27.11. Debata przed II turą w Ziębicach - ODWOŁANA

czwartek, 20.11.2014 09:33 258332 101

Gmina Ziębice jest jedyną w powiecie ząbkowickim, w której walka o fotel burmistrza nie rozstrzygnęła się w pierwszej turze.

W głosowaniu na ten urząd oddano 6105 głosów, a rozłożyły się one następująco:

BIRA Alicja,  KWW Szansa Dla Gminy Ziębice, 1407 głosów

KROCZAK Józef, KWW Nasza Gmina Józef Kroczak, 119 głosów

LACEL Janina, KWW Janiny Lacel, 1177 głosów

PIĄTKOWSKI Kazimierz Józef, KW Prawo i Sprawiedliwość, 434 głosy

REGNER Andrzej Piotr, KW Gminno – Powiatowa Unia Samorządowa, 1939 głosów

SADOCHA Danuta Elżbieta, KWW Danuty Elżbiety Sadocha, 164 głosy

SOBOL Janusz, KWW Janusza Sobola, 865 głosów

 

DEBATA ZOSTAŁA ODWOŁANA!!!

Do drugiej tury dostali się zatem Alicja Bira i Andrzej Regner, którzy, jak poinformowała Alicja Bira, o swoich programach będą dyskutować podczas debaty w czwartek 27.11.2014 o godzinie 19:00 w ZCK.

- Serdecznie zapraszam i zachęcam mieszkańców gminy Ziębice do wzięcia udziału w debacie poprzedzającej druga turę wyborów pomiędzy kandydatami na burmistrza miasta i gminy Ziębice – zachęca kandydatka.

Przypomnijmy, że radnymi Rady Gminy Ziębice zostali:

KOPROWSKI Jerzy, GRUSZKA Stanisław, KURIATA Marek, SOBKÓW Agata, MAJEWSKA-STOLAREK Małgorzata, KURIATA Zygmunt, KUMASZKA Daniel, PUSTUŁKA Beata,  KOZŁOWSKI Józef, CELNER Zygmunt, PIEKARSKI Artur, ZAJĄC Marek, ISKRA Wacław, LISOWSKI Krzysztof, CISZEWSKI Grzegorz

Przeczytaj komentarze (101)

Komentarze (101)

Ziębiczanin poniedziałek, 24.11.2014 13:04
GŁOSUJCIE NA PANIĄ ALICJĘ
NIE WIERZCIE W PRZEMALOWANE LISY
TYLKO ZMIANA MOŻE WYJŚĆ ZIĘBICOM NA LEPSZE
poniedziałek, 24.11.2014 14:07
Popieram na 100 %
henio poniedziałek, 24.11.2014 14:29
Bira i Nowak, Lacel.... Nie dzięki... To już było.Wybieram młodych. Tylko Regner i Śledź!!!
poniedziałek, 24.11.2014 19:05
Henio wybieraj młodych Śledzia i Regnera a w pakiecie dostaniesz Cymbałe oraz Herbowskiego :)
czwartek, 27.11.2014 22:36
I tak trzymać !!! Jest w końcu szansa, że ktoś zrobi coś dla Ziębic.
czwartek, 27.11.2014 23:04
Pani Alicjo życzę wygranej i zrobienia w końcu w tej naszej biednej gminie porządku !!! BIRA MUSI WYGRAĆ !!!!!!!!!!
piątek, 28.11.2014 08:40
Pani Alicjo mam nadzieję, że to Pani wygra i ukróci tę hucpę w Magistracie.
piątek, 28.11.2014 08:54
Pani Alicjo mam nadzieję, że to Pani wygra i ukróci tę hucpę w Magistracie.
stella poniedziałek, 24.11.2014 13:24
..
nikt ważny czwartek, 20.11.2014 20:24
Alicja Bira kandydat na burmistrza Ziębic

