Potrącenie dziecka! Interweniowało Lotnicze Pogotowie Ratunkowe

środa, 21.6.2017 21:58 176580 134

21 czerwca przed godziną 22.00 doszło do wypadku w Dzierżoniowie przy ulicy Nowowiejskiej 158. Ranny został 13-letni chłopiec, który jechał na rowerze. Potrącił go kierowca Renault Clio. Na stadion miejski w Dzierżoniowie przyleciał śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Tuż przed 23.00 odleciał z 13-latkiem do szpitala we Wrocławiu.

- 21 czerwca przed godziną 22:00 w Dzierżoniowie na ul. Nowowiejskie doszło do wypadku drogowego. Jak ustalili dzierżoniowscy policjanci 13-letni chłopiec kierując rowerem typu BMX bez oświetlenia przejeżdżając przez jezdnię nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu i wpadł pod samochód renault clio, którym kierował 25-letni dzierżoniowianin. Małoletni został zabrany na specjalistyczne badania śmigłowcem ratownictwa medycznego. Diagnoza wykazała, że doznał obrażeń nie zagrażających życiu. Badanie alkomatem potwierdziło, że kierowca był trzeźwy. Postępowanie prowadzi Wydział Dochodzeniowo Śledczy KPP w Dzierżoniowie - mówi Doba.pl podinsp. Mariusz Furgała z Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie         

Przeczytaj komentarze (134)

Komentarze (134)

Odpowiadasz na komentarz:
Matka
czwartek, 01.01.1970 01:00
Wiesz co ci powiem najlepiej się zamknij nie znając sytuacji. Bo akurat źle piszesz bo nikt się tu nie wymadrza a akurat syn od 3 dni leży na intensywnej i mimo że syn cały czas śpi jestem przy nim cały czas i nie pieprz głupot. A to dopiero mój drugi komentarz jaki dodałam bo nie mam zamiaru konwertować z takimi idiotami jak np.ty! !!!!
Bek niedziela, 25.06.2017 21:32
Nie wymadrzaj sie dobrze wiemy ze pisze to matka badz ojczym. Dziecku powinno sie wpajac od malego zasady ruchu drogowego ,ale nie dzieci moga wszystko a pozniej winny kierowca ! Ciekawe gdyby to rodzicom pod kola wjechalo tak dziecko czy os.starsza co by wtedy powiedzieli. Szkoda chlopca ale nie robcie winnego z kierowcy! Gdyby kazdy tak jezdzil co chwile wypadek...
poniedziałek, 26.06.2017 04:57
Oczywiście..Dziecko wymusiło pierszeństwo..Kierowca Bogu ducha winien..Dziecko jak wyzdrowieje ,to z powrotem na kartę rowerową albo rower zamknąć w piwnicy. .
Matka poniedziałek, 26.06.2017 10:12
Witam !!! Po pierwsze na ty to napewno nie jesteśmy!!!! Po drugie nie my piszemy te komentarze, gdzie pisałam komentarz tam się podpisalam ,nie mam zamiaru konwersować z idiotami którzy nas obrażają wgl.nas nie znając. Ostatni komentarz jaki dodałam to Prosząc dobę o zablokowanie komentarzy. Ostatni raz byłam tutaj 3 dni temu .Syn dziś się obudził i chciał zobaczyć zdjęcia z wypadku którego wgl. nie pamięta. Więc równoznaczne mogę powiedzieć że większość komentarzy piszę kierowca. Nie twierdzę że syn nie jest winien bo wiem że to on wyjechał. Ale to nie jest żaden powód aby nam ublizaż i nas pouczać .Jeżeli kierowca lub osoby komentujące mają coś do powiedzenia to zapraszam do nas do szpitala wojewódzkiego na intensywną
Bmx niedziela, 25.06.2017 16:31
A kto napisal ze Ona jest patologia ,pisalem ze sa tam jeszcze takie rodziny i pozostawiaja dzieci same sobie.
Sąsiad niedziela, 25.06.2017 17:21
A widzisz niby wielki Polonista a , nie potrafi złożyć poprawnie tekstu aby był zrozumiały dla każdego. Napisałeś jasno ( jest tam jeszcze kilka takich patologicznych rodzin ) każdy jak to przeczyta to wywnioskuje jedno. A po drugie jasno piszą ludzie że było po 21 a ,chłopiec ma 13 lat .Sądzisz że, dziecko w tym wieku nie ma prawa być przed domem ??? A może mama powinna być z nim ??? Najlepiej jeszcze kijek mu w rower powinna wsadzić i prowadzić .Dlatego zanim coś napiszesz to się zastanów bo w jego wieku dzieci to już piją i palą i latają wszędzie a , on tylko jeździł rowerem przed domem.
