Rozstrzygnięto konkursy na dyrektorów powiatowych placówek oświatowych

wtorek, 8.2.2022 09:00 33158 97

W dniach 1 i 2 lutego 2022 r. odbyły się konkursy na stanowiska dyrektorów szkół i placówek, dla których Powiat Dzierżoniowski jest organem prowadzącym. Przeprowadzono łącznie siedem postępowań konkursowych. Kandydatów na dyrektorów wyłoniono w pięciu postępowaniach.

Kandydatów oceniały 12-osobowe komisje składające się z przedstawicieli kuratorium, nauczycieli, rady rodziców, związków zawodowych i Starostwa Powiatowego. Wyniki konkursu prezentują się następująco:

1. Grażyna Bajsarowicz – I Liceum Ogólnokształcące im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie.
2. Marzena Kudra – II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie
3. Teresa Budzyk – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego w Piławie Górnej
4. Bożena Karasek – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Dzierżoniowie
5. Renata Kryczek – Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno – Pedagogicznego i Doradztwa Edukacyjnego w Dzierżoniowie

Konkursy na kandydatów na dyrektorów Zespołu Szkół nr 1 im. prof. Wilhelma Rotkiewicza w Dzierżoniowie oraz Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie nie zostały rozstrzygnięte.

Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie

Przeczytaj komentarze (97)

Komentarze (97)

melania wtorek, 08.02.2022 17:10
Jak to mówili za komuny ,nowy rząd w starym składzie
piątek, 11.02.2022 23:52
KONKURS ....DOBRZE ZE W I LO JEST WINDA....TO NIE TRZEBA BEDZIE WCHODZIC PO STROMYCH SCHODACH.....BO DOSC CIEZKO WCHODZIĆ PRAWDA?OJ CIĘŻKO, CIĘŻKO....
piątek, 11.02.2022 15:15
Bajsarowicz to chyba nawet po śmierci będzie czynnym dyrektorem szkoły.....
Xxx czwartek, 10.02.2022 23:24
Zastanawiające że do Radiobudy nikt nie wygrał konkursu? Czyżby jakieś zmiany się szykowały na wrzesień ?
Autor wtorek, 08.02.2022 15:50
Dalej bez zmian.Dlaczego?
środa, 09.02.2022 05:09
Może nie ma chętnych bo wiedzą jak się pracuje w szkołach za czasów PiS i czym pachnie praca gdy wejdzie lex Czarnek. Szkolnictwo cofnie się do lat 50tych minionego wieku a mądrym, znającym swoją wartość dyrektorom i nauczycielom nie będzie lekko. Nadchodzą czasy, dla miernych, biernych ale wiernych i nie chodzi tu o jakieś układy w naszym grajdole, PiS poprostu chce wychowywać młodzież na posłusznych władzy obywateli i ktoś musi im w tym pomóc.
środa, 09.02.2022 07:56
Co za bzdury, tu nie chodzi o PIS - KTO FINANSUJE SZKOŁY??? Tu chodzi o pieniądze i władzę
środa, 09.02.2022 10:23
W szkole pieniędzy nie zarobisz. Pensja na poziomie najniższej krajowej za wyższe wykształcenie i inne liczne studia podyplomowe.
xxx środa, 09.02.2022 10:46
A za ile godzin pracy w tyg. ?
A jakie są zarobki nauczycieli mianowanych ?
Powyżej średniej.
środa, 09.02.2022 10:51
Znawca tematu się odezwał. Tzw. pensum nauczyciela w ramach etatu to są godziny tylko i wyłącznie pracy przy tablicy ( lekcji ) , do tego dochodzą przygotowanie lekcji, sprawdzanie sprawdzianów, klasówek, zeszytów, wywiadówki, konferencje itp itd.
Mieszko środa, 09.02.2022 15:03
Zawsze wam nauczycielom zle.Jak uczycie skoro duzo uczniow korzysta z korepetycji.Nie potraficie nauczyc na lekcji.Naciagacie na korepetycje.Wakacje ferie itd.ciagle wolne.Wycieczki na ktore nauczyciele jada za pieniadze uczniow...Wymagacie kwiatow bombonierek ...otrzymujecie wyplaty to sobie kupujcie...
xxx środa, 09.02.2022 11:31
Zlikwidować kartę nauczyciela, wprowadzić 40 h tydzień pracy ( z czego 2h dziennie na "sprawdzanie" kalsówek i przygotowanie do lekcji). Czas bez lekcji na świetlicy pilnując uczniów czy zajęcia dodatkowe, zlikwidować urlop na poratowanie zdrowia.
