Dzięki czujności pracowników banku nie doszło do kolejnego oszustwa
Godną pochwały postawą wykazali się pracownicy jednej z placówek bankowych na terenie Świdnicy. Dzięki szybkiej interwencji obsługi banku, a także podjętych działań funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy, 71-latka nie straciła 25 tyś. Łatwowierność seniorki chcieli wykorzystać oszuści, działający metodą „na syna oraz policjanta”.
- Po raz kolejny oszuści próbowali wyłudzić pieniądze od seniora. Do zdarzenia doszło 5 kwietnia br. Do placówki bankowej przyszła 71-letnia kobieta, która potrzebowała pilnie pieniędzy. Poprosiła o wypłatę 25 tys. Twierdziła, że jej syn spowodował wypadek i potrzebuje pieniędzy na poczet kaucji. Po pieniądze miał zgłosić się „policjant” Była bardzo zdenerwowana i cały czas miała włączony telefon. Z uwagi na szybką interwencję obsługi banku oraz podjęte działania funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy do wypłaty i przekazania pieniędzy oszustowi nie doszło - mówi rzecznik KPP Świdnica, Magdalena Ząbek.
Postawa pracowników zasługuje na słowa uznania, ale jest też doskonałym przykładem na to, że współpraca banku z policjantami jest nieodzownym elementem w zwalczaniu tego typu przestępczości.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)