eWinner Gwardia Wrocław rusza do gry!

środa, 23.9.2020 13:21 459 0

Ważny dzień dla siatkarskiej Gwardii Wrocław. Drugi sezon z rzędu klub ma tytularnego sponsora, ponownie uwiarygodniając swoje działania. Od startu rozgrywek 2020/21 w TAURON 1. Lidze, wrocławski zespół będzie nosił nazwę eWinner Gwardia Wrocław. Na kolejny sezon przedłużono za to współpracę z partnerem, Militaria.pl.

eWinner jest legalnym bukmacherem na polskim rynku. Grając na stronie ewinner.pl masz pewność, że nie łamiesz prawa, a wygrane pochodzą z legalnego źródła. Działania eWinner funkcjonują w oparciu o zezwolenie Ministra Finansów, dzięki czemu idealnie wpisują się w ruch Fair Trade, firma jest zarejestrowana w Polsce i tutaj odprowadza podatki. Dodatkowo realizuje obowiązki formalne nałożone przez Ministerstwo Finansów. Między innymi ostrzegając o ryzyku związanym z hazardem, czy możliwości uzależnienia, dokładnie weryfikując przy tym tożsamość graczy.

Militaria.pl to największy w Polsce sklep ze sprzętem do samoobrony, strzelectwa i wypraw outdoorowych. Jako lider branży oferuje swoim klientom ponad 20 tysięcy produktów w kilkudziesięciu kategoriach. Militaria.pl aktywnie włączają się w różne, społecznie istotne projekty. Sponsoring eWinner Gwardii Wrocław jest jednym z nich.

Grzegorz Nowak, prezes eWinner:
Siatkówka to dyscyplina, która ma szczególne miejsce w sercach Polaków. To samo można powiedzieć o Gwardii, klubie posiadającym specjalne względy wśród wrocławian. Jako eWinner wierzymy w dynamiczne i rozwijające się projekty, mierzące wysoko. Jesteśmy przekonani, że eWinner Gwardia Wrocław wróci do najwyższej klasy rozgrywkowej, a my jesteśmy dumni mogąc w tym pomóc. Stając się sponsorem tytularnym organizacji przygotujemy dla kibiców szereg promocji i aktywacji, dzięki którym lepiej poznają naszą markę. Markę, która jak Gwardia, mierzy wysoko, rozwija się i dynamicznie wchodzi w polski rynek zakładów bukmacherskich. Uważamy, że ten sponsoring pokaże, jak świetnie dobierać do współpracy marki, które tworzą niejako synergię wizerunkową i marketingową.

Tomasz Szulc, wiceprezes zarządu Militaria.pl:  
Przed rokiem, gdy Gwardia rozpoczęła nowy rozdział w swojej historii, mówiliśmy że naszą współpracę traktujemy długofalowo. Dlatego, pomimo tego, że świat sportu zmienił się ostatnio ze względu na ogłoszoną pandemię, wciąż chcemy budować siatkówkę we Wrocławiu i dotrzymać raz danego słowa. Nie wiadomo oczywiście jak będą wyglądać rozgrywki za pół roku, ale Gwardia swoim profesjonalizmem udowadnia, że jest partnerem z którym warto współpracować i dostarczać emocje kibicom. Wierzymy, że ten sezon, pomimo zewnętrznych trudności, będzie udany, da nam poczucie powrotu do jako takiej normalności, przysporzy sportowych emocji i przyniesie same sukcesy. Życzę tego kibicom i klubowi.

Łukasz Tobys, prezes eWinner Gwardia Wrocław:
Bardzo cieszy fakt, że mimo zawieszenia współpracy z firmą KFC, potrafiliśmy znaleźć partnera tytularnego, który zauważył w nas potencjał i wspólnie z nami chce dążyć do awansu do PlusLigi. Firma eWinner zapowiada od początku, że nie ma być to współpraca tylko sezonowa, a mamy się rozwijać wspólnie i konsekwentnie, zdobywać kolejne szczyty. Widać dobrą, wspólną energię do działania i osiągania sukcesów. Na pewno ważne jest, że w dobie COVID-19, potrafiliśmy szybko zadziałać i znaleźć takiego partnera. To też potwierdza, że nasze działania w dwóch ostatnich sezonach we Wrocławiu, są zauważalne i doceniane w całej Polsce. Chcemy się dalej rozwijać i już jako eWinner Gwardia Wrocław, osiągać cele, na jakie wrocławska siatkówka po prostu zasługuje.

Istotne jest również, że możemy liczyć na zaufanie zarówno z sektora prywatnego, jak i poprzez współpracę z samorządem. Wsparcie ze strony Miasta Wrocław jest nieoceniona, widać, że siatkówka w naszym mieście, jest coraz mocniejsza. Do tego nie sposób nie docenić roli, jaką w rozmowach z eWinner, odegrał wiceprezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Ryszard Czarnecki. Któremu, nie ma co ukrywać, zależy na sporcie, pokazując to w wielu, również siatkarskich przypadkach. Cieszymy się także, że podobnie jak eWinner, reprezentantem sektora prywatnego, kolejny sezon są Militaria.pl. Kontynuacja współpracy w tak trudnych czasach dla sponsoringu sportowego, to dla nas spore wyróżnienie.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)