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 12:19
Bzdury propagowane politycznie z tym tygodniem pracy. Tak samo jak z zarobkami. Nauczyciel zaczynający pracę musi zarobić naprawdę sporo kasy, ma się przygotowywać do zajęć, a nie pracować poza lekcjami. Inaczej sam jest niedorozwinięty i zajęcia są słabe. Widzę to w praktyce i można poczytać ile czasu poświęcają na zajęcia najlepsi profesorowie na najlepszych uczelniach świata. Podpowiem: znacznie więcej, niż trwają lekcje.
xxx środa, 09.02.2022 12:53
Porównywać profesorów w uczelni wyższych z nauczycielami ze szkoły podstawowej czy nawet z liceum to jak porównywać AUDI i POLONEZA haha. Jak studiowałem to przychodził profesor i leciał z tematem bez żadnej kartki. Maja taką wiedzę w swoim temacie, że nie potrzebują się do niczego dodatkowo przygotowywać.
Jak nauczycielom źle to niech idą na taśmę lub na kasę tam zarobią więcej, ale za 40 h tygodniowo. I bez godzin przygotowywania się i sprawdzania testów :-)
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 19:11
Często starzy profesorowie z naszych uczelni nie mają żadnej nowoczesnej wiedzy ogólnej w porównaniu z nauczycielem ze szkoły średniej, poza wiedzą z wąskiej specjalizacji. Wiedzy z wykładów nie aktualizują często latami lub dziesięcioleciami. Teraz Covid-19 w wersji "online" zmusił ich do zapisywania skąd mają w prezentacji poszczególne slajdy, a czasem nawet mówią, że nie wiedzą, bo jacyś studenci i doktoranci im to kiedyś zrobili, a oni tylko wałkują na zajęciach. Dodatkowo nauczyciel w szkole średniej ma najczęściej 15-30 godzin samych zajęć tygodniowo, a wielu profesorów tylko kilka godzin i ten ze szkoły średniej musi się rozwijać znacznie mocniej, żeby uczniowie nie czepiali się o jego kompetencje. Żaden profesor nie zgodzi się na tak szeroki zakres przedmiotów z zupełną ich zmianą często co ileś lat. Jeśli doda się zarobki oraz kretynów, którzy mówią, że zawsze można zmienić zawód, gdzie u sąsiadów z Niemiec taki nauczyciel o tej samej wiedzy ma 3 razy większe zarobki i jeśli uczy jako urzędnik państwowy, to nikt normalny go nie skrytykuje, bo za symbol środkowego palca może od razu zapłacić mandat do 4000 Euro i żaden debil nie powie mu, żeby sobie zmienił zawód, bo jakość kształcenia dzieci zależy od wybitnych jednostek i gdy oni zmieniają zawód na lepszy, to mamy tylko więcej idiotów po szkole. Dlatego są potężne braki dobrych nauczycieli przedmiotów ścisłych i technicznych.
xxx czwartek, 10.02.2022 09:57
Skoro nauczyciele ze szkół średnich to takie wybitne jednostki to dlaczego nie mają tytułów naukowych? Bo większość skończyła prywatne zaoczne za pieniądze. Kadra naukowa na uczelnich poza prowadzeniem zajęć zajmuje się: badaniami, projektami dla przemysłu, pisaniem publikacji ( żadna poczytne pismo naukowe nie opublikuje gniota, który nie ma kilku recenzentów. Więc wiedza musi być na poziomie światowym. Dodam że pisma branżowe są wydawane po angielsku i są to poczytne wydawnictwa - oczywiście w wąskim gronie specjalistów)
Nauczycielem nawet ja mogę zostać wystarczy 150h teorii i 250 praktyki ( chyba ) i mogę uczyć przedmiotów jakie miałem na studiach.

Każdy może zostać profesorem i zarabiać jak oni. Wystarczy się dobrze uczyć. Dać coś od siebie, jakiś wkład w rozwój stanu wiedzy itd. Nauczyciel klepie regułki jak spawacz na taśmie.

Nauczycielom jak się nie podoba to mogą iść na normalny etat i zarobią więcej, ale za 40h tyg. albo mogą jechać do Niemiec.