Bmx sobota, 24.06.2017 22:27
Kierowca jechal prawidlowo niestety ten chlopczyk zamiast wjechac od strony Nowizny na chodnik i bezpiecznie w podworko ale pojechal na wprost pod auto to byla jego nie ostroznosc dziecku od malego trzeba wpajac zasady ruchu drogowego zal mi chlopca i zycze zdrowia ale niestety byla to godzina 22 i bylo ciemno mieszkam blisko i to widzialem dzieci biegaja po tej ulicy i robia co chca nawet po 22 niestety jest jeszcze tam kilka patologicznych rodzin
Ania sobota, 24.06.2017 23:59
Powiedz jakim ty jesteś sąsiadem skoro piszesz że to patologiczna rodzina? ?? Dziewczyna ma tylko dwójkę dzieci w tym jedno małe.Nigdy w życiu nie widziałam jej pijanej nawet nie pali, jak normalna matka codziennie od rana do wieczora zajmuje się dzieckiem codziennie można ją spotkać na spacerze .Widać że to ty się wychowales w patologicznej rodzinie skoro mierzysz wszystkich jedną miarą a wnioskuję że swoją !!!! Raczej patrząc na tą rodzinę każdy normalny człowiek by powiedział ze patologia tak na pewno nie wygląda. A tak pozatym tylko w patologicznych rodzinach są wypadki ???? porostu zwykła nie uwaga dziecka! !!! Więc zachowaj głupie komentarze dla siebie! !!!!
niedziela, 25.06.2017 08:15
Aniu ,pisanie z błędami świadczy o braku szacunku dla samego siebie jak i dla czytających .Zrobiłaś ich sporo w tak krótkim tekście.Zakumpluj się ze słownikiem ortograficznym a potem dopiero pisz...
Ania niedziela, 25.06.2017 16:25
Prawda boli ???? Więc czepiłeś się słownika ha ha wielki Pan Polonista !!!! Udajesz uczonego a wypowiadasz się w temacie w którym nie masz zielonego pojęcia. Twoje wypociny są poprostu juz żałosne !!!!!
Sąsiad niedziela, 25.06.2017 17:12
Tak,najlepiej napisać że, patologia bo tylko tam zdarzają się wypadki. Najlepiej obrażać normalną rodzinę a ,przypuszczam że, autor który to napisał to właśnie z takiej rodziny pochodzi. A udaje tu Bóg wie kogo !!! Ale to że, to było auto nauki jazdy to już nie napisał. No skoro wszystko widział to i to powinien napisać !!! Niby jedyne takie w powiecie
e niedziela, 25.06.2017 11:56
najlepiej przylepic komus l
łatke patologii nie znajac tej osoby blizej badz wgl jej nie znajac ???? Powiedz niby sasiedzie co o niej wiesz ja moge duzo powiedziec bo znam ja osobiscie i blisko . Zadna patologia nie jest i moze zacznijcie siebie pilnowac i swoich patologii . stala sie tragedia dla rodziny a wy jak te hieny czaice sie na nieszczescie i umiecie tylko hejtowac !!!! dajcie juz sobie spokoj bo to jest juz nudne i meczace czytac te bzdury na ich temat !!!!
sobota, 24.06.2017 16:22
Ludzie ,widzicie to co ja ? Doba powinna zablokować komentarze,bo mamuśka tego chłopaka sobie nie życzy komentarzy na ten temat...
e sobota, 24.06.2017 18:31
a ty jak bys sie czul jak by to twoje dziecko potracilo auto i to o twoim dziecku bylo by gloisno i gówno znawctaki sposob jezdzili by po toby w ie i po twoim dziecku wcale sie nie z dziwie ze m atka nie chce aby komentowali tego i szanowali ze wzxgledu na dziecko .