Mamy dla was wspaniałą wiadomość.! W dniu dzisiejszym kandydatka na burmistrza Alicja Bira ma poparcie wszystkich kandydatów na burmistrza: p. Janiny Lacel, p. Janusza Sobola, p. Kazimierza Piątkowskiego, p. Danuty Sadocha oraz p, Józefa Kroczaka.Drodzy mieszkańcy liczymy na wasze wsparcie dla dobra gminy Ziębice.
mieszkancy czwartek, 27.11.2014 23:48
to my mieszkancy nie bedziemy głosowac na tą panią
zdziwiony piątek, 28.11.2014 07:34
Dlaczego???
czwartek, 20.11.2014 20:35
tak trzymac nauczyciele do szkoły
sobota, 22.11.2014 13:14
Nieuki do szkoły, politykierzy do szkoły, frustraci do szkoły! Zgadzam się, gdyby wszyscy lepiej się szkolili w naszym kraju byłoby o wiele lepiej.
edek piątek, 21.11.2014 22:09
Brawo!!!!!!!
Koleś czwartek, 27.11.2014 19:06
Napiszcie proszę, co zrobiła dla Ziębic ta pani Bira? Ile unijnych środków pozyskała? W czym nam do tej pory pomagała? Czy - może to tylko moje wrażenie - uaktywnia się społecznie tylko w kampaniach wyborczych jako KANDYDATKA? Przegrała poprzednio i miała nas w .... Teraz ponownie chce? Dlaczego? NIE ROZUMIEM!!!!!!!!!!!!!
czwartek, 27.11.2014 19:09
Mogła chociaż zmienić zdjęcie na plakacie... Jak teraz polegnie, to za 4 lata je znowu wykorzysta, a może przyda się za 8, 12, 16... lat?
Teczka Tymińskiego czwartek, 27.11.2014 19:19
Najlepsze, co zrobiła dla Ziębic, to to zdjęcie...
franek czwartek, 27.11.2014 19:44
Ale jad wycieka z tych komentarz. P Andrzeju niech pan włynie na swoich ludzi chyba że pan też taki jest. Skoro tak to nasze Ziebice są bardzo biedne
Znajomy czwartek, 27.11.2014 19:43
pani Bira była cały czas aktywna społecznie. Pomagała ludziom oszukanym przez gmine np. przy budowie kanalizacji, oraz radziła w sprawch architektury i geodezji. A czy p. Herbowski zcy Regner zrobili cos bezinteresownie dla obywateli?
ak47 wtorek, 25.11.2014 20:07
Jeśli burmistrzem bedzie Regner to tą gmine szlag trafi, a to tylko z tego powodu że Regnerem rządzi Herbowski i spółka. Herboeski przez 8 lat niszczył gmine a Regner tylko dokończy dzieła. Herbowski nie rządził sam, pomagali mu jeszcze piepszeni radni którzy też przyczynili się do degradacji tej gminy. Z obecnych osób tylko pani Bira jest w stanie wyprowadzić tę gmine na prostą. pozdro dla wszystkich.
wacuś-realista poniedziałek, 24.11.2014 16:13
Regner na Burmistrza!!!!! Herbi w kosmos, a Jola do mamusi i tatusia!!!
nie dla układu regner-cymbala-he poniedziałek, 24.11.2014 19:08
Jeśli wygra Regner a Śledź będzie zastępcą to co z Jolą kto będzie jej szoferem? Zawsze woził ją Pan Śledź i ten od wycinki drzew. Swoją drogą Panna dalej sama czy ma już jakiegoś adoratora?
tatuś poniedziałek, 24.11.2014 22:43
A co cię tak Jola interesuje?To nie kącik matrymonialny, ale poważna dyskusja kto ma zostać naszym burmistrzem. Ale jeżeli już chcesz wiedzieć to kupuj kwiaty,popryskaj się ładnie i startuj...po zgodę do mamusi i tatusia.
wtorek, 25.11.2014 08:46
Do tatuś
To nie te czasy kiedy o zgodę prosi się rodziców :) Choć z drugiej strony niektórzy sami bez mamusi i tatusia nie są w stanie zrobić. Jeśli chodzi o startowanie w konkury musiał bym mieć parę lat więcej :). Mamy nie potrzebuje :)
poniedziałek, 24.11.2014 21:36
:) do mamusi i tatusia dobre
poniedziałek, 24.11.2014 21:12
Hej adwersarze nauczycieli. Wiecie, że jeśli zagłosujecie na Panią Birę to w pakiecie też dostaniecie nauczyciela. Oficjalna informacja ze spotkania w Starczowku - kandydat na wiceburmistrza JANINA LACEL - EMERYTOWANY NAUCZYCIEL. I tak dbamy, żeby nasze miejsca pracy obejmowali młodzi ludzie? Szykuje się niezła polityka kadrowa. Niech emeryci odpoczywają na zasłużonych emeryturach, a młodzi zostają w Ziębicach i zabierają się do pracy!!!
zdiwiony poniedziałek, 24.11.2014 21:27
Czy układanka Regner+Herbowski+Cymbała to młody układ?
poniedziałek, 24.11.2014 21:35
Ja słyszałem tylko o układzie Regner - Śledź tzn. Regner + Śledź = 84 lata, Bira + Lacel = 119 lat - różnica jest znaczna ...
poniedziałek, 24.11.2014 21:32
czy układ Regner + Herbowski + Cymbała to młoda ekipa?