Sprawa jest prosta rynek pracy jest wolny.
A nie tylko daj i daj i daj. Rzygać się chce. A co oni dają od siebie ?
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina czwartek, 10.02.2022 12:02
Kończę, bo szkoda mi już czasu. Wszystko zależy czy chcesz rozwoju młodych ludzi, bo dla mnie to największy skarb Polski, czy chcesz wydać na to jak najmniej i zmusić tylko tępaków, żeby pozostali w szkole ucząc po 40 godzin tygodniowo za medianę krajową.
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina czwartek, 10.02.2022 11:59
Naprawdę myślisz, że dobrze ucząc programowania w szkole średniej, możesz klepać regułki?
Gdy robisz programy graficzne i uczniowie naśladują to tworząc swoje własne programy lub gierki i pytają się jak zrobić to i tamto z pomocą C++, Javy czy Pythona, to możesz nie rozumieć czegokolwiek i być wciąż świetnym nauczycielem?
Jeśli szkoły nie będą płacić takim ludziom znacznie więcej niż dyplomowanym "klepiącym regułki" lub uczącym przedmiotów mało wymagających myślenia, to nic się nie polepszy, a młodzi są przyszłością Polski. Czym więcej wyprodukujemy programistów i innych specjalistów od nowoczesnych badań i rozwoju, tym lepiej będzie się nam żyło w przyszłości. Tylko chcąc kiepskiej Polski, można upierać się, że będzie inaczej. Trochę przy tych badaniach sam brałem udział na uczelni i niekoniecznie wszyscy to lubią. Raczej nie chciałbym w życiu robić badań biologicznych i spędzać czas w laboratorium przy próbkach. Większość profesorów wykonuje badania mało istotne i niczego nie rozwija, ale dobrze, że rozumiesz, dlaczego mają mało zajęć ze studentami. Jeszcze tylko zrozumiesz dlaczego świetny nauczyciel potrzebuje sam wykonywać badania i się rozwijać w ramach pracy nauczyciela i już osiągniesz sukces, a reszta nauczycieli i tak będzie klepać cały czas to samo, jak zatwardziały ktoś z tytułem profesora, który czasem na wykładach powtarza wiedzę nieaktualną od 30 lat.
środa, 09.02.2022 12:14
oczywiście - święta racja!!1
rosa75 czwartek, 10.02.2022 15:00
Policzmy naprędce 5 klas po 30 uczących się razy minimum dwie klasówki 3 sprawdziany 2 dyktanda, jakaś kartkówka na semestr... plus doczytanie artykułów w czasopiśmie specjalistycznym, lektura książek, praca nad okolicznościowym programem artystycznym, wieczorem literackim, uwagami dla rodziców itd. Dwugodzinna klasówka to ok. 1 godziny, w tym recenzja... I nędzne zarobki. Tylko miłość do zawodu dodawała sił.
XXX środa, 09.02.2022 11:24
A spędzają w murach szkoły 40 godzin tygodniowo ? To niech zaczną i wtedy będziemy dyskutować. Niech robią to w szkole. A co do przygotowania do lekcji to np. zasady matematyki nie zmieniły się od wieków, fizyki, chemii itd. też nie. Co roku są te sam przykłady i sprawdziany. Więc co tu się przygotowywać.
Zofia czwartek, 10.02.2022 14:52
To się nazywa ignorancja! Poprawiałeś xxx klasówki pełne głupot? Zarywałeś noce? W ciągu 40 lat pracy tr,rba było zmienić rozkłady nauczania wiele razy. A podręczniki??? W ostatnich 20 latach co rok prorok. Ale teraz będzie powrót do edukacji typu : co powiedział poeta X, który kocha PiS, a dlaczego nie powinno się czytać Y, który nie lubi Kaczyńskiego. Brawo!
czwartek, 10.02.2022 16:24
Co za bełkot........ ZOFIO
czwartek, 10.02.2022 17:01
Zrozumiałem wszystko. Różne błędy wskazują na szybki wpis bez sprawdzania, ale sens jest prosty i prawdziwy. Jeśli nauczyciel podchodzi do pracy solidnie, to przy 18 godzinach lekcyjnych tygodniowo, doszkalając się przez całe życie samodzielnie, sprawdzając wiedzę uczniów i przygotowując do zajęć traci razem znacznie więcej niż 40 normalnych godzin.

