To jest jakieś rozwiązanie. Chyba lepsze niż w przedszkolu na ul. Żeromskiego.
poniedziałek, 09.03.2015 10:59
od 09.03 zaczyna się nabór do przedszkola publicznego należy złożyc deklaracje do przedszkola publicznego w dolnej bielawie w zależności ile osób złoży deklaracje przyjęcia dziecka do przedszkola tyle przedszkoli niepublicznych zostanie przekształcone w publiczne ponieważ kazde dziecko ma prawo chodzic do przedszkola publicznego
poniedziałek, 09.03.2015 09:04
wolność wyrażenia swojego słowa na doba.pl króloje!!!!!!!! co mniej odpowiednie komentarze dla gminy, burmistrza i pani radnej niezaleznej sa usuwane. skoro tak bardzo w oczy was kola paszkliwe tresci dlaczego nie usuniecie komentarzy które obrażają dyrektorki?
poniedziałek, 09.03.2015 10:04
Ciekawe która z dyr.to napisała.Prawda w oczy kole-ha,ha...
niedziela, 08.03.2015 08:08
OBNIŻKA?! A GDZIE DOBRO DZIECKA? W WASZYM WYKONANIU LICZĄ SIĘ TYLKO OSZCZĘDNOŚCI? CZYM SKÓRKA ZA MŁODU NASIĄKNIE.... ZNACIE TO? A MOŻE CHCECIE ZROBIĆ WYLĘGARNIE NIEWYKWALIFIKOWANYCH ROBOLI?
niedziela, 08.03.2015 22:44
rozumiem, że Twoje dziecko nie chodzi i nigdy nie będzie chodzić do publicznego przedszkola. To bardzo dobrze, bo pewnie obniżyłoby to poziom grupy. Bielawska "Czwórka" jest naprawdę ok. A moje dziecko kiedyś będzie płacić megapodatki na takiego gałgana jak ty i nie będzie robolem.
niedziela, 08.03.2015 10:50
Kolejne osoby do odstrzału. Konkurs i swojaki na stołki.
niedziela, 08.03.2015 19:18
Takie praktyki stosowane były od lat. Nie oceniaj po sobie. Może tym razem będzie uczciwie. Jeśli masz odpowiednie kwalifikacje to startuj zamiast narzekać.
Urszulaniedziela, 08.03.2015 18:17
Pani dyrektor z Klonowej już zaczęła swoje wpisy zatrudniła do tego swoją rodzinkę. Nie wiem po co krytykuje dawne przedszkole na Klonowej, a wychwala obecne, jak w powiedzeniu:
- Matko chwolą nas!
- Kto?
- Ty mnie, a jo was!
Jak się tak chwali to niech napisze ile zarabiał jej personel, a ile ona miała zysku z wpłat rodziców i dotacji podatników.
niedziela, 08.03.2015 15:01
Bardzo dobrze, brawoooooo
niedziela, 08.03.2015 00:49
Radna Masyk co tam robila? Przeciez decyzje podejmuje burmistrz. Zdanie w sprawie ze strony urzedu moze miec obecny tam burmistrz, wiceburmistrz, dyrektorka Oswiaty. A Rada nic do tego nie ma. Takze widac kolejne parcie na szklo tak jak bylo z meczem samorzadowcow. Chlopaki z urzedu grali a ona przyszla puchar odbierac i do zdjec do prasy pozowac. Zenada
niedziela, 08.03.2015 10:37
Och niczego nie rozumiesz, a oceniasz. Pani Masyk jest przewodniczacą Komisji Rewizyjnej i jak najbardziej była na miejscu. To jej rola - sprawdzać finanse miasta. To właśnie robi.
konrad wponiedziałek, 09.03.2015 07:44
Dziekuje pani marto za wyjasnienia. Dlaczego pisze panw 3osobie a nie w pierwszej? A ta funkcje w jaki sposob pani objela? Łyżwa obiecal w zamian za odciecie sie od DZwiniela?
czwartek, 05.03.2015 19:49
Nareszcie Panie Burmistrzu! Naprawia Pan to co zepsuła poprzednia władza. Brawo!
niedziela, 08.03.2015 08:20
Na koniec wystrugam łódkę.
czwartek, 05.03.2015 19:02
W ramach czesnego dzieciom zapewniamy:
profesjonalą opiekę w godz. 6.00 - 16.30,
realizację podstawy programowej,
naukę języka angielskiego,
udzał w zajęciach sportowych, do wyboru:brazylijskie ju-jitsu, gry zespołowe, taniec,
naukę pływania dla dzieci sześcioletnich,
religię dla dzieci pięcio- i sześcioletnich,
zajęcia realizowane w ramach kół zainteresowań, zajęcia rytmiczne,
zajęcia sportowe z udziałem sportowców z klubów sportowych z naszego powiatu i nie tylko,
udział w spektaklach i przedstawieniach teatralnych z udziałem profesjonalnych aktorów,
zajęcia z udziałem uczniów szkół podstawowych z Bielawy,
badania logopedyczne,
badania dentystcze,
świetną zabawę,
oraz uśmiech na twarzach waszych pociech.
to w czesnym na Klonowej, czy czesne publicznego też to oferuje czy trzeba dopłacić i wyjdzie to samo.
czwartek, 05.03.2015 20:35
tyle ze akurat w tym przedszkolu istnieje mozliwosc zapisania swojego dziecka do grupy bez zajęć dodatkowych i bez jakiej kolwiek opłaty. dlaczego dzisiaj nikt o tym nie mówił? mamy wybór!!
czwartek, 05.03.2015 20:37
O, jak wspaniale! Hehe!
niedziela, 08.03.2015 08:18
A wyżywienie?
piątek, 06.03.2015 17:25
i pewnie to może być w ramach podstawy programowej, bo angielski jest obowiązkowy, zabawy ruchowe, muzyka-tańce i koła zainteresowań - to też obowiązkowe
piątek, 06.03.2015 17:32
angielski bedzie obowiązkowy od wrzesnia 2015 i tylko w najstarszej grupie wiekowej 15 minut dwa razy w tygodniu
piątek, 06.03.2015 08:01
NIESTETY W POLSCE MAMY WIELE INNYCH PRZYKŁADÓW ,ŻE JEŚLI COŚ JEST PAŃSTWOWE TO NIE FUNKCJONUJE SPRAWNIE I NIE PRZYNOSI DOCHODÓW(BRAK PIENIĘDZY NA PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE) W PRYWATNYCH RĘKACH CZĘSTO JEST TAK ,ŻE NAGLE SIĘ OPŁACA I STANDARD JEST WYŻSZY
piątek, 06.03.2015 08:19
TO JEST STANDARD URZĘDASÓW ,OD 25 LAT.
WYSSAĆ,ZNISZCZYĆ,DOPROWADZIĆ,DO RUINY ,ABY PRZEJĄĆ,ZA BEZCEN.DOPIERO WÓWCZAS ,STAJĄ SIĘ ,"MENADŻERZY",CAŁA GĘBĄ !
piątek, 06.03.2015 08:02
NIESTETY W POLSCE MAMY WIELE INNYCH PRZYKŁADÓW ,ŻE JEŚLI COŚ JEST PAŃSTWOWE TO NIE FUNKCJONUJE SPRAWNIE I NIE PRZYNOSI DOCHODÓW(BRAK PIENIĘDZY NA PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE) W PRYWATNYCH RĘKACH CZĘSTO JEST TAK ,ŻE NAGLE SIĘ OPŁACA I STANDARD JEST WYŻSZY
czwartek, 05.03.2015 19:19
Czy przy tak szerokim wachlarzu zajęć dzieci maja odrobinę czasu na zabawę? Nie przesadzajmy, przecież dzieci chcą się w przedszkolu przede wszystkim bawić. Rożnica w płatnościach jest bardzo duża , nie wszystkich rodziców stać na dodatkowe zajęcia.
czwartek, 05.03.2015 19:27
chodzi o to, że w artykule nie ma szczegółów, nie można napisać suchych danych, bez dokładnego porównania, fakt, że różnica jest duża, ale wyższa stawka żywieniowa może wynikać np z lepszego jedzenia, bardziej urozmaiconego. Nie wiem jak z remontami, zabawkami, wyposażeniem, pewnie w publicznych trzeba prosić się gminy a w niepublicznych z czegoś trzeba to kupić.
czwartek, 05.03.2015 19:47
Hehe! To macie tam uniwersytet? Biedne dzieci... i to za jaką kasę!
rodzicczwartek, 05.03.2015 21:43
Wcale nie biedne, mają codziennie j. angielski (ok. 30 min), raz w tygodniu rytmikę i dwa razy wybrane zajęcia sportowe. Wszystkie zajęcia dodatkowe prowadzone są w formie zabawy, dzieciaki je uwielbiają.
piątek, 06.03.2015 19:29
To dlatego potrzebują też psychologa?
piątek, 06.03.2015 19:42
angielski pani puszcza płytę i wychodzi super angielski
piątek, 06.03.2015 19:44
angielski pani puszcza płytę i wychodzi super angielski
sobota, 07.03.2015 19:19
przecież zajęcia sportowe prowadzą nauczycielki - i to bardzo dobrze, po co więcej
czwartek, 05.03.2015 19:49
Dwa ostatnie punkty powinny być raczej nieodzowną wizytówką każdego przedszkola bez względu na opłaty. Dajmy rodzicom wybór niech sami zdecydują czy ich pociechy skorzystają ze wszystkich oferowanych form i czy w ogóle ich to interesuje.
czwartek, 05.03.2015 20:23
nie róbmy z kilkulatków studentów uczelni wyższej. one powinny się bawić i nabywać umiejętności określone w podstawie programowej, ale jeżeli jakiś rodzic chce (i stać go na to) - proszę bardzo - są elitarne przedszkola prywatne lub opieka niani...
