Opóźnienie pociągu sprawdzisz w telefonie. Koleje Dolnośląskie z własną aplikacją mobilną

wtorek, 31.7.2018 11:45 8270 0

Od 1 sierpnia pasażerowie Kolei Dolnośląskich będą mogli korzystać z aplikacji „Mobilny Pasażer”, która poinformuje ich o wszelkich utrudnieniach występujących na liniach kolejowych obsługiwanych przez regionalnego przewoźnika.

Wprowadzenie aplikacji “Mobilny Pasażer” zastąpi dotychczas funkcjonujący system, jakim jest iSMS, który działał już od kilku lat. Pasażerowie otrzymają nowoczesne narzędzie, dzięki czemu codzienne podróżowanie pociągami stanie się jeszcze łatwiejsze.

- System, z którego korzystaliśmy do niedawna wysyłał informację o utrudnieniach występujących na wszystkich liniach obsługiwanych przez Koleje Dolnośląskie. Nowa aplikacja pozwala spersonalizować alerty, pod kątem preferencji pasażera — mówi Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich — Wszystkie informacje będą dostosowane do wybranej trasy, zakresu godzinowego, a także konkretnych dni tygodnia.

Nowa aplikacja informuje podróżnych o niespodziewanych opóźnieniach pociągów, zmianach w rozkładach jazdy, a także o utrudnieniach na trasie i komunikacji zastępczej. Wszystkie udostępniane informacje pochodzą bezpośrednio od przewoźnika. Oznacza to, że każdy pasażer otrzyma bieżące informacje, odpowiednio przefiltrowane dla konkretnych, interesujących go dni, godzin i tras. Aplikacja jest bezpłatna, dostępna w systemach iOS, Android oraz Windows.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)