. sobota, 24.06.2017 12:37
Dawac kierowce
haha sobota, 24.06.2017 06:25
fakt dziecko nie ustapiło pierwszenstwa a po drugie o godzienie 21 było jasno to po co mu oswietlenie jak i tak bylo oswietlenie po trzecie kto teraz ma oswietlenie na rowerze chyba ty albo i nawet go nie masz
haha piątek, 23.06.2017 23:13
i tacy ludzie nas egzaminują a sami łamią przepisy
haha piątek, 23.06.2017 23:16
niedostosowanie prędkości z pewnością miał przekroczoną prędkość która za pewno się kwalifikowała do zabrania prawa jazdy oraz zabrania uprawnień do bycia egzaminatorem
sobota, 24.06.2017 05:11
Nie masz pojęcia ,widzę o okolicznościach.Przeczytaj jeszcze raz artykuł.To dziecko nie ustąpiło pierwszeństwa i rower nie był oświetlony..
Kama sobota, 24.06.2017 00:49
Aby tylko wyszedł z tego cały bo szkoda chłopaka
haha piątek, 23.06.2017 23:11
uwaga wszyscy czytelnicy pojazd który potrącił był własnością nauki jazdy kursant przed przyjazdem gazety zostały ściągnięte magnesy z auta
piątek, 23.06.2017 21:19
Szkoda mi tego młodego kierowcy ,że został narażony na takie traumatyczne przeżycie z powodu lekkomyślności tych rodziców i chłopca bez pojęcia o zasadach ruchu drogowego.
Aaaa piątek, 23.06.2017 21:59
Ooo Boże co ty nie powiesz!!!!
Kierowca to powinien iść do pierdla !!! Szkoda to dzieciaka
Na chłopski rozum !!!! piątek, 23.06.2017 22:51
Pewnie ten głupi kom pisze rodzinka albo znajomy kierowca bo nikt o zdrowych zmysłach by tak nie napisał że szkoda kierowcy bo właśnie kierowca powinien być czujny a to dziecka szkoda bo trafił na jakiegoś amatora jazdy pewnie rodzice zalatwili prawko
Matka piątek, 23.06.2017 17:16
Dobo bardzo proszę o zablokowanie komentarzy bo nie życzę sobie aby ktoś mnie obrażał nie znając mnie mojego syna ani sytuacji. Bo widząc po komentarzach najwięcej udziela się osób którzy nie mają bladego pojęcia o tym chyba co piszą! !!!
piątek, 23.06.2017 14:50
****na dobo kiedy zablokujesz te nie potrzebne dla nikogo komentarze was powinno się do sądu podać za to że wogole udostepniacie kamentarze a ludzie bez wiedzy i mózgu wypisują bzdury. Ani dla rodziny chłopca to jest nie potrzebne ani dla kierowcy
piątek, 23.06.2017 06:36
Mamusia i tatuś tego chłopca siedzą tutaj i wymądrzają się jak ktoś napisze niewygodny dla nich komentarz.Tragikomedia !
piątek, 23.06.2017 14:05
Dokładnie m amusia zamiast siedzieć przy łóżku syna wymadrza się wraz z ojczymem
Matka piątek, 23.06.2017 17:12
Wiesz co ci powiem najlepiej się zamknij nie znając sytuacji. Bo akurat źle piszesz bo nikt się tu nie wymadrza a akurat syn od 3 dni leży na intensywnej i mimo że syn cały czas śpi jestem przy nim cały czas i nie pieprz głupot. A to dopiero mój drugi komentarz jaki dodałam bo nie mam zamiaru konwertować z takimi idiotami jak np.ty! !!!!
Widzę piątek, 23.06.2017 17:40
A co boli cię to że rodzice bronią swojego dziecka i bardzo dobrze!!!! Niech bronią a ty zamknij ryj !!!!
czytelniczka piątek, 23.06.2017 10:20
Stało się. Ten wypadek to tragedia dziecka, dramat dla całej rodziny i wielki wstrząs dla kierowcy. Wszystkim bardzo współczuję . Szukanie winnych ,ostre komentarze teraz w niczym nie pomogą .Zyczę DUZO zdrówka dziecku, rodzicom i rodzinie wytrwałości w tym trudnym czasie oraz panu kierowcy spokoju w gronie rodziny.
Etox środa, 21.06.2017 22:47
Dziecko wyjechało pod prąd, na rowerze nieoswietlone. oby tylko wyszło z tego :(
.... środa, 21.06.2017 22:59
a rodzice gdzie ?
Diabeł piątek, 23.06.2017 22:02
W dupie baranie! !!
