Rozszerzona rzeczywistość już we Wrocławiu

środa, 13.3.2019 19:30 1314 0

„Love Your Career. Ace Your Career” - to pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna, która została stworzona w tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Pozwoli przechodniom wrocławskich ulic wejść do świata wirtualnego, nie ruszając się z miejsca. W ten innowacyjny sposób Capgemini Software Solutions Center zaprasza do współpracy nowych kandydatów.

Rzeczywistość rozszerzona, to innowacyjna technologia, idąca ramię w ramię z tzw. rzeczywistością wirtualną. Obecnie to jedne z najbardziej przyszłościowych technologii, które będę decydujące w kształtowaniu nowoczesnego świata. Capgemini Software Solutions Center wykorzystało AR do stworzenia aplikacji rekrutacyjnej – Capgemini Love&Ace – dlatego na wrocławskich ulicach pojawiły się reklamy outdoorowe, które zawierają marker AR. Aby wejść do świata rozszerzonej rzeczywistości, wystarczy ściągnąć odpowiednią aplikację z Google Play lub AppStore i nakierować swój smartphone na wspominany marker, który przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Kiedy więc użyjemy aplikacji i markera, w widocznej przed nami części miasta pojawią się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym będzie można wziąć udział, aby sprawdzić, czy pasuje się do potencjalnego pracodawcy. 

- Z quizu użytkownik dowie się, czy Capgemini to miejsce, w którym się odnajdzie, czy dobrze poczuje się w zespole, czy lubi to samo, co my – zapowiada Justyna Kurpierz, Employer Branding Team Leader w Capgemini – Już sama aplikacja jest dla naszych kandydatów zapowiedzią tego, w jaki sposób pracujemy – niestandardowo, w oparciu o najnowocześniejsze technologie, zespołowo. Chcemy z pomocą tej kampanii połączyć dwa najważniejsze dla Capgemini aspekty – ciągły rozwój w nowoczesnych technologiach i ludzi, którzy tworzą u nas zespoły ekspertów. 

Marker aplikacji Capgemini Love&Ace stanie się stałym elementem wszystkich materiałów związanych z budowaniem wizerunku marki pracodawcy i rekrutacją Capgemini, które w tym roku już po raz szósty z rzędu uzyskało certyfikat Top Employers Polska. Capgemini zostało już wcześniej docenione za prowadzenie nietypowych rekrutacji, takich jak IT Survival czy rekrutacja przez Facebooka.

Kampania z rozszerzoną rzeczywistością to początek nowej ery działań employer brandingowych grupy Capgemini, które zakładają adaptację na każdym ze światowych  rynków kampanii Love Your Career. Ace Your Career. Kampania mówi o obietnicy marki, którą jest zaadresowanie uniwersalnych potrzeb ludzkich, takich jak autonomia, sens i samodoskonalenie.

Partnerem w przygotowaniu i realizacji kampanii jest Agencja Strategiczno-Kreatywna Preria z Wrocławia.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)