qrwczwartek, 05.03.2015 22:48
to ze na tobie oszczedzali rodzice nie oznacza ze bogatsi rodzice chca oszczedzac na swoich. Jedne dzieci pozostana robolami, a inne porzadnymi ludzmi.
czwartek, 05.03.2015 22:58
To zapisz dziecko do zupelnie prywatnego przedszkola i niech wyrosnie na "porzadnego czlowieka" oby tylko nabylo tam kultury osobistej bo z domu nie ma szans jej wyniesc sadzac po wypowiedzi powyzej...
jhjhgczwartek, 05.03.2015 23:03
przynajmniej nie skonczy jak patologia plebsu, a kulture nabedzie i bedzie uczyc jej prostakow z publicznych. Idz troche zarob i zapisz do niepublicznego a jak nie masz kasy to won do publicznego
czwartek, 05.03.2015 23:09
Zenada...
sobota, 07.03.2015 19:21
i myślisz, że jak więcej zapłacisz to będziesz mieć geniusza - mylisz się
piątek, 06.03.2015 07:53
co ty wygadujesz , czasy się zmieniają to co jest wymienione wyżej to w tych czasach już jest standard, jakie elitarne przedszkola , ty w ogóle masz dziecko w przedszkolu,że się tutaj udzielasz
niedziela, 08.03.2015 07:31
Był obecny inny radny wtopił sie w tłum. Ciekawe czy przyszedł w trosce o rodziców czy o etaty ktòre ma w każdym przedszkolu
czwartek, 05.03.2015 23:47
Kazdy kto ma troche oleju w glowie wie ze wcale taniej dla rodzicow nie bedzie a poziom opieki sie obnizy. Łyzwa i swita chca niby szlachetnym gestem pokazać ze w koncu zaczeli cos robic i ze sa prospoleczni a tak naprawde robia sobie jedynie dobry PR kosztem naszych dzieci i kosztem budzetu miasta. Prosimy o podanie jakie beda koszty tego przedsiewziecia? Ile miasto musi wylizyc kasy? Czyz nie mual pan burmistrz oszczedzac a nie szastac kasa zeby pokazac jaki to pan jest milosierny i laskawy dla mieszkancow?
osoba postronnasobota, 07.03.2015 23:42
Zgadzam się z przedmówcą, to wcale nie chodzi o dobro dzieci, czy o obniżenie kosztów. Nikt z włodarzy nie przejmuje się waszymi portfelami. To zwykłe mydlenie oczu. Ktoś udaje, że jest dobrym janosikiem i zabiera niedobrym, bogatym dyrektorkom, a daje biednym rodzicom. Nic bardziej mylnego, to PR i ocieplanie wizerunku. Szkoda tylko, że odbywa się to kosztem innych, a nie poprzez uczciwą pracę.
niedziela, 08.03.2015 00:16
Dokladnie! Swietne podsumowanie! Nie maja pomyslow na Bielawe. Zadnych inwestycji, zadnych środków z UE, zadnych nowych miejsc pracy Ludzie zaczeli już narzekać wiec wymyślili janosikowy plan zeby zyskac przychylnosc ludzi. Tylko ze ludzie glupi nie są
niedziela, 08.03.2015 18:59
Tak dla informacji ogółu, to kto to są ci "inni" i czyją "uczciwą" pracę chodzi bo chyba nie rozumiem.
sobota, 07.03.2015 22:32
Każdy kto ma trochę oleju w głowie wie, że ta wypowiedź nie należy do rodzica lecz do jednej z pań dyrektorek, które zrobią co mogą żeby obsmarować nową władzę. Nie pamiętają jak i dzięki komu same dostały się na stołki.
niedziela, 08.03.2015 00:12
Kazdy kto ma troche oleju w glowie wie ze ten tekst nie jest napisany przez rodzica tylko przez jakakiegos pacholka od Lyzwy zeby na sile pokazac jaki to swietny plan ma nasz burmistrz. Nagle w ciagu godziny pojawilo sie kila wpisow wychwalajacych pomysl i przedszkola publiczne. Kto sie tak wysila? Pani rzecznik?
sobota, 07.03.2015 23:00
Łyżwa wie, że inwestycja w dzieci to najlepsza inwestycja. A o opieką nad dziećmi nie martw się będzie lepsza w publicznym niż teraz w niepublicznych.
sobota, 07.03.2015 19:51
proszę nie obrażać nauczycieli- opieka wcale się nie obniży!!! A jak władze chcą pomóc, to co cię obchodzi skąd wezmą pieniądze -Ważne, że będzie taniej dla rodziców
sobota, 07.03.2015 21:07
To jest prawda. Kiedyś nie było przedszkoli niepublicznych i dzieci chodziły do przedszkoli publicznych i wszystko było ok a teraz rodzice oddali by. Dzieci do przedszkoli niepublicznych najlepiej na cały dzien i miało święty spokoj
sobota, 07.03.2015 23:08
Moja córcia chodzi do PUBLICZNEGO, choć stać mnie na czesne w niepublicznym. Do zeszłego roku były przeróżne zajęcia dodatkowe. Po wprowadzeniu ustawy „przedszkole za złotówkę” niestety nie jest z tym różowo, ale mam wrażenie (tak jak wielu innych rodziców), że to efekt działań byłej władzy Bielawy. Skoro w innych miastach znaleziono furtkę dla organizacji różnych zajęć w publicznych, to nie rozumiem, dlaczego było to blokowane w Bielawie. Mam nadzieję, że to się zmieni na korzyść tych, co przyjdą do publicznego, bo to naprawdę SUPER przedszkole. Atmosfera bardzo dobra, obsługa przemiła. Dyrekcja na wniosek rodziców wydłużyła czas pracy przedszkola do 16.30 (o potrzeby dot. godzin pytano nas na pierwszym zebraniu i to zostało uwzględnione). W grupie wcale nie ma tłumu. Mała od września idzie do szkoły (jako 6-latek) i uważam, że jest do tego bardzo dobrze przygotowana. Żal będzie się rozstawać. Polecam!
sobota, 07.03.2015 23:18
Zgadzam się z tezą , że poprzednia władza skutecznie blokowała możliwości obejścia ustawy złotówkowej. To od nich zależała interpretacja przepisów. Rada Rodziców,która funkcjonuje w przedszkolach publicznych ( w niepublicznych takie rady nie istnieją) powinna decydować o zajęciach dodatkowych.
sobota, 07.03.2015 21:30
Panie Burmistrzu uważam że podjął Pan naprawdę słuszna decyzję pomoże to na pewno wielu rodzicom których nie stać na zapisanie dziecka do placówki niepublicznej. Karygodne jest to że gmina posiada tylko jedno przedszkole publiczne. Żyjemy w bardzo ciężkich czasach dlatego powinno być utworzonych więcej placówek publicznych a mniej niepublicznych. I ułatwi to życie wielu mieszkańcom Bielawy. Gratuluję słusznej decyzji.
jezuitaczwartek, 05.03.2015 21:27
Łyżwa odejdź!!! Obniżka hahahaa jak ktoś chce by dziecko miało nadal wszystkie zajęcia które było do tej pory to wyjdzie na to samo tylko że musisz to robić z dzieckiem po zajęciach. Wiec po powrocie z pracy trzeba bedzie jeszcze biegac z dziecmi na zajecia :) za które trzeba zapłacić. plus dodatkowy czas. Poprostu super się dzieje !!!
sobota, 07.03.2015 21:09
W przedszkolach niepublicznych nie ma żadnych zajęć po południu wszystkie są do obiadu
sobota, 07.03.2015 22:24
O ile mają wolną salę przed obiadem?
sobota, 07.03.2015 16:46
Sam odejdź- skoro jesteś takim imbecylem!!
piątek, 06.03.2015 21:39
Panie burmistrzu doprowadz Pan ta sprawe do konca zeby było wiecej przedszkoli i złóbkow publicznych nie kazdego stac zeby tyle kasy płacic a publicznych jest bardzo mało
sobota, 07.03.2015 21:01
Tak powinno byc. Powinno być więcej publicznych
piątek, 06.03.2015 09:25
Bardzo ważna decyzja. Po co przepłacać jak w publicznych placówkach nauczycielki są fantastyczne i robią więcej niż w niepublicznych!
sobota, 07.03.2015 19:39
jestem za publicznym, ale robimy to co trzeba- na pewno nie mniej
sobota, 07.03.2015 11:27
To skandal aby zarobek dyrektora w placówce niepublicznej był podobny jak np.burmistrza miasta itp(porównywalny) .A pracownicy dostawali przysłowiowe ochłapy(1200-1700). Nareszcie ktoś się za to wziął.Brawo.Oj będą bolały ukręcone ,,noski, i konta w banku.,.
sobota, 07.03.2015 11:48
Zgadzam sie
sobota, 07.03.2015 18:42
a skąd wiesz,że tyle zarabiają
sobota, 07.03.2015 16:05
widac doba zaczęła współpracę z powiatowym tygodnikiem dzierżoniowskim. Jeden tekst dobrze chociaż że akapity kolejnością pozamieniali. Dostali gotowy tekst z UM dostali i teraz już wiadomo gdzie idzie kaska którą stracił p. Pachura.
Analtornadosobota, 07.03.2015 14:00
Nie wygodne komentarze sa usuwane , brawo doba szmatlawiec jak za komuny cenzura wrocila.