Powoływanie się na słabych nauczycieli nie rozwiązuje problemów z edukacją.
środa, 09.02.2022 10:54
Nauczycieli brakuje w całym kraju, więc jeśli tylko spełniasz warunki zatrudnij się , trochę popracujesz i zostając nauczycielem mianowanym będziesz zarabiać powyżej średniej.
xxx środa, 09.02.2022 11:33
Średnie wynagrodzenie nauczyciela dyplomowanego to 6510 zł a od września 7890 zł. To mało za 1/2 etatu. Co mają powiedzieć inni etatowcy ?
środa, 09.02.2022 12:49
netto czy brutto?
środa, 09.02.2022 12:01
Zatrudnij się jako nauczyciel, uzyskaj stopień nauczyciela dyplomowanego , pracuj na "1/2 etatu", zarabiaj brutto ( ze wszystkimi dodatkami ) tak jak piszesz z szansą na podwyżkę, przecież nikt tobie nie broni.
środa, 09.02.2022 12:13
pewnie, ze nikt nie broni - ale dlaczego płaczecie-!!! Kto ma tyle przywilejów wolnego-płatnego i jeszcze tak się nosicie jakby "nie widziała d..pa słońca"!!!
środa, 09.02.2022 12:33
Akurat nie jestem nauczycielem. Znasz może ludzi którzy nie narzekają na zarobki? Śmiem twierdzić, że ty też narzekasz. Milionerzy również narzekają. Wszak nie od dziś wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Moja rada, skorzystaj z tych przywilejów zamiast chorobliwie zazdrościć.
xxx środa, 09.02.2022 12:56
To nie zazdrość to politowanie. Skomlenie już się wszystkim ulewa. Tylko daj i daj i daj. Nie wstyd Wam ? Jak uczniowie na was patrzą ?
xxx środa, 09.02.2022 13:00
Jesteś nauczycielem to czemu nie jesteś w pracy ?
Bo co tylko 3 x 45min dziś pracy było ? Czy 1 rok urlopu na poratowanie zdrowia. A może nauka zdalna to było 3 x 15min.
PS. Ja mam kwarantannę, ale od poniedziałku wracam na 40h tyg.
środa, 09.02.2022 14:13
Czytaj ze zrozumieniem, łopatologicznie powtórzę , nie jestem nauczycielem.
ksks czwartek, 10.02.2022 12:02
To ci, którzy pracują na cały etat np. w dwóch szkołach zarabiają 15780 zł? :)
xxx środa, 09.02.2022 11:27
Pracowników brakuje wszędzie. Nawet nauczyciel może do innej pracy a nie strajki i biadolenie że mało zarabiamy a w pracy jesteśmy 1/2 etatu. Wielu nauczycieli pracuje w 2 szkołach i bierze 2 wypłaty. I dopiero wyrabia 40 h tygodniowo jak każdy inny.
środa, 09.02.2022 08:13
Co ma piernik do wiatraka. Czy ten, czy inny dyrektor szkoły muszą być finansowane. Nikt mądry nie będzie się obecnie pchać na stołek dyrektorski.
Nauczycielka czwartek, 10.02.2022 16:18
WYGRANE KONKURSY W szkole.....a nazwiska panieńskie wygranej dyrektorki i nazwisko panieńskie władzy w mieście lub powiecie.....
Wtedy NIE BEDZIECIE ZDZIWIENI DLACZEGO TA OSOBA WYGRAŁA KONKURS NA DYREKTORA DUZEJ SZKOLY W NOWOCZESNYM DZIERZONIOWIE.....
wtorek, 08.02.2022 17:03
Wystarczy sprawdzić nazwiska panieńskie paniów w UM DDZ i paniów derektorków w placówkach POdległych UM.
Wójt wtorek, 08.02.2022 18:47
Tam wszystko to albo rodzina albo partia.Teraz wybierają już dawno wybranego towarzysza PO do pewnego bardzo ważnego działu UM.
emerytka środa, 09.02.2022 18:49
Putin 70 lat, Biden 80 lat. Chcesz więcej "zbawców narodów"?
Powiat czwartek, 10.02.2022 07:21
Pani emerytka z LO nie ma i nigdy nie miała predyspozycji do funkcji dyrektora . Wiedza o tym uczniowie, byli uczniowie, rodzice.,,Układy układy układy.