Aida środa, 21.06.2017 22:56
A gdzie to się stało? To dziecko jest mieszkańcem Nowizny?
kolega środa, 21.06.2017 23:02
witam serdecznie i pozdrawiam
czwartek, 22.06.2017 23:39
Z kąd takie wybujale info? ??
czwartek, 22.06.2017 20:53
Chlopiec mial sluchawki w. Uszach tak opowiadal jego kolega wiec nie slyszal nadjezdzajaceg auta
czwartek, 22.06.2017 22:09
Haha tylko on nie miał wgl.słuchawek nigdy ich nawet nie używał posiadał takie coś jak głośnik. Ale na pewno nie słuchał żadnej muzyki. Kolega to niech się leczy
czwartek, 22.06.2017 23:33
Tam nie było żadnego kolegi
sąsiad środa, 21.06.2017 23:46
Nie wiem, gdzie ten śmigłowiec przyleciał, ale na pewno nie na miejsce wypadku. Dziecko z miejsca wypadku zabrał ambulans. Rodzice nie byli na bani. Stał się nieszczęśliwy wypadek, ale hejterzy muszą sobie poużywać... Auto jechalo w stronę Nowizny odcinkiem jednokierunkowej jezdni, zakończonej łukiem, który ogranicza widoczność. Współczuję rodzicom no i oczywiście dzieciakowi i mam nadzieję, że wszystko zakończy się dobrze. Odpuście głupie komentarze, proszę.
czwartek, 22.06.2017 23:33
Śmigłowiec wylądował na stadionie.A matka nigdy nie piła nawet piwa.
zx czwartek, 22.06.2017 00:04
no była ograniczona widoczność.. ale rodzice? kto pozwoli dziecku 13 lat jeździć po ulicy o tej porze... jeszcze na bmx bez oświetlenia.. brawo rodzice
sąsiad2 czwartek, 22.06.2017 00:57
Nie no kolejny pacholek zwalniajacy, najlepiej taki zeby miske olejowa urwac... bo standardow te pacholki nie maja wogole, jak sie asfalt wyleje taki bedzie... a moze dzieci niech robia karty rowerowe albo wogole im zabronic jezdzic na rowerach, bo terazniejsza mlodziez ma tyle rozumi co nic...
czwartek, 22.06.2017 16:57
No tak miska olejowa ważniejsza niż życie człowieka dobre sobie. A kierowca to święty ??? Z jaką prędkością musiał jechać skoro dziecku but spadł i leżał ponad16 metrów od auta w ogrodzie za bramą a rower jeszcze dalej który jest naprawdę ciężki bo nie aluminiowy .Czy sądzicie ze jechał przepisowo? ??? Skoro jest tak kolosalna różnica między autem, dzieckiem, rowerem i butem ? A po drugie co niby by mu dały te światła w rowerze skoro było całkiem widno. A kierowca przejął się tylko rozwalonym autem nie dzieckiem nawet nie zapytał czy żyje i co mu jest.
Ada czwartek, 22.06.2017 09:56
Nie wypowiadaj się nie znając sytuacji!!!!!
sąsiad czwartek, 22.06.2017 00:22
Nie bylo jeszcze ciemno. Nie szukajcie winnych, to byl nieszczęśliwy wypadek. Trzeba na tym odcinku przywrócić ograniczenie prędkości i umieścić spowalniacz, będzie troche bezpieczniej.
vb czwartek, 22.06.2017 00:31
ale chyba potrzebne są światła w bmx jak dziecko jeździ... brak mi słów co do rodziców
.... czwartek, 22.06.2017 16:49
Odwozil Marlenke i chcial sie popisac... i widac ze znacznie przekroczyl predkosc.... powinien poniesc za to odpowiedzialnosc
czwartek, 22.06.2017 17:03
Kierowca przejął się tylko autem nawet nie zapytał o stan dziecka na dodatek powiedział że tak to jest jak gnoju jeżdżą na rowerach. Ale karma wraca ze zdwojoną siłą! !!!
J. F. czwartek, 22.06.2017 22:57
PEWNIE. SZKODA SAMOCHODU.
czwartek, 22.06.2017 23:11
Szkoda to to że matka cię urodziła
............ czwartek, 22.06.2017 17:49
Bal sie ze mama bedzie krzyczec
czwartek, 22.06.2017 18:29
Dobrze powiedział. A jak ci się karma wraca to idź do gastrologa.
czwartek, 22.06.2017 22:13
Haha gorszego idioty nie spotkałem. Pierw wujek Google i znaczenie słów później się głąbie wypowiadaj
czwartek, 22.06.2017 23:22
Kierowca jechał sam
czwartek, 22.06.2017 23:12
Ludzie zastanówcie się co piszecie. Nie było was tam a gadacie.