Nie wiem jak Herbowski ale Cymbała to juz też emeryt.
Jarek poniedziałek, 24.11.2014 21:06
Dla wszystkich naiwnych osób które wierzą, że Herbowski odchodzi na emeryturę zacytuję dr. Herbowskiego: "Mamy większość w radzie". Utożsamia się z władzami, czyli nie odchodzi na emeryturę skoro "ma" wiekszość w radzie.
gandalf poniedziałek, 24.11.2014 21:06
Zakończcie tą dyskusje. Zobaczcie sobie facebooka kandydatów tam jest wszystko wyjaśnione. Przestańcie wylewać pomyje na Regnera. Mało jest tak uczciwych i pracowitych osób w naszym mieście.
niedziela, 23.11.2014 15:57
Debata nie powinna być organizowana przez żadnego z kandydatów! W poprzednich wyborach takie debaty organizował Ducatus, obowiązywała ścisłe reguły i zasady do przestrzegania których biorący w nich udział uczestnicy musieli się stosować inaczej nie mogli wziąć udziału w debacie. I tak też powinno być teraz. Niech debatę zorganizuje jakiś portal internetowy, gazeta lub stowarzyszenie niezależne od kandydatów.
inteligent poniedziałek, 24.11.2014 20:15
Ale wymyśliłeś Ducatus przecież jest Herbowskiego. Byłem na tej debacie zorganizowanej przez Ducatusa panienka - blondyna która teraz pracuje w magistracie zadawała pytanie skonać ze śmiechu można było no pogratulować tobie pomysłu może najlepiej niech Herbowski z Cymbałą zrobią debatę mają doświadczenie w castingach przeprowadzili sporo bo liczne grono rodzinki czekało na zatrudnienie w magistracie. Po takim castingu Regner z pewnością będzie przyjęty do magistratu na burmistrza.
Wojtek. niedziela, 23.11.2014 19:37
Bira Burmistrz - Rysiek Nowak Zastępca - świetna wiadomość dla Ziębic.
Rysiek Nowak i jego 6-ciu radnych z ,,Bądźmy razem" będą współżądzić Ziębicami. To świetna wiadomość dla popierających panią Birę . Ziębiczanie do urn!!!
xxx ziębiczanin poniedziałek, 24.11.2014 20:02
Wojtek co za głupoty piszesz nie wymyślaj ile za te kłamstwa zapłacił tobie Cymbała z Herbowskim chyba siedzisz przed komputerem i piszesz co tych dwóch tobie karze, na godzinę tobie płacą czy dostaniesz stołek dobrze płatny w magistracie jak Regner i tych dwóch razem wygrają wybory. Cymbała i Herbowski skończcie z tymi łgarstwami, zachowajcie się z godnością. Ze sceny trzeba umieć z honorem odejść. Ale was na to nie stać. Dr przed nazwiskiem powinno do czegoś zobowiązywać.
Ludzie nie wierzcie Bira nie układa się z Nowakiem, to Herbowski, Cymbała, Regner się z nim układają bo za wszelką cenę chcą utrzymać władzę.
nikt ważny poniedziałek, 24.11.2014 14:31
.
niedziela, 23.11.2014 16:02
Trzeba dać szanse młodym i głosować na Regnera-Śledzia. Jak chłopaki mają j.a.j.a to nie dadzą sobą sterować żadnym Herbowskim czy Cymbałą. Pani Bira - z całym szacunkiem była dwie kadencje radną i za wiele nie zwojowała, ma wsparcie ludzi starego układu (Nowak, Płuciniak, Lacel itp.) i nie liczyłbym na to, że coś za jej rządów w Ziębicach się zmieni na korzyść.
poniedziałek, 24.11.2014 14:06
Taaaaaaaa :) Naiwni :)
Młodym dobre za ich plecami już się czai ekipa.
Czego im mogę pogratulować to dobrych pomysłów jak zakręcić ludźmi :)
Młodzi tylko są do tego by przekonać ludzi.
Popatrzcie na całą Unię ilu tam "młodych".
Zastosowali dobry fortel żeby zgarnąć dużo głosów i to im się opłaciło.
xp poniedziałek, 24.11.2014 18:34
a jaka ekipa czai się za plecami p. Biry ??? niestety bezskutecznie szukam tu odpowiedzi !!! nie zaskoczyła mnie dziś informacja że na jednym ze spotkań z ust kandydatki padło nazwisko Lacel na zastępce - to nie układanie ekipy? to nie emertyt? no nie nauczyciel? to wszystko przecież Wam przeszkadza, a sami nie jesteście lepsi - przeciwnie kryjecie głęboki układ który w tym nieszczęsnym mieście rozłoży je jeszcze bardziej. pomijam fakt że współrządzić w tym układzie będą pewni Ci którym z jakiś powodów nie udało się załapać do korytka, bo przecież emeryci coś muszą robić, zamiast bawić wnuki i rozwiązywać krzyżówki. precz, Wasz czas już minął, mieliście radę przez cztery lata i co narobiliście dobrego?! co zrobił Wam Regner i Śledź - oni mieli władzę?! oni decydowali o tym mieście?! NIE!!! - TO WASZA WINA ŻE MŁODZI STĄD WYJEŻDŻAJĄ A SKŁÓCENI ZIĘBICZANIE NIE POTRAFIĄ ZE SOBĄ ROZMAWIAĆ!!! do urn Ziębiczanie, Bira, Herbowski, Lacel, Cymbała i inni na emeryturę, czas na młodych !!! zastanówcie się bo za 4 lata może być już za późno...