Ruski czwartek, 10.02.2022 07:41
Nie nauczyła nas cyrylicy przez trzy lata
Tadek czwartek, 10.02.2022 12:01
Toz to cała Grazyna biznesu
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 03:02
Uczę programowania. Sporo młodych ludzi, rodziców i nauczycieli to ludzie głupi, leniwi, bez chęci do kreatywnych zmian i pracy nad sobą. Niestety w takich wioskach, jak Dzierżoniów, Kłodzko czy Ząbkowice większość nauczycieli chodzi do szkół, bo gdzieś muszą pracować a niewiele umieją. Nie zastąpią ich mądrzy młodzi, bo na start muszą dostać pieniądze podobne jak w przemyśle, kogoś kto stanie obok kilku bałwanów i będzie ich wspierał w wykonywaniu poleceń zamiast siedzenia w grach i programach społecznościowych oraz szansę na swój rozwój. Sporo rodziców ocenia kretyńsko nie mając zielonego pojęcia i psując niepotrzebnie chęci i relacje, wbrew potrzebom rozwojowym dzieci. Sporo jest w końcu dzieci, które nie robią nic, bo "nie" i tutaj po słowie nie jest nieskończona liczba argumentów. O kuratoriach i podobnych instytucjach nawet nie chcę się wypowiadać. Nauczyciel ma robić to co najważniejsze: mądrze uczyć i zarażać do rozwoju myślenia i zdobywania wiedzy. Tak jak w nowoczesnych firmach ludzie zajmujący się badaniami i rozwojem. Nic więcej. Niestety tak nie jest i długo nie będzie, bo nikt nie chce zmiany, o której piszę.
Ada środa, 09.02.2022 08:49
Niech zaraża chęcią zdobywania wiedzy, ale zgodnie z programem. Bez wprowadzania polityki, prania mózgów ideologiami LPG + itd. .Każde dziecko w każdej publicznej szkole powinno otrzymać taką samą wiedzę. Bo każde dziecko powinno mieć takie same szanse na start w dorosłe życie. I wyciąganie dzieci na marsze, protesty najzwyczajniej robi im krzywdę. Czas ZMARNOWANY przez tych "nauczycieli" bedzie brutalnie zweryfikowany przez życie. Za moich czasów szkoła była szkołą, gdzie uczylismy się i wielu z nas skończyło studia są lekarzami, prawnikami, inżynierami mają firmy. I świetnie sobie radzą w życiu. I wszyscy szli zgodnie z programem.
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 12:27
"Zgodnie z programem"? Nie nauczyłbym ich nic ważnego. Dlatego po wielu szkołach średnich po kilku latach nauki, nie umieją prawie żadnych specjalistycznych rzeczy, a będą musieli konkurować globalnie (z Niemcami, USA czy w przyszłości też z Chinami).
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 12:06
Lekarze, prawnicy i inżynierowie z własnymi firmami są w najbiedniejszych krajach świata. Różnicę robią ci nauczyciele, którzy uczą potrzebnych rzeczy. U nas jest przedmiot specjalistyczny przy programowaniu, a nauczyciel zamiast uczyć programowania obiektowego, to uczy podstaw, bo nikt podstaw nie uczył, bo tych podstaw nie znał powyższy programista. Potem, gdy ma ktoś uczyć programowania smartfonów, to uczy podstaw programowania, bo na tym się nie zna. Zarabia najmniejszą krajową, bo przyszedł do studiach do pracy lub więcej niż średnią krajową, bo jest dyplomowany, ale się nie zna.
Nie chce przyjść specjalista, bo po co ma słyszeć od baranów, że źle pisze. Lepiej niech dzieci baranów będą zawsze w rozwoju poniżej średniej światowej i niech walczą ze średniakami, a najlepsi nie chcąc być w takim systemie wyjeżdzają, gdy tylko jest okazja.
Też programista środa, 09.02.2022 08:28
Niestety talentu do wyrażania myśli nie masz za grosz, jeżeli w ten sam sposób programujesz jak piszesz to współczuję. Tyle słów a sensu z tego wydobyć się nie da :) Jedyne co można zauważyć to poczucie wyższości i pogarda dla innych. Na szczęście w naszej branży są też ludzie normalni, jeżeli się weźmiesz za siebie masz jeszcze szansę do nich dołączyć.