Kierowca jechał sam, bez pasażera ;)
Matka czwartek, 22.06.2017 01:42
Jestem matką tego dziecka, zanim coś napiszecie zastanówcie się bo po pierwsze było po 21. Ja byłam na spacerze z psem kawałek dalej po drugie było widno ,po trzecie dziecko wzięło rower z pod domu i chciał jeszcze pojezdzic po placu który znajduje się centralne na wprost domu i właśnie wjezdzal w podwórko kiedy go walło auto.Tak pozatym jest tam ograniczenie do 20 km.
PANI JADZIA MATKA BOSKA OKIENNA czwartek, 22.06.2017 22:55
TO CO Z CIEBIE ZA MATKA JAK DZIECKA NIE POTRAFISZ UPILNOWAC. MOJE WNUKI JUZ DAWNO SPIOM O TEJ GODZINIE.
czwartek, 22.06.2017 23:14
To bo pewnie wgl. Z szafy nie wychodzą
czwartek, 22.06.2017 07:39
Wjezdzajac w podworko dziecko nie chachowalo nalezytej ostroznosci i wjechalo pod prawidlowo jadace auto. Proste
czwartek, 22.06.2017 08:07
Ty się lepiej módl ,a nie piszesz komenty na Dobie..
czwartek, 22.06.2017 09:34
A ty się nie interesuj co kto robi barani łbie
Ojczym czwartek, 22.06.2017 10:11
Nie wiem kim ty jesteś ale zastanów się co piszesz
czwartek, 22.06.2017 09:01
Współczuję tragedia na pewno dla pani, mam nadzieje że dziecko z tego wyjdzie.
Proszę pamiętać iż przyszłość 20 KM/h teren zamieszkały nie zdejmuję z prowadzących pojazdy wyłączenia świateł w pojazdach ; rowerach, motorach, samochodach i innych nawet osób poruszających się po drodze kamizelek odblaskowych lub odblasków, z tego co widzę na zdjęciach rower owych nie posiadał ; nie jest opisane czy kierowca roweru posiadał kamizelę odblaskową , lecz sam fakt iż pojazd w tym przypadku rower nie był oznaczony w porze nocnej ;kierowca pojazdu może wygrać taką sprawę i Pani będzie musiał ponieść wszelkie koszty , lecz mam nadzieję iż kierowca pojazdu Auta okaże się dobrym serce i nie wniesie sprawy do sądu.
Jeszcze raz życzę zdrowia
czwartek, 22.06.2017 09:50
Wg przepisów rower powinien mieć oświetlenie niezależnie od pory dnia. Przykro mi z powodu tego co się stało. Temu wypadkowi można było jednak zapobiec. Dużo zdrowia dla dzieciaka życzę i oby unikano takich zdarzeń w przyszłości. To już do wszystkich rodziców skierowane, nikt nie zadba o bezpieczeństwo waszych dzieci jeśli wy o nie nie zadbacie.
czwartek, 22.06.2017 10:02
Czy jeżdżąc pod domem praktycznie w dzień pokażesz mi które dziecko mając 13 lat w górę zakłada kask i jeżdżąc pod samym domem włącza światła?
czwartek, 22.06.2017 10:58
Tu nie miało szansy włączyć bo ich nie było, po coś są przepisy, nie widzę sensu żeby się o to kłócić.
kapcers czwartek, 22.06.2017 15:06
Moje! To jest dla jego bezpieczeństwa. I nie brońcie za wszelką cenę lekkomyślności i braku wyobraźni.
pko środa, 21.06.2017 22:54
rodzice chyba powinni pilnowac dziecka o tej godzinie.. a nie jeździ na rowerze sam po ulicy..
czwartek, 22.06.2017 22:42
No tak matka pewnie też cie prowadzala za rękę jak miałeś 13 lat u chyba do tej pory to robi
Dzoana czwartek, 22.06.2017 19:02
Raz, że dzieci powinny spać a dwa to gdzie oświetlenie roweru?!