poniedziałek, 24.11.2014 21:30
Nie wiem jaka, ale Regner = Cymbała = Herbowski a tej ekipie trzeba już podziękować. Nie wiem czy będzie lepiej jak będzie Bira Burmistrzem, ale wierzę, że jest szansa. Wiem jednak że jak będzie Regner to nic się nie zmieni. Cymbała i Herbowski osiągnięli dno polityczne ludzie ich nie chcą w powiecie odnieśli totalną klęskę więc chcę zostać przy władzy dzięki regnerowi. Dlatego pomimo tego, że uważam, że Regner był kiedyś w porzadku zbratał się z tą grupą więc jest utożsamiany z nimi.
Ziębiczanin niedziela, 23.11.2014 19:16
Nie masz pewności czy ktoś kto niby ma być będzie zastępcą zwłaszcza w sytuacji gdy Herbowski i Cymbała o powiecie mogą zapomnieć. Przecież oni nie pójdą na zieloną trawkę a trzeba im będzie stworzyć jakieś stanowiska. Regner z kolei wygrał konkurs na dyrektora szkoły w Henrykowie i zrezygnował. Przecież to wszystko dziwnie pachnie. Niby nie mógł OOiO zostawić, a teraz co może zostawić? Ludzie jacy wy jesteście naiwni.
A na niektórych w urzędzie mówią czopek bo za dobre stanowisko i kase są w stanie wszystko zrobić.
niedziela, 23.11.2014 22:10
Młodym szansę trzeba dać ale nigdy tym co współpracowali przez 8 lat z Herbowskim i Cymbałą. A co myślicie, że Regner-Śledź powiedzą NIE, DOŚĆ Waszych rządów, teraz MY mamy władzę. Za wygraną, za stołki i korzyści z tym związane będą musieli zapłacić Herbowskiemu i Cymbale.Czym jak myślicie? Oczywiście stanowiskiem w urzędzie i oświacie.
czwartek, 20.11.2014 20:54
Ludzie co wy wypisujecie. Regner od 6-7 lat nauczycielem jest tylko hobbystycznie. Zarządza od tego czasu największym zakładem pracy w gminie i największą częścią budżetu gminy - kilkunastoma milionami złotych rocznie. Jest największym pracodawcą w gminie zatrudniając kilkaset osób. Nie ma w gminie drugiego menadżera zarządzającego tak ogromnym majątkiem i taką rzeszą ludzi (wszyscy pracownicy gminnych szkół i przedszkoli). I o ile miasto jest faktycznie w ruinie po rządach Herbowskiego to oświata jest wisienką na tym torcie. Zobaczcie jak wyglądają szkoły i przedszkola ile wykonano tam przez te lata remontów i zakupów, jak wyremontowano budynek Sparty, też podlegający oświacie ile imprez sportowych sponsorowanych przez oświatę dzieje się w gminie. Można lubić bądź nie Regnera ale nie opowiadajcie bzdur na temat tego, że nie jest dobrym menadżerem a tylko nauczycielem. A co do wspierania obecnego jeszcze burmistrza przez dyrektorów szkół to obśmiałem się jak norka, bo powszechnie wiadomo, ze duża część z nich to poplecznicy Nowaka, a że zarabiają dużo, tak jak zresztą nauczyciele, to zasługa karty nauczyciela na którą Regner nie ma i burmistrza, który ustala im wysokość różnych dodatków właśnie wysokich żeby nie knuli z Nowakiem przeciwko niemu.
niedziela, 23.11.2014 19:35
Śmieszny jesteś !!! Do Regnera nic nie mam bo poczciwy z niego człowiek, ale skumał się z niewłaściwymi ludzmi. Nie pisz jednak jaka to oświata to wisienka bo mi się słabo robi. W szkołach pracują już w większości po znajomości a kwalifikacje :) no cóż coraz gorzej o dobrego nauczyciela. Jeśli chodzi o remonty przy takiej kasie jaka płynęła z UE to praktycznie mało co zostało zrobione. Trzeba się przyglądnąc na inne szkoły. Wisienka, ale się uśmiałem. :)))))
niedziela, 23.11.2014 20:22
Dyrektor oświaty nie odpowiada za kwalifikacje nauczycieli bo ich nie zatrudnia. Nauczyciele są zatrudnianie przez dyrektorów szkół i zgadzam się, że z ich poziomem bywa rożnie. Dyrektor oświaty odpowiada za jej finanse i oczywiście nie są one takie jakby się chciało, a stan szkół też z pewnością pozostawia wiele do życzenia. Jednak na tle zrujnowanych, zapyziałych Ziębic to naprawdę instytucje oświatowe nie wypadają najgorzej, ale zawsze może być lepiej. Nie trzeba tylko mieszać faktów i wiedzieć kto za co ponosi odpowiedzialność.