Ryhu psychofanpiątek, 06.03.2015 21:27
Dajcie spokój Marcie bo siedzi z masykirm z wypiekami na twarzy oczy jak królik czerwone i czyta czyta i dzwoni żeby te posty usuwać usuwać w robocie dali jej dwie dziewczyny do pomocy bo na dobie siedzi i pije 2x więcej kawy i 2x więcej papierosa pali i krzyczy bo "odważna jest".
sobota, 07.03.2015 06:43
Ha ha ha z pewnością nie ma nic lepszego do roboty tylko czytać te paszkwile ;) ba mało tego te dwie przydzielone jej do pracy koleżanki piją kawę rrazem z nią popalając papieroski
nspiątek, 06.03.2015 12:00
Kolejny sposob Pana Burmistrza aby obsadzic "swoich" nauczycieli na dyrektorskich stolkach i zabrac to co ludzie z przedszkoli niepublicznych tworzyli przez kilkanascie lat, nie ma to jak przyjsc na gotowe i wy***** wszystkich tylko po to by te durnie co pomagaly przy kampanii dostaly gotowy stoleczek. Tak ?
Kpiątek, 06.03.2015 15:00
Burmistrz mówił że nauczyciele zostaną Ci sami i dla nich będzie nawet lepiej w publicznych przedszkkolach bo będą mieli większą gwarancję że nie zostaną wyrzuceni, będą objęci większą ochroną więc nie czepiaj się
piątek, 06.03.2015 16:13
Burmistrz ma wykształcenie pedagogiczne i wie czego potrzebuje nauczyciel a przede wszystkim dziecko
sobota, 07.03.2015 10:37
Nawet bedą mieli mniejsze godz pracy bo w prywatnym nie ma tego a najgorsze ze tak mało zarabiają
piątek, 06.03.2015 16:02
czy przedszkola niepubliczne istnieją kilkanaście lat?
sobota, 07.03.2015 01:32
Nie kilkanaście tylko kilka lat. a poza tym na gotowe przyszły również dyrektorki przedszkoli niepublicznych- żadna nie budowała przedszkola od podstaw.
sobota, 07.03.2015 01:42
Nie kilkanaście tylko kilka lat. a poza tym na gotowe przyszły również dyrektorki przedszkoli niepublicznych- żadna nie budowała przedszkola od podstaw.
piątek, 06.03.2015 12:05
Co za bzdura rece opadają jak sie to czyta. Nikt nie pomysli o rodzicach którzy duże koszty ponoszą za pobyt dziecka w przedszkolu niepublicznym a w komentarzach tylko o polityce.
piątek, 06.03.2015 13:11
w niepublicznym przedszkolu panie położą lagę na zajęcia dodatkowe dla dzieci..bo i po cholere..pensyjka będzie
sobota, 07.03.2015 21:00
To właśnie w przedszkolach publicznych nauczyciele dają z siebie więcejo o
b wiele wiecej
supermenpiątek, 06.03.2015 13:15
Bo to jest polityka. Jestem za utworzeniem nowego przedszkola nawet mam miejsce, które nie będzie nic kosztować. Na lotniczej stoi ogromna szkoła- gimnazjum do którego chodzi garstka uczniów. Przenieść ich ( nie likwidować broń Boże) do budynku innego gimnazjum- nie potrzeb nic likwidować bo tylko zmieni się miejsce siedziby szkoły. W jednym budynku będą dwa gimnazja a w tym wielkim budynku gdzie teraz część zajmuje OPS będzie przedszkole- duże sale, boisko. Gmina nie wyda tych 900 000 tysięcy złotych, przedszkola niepubliczne nich sobie pracują tam gdzie sa a rodzice niech decydują gdzie posyłać dzieciaka. Same miedz sobą przedszkola się wykoszą bo nie będzie chętnych. Same oszczędności- rodzic wyda tyle ile będzie chciał , gmina zaoszczędzi wszyscy będą szczęśliwi. A tym zazdrośniczym trolom proponuję weźcie w dzierżawę budynek od gminy , dbajcie o niego, inwestujce a potem przyjdzie kolejny Burmistrz i wam pokażę srodkowy palec. Tak dla zasady, a przy okazji zniszczycie ludzi tymi wrednymi komentarzami.
piątek, 06.03.2015 14:18
Niepubliczne istnieją od niecałych 5 lat, a po drugie niczego nie "stworzyły" bo objęły przedszkola publiczne właśnie. W pełni wówczas wyposażone i bardzo dobrze funkcjonujące. Nie róbcie ludziom wody z mózgu! Poza tym odbędą się konkursy na dyrektorów, niech obecne dyrektorki stają do konkursów, mają doświadczenie, nie?
piątek, 06.03.2015 15:13
przeciez konkursy pana łyzwy nie polegaja na wylanianiu najlepszych tylko na wyłanianiu znajomych. ŻADNE stanowisko urzędowe nie zostało objęte przez człowieka z ulicy. Posady sa tylko dla znajomych burmistrza. Zwłaszcza tych co czynny udział brali w kampanii wyborczej
sobota, 07.03.2015 22:43
Czy znasz to z własnego doświadczenia i za czasów Dźwiniela w taki sposób dostałaś stanowisko?
niedziela, 08.03.2015 09:22
Przeciez twraz Lyzwa robi dokladnie to samo. Dzwiniel przynajmniej zatrudnial dachowcow a Lyzwa kretaczy ktorzy na niczym sie nie znaja
piątek, 06.03.2015 19:35
No cóż, tak było za Dźwiniela. Ciągle jest na stołku osoba bez konkursu, przez zasiedzenie raczej. Czas to zmienić! Teraz zobaczymy.
piątek, 06.03.2015 16:10
no właśnie- i to jest to- mądry wpis
mieszkaniecpiątek, 06.03.2015 12:14
Jesli dobrze rozumiem to obecna wladza w ciaglu najblizszej 4 - letniej kadencji ma zamiar wydac 4 milony zlotych po to zeby niejako obnizyc poziom obecnych przedszkoli a czesci osob nazywa to dobra i przemyslana decyzja zapominajac ze jeszcze nie tak dawno miasta nie bylo stac na wydanie 2 milionow zlotych na wykup jeziora ? i to o bylym burmistrzu mowiono ze kiepsko zarzadza srodkami miasta ?
piątek, 06.03.2015 21:20
Obowiązkiem gminy jest zapewnić dzieciom miejsce w przedszkolu a niestety żyjemy w czasach gdzie większości rodziców nie stać zapisać dziecko do przedszkola niepublicznego.
piątek, 06.03.2015 20:33
Słowa uznania dla Pana Burmistrza- nareszcie się coś dzieje.
BRRpiątek, 06.03.2015 20:44
Tak coś się dzieje !!!! Tylko w jaki sposób ? Czasy jedynej i nieomylnej władzy już chyba mamy za sobą . Chyba że to nieprawda . Przedszkole i ogólnie edukacja to nie CCC Cena nie czyni cudów
piątek, 06.03.2015 08:54
Nareszcie mamy Burmistrza przez duże " B" . Brawo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
piątek, 06.03.2015 20:30
to niech ci pan burmistrz rozpisze na kartce ile kosztowało utrzymanie przedszkoli do tej pory a ile po nowemu...
piątek, 06.03.2015 21:08
Obowiązkiem miny jest utrzymanie placówek oświatowych, w końcu kształcą one nasze dzieci
piątek, 06.03.2015 08:26
Marta Masyk z plebsem nie będzie się zadawać i tam swoich dzieci posyłać:). Kurfa, ale z tego się uśmiałem, dobre. Ciekawe, czy jak rolnicy przychodzą do arimr, gdzie ona pracuje, to jej, obornikiem nie śmierdzą:). Zresztą, tam same wypachnięte damulki pracują, wielkie panie i damy:).
piątek, 06.03.2015 19:51
O jejku chyba masz jakieś kompleksy bo kultury brak za grosz .Tyle jadu i złości czyżby jakieś osobiste animozje ? A fe
piątek, 06.03.2015 08:33
Jak już użyłeś nazwiska pani radnej, to te trolowe wypociny podpisz się swoim.
Może odwagi brakuje ?
hepiątek, 06.03.2015 17:51
NIECH DYREKTORKI 3 PRZEDSZKOLI, KTÓRE DOSTAŁY WYPOWIEDZENIE NAPISZĄ ILE DOTACJI Z MIASTA DOSTAJĄ ROCZNIE ? to zaraz wszyscy będą chcieli żeby przedszkola były publiczne ;)
piątek, 06.03.2015 19:09
dotacji jest tyle, że starcza na wynagrodzenia zusy podatki, wiadomo, to prywatne przedsiębiorstwo, ale trzeba przyznać, ze sporo zmieniło się na lepsze. Na Klonowej było strasznie wcześniej jak za czasów Gierka. Teraz Pani Dyrektor przez te lata włożyła sporo pieniędzy i zmieniła je na extra przedszkole. Szkoda, że teraz zamyka się jej pracę. My jako rodzice cieszymy się że będziemy mniej płacić a dzieci będą w normalnych warunkach w przedszkolu, szkoda że kosztem P. Dyrektor. :( Publiczne dla nas lepiej, bo jak dziecko choruje, to płacimy mniej, a tu ta stała opłata jest zawsze i nawet w wakacje. Współczuję tym, którzy włożyli serce, żeby doprowadzić to przedszkole to tak świetnego stanu.
piątek, 06.03.2015 19:15
Z tym, że wcześniej było kiepsko ponieważ poprzednia władza oszczędzała na przedszkolach, czyli na naszych dzieciach. Na przestrzeni lat zabierali co mogli z przedszkoli, nawet oszczędzali na opiece nad dziećmi likwidując etat pomocy do dzieci w grupie 3 latków. Uznali, że 3 latek sam sobie poradzi w toalecie, przy jedzeniu i ubieraniu. No ale to nie ich dzieci więc jaki problem?
