komunikaty.doba.pl
wesele.doba.pl
pks
mpk
LOTTO

poniedziałek, 24 września 2018

Gerarda, Ruperta

Content - cały internet w jednej książce

środa, 13.6.2018 09:17 , komentarze: 0 , odsłony: 319
kategorie artykułu:

Ta książka jest niczym Wielki Wybuch, którego marketingowcy nie mogą zignorować.
Jason Miller, Global Content Marketing Leader, Linkedin Marketing Solutions

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. 

Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

 

Wasze komentarze

dzisiaj, 49 min temu
dzisiaj, 1 godz temu
1
dzisiaj, 11 godz temu
niedziela, 23.9.2018 14:00
sobota, 22.9.2018 08:38
piątek, 21.9.2018 19:26
2
piątek, 21.9.2018 09:30
Wymarzone wesele
Wymarzone wesele
Muzeum Techniki
Muzeum Techniki
Pracuj z GoWork
Pracuj z GoWork
części Samsung
Auto Max
Auto Max
Mati Autogaz
Mati Autogaz
Skład opału Agro
Skład opału Agro