poniedziałek, 24.11.2014 12:55
Napisane jest, że Regner zarządza całą oświatą więc i nauczycielami? Napisane jest, że regner jest szefem firmy zatrudniającej kilkaset osób, więc pociągnąłem to dalej :). W sumie jak by tak się uprzeć zostanie z tego sama oświata :) jako Ośrodek bo przecież w każdej szkole jest dyrektor podległy. Więc to wszystko bzdury. Oświata jako OOiO to tak jakby większy wydział magistratu. Swoją drogą Oświata jest zbędną instytucją bo i szkół prawie nie ma :) wszystkie praktycznie na wioskach pozamykane. Więc może oświatę przenieść do Magistratu a księgowość nech prowadzą pracownicy w szkołach.
Lub tez wydział w magistracie dla wszystkich placówek oświatowych.
poniedziałek, 24.11.2014 13:49
Cytat z powyższego komentarza, którego dotyczył inny komentarz. Prosze czytać uważnie lub pisać ze zrozumieniem.
"Jest największym pracodawcą w gminie zatrudniając kilkaset osób. Nie ma w gminie drugiego menadżera zarządzającego tak ogromnym majątkiem i taką rzeszą ludzi (wszyscy pracownicy gminnych szkół i przedszkoli)"
daj spokoj piątek, 21.11.2014 06:32
Widocznie ten tekst napisał jakis nauczyciel.
piątek, 21.11.2014 08:00
TO NIECH DALEJ RZĄDZI OŚWIATĄ JAK TAK DOBRZE ZARZĄDZA A NA BURMISTRZA SIĘ NIE NADAJE
piątek, 21.11.2014 12:06
A o tym to akurat zadecydują wyborcy ;-)
nikt ważny piątek, 21.11.2014 14:06
Regner dostawał kase na oświate od państwa bo się należała i nie pi...e głupot że ma jakieś doświadczenie pozyskiwaniu funduszy. Dla mnie jest człowiekiem bez żadnego doświadczenia, nic nie potrafi a razem z Janikową następnym tumanem od pozyskiwania funduszy będą tworzyli super duet bo przecież Rafał Śledz jej nie zwolni bo to koleżanka z pracy.Tu musi przyjść obca osoba i zrobić porządek darmozjadami z gminy!!!
nikt ważny piątek, 21.11.2014 14:33
Regner dostawał kase na oświate od państwa bo się należała i nie pierdolcie głupot że ma jakieś doświadczenie pozyskiwaniu funduszy. Dla mnie jest człowiekiem bez żadnego doświadczenia, nic nie potrafi a razem z Janikową następnym tumanem od pozyskiwania funduszy będą tworzyli super duet bo przecież Rafał Śledz jej nie zwolni bo to koleżanka z pracy.Tu musi przyjść obca osoba i zrobić porządek darmozjadami z gminy!!!
rodzic piątek, 21.11.2014 15:08
Tak a jeśli tyle Pan Regner wydaje na szkoły przedszkola to dlaczego rodzice do wszystkiego się dokładają?? ławki, krzesełka meble jest kupowane z pieniędzy rodziców jak by to były prywatne szkoły i przedszkola.
niedziela, 23.11.2014 16:03
Widocznie dokłada za mało względem potrzeb - jak w całej Polsce, ale to nie znaczy, że nie dokłada nic!
piątek, 21.11.2014 14:43
Do kasy od państwa trzeba niestety dokładać. Gdyby oświata żyła tylko z kasy od państwa to na prąd w szkołach by zabrakło. Państwo z ledwością pokrywa zarobki nauczycieli, których gmina zmniejszyć nie może. Średnio gminy do oświaty dokładają 26% jej budżetu - wystarczy poczytać http://wartowiedziec.org/index.php/start
/felietony/14322-jakie-samorzdy-najwicej
-dokadaj-do-owiaty-a-komu-subwencja-wyst
arcza albo popytać dyrektorów szkół lub pracowników oświaty. Wychodzi na to, że Regner dokłada te 26% z własnej kieszeni! :-) Chyba że można coś poczytać, a można na stronie http://www.oswiata-ziebice.pl/ w aktualnościach, tam sa wymienione różne programy na, które otrzymano dofinansowanie.
edek piątek, 21.11.2014 22:04
a może powiesz ile zarabia Regner i wszyscy dyrektorzy mu podlegli bo ja wiem, dlatego gmina jest taka biedna!!!
sobota, 22.11.2014 21:50
|Wystarczy zajrzeć na gminny BIP - tam są wszyskie wynagrodzenia
jolciofan środa, 26.11.2014 07:51
Wszystkich? Jakoś nie widzę wynagrodzenia Jolci. A powinno być. W końcu kierownik. Czyżby kierownik specjalnej troski i specjalnych praw?
Ziębic mieszkaniec niedziela, 23.11.2014 19:42
To juz wiem skąd dostał tyle głosów jak zarządza kilkuset osobową ekipą + rodziny zrobi się z tego prawie dwa tysiące :)