sobota, 07.03.2015 18:10
moje dziecko chodziło wcześniej do tego przedszkola i był bardzo dobrze, teraz chodzi następne- tak wielkich zmian nie widzę- trochę odświeżone
Rodzicpiątek, 06.03.2015 19:25
Prawda,prawda.Pod Lipkami dyrektorkę wywalić na zbity pysk razem z synusiem i wiec dyrektorka.
czwartek, 05.03.2015 23:32
Radna Masyk popisala sie ze ho ho. Za kogo sie pani ma?wyskoczyla
z pyskowka do rodzicow w obronie glupiego pomyslu Lyzwy. Brak klasy i szacunku. Rodzice JUZ zapisali dzieci do wybranych przedszkoli i teraz stawia sie ich przed faktem ze tak naprawde wybrane przedszkole nie bedzie juz mialo takiej oferty jak wczesciej.
piątek, 06.03.2015 18:38
BO radna MM. Kocha zadymy. Lubi jak sie komus zle DZIEJE. A synusia to mama jej wychowala. Jest bardzo bardzo ... FALSZYWA.
dyrektorka pszedszkolaczwartek, 05.03.2015 23:37
Sama swoje dziecko poslala do prywatnego bo nie chciala zeby chodzilo jak to mowila z plebsem
piątek, 06.03.2015 18:31
ona cały swiat ma za plebs
czwartek, 05.03.2015 19:31
Panie lyzwa super. W końcu bardzo dobra decyzja
piątek, 06.03.2015 18:29
Brawo P. BUR. Rodza sie dzieci trzeba choc by w ten sposob nam mlodym rodzicom pomoc. Oplaty sa bardzo duze. czesto jestesmy zmuszeni zostawiac nasze pociechy , z Babciami ktore juz nie maja sily. ALE sa WSPANIALE.
czwartek, 05.03.2015 19:34
Rewelacja bo rodzice nareszcie będą mieć wybór i będą mogli dużo mniej placic
piątek, 06.03.2015 05:58
Jaki wybór jeżeli będą cztery publiczne a dwa niepubliczne
piątek, 06.03.2015 19:21
Jak to z polakami ciągle źle.Były tylko prywatne to zaciskaj pasa i płać teraz miasto wychodzi naprzeciw też źle, chyba że dla dyrektorek bo skończy się kasa i skończy się kręcenie lodów
piątek, 06.03.2015 19:22
A jaki wybór mają rodzice teraz skoro publiczne jest tylko JEDNO, a niepublicznych 5?
sobota, 07.03.2015 19:10
dlatego w każdej "części" bielawy potrzebne jest przedszkole publiczne
czwartek, 05.03.2015 20:31
Pan Burmistrz Łyżwa - Super Burmistrz !
JOKEpiątek, 06.03.2015 18:18
super burmistrz, tylko czekac na referendum :D
piątek, 06.03.2015 19:30
Oj narodzie chłop jest dopiero trzeci miesiąc a wy już o referendum.Dajcie mu szansę.Czy już nie pamiętacie pierwszej kadencji Dźwiniela ten to dopiero zamiatał.Przez 16 lat wymienił pół Urzędu a jakie przekręty to dopiero mogą wyjść jak by dobrze pokopać
czwartek, 05.03.2015 21:01
Żartujesz, prawda?
rodzicczwartek, 05.03.2015 21:49
W przedszkolu niepublicznym dzieci 2.5 letnie wcale nie mają bogatej oferty.
piątek, 06.03.2015 18:08
CO za bzdury moja 2,5 roczna wnunia chodzi do niepub. przeczkola nazywa sie MIS. ma wiecej zajec niz godzin w przeczkolu. Nie widzi mometu tam isc. Rodzice polecam tylko to przeczkole . Jest SUPER .
sobota, 07.03.2015 19:14
i myśli pani że ta niunia potrzebuje tyle zajęć? ona ma się bawić !!!
czwartek, 05.03.2015 21:52
moje ma :)
czwartek, 05.03.2015 22:01
Gdzie??
czwartek, 05.03.2015 22:27
no woloności
czwartek, 05.03.2015 23:03
Jakie ma zajecia poza rytmika i angielskim?
piątek, 06.03.2015 19:51
angielski pani puszcza płytę z CD i wychodzi super angielski
autorpiątek, 06.03.2015 08:37
Logopedę , psychologa, bezpłatny udział w teatrzykach, koncertach. Na tańce próbowali ich w zeszłym roku prowadzać ale był taki szloch, że sami nie chcieliśmy. Od 4 latków tańce obowiązkowe.
piątek, 06.03.2015 15:32
Hahaha! Sprawdzales/las w jakim wymiarze jest ten logopeda czy psycholog. Albo jak czesto jest teatrzyk?? Koszt zaproszenia teatrzyku do przedszkola to 2-3 zl od dziecka... wszystko mozna pieknie napisacze jest i dziala tylko ja sie pytam w jakim wymiarze??
piątek, 06.03.2015 19:28
Przepraszam, a po co 2 latkowi logopeda? Z teatrzyków to raczej też niewiele wynosi. Pewnie zalewa się łzami ze strachu hehe! No może nie każdy, ale to raczej wyjątki. Nie róbcie z dzieci geniuszy na siłę! Przerost ambicji czy co? Jakieś chore społeczeństwo w tej Bielawie... Może skorzystajcie z pomocy przedszkolnego psychologa. Coś musi robić hehe!
piątek, 06.03.2015 18:06
Super!
czwartek, 05.03.2015 21:57
Jestem dumna z burmistrza i radnych, którzy jako jedyni przyszli porozmawiać z rodzicami
piątek, 06.03.2015 17:16
dumna?? z czego? co sie dowiedziałas na spotkaniu? przeciez oni byli totalnie nie przygotowani
sobota, 07.03.2015 19:26
a kto przyszedł na spotkanie? nasłani ludzie, i co chcieli? zajęcia dodatkowe- śmiech, jakby to było najważniejsze dla 3,4,5-latka. ono chce mądrych pedagogów
piątek, 06.03.2015 07:54
łaski nie robią
Ryhu psychofanpiątek, 06.03.2015 15:32
Marta co tak dużo krzyczy załatwiła mezowi posadkę zdublowano nawet etat dla niego jako kierownika promocji. Brawo nie taka rzymianka tępa po trupach do celu. A wyborcom oczy mydli. Rysiu wam nie zapomni
baczny obserwatorpiątek, 06.03.2015 17:15
Rysiu nie zapomni. Wystartowała z komitetu Dzwiniela a jak przegrał to szybko zmieniła front. Teraz zawsze wiernie widzimy ja u boku Łyzwy. Ale chyba warto było. Maz został kierownikiem promocji w urzędzie
piątek, 06.03.2015 18:09
a niech nie zapomina ona też mu nie zapomniała
Rodzicpiątek, 06.03.2015 09:27
Jedna z Dyrektorów przedzkola jak pytałam sie o to czy jest spotkanie w czawrtek, odpowidziła mi w oczy "ja nic o tym nie wiem", a na spotaniu była! widać co się liczy w przedszkolu niepubl. kasa a nie dziecko. Jestem za tym aby buło 3 niepublicze i 3 publiczne głosujmy wiec!
piątek, 06.03.2015 16:56
na nasze miasto dwa niepubliczne to i tak dużo
piątek, 06.03.2015 09:48
Informacja o spotkaniu nie była w interesie dyrektorki. Urząd Miejski wysłał powiadomienie do wszystkich przedszkoli. Ciekawe w ilu je wywieszono lub poinformowano rodziców ? Czyżby zostali tylko poiformowani rodzice trzymający "stronę niepubliczną" ? :0
autorpiątek, 06.03.2015 11:38
Żadne przedszkole nie dostało od burmistrza informacji o tym spotkaniu .Straż miejska wieszała na drzwiach przedszkoli to ogłoszenie omijając szerokim łukiem dyrektorki . W naszym przedszkolu o spotkaniu poinformawali dyrektorkę sami rodzice . Nie pleć więc głupot i nie oczerniaj.
piątek, 06.03.2015 15:25
jesli to prawda to taki sposob załatwiania sprawy, ze nie informuje sie dyrektorów tylko po tajniacku wiesza sie kartki na drzwiach i to przez straz miejska oznacza brak profesjonalizmu urzedu. Tak sie ludzi nie traktuje. Czy w takiej sytuacji nie powinno sie wysłac pisma do dyrekcji. W koncu sprawa dotyczy ich samych. Poza tym Straz miejska chyba miała juz nie robic za posłańców burmistrza??? Oni sa od innych zadan
piątek, 06.03.2015 17:06
co za głupoty piszesz- na pewno nie było takiego sposobu poinformowania dyrektorów o spotkaniu
piątek, 06.03.2015 15:19
Na Wolnosci ogloszenie nie wisialo.
piątek, 06.03.2015 17:03
szkoda, że nie wszyscy mogli być na spotkaniu z burmistrzem. a nie tylko wybrani
piątek, 06.03.2015 11:54
I oczywiście dyrektorki dowiedziały się o spotkaniu od rodziców godzinę przed spotkaniem "jaki zbieg okoliczności " ale kilka dni wcześniej mówiły swoim zaufanym ludziom nie nie mowie nic rodzicom nie oceniam tylko wiem co słyszałam
mamapiątek, 06.03.2015 09:25
jedna mamusia napisała "Wyrośnie z banda głupków po obniżeniu kosztów" jasne wyprowadzimy maluchom jeszcze szydełkowanie, niemiecki itp, Jak pójdą do szkoły w wieku 6 lat to wtedy będą miały więcej zajęć teraz powinny się bawić, publiczny od niepublicznego rożni się tylko kosztami.