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 11:56
Ode mnie się uczą, a Ty masz talent do mówienia lub pisania. Liczy się tylko to pierwsze, czyli osiągnięcie celu. Nie powinieneś pracować jako programista, jeśli nie rozumiesz tak krótkiego opisu. Programy mają miliony linii i trzeba je razem rozumieć, a są zapisane znacznie trudniej.
Też programista środa, 09.02.2022 20:54
Jeżeli piszesz do ludzi, pisz jak człowiek, jasno i przejrzyście. Dopóki tego nie zrozumiesz zarozumiały pyszałku, pozostaniesz marnym programistą z przerośniętym ego. Żal mi ludzi których próbujesz uczyć. Kiedyś może zrozumiesz swój błąd, taką mam nadzieję.
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 23:57
Bill Gates też zrozumie swój błąd i może zacznie uczyć ludzi jak Ty. Uczyli mnie ci zarozumialcy ze zgniłego zachodu i dzięki temu uczę młodych, żeby nie byli tacy jak Ty. Chcę mieć nadzieję, że kiedyś zrozumiesz o czym piszę, ale po Twoich wypowiedziach wątpię. Inaczej nigdy Polska nie wyjdzie z ciągłego przeciętniactwa, które wspierasz swoimi poglądami. Nie ma znaczenia jak wypowiada się specjalista, ale ma znaczenie czy nauczyciel jest specjalistą. Może nawet ćpać jak Elon Musk. Będzie dawał lepszy przykład do rozwoju, niż tysiące miernych udawaczy w naszym przemyśle, polityce, mediach i naszych szkołach.
środa, 09.02.2022 19:51
niestety, nauczycielom się wszystko należy , KASTA!!!Tylko nie jest to wspolmierne z jakością nauczania
ADA środa, 09.02.2022 08:50
LIKE :-)
Basseson środa, 09.02.2022 07:44
O kurczę myślałem że na tym śmiesznym portalu nie ma już normalnie myślących ludzi. A tu proszę, pozdrawiam serdecznie. Jesteśmy niestety w mniejszości. Logiczne myślenie w Polsce jest niemodne i jeszcze długo nie będzie.
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 12:13
Dzięki. Większość ludzi myśli, że coś z tego rozumieją i zawsze zmiany są u nas tylko utrudnieniami, a niewiele jest innowacyjnych rozwiązań. Większość ludzi pracuje w magazynach i montowniach. Ludzie podniecają się co powiedział komuś jakiś polityk czy dziennikarz, jakby to miało jakiekolwiek znaczenie. My zawsze idziemy, a mądrzejsza część świata biegnie z radością.
rodzic środa, 09.02.2022 13:37
Jeszcze tylko potrzeba żeby nauczyciele zrozumieli, że ich największym problemem i wrogiem jest Karta Nauczyciela. To jest zabezpieczenie etatu dla miernych i przeciętnych nauczycieli. Demotywujące młodych, ambitnych. Po co się starać, skoro wynagrodzenie nie zależy od wyników, a od stażu i osiągniętego stopnia.
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 19:21
Gdyby Bill Gates, Elon Musk czy Linus Torwalds chcieli "anonimowo" (czyli bez ich powszechnego rozpoznawania) uczyć w polskiej szkole, to dostaliby niewiele ponad najmniejszą krajową ze swoją wiedzą. Mimo że oni znacznie lepiej od kuratorium wiedzą czego powinni uczyć. Byliby źle oceniani i po takiej próbie raczej nie przedłużyliby umowy.
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 19:17
Zgadzam się, ale nie sama karta tylko sposób promowania nauczycieli, bo wszyscy politycy chcą zawsze zmian polegających tak naprawdę na braku konkretnych zmian, na tym samym promowaniu, czyli na tych samych zarobkach dla nauczyciela miernego co dla świetnego. Stopnie awansu nie mówią nic o tym, czy dzieci są dobrze przygotowane z uczonego przedmiotu i ogólnie do życia przez danego nauczyciela.
Anna środa, 09.02.2022 12:46
Tyle młodych, chętnych na stanowisko dyrektora, a wybierają EMERYTKĘ - BRAK SŁÓW.......I BEZ KOMENTARZA
środa, 09.02.2022 14:54
PRZED KONKURSEM....POLICZMY GŁOSY....NO TAK, BEDZIE 51% TO WIADOMO WYGRANY KONKURS.....