Aaaa czwartek, 22.06.2017 15:47
Szybko zdjęli z auta naklejki nauka jazdy kursant
piotr czwartek, 22.06.2017 18:36
Każdemu mogło się to przydarzyć tym bardziej ze to nie z winy kierowcy więc raczej normalne ze nie chcialbtakiego rozgłosu.
bbbb czwartek, 22.06.2017 19:25
chyba potrzebne jest skierowanie do okulisty :) nigdy tam naklejek nie było
Kacper Kowalski czwartek, 22.06.2017 14:22
Wyjć z tego cały
czwartek, 22.06.2017 18:30
Wróć do szkoły, bo masz braki.
krystek niedziela, 02.07.2017 10:18
juz niedlugo wroci bo juz widzialem go jak jezdzi na rowerze po bielawie
czwartek, 22.06.2017 22:43
Ha ha ha
czwartek, 22.06.2017 17:10
Ludzie te zdjęcia były robione długo po wypadku, dziecko jak jechało to było lekko po 21 był pod samym domem i było normalnie widno wiec nie patrzcie na zdjęcia
czwartek, 22.06.2017 15:58
Podobna sytuacja mogła mieć miejce w tym samym dniu , prawie o tej samej godzinie na terenie Bielawy , dokładnie w okolicy skrzyżowania ul.Żeromskiego i Dzieżoniowskiej . Piszę w okolicy tego skrzyżowania , gdyż dwóch chłopców , którym zapewne udzielił się wakacyjny HURA-ENTUZJAZM nie zwracając uwagi na jadące samochody z dwóch kierunków przejechało na nieoświetlonych rowerach z jednego chodnika na drugi , wjeżdżając między budynki na ul.Dzierżoniowskiej . Rozumiem wszystkich , którzy zajmują się sprawą poszkodowanego w zdarzeniu w Dzierżoniowie . Wypowiem się jednak z punktu widzenia kierowcy . Droga publiczna nie miejsce zabawy , zwłaszcza nocą , ok . godz.22 30 . Rodzice tych dzieci też pewnie sa kierowcami i też pewnie nie chcieliby zetknąć się z obrazem dziecka przejeżdżającego tuż przed samochodem .
czwartek, 22.06.2017 15:47
Mój Boże
czwartek, 22.06.2017 14:42
Gdzie Rodzice tego dziecka o 22to powinno być w domu
rysiu czwartek, 22.06.2017 13:03
Pewnie bezstresowo chowane DZIECKO !!!!!!!!!!!! - gdzie tata z mamą -na piwie????
czwartek, 22.06.2017 14:03
Tata z mamą na spacerze z psem sam ich mijalem tym bardziej ze ta kobieta wgl.nie pije i nigdy nie pila
czwartek, 22.06.2017 13:38
Ciekawi mnie jedna rzecz czy niektórzy komentujący są takimi wspaniałymi rodzicami i nawet na chwile nie spuszczają swoich dzieci z oczu, trudno żeby za chłopcem 13-letnim chodzić krok w krok i nie pozwalać mu wyjść przed dom. Fakt, że nie zachował ostrożności ale po co przeprowadzać lincz na rodzicach. Ci co tak pieszą pewnie nie mają własnych dzieci i rodzin i dlatego interesują się życiem innych. Przejeżdżałam z dziecmi koło miejsca wypadku zanim jeszcze przybyło pogotowie było jasno po 21 praktycznie są wakacje więc nie piszcie że po nocy i po 22 jeśli nie byliście i nie widzieliście, doba przyjechała po 22 więc tak napisali. A rodzice rownież byli tego chłopca.
Ratmed czwartek, 22.06.2017 12:05
Po chłopca przyleciała najdroższa taxi. LPR się promuje a prawda jest taka, że 80% lotów to odbiór od zespołu ratownictwa medycznego.
widzę czwartek, 22.06.2017 10:56
Mało tego przy tym wypadku byly dzieci 10-14 letnie a ich rodzice gdzie byli w domu gdy usłyszeli sygnal pogotowia to biegli z myślą ze moze ich dziecku się cos stało albo zobaczyc bo to sensacja za niektore dzieci tez sie powinni wziąść np.opieka czy coś bo bylo ciemno i pozno
widzę czwartek, 22.06.2017 10:49
Szkoda obu osób kierowcy jak i chlopaka na rowerze ale faktem jest to ze na tej ulicy tez powinna być chopka bez dwuch zdań. A co do dzieci z tej ulicy to jest ich mnostwo i widze jak do 23 bawia sie na ulicy a rodzice mają gdzieś wiec do kolejnej tragedii tez moze dojść jezeli rodzice nie utemperuja swoich dzieci
czwartek, 22.06.2017 10:28
Policja powinna robic patrole kierowcy jedza jak chca na wsiach to klady scigacze aż skóra cierpnie Zapraszam do Roztocznika
aaa czwartek, 22.06.2017 10:20
Godz 22 i 13 latek bez opieki. Serio?