piątek, 06.03.2015 16:39
i to jest cała prawda- niech dzieci korzystają z dzieciństwa!!!
ipiątek, 06.03.2015 13:36
widac ze chodziles do publicznego bo inteligencja nie grzeszysz
piątek, 06.03.2015 14:00
Ty też inteligencja nie zabłysłaś jak myślisz ze jakość zajęć wpływa na rozwój ty chodziłaś do niepublicznej i widać zabłysłaś inteligencja
spiątek, 06.03.2015 17:03
Idź być głupie gdzie indziej
piątek, 06.03.2015 14:06
całe zamieszanie tylko po to, zeby Łyżwa mógł zapewnic posadkę dyrektorsą w przedszkolach swoim kolesiom
piątek, 06.03.2015 16:28
to tylko policz ile osób od burmistrza może mieć posadkę, a ile ludzi zaoszczędzi na przedszkolach publicznych- popatrz na społeczeństwo
piątek, 06.03.2015 16:36
zaoszczedzi 200 osób a całe miasto bedzie za to płacić.
piątek, 06.03.2015 16:47
a czy dzieci to nie nasza przyszłość? niech rodzice nie mają zmartwienia "za co zapłacę za przedszkole?"
piątek, 06.03.2015 14:14
A ta już 3 komentarz o tym ze burmistrz chce posadzkę swoim zapewnic ale niepublicznych to wcale nie osadzają swoimi kuzynami posadek, i tak chcemy zabrać to co się dorobiły biedne dyrektorki nieuczciwe
piątek, 06.03.2015 15:16
a czy ty widzisz roznice miedzy prywatnym a publicznym. Jak ktos ma prywatną firme to moze zatrudniac kogo chce. A jezeli instytucja jest publiczna to powinien byc konkurs a nie przyjmowanie po znajomosci.
piątek, 06.03.2015 16:29
no i będzie konkurs.
kamaczwartek, 05.03.2015 21:42
szkoda ,że burmistrz aby działać zgodnie z prawem ,cche skrzywdzić nasze dzieci a nie potrafi otworzyć po prostu nowego przedszkola a nie nam utrudnia życie i naszym dzieciom, które chodzą do niepublicznych przedszkoli. jak bym chciała , żeby moje dziecko chodziło do publicznego to bym zapisała je tam a nie zapisałam z kilku przyczyn dzieci w wieku 2,5 nie maja miejsca w publicznym , 2- ubogi program
piątek, 06.03.2015 15:58
o jakiej krzywdzie mówisz? po co nowe przedszkola, wystarczą te, tylko żeby byłe tanie, a tego chce burmistrz.
czwartek, 05.03.2015 21:47
Dobrze ze Burmistrz dba o mniej zamoznych rodzicow i ich dzieci... poza tym w publicznym przedszkolu beda mniej liczne grupy i panie beda miec wiecej czasu dla dzieci.
czwartek, 05.03.2015 21:51
owszem niech dba i otworzy nowe przedszkole a nie przekształca nasze i zabiera możliwości naszym dzieciom.
czwartek, 05.03.2015 21:58
Wasze?? One nie sa prywatne tylko niepubliczne. Dotowane w trzech czwartych z budzetu. A kasa rodzicow idzie bynajmniej nie na zajecia dodatkowe dla dzieci...
czwartek, 05.03.2015 22:29
widać ,żę nie masz pojęcia o tym co piszesz :) i tak nasze bo tam chodzą nasze dzieci , jak twoje jest publiczne to też możesz nazwać sobie jako twoje.
przeczytajcie oferty a później gadajcie
piątek, 06.03.2015 19:38
Prawda! Prywatne to jest na ul. Orzeszkowej. Trzeba samemu zorganizować.
piątek, 06.03.2015 22:32
Przecież to tylko dzierżawa i to jeszcze za jakie niskie koszty. Do tego dotacja. Nauczyciele mało zarabiają a to one starają sie najbardziej. Wiec nie ma obawy o przychód na koszty stałe jest z dotacji a z czesnego na resztę No i zysk niemały. Do tego pozatrudniana rodzina synuś itp
Kpiątek, 06.03.2015 15:08
To nie burmistrz krzywdzi dzieci, to Wy sami to robicie bo nie wiecie co w życiu dla dzieci jest najważniejsze i co je rozwija naprawdę, napewno nie jest to rytmika, angielski, basen itd. kiedyś tego nie było i dzieci były szczęśliwe, teraz też mogą być. pomyślcie
piątek, 06.03.2015 15:35
Brawo dla p.Burmistrza Łyżwy.Super decyzja.Dość żerowania dyrektorek na rodzicach .To było złodziejstwo w białych rękawiczkach.
piątek, 06.03.2015 07:38
moje dziecko chodzi do przedszkola pod lipkami , a drugie już to przedszkole ukończyło, jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni ze sposobu w jaki jest prowadzone to przedszkole. Abstra***ąc od bogatego planu i dodatkowych zajęć, dzieci mają mnóstwo ciekawych i rozwijających wycieczek, zielone szkoły , zostają na noc w przedszkolu, imprezy okolicznościowe i wiele innych ciekawych zajęć, wymaga to dużych zdolności organizacyjnych , ale przede wszystkim chęci. Uważam ,że Pani Agnieszka , która prowadzi to przedszkole, naprawdę kocha to co robi , nie rozumiem dlaczego wy ludzie , świeżo wybranie , bez żadnego doświadczenia zaczynacie grzebać przy bardzo poważnych tematach , które budzą bardzo wiele emocji wśród rodziców, już na początku swojej działalności palicie sobie mosty w niemal każdym środowisku. Nie bawcie się w politykę kosztem naszych dzieci
piątek, 06.03.2015 15:22
Pytanie na ile jest to efekt dobrego zarzadzania przedszkolem a na ile pomyslowosc i oddanie i zaangazowanie Pan...
sobota, 07.03.2015 19:34
no właśnie to wszystko dzięki personelowi, który wcale nie jest motywowany, a mimo wszystko chce
oczwartek, 05.03.2015 22:40
Moje dziecko chodziło do publicznego przedszkola. Obecnie ma 7 wyroków. Patologia straszna. A koleżanki dziecko chodziło do niepublicznego i obecnie jest prawnikiem. Wdzię plebs zazdrości tym co zarabiają. W dupie mam taki kraj pełnej zazdrości. I jak ma tu być dobrze?
też matkaczwartek, 05.03.2015 23:07
Co to za głupie wywody? To ,że twoje dziecko kobieto ma 7 wyroków to nie wina przedszkola publicznego tylko twoja mamusiu/tatusiu. Moje też chodziło do publicznego i skończyło Politechnikę z wyróżnieniem. Dziecko do przedszkola chodzi zaledwie 3 lata ze swojego życia lub mniej ale całe życie jest czyimś dzieckiem. Tylko , że dzieckiem trzeba sie zajmować !!!!!!!!!!!!!!
piątek, 06.03.2015 16:21
brawo! przecież przedszkola publiczne były całe życie i było dobrze, niepubliczne to "moda" od jakiegoś czasu
czwartek, 05.03.2015 23:17
To że ma wyroki to twoja wyłącznie wina trzeba było się zainteresować dzieciakiem co robi i z kim się spotyka ale widzę że dla ciebie było ważniejsze picie pod sklepem
piątek, 06.03.2015 06:32
"Dziki kraj",tak wszyscy mówicie ,gdy tylko chodzi o kasę .
Jak prywatne to prywatne całkowicie ,a nie czerpanie dotacji od społeczeństwa.
autorpiątek, 06.03.2015 13:44
Wszyscy dostają dotację publiczne, niepubliczni i prywatne. Tylko w innej wysokości- publiczne 100% ,a prywatne i niepubliczne 75%. Pozostałe koszty w przypadku niepublicznych i prywatnych pochodzą z wpłat za czesne od rodziców.
piątek, 06.03.2015 06:49
Durna baba !
piątek, 06.03.2015 09:23
Przedszkole wspomaga edukację, a wychowuje rodzina...
Kpiątek, 06.03.2015 14:58
przedszkole nie wychowa dzieci za nas, to my rodzice jesteśmy za to odpowiedzialni, nie zwalaj winy na przedszkole publiczne.
xyzpiątek, 06.03.2015 10:01
Pierwsza i kluczową sprawa sa koszta jakie poniesie miasto w związku z przekształcaniem przedszkoli w publiczne- burmistrz podał że będzie to 900 000 zł w skali roku i trzeba zaznaczyć że sa to pieniądze podatników, bielawian, w tym samych rodziców dzieci w w wieku przedszkolnym. Nalezy się więc zastanowić czy niskie opłaty w przedszkolach publicznych okażą się tak korzystne w stosunku do kosztów jakie musi ponieść miasto.Co więcej może się okazać ze owe koszta spowodują tak naprawdę obniżenie jakości usług dotychczas świadczonych przez przedszkole publiczne. Nie ulega wątpliwości, że przedszkole niepubliczne pozwala na utworzenie oferty z która przedszkole publiczne nie ma szansy konkurować. Wynika to z tego, że właściciel przedszkola niepublicznego może zatrudnić dowolnego specjalistę , ma większą autonomie i możliwości w przeciwieństwie do dyrektora przedszkola publicznego, którego ograniczają przepisy i budżet narzucony przez miasto, jedna z konsekwencji jest chociazby fakt iż dyrektor przedszkola niepublicznego może zwolnic z oplat rodziny, które tego naprawdę potrzebują bądź udzielać dowolnej pomocy i takowa niejednokrotnie ma miejsce, dyrektor przedszkola publicznego takiej możliwości nie ma. Dzieje się tak pomimo tego iż placówki publiczne pobierają 100% dotacji od miasta a przedszkola niepubliczne tylko 75% . Dochodzimy wiec do konkluzji, gdzie tak naprawdę przedszkola niepubliczne sa mniejszym obciążeniem dla miasta, mają lepsza oferte dla rodzicow i dzieci, większe możliwości rozwoju dla dzieci a w ogolnym rozrachunku możliwych kosztów które poniesie miasto a innymi slowy podatnicy, może się okazac ze nie jest droższe o tyle jak się to stara przedstawić. Tyle gwoli faktow.