Znamy to....policzmy głosy....jak Tusk powiedział kiedyś...w sprawie premiera Olszewskiego
autorka środa, 09.02.2022 18:11
Emerytowany zbawca narodu ma 73 lata i decyduje o wszystkim, co ma miejsce w Polsce!
Borys wtorek, 08.02.2022 23:35
Dyrektor urodzona 1953 .Ma 69 lat .Od 9 lat co najmniej powinna byc na emeryturze.W Dz-owie tylko mozliwe....WSTYD
ANNA środa, 09.02.2022 09:32
WIEK NIEMA ZNACZENIA jesli jesli jest się osoba kompetentną z wiedzą, klasą i umiejetnością zarządzania .......BRAWO, znam wiele młodszych osób , które do piet niedorastają...
Marek środa, 09.02.2022 14:56
Ma znaczenie.Sa ludzie mlodzi wyksztalceni a nie osoba z demencja .To nawet nie jest wychowawcze dla młodzieży. Wszedzie uklady tego uczycie mlodziez...Ona na emeryture a nie blokuje miejsce pracy dla mlodej osoby.Poszla won na emeryture ...
środa, 09.02.2022 17:23
Pan Marek to jaką szkołę kończył . Bo czytając Pańskie wypociny, to mam wrażenie, że żadną
środa, 09.02.2022 17:11
Polecam popracować nad ortografią, interpunkcją i używać polskich znaków. Jak powiedział Profesor Bralczyk „Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE!” –
środa, 09.02.2022 17:22
Pan Marek to jaką szkołę kończył . Bo czytając Pańskie wypociny, to mam wrażenie, że żadną
środa, 09.02.2022 09:45
*Nie dorastają.
Myślisz o sobie?
środa, 09.02.2022 09:51
tak ja na pewno bym nie sprostała wszystkim zadaniom dyrektora szkoły , to niee jest prosta funkcja
Ptyś środa, 09.02.2022 15:58
Panie Starosto, dlaczego taki wynik konkursu?Powinien Pan zaproponować osobie prawie 70 letniej Uniwersytet Trzeciego Wieku, druty, szydełko..,
środa, 09.02.2022 16:14
DZIWNY TEN KONKURS BYŁ DOPRAWDY, NIEZROZUMIAŁE PODRJSCIE STAROSTWA CZY KOMISJI .
KTO PRZEWODNICZYŁ KONKURSOWI?
taki jeden środa, 09.02.2022 14:00
Stop dyskryminacji mężczyzn. Dlaczego 100% wybranych osób to kobiety? Gdzie są parytety?
Obiektywna środa, 09.02.2022 09:04
Kadencje dyrektorów (jak i włodarzy miast , powiatów , prezydenta itd) winny trwać max dwie kadencje.
I abstra***e tutaj od tego, że w/w osoby nie mają kwalifikacji, doświadczenia na swoje stanowiska. Nadają się na 100% ale dla zdrowszych relacji, świeżej krwi , innych pomysłów i mogłabym tak wymieniać kadencja powinna być max 2razy.
środa, 09.02.2022 09:22
Tylko członek PIS lub katecheta może być dyrektorem szkoły,patriotyzm przede wszystkim.
xxx środa, 09.02.2022 09:03
SZKOŁA WOLNA OD IDEOLOGII. Nie zabierajcie uczniom dzieciństwa/młodości. To czas na naukę, zabawę, nawiązywanie przyjaźni, a nie na politykę. W tym szambie będą się taplać w dorosłym życiu. Nauczyciel/dyrektor, który wprowadzając ideologie do szkoły wyciąga dzieci na protesty powinni tracić pracę bez możliwości wykonywania zawodu.
Na wszystko przyjdzie czas.
TED środa, 09.02.2022 10:47
LIKE
wtorek, 08.02.2022 19:31
No trudno, żeby 70 letnia dyrektor miała innowacyjne koncepcje pracy ....do 80-tki
Hahahaha
nika środa, 09.02.2022 09:33
koncepcje to ma wileu młodych gorzej z realizacją
wtorek, 08.02.2022 19:45
CZY NAPRAWDĘ W TYM POWIECIE NIE MA SOLIDNYCH KANDYDATÓW NA DYREKTORA SZKOLY? NIE - EMERYTA ?
TO JEST PODSTAWOWE PYTANIE!!!
TRZEBA WIEDZIEĆ, KIEDY ZEJŚĆ Z ARENY...
