Droga Bielawa-Pieszyce będzie nadal zamknięta!
Kierowcy prosili naszą redakcję o interwencję w sprawie drogi Bielawa-Pieszyce, bowiem zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami miał być możliwy tam przejazd przed dniem Wszystkich Świętych. Zapytaliśmy Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie jak przebiegają prace na tej drodze? Czy podbudowa, przygotowane podłoże spełnia wszelkie normy? Z czego wynika opóźnienie w pracach?
Oświadczenie Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie
Zgodnie z umową termin zakończenia prac powinien przypaść na 4 listopada, jednak firma prowadząca prace złożyła wniosek o przedłużenie terminu do 26 listopada br. W tej chwili trwa analiza wniosku. Decyzja jeszcze nie zapadła.
Obecnie trwają prace przy kładzeniu podbudowy drogi na części pozamiejskiej. Każdy położony odcinek jest poddawany badaniu. W zależności od uzyskanego wyniku kładziony jest kolejny odcinek lub poprawiany obecny.
Niestety, nieustające opady deszczu nie sprzyjają pracy przy budowie nawierzchni drogi.
Anna Laskiewicz
rzecznik prasowy
Starostwa Powiatowego
w Dzierżoniowie
Przeczytaj komentarze (110)
Komentarze (110)
https://www.meteoblue.com/pl/pogoda/pr
ognoza/archive/bielawa_polska_3103476?pa
rams=20160930&fcstlength=1m
Po pierwsze załącznikiem umowy byl harmonogram który zakladal zakonczenie prac duzo wczesniej niż 4 listopada. Znowu kolejny termin zakonczenia prac nie zostanie dotrzymany.
Nie ze wzgledu na warunki pogodowe tylko na niekompetencje firmy wykonawczej oraz albo głownie nadzoru inwestorskiego za ktore odpowiedzialny jest Inwestor. Co zrobił Inspektor nadzoru jesli nie wychodzą badania nosności podłoza istnieje mnostwo mozliwosci dzialan naprawczych( zastosowanie popiołów, cementów itp bądz wymiana kruszywa ale to generuje koszt Wykonawcy i moze dlatego tego nie robi bo sa to naczynia połączone i jest uzalezniony od Wykonawcy?!).
Jakie dzialania napracze zostaly zastosowane aby wrocic na wlasciwe tory czasowe( zwiekszenie liczby pracownikow, wydłuzenie czasu pracy, ew. druga zmiana...) odpowiadam żadne nikt na tym nie panuje. Budowa jest prowadzona na zasadzie markowania ruchow bez kompetentnego zarzadzania, dotrzymywania terminow, bez wyznaczenia kamieni milowych oraz analizy sciezki krytycznej. Prawde mowiąc nikt nie wie ani Wykonawca ani Wlodarze kiedy się ta farsa zakonczy jak skonczą bedzie skonczone i odtrabiony bedzie propagandowy sukces. Droga Pani Rzecznik warunki pogodowe mogły by mieć wpływ jesli w sierpniu byla by minusowa temperatura -10 a umowmy się "ulewy :)" o ktorych Pani pisze są zjawiskiem naturalnym w Bielawie/Pieszycach na przelomie pazdziernika i listopada.
Ciekawe jak wygląda kontrola jakości?! Sodząc po tym co widze i czytam "jakoś będzie"
A nam pozostaje bunt.
https://www.youtube.com/watch?v=OUsc
sJQeCv8
wg mnie w każdym przetargu dotyczącym dróg powinien być zapis że prace obowiązkowo mają być prowadzone na 2 zmiany od 6 do 22. to wg mnie jedyny sposób na skrócenie czasu przebudowy. lub ewentualnie jeśli pojawią się problemy i wykonawca przedłuża to obowiązkowo prace mają być na 2 zmiany. to taki duży problem zapisać to w przetargu ? chyba nie - ale czy urzędnik o tym pomyśli ?
reklama jako kwadracik na stronce zostanie wywalona przez adblok itp
Tak że brak organizacji pracy i nadzoru . OSTATECZNIE NA GODZINĘ PŁACĄ !!!!!
Pan w nowszej a3 i pan w januszowatym passeratti b5fl, nie pozdrawiam was dziady!
-dobrze i tanio to nie będzie szybko
-szybko i dobrze to nie będzie tanio
-tanio i szybko to nie będzie dobrze
a tym przypadku mamy do czynienia:
-najtaniej (przetarg) i nie za szybko (wniosek, a po nim kolejny i kolejny) - więc pewnie nie za dobrze.....