piątek, 06.03.2015 10:51
Pieniądze podatników w niepub. na Wolności poszły na elewacje budynku, podobno rodzice tego chcieli z przeprowadzonej cichej ankiety.
piątek, 06.03.2015 14:33
Musiała być bardzo cicha...
piątek, 06.03.2015 14:43
To chyba nie na wolności bo budynek odrapany a o ankiecie nikt nie słyszał. poprzednicy pisali projekt unijny ale nic nie zrobili .
piątek, 06.03.2015 14:21
Akurat! To teoria! A kasę trzepią tylko dyrektorki!!! Nawet wiem czyim kosztem...
piątek, 06.03.2015 14:31
Akurat! To teoria! A kasę trzepią tylko dyrektorki!!! Nawet wiem czyim kosztem...
nspiątek, 06.03.2015 13:31
Brawo Panie Burmistrzu! Trzeba zabrac ludziom co te przedszkola zrobily od podstaw i obsadzic stolki swojimi ludzmi. Zabrac gotowe i miec wszystko w du*** wazne by ziomki mialy dyrektorskie stanowiska !
piątek, 06.03.2015 14:12
Niczego nie zrobiły od podstaw, bo dostały gotowe, w pełni wyposażone, wyremontowane za publiczne pieniądze, czyli za nasze, mieszkańców. Dlaczego niby akurat one mają się bogacić na naszym wspólnym majątku? Jak chcą tak bardzo prowadzić prywatne przedszkola to niech sobie zorganizują od początku. Wynajmą obiekty, wyposażą w pomoce dydaktyczne, w zabawki i wszelki sprzęt. Proszę bardzo, powodzenia! Mogą mieć ofertę jaką dusza zapragnie...
piątek, 06.03.2015 16:04
Bzdura - pieniadze publiczne nie moga byc wykorzystywane na wszelka odnowe czy to tez remonty - wlasnie dlatego przedszkole niepubliczne ktore pobiera tylko 75% owej dotacji na remont sobie moze pozwolic bo robi to w swoim zakresie a przedszkole publiczne takiej szansy nie ma bo nie ma na to srodkow - w dalszej perspektywie oznacza to tylko tyle ze po przeksztalceniu przedszkoli na publiczne beda one staly w miejscu tzn za 5 lat bedzie tam dokladnie to co jest teraz. Wczesniejsze wladze to rozumialy i zamiast doplacac do "budynkow" placowek ktore maja zerowe szanse rozwoju powierzyly je w rece prywatne ograniczajac tym samym wydatki na nie a co wiecej pozwolilo to na rozwoj owych placowek - jesli wiec ograniczenie wydatkow i mozliwosc rozwoju jest bledna decyzja to ja sie pytam jak sie ma do tego roczne doplacanie 900 tys w celu nie mozliwosci rozwoju.
piątek, 06.03.2015 19:44
Mój Boże! Kto za to płacił?!
piątek, 06.03.2015 15:54
jedno wielkie gówn..o prawda, to że przedszkole funkcjonowało 20 lat temu to nie znaczy że nie trzeba tam robić mega remontów, przepisy odnośnie użytkowania przedszkoli zmieniły się diametralnie
piątek, 06.03.2015 07:38
Na spotkaniu wyszedł egoizm rodziców lepiej sytuowanych. Z wielu poniższych komentarzy też. Widać, że mają w głębokim poważaniu liczniejszą grupę tych gorzej zarabiających. Jeśli ktoś zarabia najniższą krajową np. jakieś 1200 zł, to za dwójkę dzieci w przedszkolu niepublicznym musi zaplacić 600-800 zł. Ciekawe co kupi i opłaci za resztę ?
Cieszę się, że obecna władza interesuje się ogółem obywateli Bielawy, a nie majętną mniejszością.
ipiątek, 06.03.2015 13:38
jak się nie ma pieniędzy to nie robi się dzieci. Proste.
piątek, 06.03.2015 16:37
snobizm
piątek, 06.03.2015 13:50
Nie życzę przedmówcy pogorszenia sytuacji materialnej, ale różne rzeczy zdarzają się w życiu. Wtedy prorozmawiamy o "mądrych" radach.
piątek, 06.03.2015 13:51
Jak się ma pieniadze to się wynajmuje osobistą nauczycielke, nianie albo zakłada swoje własne przeszkód
Kpiątek, 06.03.2015 15:02
To dzieci się robi? zatem Twoje dziecko jest zrobione jak przedmiot. Moje jest stworzone z miłości. upokarzające stwierdzenie że dzieci się robi.
piątek, 06.03.2015 13:42
Wspólczuje dziecią których rodzice uzależniają ich istnienie od zasobności swojego portfela
piątek, 06.03.2015 13:47
A ja współczuję dzieciom, które matki nie mają co robić i wymyślają zajęcia na siłę,
piątek, 06.03.2015 13:31
Jestem za ..Brawo!
piątek, 06.03.2015 13:30
Jestem za ..Brawo!
piątek, 06.03.2015 13:29
Jestem za ..Brawo!
piątek, 06.03.2015 09:10
Nareszcie Panie burmistrzu super decyzja dla ludzi to mi się podoba
piątek, 06.03.2015 13:16
dla 300 rodziców a dla reszty miasta to raczej "średnio"
piątek, 06.03.2015 12:44
a moze niech zrobia cos ze zlobkami bo jest tylko jeden a co mamy maja zrobnic z maluszkami jak musza wrocic do pracy po roku do przedszkola sie nie nadaje bo za maly a w zlobku brak miejsc
piątek, 06.03.2015 06:50
Czepianie się pani M to zwykłe oszczerstwa i prowokacja. Trudno jest być odważną kobietą, a prowokatorom najłatwiej jest czepiać się kobiety.
piątek, 06.03.2015 10:03
skoro wyskoczyła do ludzi z "buzią" i pyskówką i wykazała brak szacunku to teraz ma za swoje
piątek, 06.03.2015 18:23
brak szacunku :) no tak bo całą rozmowa prowadzona przez co niektórych przybyłych rodziców to niemal przejaw wzorców do naśladowania :) zwłaszcza pani która przedszkola publiczne nazwała "przechowalnią ". brawo Pani M.
piątek, 06.03.2015 10:21
Czy Pani (Pan) była na spotkaniu, czy tylko fantazjuje o tym "wyskoczeniu z buzią" ?
piątek, 06.03.2015 16:39
pani radna próbuje sie bronić? plama na całego, szybko sie nie spierze
piątek, 06.03.2015 18:19
bronić?? nie ma przed czym a największy zarzut to to że stanęła w obronie dzieci i rodziców którzy chcą przedszkoli publicznych :)
piątek, 06.03.2015 18:30
to czego sama z dzieckiem latała od przedszkola do przedszkola szukajac jak najlepszej oferty. Czego nie poszła do publicznego?
Cezarsobota, 07.03.2015 09:43
Sprostowanie klubu SLDowa radna zwana Rzymianką o indianskim imieniu Walnięta dechą w pysk( chcieli zrobić z niej medialną divę ale nie trafili w tą szczękę co trzeba) nieprawdą jest ze robila najlepszą kawę z lodem ponieważ niektórzy mówią ze nawet nie zdążyli kawy wypić bo odrazu przechodzila do meritum sprawy takze jesli chodzi o smak kawy to się nie wypowiadaja - takie miała parcie na władzę. Az wrescie zostala radna i chce dzielic i rzadzic rzadzić "odważnie". Brak oglady taktu instynktu samozachowczego, wyczucia, oglady politycznej liczy się tylko tępa "odwaga".
Rodzicpiątek, 06.03.2015 10:00
6 niepublicznych, 1 publiczny, zróbmy 4 publiczne 3 niepubliczne i wszyscy będą zadowoleni ! Bardziej zamożni będą płaciły haracz niepublicznym, mniej zamożni będą miały publiczne.
Rodziceczwartek, 05.03.2015 23:51
Panie Łyżwa prosze przekształcić wszystkie przedszkola. Dlaczego inni mają mieć gorzej. Niech będzie wszędzie tak samo. Moje dziecko chodzi do przedszkola na Parkową.
piątek, 06.03.2015 00:11
Przedszkola na Parkowej nie przeksztalca bo to ruina w ktorej nic sie nie zmienia. Lyzwa chce przejac tylko te placowki ktore w prywatnych rekach zostaly odnowione i postawione na nogi. Ktos zainwestowal a teraz Lyzwa to zabierze. Nie bez powodu wybral najladniejsze placowki.
piątek, 06.03.2015 18:16
Ja chodzlam ta ponad 40 lat temu. NIE nawidzalam tego przeczkola. Jak je widze to ciarki mnie przechodza. Jest okropne,a ten szry , ciemny plac zabaw. jak z filmow HORRORYSTYCZNYCH.
autorpiątek, 06.03.2015 10:08
Chwileczkę za jakie prywatne. Za państwowe( tuż przed prywatyzacją) i za niepubliczne po prywatyzacji , a nie prywatne. Prywatne działają tylko za prywatną kasę na prywatnym wykupionym gruncie i budynku, a niepubliczne na dzierżawie i dotacjach publicznych. Jak się o czymś pisze to trzeba mieć wiedzę na ten temat.
piątek, 06.03.2015 08:52
Jeżeli chodzi na Parkową , to temat i problem cię nie dotyczy, więc po co tutaj zabierasz zdanie , my jesteśmy zainteresowani tematem , bo to nasze dzieci są w tych placówkach , więc myślę ,że nasze zdanie powinno być brane pod uwagę
piątek, 06.03.2015 08:52
sorry za błąd ciebie
Problem mnie dotyczy. Bo moje dzpiątek, 06.03.2015 10:32
Rodzic
Zosiapiątek, 06.03.2015 00:00
Zgadzam się! Prywatne od publicznego różni się tylko opłatą. Dodatkowe zajęcia i tak są dodatkowo płatne. Opieka w prywatnym i publicznej placówce jest taka sama.
