Załatw sprawę w urzędzie nie wychodząc z domu!

środa, 25.5.2016 13:43 489 0

Od 4 kwietnia 2016 roku w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich działa Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego ePUAP. Punkt jest zlokalizowany jest na parterze urzędu w Biurze Obsługi Interesanta, które jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, a we wtorki do 18.00.

Co można dzięki temu załatwić?

 

Wykorzystując profil zaufany obywatel może załatwić sprawy administracyjne (np. wnoszenie podań, odwołań, skarg) drogą elektroniczną bez konieczności osobistego udania się do urzędu. Profil jest bezpłatny, a jego utworzenie wymaga jednorazowej wizyty w tzw. punkcie potwierdzania profili zaufanych.

 

Jak utworzyć profil zaufany ePUAP?

Profil zaufany ePUAP pozwala na zastąpienie elektronicznego podpisu kwalifikowanego 
przy przesyłaniu wniosków poprzez platformę ePUAP. W odróżnieniu 
od podpisu elektronicznego kwalifikowanego jest bezpłatny.

Aby utworzyć profil zaufany ePUAP, należy:  

  1. Założyć konto na portalu www.epuap.gov.pl
  2. Złożyć wniosek o utworzenie profilu zaufanego.
  3. Osobiście udać się do Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 
    57-200 Ząbkowice Śląskie

Szczegółowe informacje otrzymają Państwo w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

e-mial :urząd@zabkowiceslaskie.pl        
tel.: 74 8 165 300, 71 8 165 301

Dodaj komentarz

Komentarze (0)