Jak by wygrał mieliby nowego szefa Pana Cymbałę bardzo by się to im spodobało :)
Ziębiczanin sobota, 22.11.2014 19:41
Dziwię się bardzo tym, którzy głosowali na Regnera. Zgodził się kandydować bo jest zbyt uległy Hrbowskiemu. Wygrał konkurs na dyrektora szkoły w Henrykowie, wycofał się bo Herbowski tak kazał. Będąc burmistrzem zrobi wszystko co powie Herbowski. Ludzie opamiętajcie się. Regner=Herbowski=Cymbała. Herbowski popiera Regnera bo ma jeszcze do zatrudnienia w Urzędzie część swojej rodzinki, której zawdzięcza, że siedział na stołku burmistrza przez 8 lat. Sam siebie też musi zatrudnić w Urzędzie bo nie myślicie chyba, że będzie bezrobotnym, a powrotu tam skąd przyszedł nie ma.
niedziela, 23.11.2014 19:23
Z jednej strony chciałbym żeby wygrał Regner z drugiej szkoda mi Ziębic.
Jednak jak by wygrał mógłbym powiedzieć a nie mówiłem. Chciałbym zobaczyć jak obecny włodarz zajmuje ciepła posadkę kierowniczą w urzędzie np zastępcy, bo w tej sytuacji nie wierzę że zastępcą zostanie kandydat :) A Cymbała by dobrze pasował do Oświaty niech nauczyciele zobaczą jakim jest szefem :)
miastowy sobota, 22.11.2014 12:03
Skoro Regner taki super manager jest to dlaczego RIO miała pokontrolne zalecenie i uwagi związane z wynagrodzeniami??? Dlaczego dzieci niepełnosprawne nie mają nowego bezpiecznego autobusu na dojazd do Mikoszowa?
Dlaczego organizuje imprezy sportowe bez prawa ich organizowania - ? przykład z półmaratonem henrykowskim - po zrobieniu (zresztą siłami gminnymi i wolontariuszy) I Półmaratonu na gwałt zmieniano regulamin OOiO?
dlaczego nie ma zaktualizaownych regulaminów na stronie dynamicznie zarządzanego OOiO czyli obecnego centrum?
Wydawać pieniądze lepiej lub gorzej każdy może to nie robi z niego managera !
po za tym Regner to Herbowski Cymbała i cały ten układ - NIC SIE NIE ZMIENI !!!
sobota, 22.11.2014 13:13
A dlaczego w Polsce nie można policzyć głosów wyborczych, nie jeżdżą autobusy do małych miejscowości, są kolejki do lekarzy i ludzie mało zarabiają. To też wina Regnera?
nikt ważny sobota, 22.11.2014 14:48
Regner przez ostatnie cztery lata był radnym w powiecie i do czego miedzy innymi doprowadził : nasz powiat jest ósmy od końca pod względem zadłużenia około 45 milionów. I dalej chcecie na niego głosować?
myślący sobota, 22.11.2014 22:01
W Polsce jest tak jak jest bo do władzy pchają się ludzie tacy jak Regner z układów w których rządzi pieniądz. Każdy w tych układach dba aby się szybko wzbogacić bo nie wie jak długo będzie u władzy. Trzeba też powsadzać na stołki dobrze płatne swoich kupli i rodzinkę. W Polsce nie idzie się do władzy dla dobra kraju i obywateli tylko dla układów i osobistych korzyści. Wyborcy są potrzebni tylko przy urnach wyborczych. Więc nie dajcie się omamić. Mieszkańcy Ziębic opamiętajcie się. Nie głosujcie na nauczyciela z układu, który nie ma godności aby odejść ze stołków.
niedziela, 23.11.2014 19:19
Popieram.
Nic się nie zmieni !!!
zniesmaczony niedziela, 23.11.2014 19:11
Zgoda buduje, niezgoda rujnuje. O tym haśle chyba wszyscy zapomnieli. Ziębice to nie eldorado tutaj trzeba zgody.
niedziela, 23.11.2014 19:18
Tak jak obecna władza skłóciła wszystkich ot nikt chyba nie potrafi.
Ponoś ludzie w magistracie boją się z pokoi wychodzić, no chyba że są ludźmi Herbowskiego.
Zastanawiam się jak ktoś spoza układu stworzyć mógł taki układ.
Ludzie ocknijcie się.
Ziębiczanin czwartek, 20.11.2014 17:03
Trzy miesiące temu pewna osoba z bliskiego otoczenia burmistrza Herbowskiego tłumacząc jego decyzje, ujawniła mniej lub bardziej świadomie, że jest on całkowicie uzależniony od dyrektorów podległych mu jednostek gminy, a szczególnie od tych zarządzających "gminnymi uczelniami". To oni "zrobili go burmistrzem" i mogą wycofać swoje poparcie, jeżeli przestanie być gwarantem ich interesów. Układ jest prosty: poparcie za gwarancje dalszego trwania na stołkach, no i oczywiście odpowiednio wysokie wynagrodzenie. Reszta się nie liczy. Ważne by im zapewnić wygodne życie.