czwartek, 22.06.2017 10:22
Serio to widoczne ciebie zamykali w piwnicy o 21 jak miałas 13 lat
ojciec czwartek, 22.06.2017 10:10
każdy rodzic martwi się o swoje dziecko ,ci co te głupoty wypisują nie wiedzą co to znacz mieć dziecko
czwartek, 22.06.2017 10:08
Tamtym odcinkiem kierowcy jeżdżą jak debile tego sie nie da ukryć fakt jest taki że dziecko mogło widZieć światła ale nie wierZę że kierowca samochodu jechAł prEpisowo .
Ada czwartek, 22.06.2017 09:58
Ty mając 13 lat tez o 21 spales bo dzieciak był pod domem. A ciebie najwidoczniej trzymali w piwnicy.
czwartek, 22.06.2017 09:44
Ludzie ogarnijcie się. Stało się nieszczęście. Faktem jest, że dzieci poruszają się nieodpowiedzialnie po ulicach. Nalezy współczuć dziecku, a przede wszystkim kierowcy. Apel do rodziców: kaski i uczulić dzieci na przepisy ruchu drogowego. Mam n adziję, że wszystko dobrze się skończy
Observer czwartek, 22.06.2017 08:08
Dobo - zdjecie nr 5 kwalifikuje was do tytulu Hieny Roku...
Tomasz czwartek, 22.06.2017 08:43
To jest normą u nich
czwartek, 22.06.2017 09:17
jakie to wrażliwe. Trochę krwi i wielkie oburzenie. Niech ludzie zobaczą co się się dzieje jak samochód potrąci rowerzystę przy prędkości 20k/h, no bo jak by jechał szybciej to by znaczyło że jest współwinny a przecież tego byśmy nie chcieli. W końcu zawsze są winni rowerzyści i piesi. Prawda - panowie kierowcy ?
Tomek czwartek, 22.06.2017 09:50
Tak dokładnie winne jest dziecko i rodzice. Mimo ze było widno a dzieciak wjezdzal do domu w podwórko. Zanim coś napiszecie sprawdzie sobie jak ciężko jest wjechać w te podwórko nawet jak chce się przejść z przystanku na drugą Stone jest katastrofa bo nic nie widać kto jedzie tym bardziej że kierowcy tam jeżdżą jak chcą i ile chcą
czwartek, 22.06.2017 18:33
Dokładnie nic tam.nie widać
czwartek, 22.06.2017 09:41
Nie da się ukryć, że fotograf doby ma fetysz krwi. Zboczuchu ty jeden xD
............ czwartek, 22.06.2017 08:30
Dobo zablokujcie komentarze do tego artykulu az zal na nie patrzyc....
czwartek, 22.06.2017 08:27
Gdzie ten chlopak do szkoly chodzi?
czwartek, 22.06.2017 08:05
Chyba dzieci nie masz
czwartek, 22.06.2017 07:11
Fakt kierowca powinien uważać. Sam nim jestem ale jak czasem widzę jak ludzie jeżdżą na rowerze to się słabo robi. Zachowują się jakby byli królami dróg.
Olu czwartek, 22.06.2017 04:31
Nieszczescie i tyle
erk środa, 21.06.2017 23:06
Dziecko wyjechalo na rowerze bez oświetlenia pod prąd.. o tej godzinie! jak kierowca mógł go zobaczyć ? jacy to rodzice że tak pozwalają o tej porze dziecko puścić..
