Kto nastraja pozytywnie? Dzierżoniów czy serek Danio?
15 marca miasto Dzierżoniów ogłosiło nowe logo i identyfikację wizualną. Nowe logo miasta opiera się na napisie, w którym litera „D” stylizowana jest na uśmiechniętą twarz.
Dopełnieniem tego znaku graficznego jest slogan „Dzierżoniów nastraja pozytywnie”. Wykorzystana kolorystyka, symbolika i dobór kroju pisma nawiązują do związku z tradycją produkcji radioodbiorników oraz pozytywną energią towarzyszącą rozwojowi miasta.
Nie byłoby nic w tym dziwnego, że stolica naszego powiatu ma nową strategie promocyjną, gdyby nie fakt, że w tym samym czasie ogłoszono nowe hasło marketingowe znanych serków, które brzmi... „Danio pozytywnie nastraja”.
- Głównym punktem działań komunikacyjnych marki jest 30-sekundowa reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki, opartą na haśle „Danio pozytywnie nastraja”. Bohaterowie spotu po zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. Optymistyczny nastrój spotu podkreśla także towarzysząca mu muzyka, „Walking on sunshine” - czytamy na http://www.wirtualnemedia.pl
Do całej sprawy odniósł się dzierżoniowski magistrat, który uważa zaistniałą sytuację za zbieg okoliczności.
- Możemy mówić o fortunnym/niefortunnym zbiegu okoliczności. Nad nową identyfikacją wizualną i promocyjną Dzierżoniowa Referat Komunikacji Społecznej i Promocji pracował już od dłuższego czasu. Hasło promocyjne "Dzierżoniów nastraja pozytywnie" po raz pierwszy pojawiło się w komunikacji marketingowej już na tegorocznych kalendarzach, które drukowane były w listopadzie minionego roku - mówi Doba.pl rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Dzierżoniowie Rafał Pilśniak.
O oświadczenie poprosiliśmy właściciela serków Danio - firmę Danone Polska, ale nie otrzymaliśmy jeszcze od niej odpowiedzi.
Komentarze (20)
D jak dziura.