Nadszedł czas wyborów. Grupa trzymająca władzę rozpoczęła działania mające na celu doprowadzić do reelekcji Herbowskiego. Przekonywali, namawiali, obiecywali, gdzie trzeba postraszyli i ze strachem w oczach zobaczyli, że Herbowski jest bez szans na kolejna kadencję, a co za tym idzie nie zagwarantuje im dalszego trwania układu. Bez większych ceregieli postanowili wypromować nowego kandydata, a za jedyne kryterium doboru przyjęli gwarancje kontynuacji dotychczasowego postępowania, dającego pewność na dalsze trwanie układu. Kandydata pewnego, sprawdzonego, tkwiącego w tym układzie i z niego się wywodzącego. Kandydata sterowalnego, którym możne manipulować, sterować i który nie odważy się im sprzeciwić. Wszystko zostaje po staremu, zmieni się tylko dowódca.

Wszystko zaplanowano, nie zapominając o sprawdzonych, zasłużonych towarzyszach, którzy do tej pory sprawowali władzę. Jeden zostaje w urzędzie i oczywiście to on tak naprawdę będzie sprawował realna władzę. Urząd i podległe mu instytucję bez zmian. Drugi z oddanych towarzyszy dostanie ciepłą posadkę w podległej gminie jednostce i wszystko gra. Byle tylko ludzie uwierzyli, ale czego mieliby nie uwierzyć, przecież nie takie rzeczy muz " łykali". A poza tym jak juz Rysiek się na to zgodził i powiedział, że popiera. To, co? Będzie dobrze. Ciemny lud to kupi. Vivat academia. Vivat profesores.