Sąsiad czwartek, 22.06.2017 04:10
Po pierwsze było po 21 i było widno po drugie dziecko jeździło tylko po placu na wprost domu po trzecie wjezdzal w podwórko. A po czwarte jak musiał jechać kierowca skoro była taka wielka odległość między dzieckiem, autem i rowerem?
czwartek, 22.06.2017 07:36
Wjezdzajac w podworko dziecko noe chachowalo nalezytej ostroznosci i wjechalo pod prawidlowo jadace auto. Proste
czwartek, 22.06.2017 10:05
Prawidłowo! !!???? A z jaką prędkością? ?? Skoro jest na foto taka wielka odległość między autem a rowerem czy sądzisz że jak by jechał prawidłowo to by aż tak daleko wyzucilo rower? No napewno nie! !!
Ess czwartek, 22.06.2017 11:01
Prawidlowo, 50km/h od kiedy wyznacznikiem predkosci jezt odrzut roweru? :o przeciez rownie dobrze rower mogl kawalek przejechac po jezdni zanim upadl...
czwartek, 22.06.2017 23:31
Boże... czy ty czasem myślisz ????jadąc przepisowo napewno by nie było takiej siły odrzutu przy prawidłowej prędkości z którą powinien jechać kierowca rower który nie jest aluminiowy czyli jest ciężki poleciał by około 20 m dalej? Czy but dziecka przeleciał by około 16 m za płot w drugą stronę? ?? Przy normalnej prędkości powinien go lekko potracic a nie że dzieciak leży na intensywnej. Przy normalnej prędkości i ostrożności kierowcy która powinien mieć każdy?
czwartek, 22.06.2017 21:03
Tak rower mógł przejechać, a dziecko przeturlało się 16 metrów. Pomyśl.
czwartek, 22.06.2017 22:30
To but leżał 16 m.dalej a rower jeszcze dalej kolo 20 m nooo faktycznie rower sam jeździ a buty same chodzą ha ha
Wkurzony czwartek, 22.06.2017 22:39
No tak pewnie pisze kierowca który jest Bogu winny i jechał napewo przepisowo ,auto najawazniejsze co tam ze dzieciak leży od wczoraj na intensywnej i będzie operowany
czwartek, 22.06.2017 02:42
Dziecko było pod samym domem! !!!
czytelnik czwartek, 22.06.2017 01:11
Ludzie czy wy potraficie czytac ze zrozumieniem?? i czy czytacie te bzdury co wypisujecie? myslicie logicznie czy tylko sytuacyjnie bo cos sie stalo? ktory z rodzicow 13 latkow nie pozwolil dziecku bawic sie pod domem do 22?? oceny w szkole juz wystawione i jest najdluzszy dzien w roku... ale nagle wszyscy komentarze z du..y bo cos sie stalo... pozdrawiam mam nadzieje ze mlodemu nic powaznego sie nie stalo...
obserwator środa, 21.06.2017 23:37
Ten rower wygląda na lobuzerska jazdę
Bb środa, 21.06.2017 23:29
Właśnie dolecieli 4 minuty temu
środa, 21.06.2017 23:26
Dziecko jeździło po płacy na nowowiejskiej i wyjechało pod samochód
WOLNA EUROPA środa, 21.06.2017 23:13
Proszę Dobę o uzupełnienie notki w dniu jutrzejszym odnośnie stanu zdrowia dziecka .
Aga środa, 21.06.2017 22:50
Wiadomo coś więcej, Co to za dziecko?
środa, 21.06.2017 23:13
Chłopiec 13 lat z Nowowiejskiej a nie z Nowizny
Wiesniak środa, 21.06.2017 22:54
Tam powinna byc jednokierunkowa jezdnia bo jest wasko i łatwo o nieszczescie
środa, 21.06.2017 23:09
Tam jest jednokierukowa
M.k środa, 21.06.2017 23:08
Leciał helikopter nad naszym domem,oby dziecko wyszło z tego cało,nie rostrzącajcie tego,już się stało,oby wszystko skończyło się pomyślnie
środa, 21.06.2017 23:00
Już poleciał
środa, 21.06.2017 23:00
Właśnie odlatuje
Nwa środa, 21.06.2017 22:58
Nowowiejska a nie nowizna doba.pl blok 158 bądź budynek
środa, 21.06.2017 22:46
Właśnie przeleciał nad rynkiem
Radek środa, 21.06.2017 22:37
A ten co potrącił to co nie patrzy bo dziecka nie powinno być.
Tak więc nie pisz bzdur.
Byle tylko dziecko wyszło z tego
środa, 21.06.2017 22:42
Tak. Zdrowie i zycie dziecka najważniejsze!
token środa, 21.06.2017 22:35
co robi dziecko o 22 ?????powinno spac