Zorientowany środa, 09.02.2022 08:39
Stanowisko dyrektora szkoły to teraz żaden luksus, kto zna temat ten wie, a wy tu bzdury piszecie o układach. Żaden normalny nauczyciel aktualnie by nie chciał się zamienić na miejsca z dyrektorem, Są ogromne problemy, jest generalnie duży niedobór kandydatów na dyrektorów szkół i to nie tylko w naszym powiecie
środa, 09.02.2022 07:52
Stare układy - powolutku, pocichutku ...i do skutku!!! Emeryci i wiek przedemerytalny tylko jako doradcy.Tak im było ciężko i "chorowali" że brali płatne roczne urlopy zdrowotne - a teraz praca do upadłego 0 BO O KASĘ CHODZI!!!
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina środa, 09.02.2022 02:48
Na świecie są miliardy ludzi młodych i miliardy starszych. Miliony starszych i w miarę młodych rozwijają ten świat. Zdecydowana większość młodych i starszych nie robi nic w rozwoju świata, więc każdy argument, że starszy lub młodszy jest kreatywny, zabetonowany, głupi lub mądry jest wybitnie słaby.
Zerom wtorek, 08.02.2022 12:05
Dyrektor Rutowicz nie wygrał? Dlaczego?
Czlonek komisji. wtorek, 08.02.2022 12:38
Za slaby.
Nie członek komisji wtorek, 08.02.2022 17:14
Mocny. Podobno zebral najwiecej głosów z trójki kandydatów.
wtorek, 08.02.2022 21:22
Układu nie rozbijesz. Albo musi zostać swój i ten sam, albo konkursu nie rozstrzygną
Mieszko wtorek, 08.02.2022 23:37
Klika
wtorek, 08.02.2022 23:00
ŻEROM W BIELAWIE - TU DYREKCJA I WICE ZDECYDOWANIE POWINNA SIE ZMIENIĆ, NIE JEST JYZ AKCEPTOWANA PRZEZ GRONO NAUCZYCIELSKIE, czyli już wnioski z tego trzeba wyciągnąć.Coś nie tak poszło o.Dyrektorze obecny, a zwłaszcza Wice...
wtorek, 08.02.2022 12:48
EMERYCI TEZ WYGRYWAJĄ konkursy????w zaawansowanym WIEKU EMERYTALNYM??
NIE WIEDZIAŁEM....BO mam70 lat i zastanawiałem się nad 1 i2 LO....
ww wtorek, 08.02.2022 15:09
Jak się ma "plecy" to się wygrywa. Niestety, blokują miejsca młodym.
Młody emert wtorek, 08.02.2022 15:48
Co ma wiek do pełnienia funkcji. Właśnie potrzeba doświadczonych ludzi, którzy mogą pełnić różne funkcje. Dlaczego idziemy do 80. letniego lekarza bo jest dobry, ma duże doświadczenie. Ja mam 78 lat i pracuję. Nie dlatego, że nie mam pieniędzy ale, że mogę i chcę.
wtorek, 08.02.2022 21:14
Przepraszam, ale proszę nie porównywać tęgich umysłów profesorskich, do przeciętnych głów. Hehehe
wtorek, 08.02.2022 16:20
To po co domagają się wcześniejszych emerytur bo zmęczone i wypalone skoro dalej pracują.nie o zmęczenie chodzi tylko o kasę.a młodzi gdzie mają iść do pracy skoro emeryci blokują miejsca? Prawda taka kto ma plecy do bierze emeryturę bo zmęczony a pracuje bo ma chody
wtorek, 08.02.2022 13:25
Kochany, nie rozbijesz tego układu. A może chcą sprywatyzować to liceum, albo przekształcić na coś innego? Tak mowią. Szkoda szkoły, bo była dobra.
wtorek, 08.02.2022 19:35
NIESTETY, WIEK EMERYTALNY, W PRZYPADKU NAUCZYCIELA, MA BARDZO DUŻE ZNACZENIE.....trzeba kontrolować, co się mówi, bo młodzież obserwuje.
Nie czarujmy się, młody nauczyciel, to nowoczesna metoda nauczania.....a co nauczy 70-latka.....
wtorek, 08.02.2022 19:28
Kto POWOLYWAŁ KOMISJE KONKURSOWA I KTO WYLANIAŁ RODZICÓW?
wtorek, 08.02.2022 17:59
EMERYTKA wygrała