Marcinpiątek, 06.03.2015 00:02
Wszystkie przedszkola publiczne!
sobota, 07.03.2015 19:42
i to było by najlepsze
poniedziałek, 09.03.2015 19:48
Rodzice! obudźmy się- zawalczmy za przedszkolami publicznymi- będziemy mieć więcej pieniędzy na przyjemności dla naszego dziecka- nie dla kogoś.
Pytalskapiątek, 06.03.2015 08:31
A w którym przedszkolu niepublicznym zająca dodatkowe są płatne, bo w naszym nie . Jestem bardzo ciekawa i proszę napisać bo inaczej wprowadza Pani ludzi w błąd.
piątek, 06.03.2015 15:12
A zgadnij za co placisz czesne... na utrzymanie dziecka dyrektorka dostaje subwencje w wysokosci 3/4 kwoty jak na dziecko w publicznym. A my jeszcze musimy kupowac wyprawki chusteczki i przynosic na zajecia pomoce...
piątek, 06.03.2015 08:18
Dyrektorki-właścicielki to ile teraz będą zarabiały?
piątek, 06.03.2015 08:07
Manipulacja "doby",nie ma granic.!
wowpiątek, 06.03.2015 05:07
Brawo burmistrzu!!!
czwartek, 05.03.2015 22:08
Dyrektorki nie narzekajcie, przecież teraz będziecie mogły zapłacić za leasingi autek z własnej pensji a nie z kasy rodziców hehe
piątek, 06.03.2015 00:30
To ze jezdza aurami to cie boli zawistna babo? A to ze wlozyly mase kasy w przedszkola i podniosly ich poziom to cie juz nie interesuje?
piątek, 06.03.2015 15:28
Czyjej kasy? Bo przeciez nie swojej...
sobota, 07.03.2015 19:47
jaki poziom? to wszystko dzięki nauczycielkom, które chcą najlepiej dla dzieci i co z tego mają?
czwartek, 05.03.2015 22:22
brak słów dla takich komentarzy. Wstyd
czwartek, 05.03.2015 21:31
M.M. troszkę kultury!!!! Z tego co pokazałaś na spotkaniu z rodzicami to dno i 2 metry mułu !!!Ja rozumie że mąż ma teraz stołek że u Ryśka w d... siedzieliście a teraz u Piotrka ale trzeba mieć jakieś granice.
piątek, 06.03.2015 00:17
Ona nie ma granic ani honoru ani kultury. Osmiesza sie na kazdym kroku
niedziela, 08.03.2015 09:39
Biedna radna Tylko 4 miesiace przy korycie a juz jest spalona.
jaczwartek, 05.03.2015 23:28
No proszę ! same wyuczone zdolniachy z prywatnych pensyjek ! Dlaczego niby z dzieci chodzących do przedszkola publicznego ma wyrosnąć banda głupków, że to niby plebs ????? A kto z Was wypowiadających się negatywnie o publicznym przedszkolu chodził do niepublicznego lub prywatnego przedszkola?????? i gdzie????? bo nie przypominam sobie żeby takowe wówczas były ! I co powiecie o sobie banda głupków ???????? Nie ośmieszajcie się tymi idiotycznymi komentarzami !!!!!!!!
czwartek, 05.03.2015 22:44
Brawo, w końcu burmistrz dla zwykłych ludzi.
czwartek, 05.03.2015 20:16
Co ci rodzice tacy smutni -całkowity brak entuzjazmu.
kjhkjhczwartek, 05.03.2015 22:43
Ciemna masa nie rozumie co się mówi.
lulekpiątek, 06.03.2015 14:04
właśnie na spotkaniie przyszli świadomi rodzice, którym zalezy na dobrej opiece ich dzieci. Pan Łyżwa był kompletnie nie przygotowany Nie ma zadneo pojecia coo się dzieje. Ekonomia to nie jest jego mocna strona jak widac. Zreszta zarzadzanie i dobór ludzi tez mu nie wychodzi
czwartek, 05.03.2015 20:47
Dźwiniel to tylko robił podwyżki a Łyżwa pokazuje ,że jednak można stanąć w obronie mniej zamożnych
klhhjczwartek, 05.03.2015 22:42
Idź mu usiądź teraz na kolanach. Zaraz powstanie 10 kościołów.
czwartek, 05.03.2015 22:04
Ekstra jestem za. Na spotkaniu byli głównie rodzice napuszczeni przez dyrektorki niepublicznych.
Pani M miała odwagę stanąć w obronie przedszkola publicznego za co dziękujemy
czwartek, 05.03.2015 22:25
hehe napuszczone dobre... i tu pomyłka przyszli rodzice którym zależy , dziwne że z publicznego było tak mało , zastanawiające.
czwartek, 05.03.2015 22:31
Zaraz, zaraz był ktoś z publicznego? Pierwsze słyszę!
Ktoś ich zaprosił?
czwartek, 05.03.2015 22:37
a to trzeba dostać zaproszenie wystarczy się interesować co się dzieje w oświacie i w przedszkolach
czwartek, 05.03.2015 22:40
dobranoc, bo rano chce przygotować dziecko do przedszkola niech się nacieszy tym co jeszcze ma
czwartek, 05.03.2015 23:02
Dobrze wiedziec ze takie spotkanie bylo...
niedziela, 08.03.2015 16:28
przedszkole publiczne nie musi walczyć o publiczne, bo nim jest - to po co rodzice mieli przychodzić na spotkanie. A jeżeli chodzi o "napuszczonych" rodziców, to dobrze wiemy, że tak było.
jaczwartek, 05.03.2015 23:10
Zastanawiajace ? przecież o tych zebraniach mało kto wiedział sama dowiedziałam się przez przypadek ....
czwartek, 05.03.2015 22:09
Popieram.
czwartek, 05.03.2015 21:58
A dlaczego nie można powrotem przekształcić na publiczne. Jak przeksztalcali na niepubliczne to się rodziców o zdanie nie pytali. Ciekawe jaki miału rodzice mniej zamożni wybór jak w Bielawie w gminie bardzo bogatej jest tylko jedno przedszkole publiczne to jakaś porażka.
czwartek, 05.03.2015 22:21
to się zgadzam ,że tamta akcja była nie na miejscu mimo to niesie wiele korzyści pod względem rozwoju dzieci.wielu rodziców jak zaznało smaku tego co oferuje niepubliczne przedszkole będzie stało murem za nim. A ta sytuacja powoduje krok wstecz dla dzieci, które są w tych przedszkolach.
piątek, 06.03.2015 07:28
Dla tych rodziców zawsze jest alternatywą przedszkole prywatne. Tam zapłacą dużo, ale z pewnością dostaną wysoką jakość w nielicznej grupie. W niepublicznych dzieci ze 30! Też mi jakość! I jedna przemęczona nauczycielka. Obrońcy niepublicznych, nie wiecie o czym mówicie!
czwartek, 05.03.2015 21:52
Rewelacja i popieram. Niektóre komentarze to chyba niektóre dyrektorki wpisywać którym urywa się gruba kasa i inne obrazki. Najbardziej nóżkami tup ala dyrektorka z klonowej co rodzice sponsoruja leasing na auto za 80 tys
czwartek, 05.03.2015 21:57
będą przedstawione oferty oby dwóch przedszkoli to zobaczycie o ile więcej korzystają dzieci w niepublicznych przedszkolach. i przynajmniej po 16 nie trzeba biegać na dodatkowe zajęcia.
niedziela, 08.03.2015 16:39
I znowu te "wielkie" korzyści w przedszkolu niepublicznym- guzik prawda, a nawet jak rodzic będzie chciał biegać z dzieckiem na dodatkowe zajęcia po południu- to tylko z korzyścią dla dziecka- rodzic więcej czasu spędzi ze swoją pociechą i zobaczy jak ćwiczy.
czwartek, 05.03.2015 22:02
jesteś źle doinformowany bo autko jest warte 120 tys
czwartek, 05.03.2015 21:03
Błąd, kolejny błąd bufona!
mietekczwartek, 05.03.2015 22:01
Tak. Martwcie się że wam te wyjaśnione audice i vw zabiorą,
czwartek, 05.03.2015 22:15
widać ,że ktoś ma gule i zazdrość zjada. Jezu żeby o samochodach pisać kiedy waży się los naszych dzieci .Żenada !!!
piątek, 06.03.2015 13:43
nic nie zabiorą bo to jest prywatny majątek właściciela,co najwyżej może sprzedać go Mietkowi
czwartek, 05.03.2015 22:00
Moje dziecko chodziło do publicznego i jak weszło za tzw złotówkę to nie było angielskiego rytmiki i innych zajęć No oprócz religii zapiszcie dzieci dodatkowo na te zajęcia to wyjdzie wam więcej niż za niepubliczne!!!
kamaczwartek, 05.03.2015 21:10
Głupoty gadacie
w tej kasie nie co proponuje przedszkole publiczne jest o połowę mnie zajęć, sama pani burmistrz powiedziała mniejsza kasa mniej dodatkowych zajęć
czwartek, 05.03.2015 21:22
Ludzie!! Jakie zajecia?? To sa DZIECI ktore powinny sie BAWIC. Ja tu widze jakis przerost ambicji niektorych rodzicow...
piątek, 06.03.2015 07:48
kim ty jesteś? , masz dziecko w przedszkolu? ,jednym z zadań przedszkola jest przygotowanie do szkoły, dzieci w formie zabawy uczą się pewnych rzeczy , zachowań , my jako rodzice dostajemy informację z czym dziecko radzi sobie dobrze , gdzie ma lub może mieć problemy , jestem daleki od robienia z małego dziecka geniusza , uważam ,że dzieciom przede wszystkim należy się dzieciństwo, ale mogą wyjść takie rzeczy jak wady wymowy, postawy , lub inne , które można się starać na dodatkowych zajęciach niwelować
niedziela, 08.03.2015 16:50
Przecież prowadzone są przez panie zabawy i ćwiczenia, które pomogą w eliminowaniu wad wymowy, czy ćwiczenia gimnastyczne, poza tym panie informują nas o mowie naszych dzieci i i tak musimy sami znaleźć logopedę-
kamaczwartek, 05.03.2015 21:36
ale te zajęcia są w formie zabawy!! a dzieci są tak mądre ,że od razu się uczą. i dlaczego z tego nie korzystać. im szybciej dziecko się uczy nawet formie tym lepiej da sobie radę w życiu.
czwartek, 05.03.2015 21:42
Tylko moze na poczatku dzieci powinny sie nauczyc jak prawidlowo trzymac widelec i myc zeby a nie od razu krokow tanca towarzyskiego czy wschodnich sztuk walki...
czwartek, 05.03.2015 21:49
to wszystko można połączyć w jedno :) to że ludzie starsi nie potrafią ogarnąć nauki paru rzeczy naraz to w przypadku dzieci jest inaczej. a co do zębów to do 7 roku życia ty masz obowiązek mycia dzieciom zębów ) uczyć i pomagać (rodzic).co do samodzielnego jedzenia to dziecko powinno sie uczyć w domu a nie w przedszkolu po to są rodzice od nauki podstawowych czynności do przeżycia aa nie oświata. Po to jest przedszkole ,żeby uczyło nasze dzieci tego czego my nie umiemy.
czwartek, 05.03.2015 22:00
Przedszkole ma przygotowac do nauki w szkole. Tyle. Tylko tyle i az tyle.
czwartek, 05.03.2015 22:35
tak ma przygotować :) to dlaczego chcą mojemu dziecku to utrudnić zabierając mu dodatkowe zajęcia jakie ma w niepublicznym
czwartek, 05.03.2015 23:07
To nie na zajeciach dodatkowych przygotowuja sie do szkoly. A potem w podstawowce co? Tam nie bedzie zajec dodatkowych. No chyba ze wybierzesz szkole niepubliczna
czwartek, 05.03.2015 21:01
Mistrzostwo świata! !!
czwartek, 05.03.2015 20:58
Gratuluję burmistrzowi. Bardzo dobry krok
czwartek, 05.03.2015 20:57
A Zumby nie było? ??
czwartek, 05.03.2015 20:55
Te różnice w odpłatnościach to masakra którą zafundował Dźwiniel.
czwartek, 05.03.2015 20:52
Bardzo dobra decyzja burmistrzu. Takich informacji Bielawianie potrzebowali! !!!
czwartek, 05.03.2015 20:50
No cóż dyrektorki z niepublicznych kosily kasę na dzieciakach dzięki czemu sobie wypkacaly wielotysieczne wynagrodzenia, kupowały samochody w leasingi
czwartek, 05.03.2015 20:42
Hmm... coś jakby ręka sprawiedliwości... Szkoda, że nie wszystkie :(
czwartek, 05.03.2015 20:37
Naprawdę super informacja. Teraz tylko czekać jak dyrektorki niepublicznych będą zniechęcać rodziców. Cóż tracą ogromne źródło dochodów, leasing na auta itd
czwartek, 05.03.2015 20:35
Bardzo dobrze, wspaniały pomysł!!!
darkgorczwartek, 05.03.2015 20:30
Dobry pomysł, budynki i tak miasta, dotacja duża z miasta szła, no i pomoc dla młodych rodziców.
czwartek, 05.03.2015 20:07
Fajnie, wreszcie cos pozytywnego się dzieje!
czytelnikczwartek, 05.03.2015 20:19
A Ty co tak się rozpisał "autorze"za godz będzie jeszcze ze 10 Twoich wpisów
Rodzicczwartek, 05.03.2015 20:14
Brawo P.Łyżwa w końcu coś się dzieje w Bielawie.Przedszkole z Wolności 88 dawno już powinno być przekształcone bo dyrektorce się w dup... poprzewracało ona nowe auto synuś który nic nie robi też nówka auto...Jak nie płacisz w terminie to kara a zapyta rodzica czy ma z czego zapłacić no nie bo po co!Kobieta która nie powinna pełnić takiej funkcji .
czwartek, 05.03.2015 20:09
Wow gratuluję inicjatywy panie burmistrzu...poprosimy więcej takich inicjatyw dla zwykłych ludzi
czwartek, 05.03.2015 20:05
No nareszcie coś dla ludzi chcą zrobić. W Polsce tylko podwyżki a tu proszę jaka niespodzianka. Brawo oby tak dalej
czwartek, 05.03.2015 19:57
Fajnie, wreszcie cos pozytywnego się dzieje!
czwartek, 05.03.2015 19:02
I bardzo dobrze, że będzie więcej publicznych przedszkoli!
anonimczwartek, 05.03.2015 19:04
ja też się cieszę
piątek, 06.03.2015 10:07
Brawo Panie Burmistrzu!
poniedziałek, 09.03.2015 19:59
Tylko żeby się teraz pan burmistrz nie wycofał z tego mądrego planu.
Komentarze (373)
3 razy w tygodni logopedy
codziennie jezyka obcego
2 razy w tygodni zajęć tanecznych - rytmiki
przyjazdów żywej orkiestry.planetarium, teatrzyku itp.
posiłków przygotowanych w przedszkolnej kuchni pysznych i pachnących.
Opieki przez dwa miesiące wakacji.
Basenu przez ciepłe dni wakacyjne
Mogła bym tak w nie skończoność
posiłki w kuchni też sa pyszne i pachnące, logopeda wprawdzie 2 razy w tygodniu. A tak w ogóle zapytajcie 3,4,5-latków, jak bardzo chcą chodzić na te dodatkowe tańce, języki itp. Czy mają czas na zabawę? Ciekawe ile z tych dzieci naprawdę bierze w nich udział, a ile się po prostu nudzi.
Kłamstwem jest, że w publicznym nie ma nic dodatkowo, mimo że mało rodzice płacą. Dzieci mają wycieczki, paczki, zabawy z róznych okazji, zamki dmuchane, teatrzyki, występy cyrkowe, zajęcia sportowe, festyny, logopedę(!) i wszystkie zajęcia określone podstawą programową. Ponadto wyżywienie jest bardzo dobre, podkreślam bardzo dobre i urozmaicone.
- Matko chwolą nas!
- Kto?
- Ty mnie, a jo was!
Jak się tak chwali to niech napisze ile zarabiał jej personel, a ile ona miała zysku z wpłat rodziców i dotacji podatników.
profesjonalą opiekę w godz. 6.00 - 16.30,
realizację podstawy programowej,
naukę języka angielskiego,
udzał w zajęciach sportowych, do wyboru:brazylijskie ju-jitsu, gry zespołowe, taniec,
naukę pływania dla dzieci sześcioletnich,
religię dla dzieci pięcio- i sześcioletnich,
zajęcia realizowane w ramach kół zainteresowań, zajęcia rytmiczne,
zajęcia sportowe z udziałem sportowców z klubów sportowych z naszego powiatu i nie tylko,
udział w spektaklach i przedstawieniach teatralnych z udziałem profesjonalnych aktorów,
zajęcia z udziałem uczniów szkół podstawowych z Bielawy,
badania logopedyczne,
badania dentystcze,
świetną zabawę,
oraz uśmiech na twarzach waszych pociech.
to w czesnym na Klonowej, czy czesne publicznego też to oferuje czy trzeba dopłacić i wyjdzie to samo.
WYSSAĆ,ZNISZCZYĆ,DOPROWADZIĆ,DO RUINY ,ABY PRZEJĄĆ,ZA BEZCEN.DOPIERO WÓWCZAS ,STAJĄ SIĘ ,"MENADŻERZY",CAŁA GĘBĄ !
b wiele wiecej
Może odwagi brakuje ?
z pyskowka do rodzicow w obronie glupiego pomyslu Lyzwy. Brak klasy i szacunku. Rodzice JUZ zapisali dzieci do wybranych przedszkoli i teraz stawia sie ich przed faktem ze tak naprawde wybrane przedszkole nie bedzie juz mialo takiej oferty jak wczesciej.
przeczytajcie oferty a później gadajcie
Jak prywatne to prywatne całkowicie ,a nie czerpanie dotacji od społeczeństwa.
Cieszę się, że obecna władza interesuje się ogółem obywateli Bielawy, a nie majętną mniejszością.
Pani M miała odwagę stanąć w obronie przedszkola publicznego za co dziękujemy
Ktoś ich zaprosił?
w tej kasie nie co proponuje przedszkole publiczne jest o połowę mnie zajęć, sama pani burmistrz powiedziała mniejsza kasa mniej dodatkowych zajęć