Edward z domu Cymbała, a wraz z nim Antoni jeszcze burmistrz Herbowski z małżonką, oraz ich poplecznicy biegają jak domokrążcy od mieszkania do mieszkania, od sklepu do sklepu żeby uzyskać poparcie dla nowej gwiazdy ziębickiego układu władzy Andrzeja Regnera. Panowie ponoć mają odejść na zasłużone emerytury i wycofuja się z zycia publicznego, ale najpierw muszą z Regnera zrobić burmistrza, aby kontynuował ich dzieło. To oficjalna wersja. Ta mniej oficjalna, dostępna tylko dla wtajemniczonych członków układu jest tak, że panowie na żadne emerytury nie odchodzą, bo im się one po prostu nie należą. Zobaczyli, ze sami przerżną wybory, więc pochowali się za plecami Regnera, który za stołek i kasę zgodził się ten szwindel swoim nazwiskiem uwiarygodnić. Dobrze wtajemniczeni wiedzą, że obaj panowie mają zamiar pozostać przy władzy. Jeden zostanie w urzędzie i to on będzie faktycznie rządził, drugi planuje objąć zwolnione przez Regnera stanowisko dyrektora OOiO. Także w myśl zasady " by żyło sie lepiej" panowie wraz z wiernymi towarzyszami są w stanie zrobić wszystko żeby zapobiec sytuacji, w której już w grudniu będą musieli zgłosić się do urzędu pracy.
agata czwartek, 20.11.2014 18:25
Dobre i niestety prawdziwe.
Nowy piątek, 21.11.2014 16:29
Wszystko co do joty się zgadza. Sitwa dalej chce trwać przy korycie i ma głęboko w d.... dobro naszego miasta. Ludzie nie dajcie się omamić. Jedyne co się chyba nie zgadza, to że Edziu ma zawieszoną emeryturę, ale nie jeste pewien na 100%.
uczciwy sobota, 22.11.2014 22:10
Herbowski, Cymbała jak możecie patrzeć w oczy mieszkańcom Ziębic? 8 lat waszych rządów to najgorsze co mogło spotkać Ziębiczan. Panowie wasz czas się skończył.
Ziębiczanie głosujcie na Alicję Bira to Wasza jedyna szansa na lepsze jutro !!!
mama niedziela, 23.11.2014 16:04
Ten tekst to zwykłe pieniactwo
Ziębiczanin niedziela, 23.11.2014 19:10
Najlepiej o poparciu świadczy ile głosów dostał Herbowski i Cymbała do powiatu. Niektórzy wstydu nie mają, ludzie ich nie chcą a oni na siłę się pchają. Najgorsze, że do wielu ludzi nie dotarło, że Śledź to chłyt matetingowy (jak powiedział by Wójcik z Ani Mru Mru).
xp sobota, 22.11.2014 23:54
Burmistrz - BIRA, vice - LACEL, oświata - NOWAK jak nie zostanie u steru w powiecie albo ROZENBAJGER, MGOPS - PŁUCINIAK ----- to jest zmiana na NOWE ?!?!?!
kilku z nich jest jeszcze radnymi tworzącymi mogącą wiele zdziałać przez ostatnie 4 lata koalicję, ale bez kolejnego mandatu ?!
adlaczego??
burmistrz im nie pozwalał?
nie mogli działać?

ludzie obudźcie się!!!
to jest dopiero układ, jeszcze nam się taki nie trafił i oby do tego nie doszło!!! to jest nowa jakość?!
masakra

głosujcie na młodych a nie emerytów

Regner i Śledź do przodu !!!
mołody niedziela, 23.11.2014 08:34
Ale bezpodstawne insynuacje !!!!!!!!! Nie wiem skąd takie hupoty przychodzą wam do głowy. na temat Regnera już prawie jest pewne że Herbowski i Cymbał będą wice albo w OOiO. Ale u pan Alicji nic nie wiadomo. Znam ja i uważam żę jest to bardzo uczciwa osoba. I nie wydaje mi się aby tak było jak opisujecie.
xxx niedziela, 23.11.2014 11:24
Ty xp zastanów się co piszesz pracujesz w urzędzie i bronisz ciepłej dobrze płatnej posadki którą zawdzięczasz wujkowi Herbowskiemu. Sledź zastępcą chyba sobie kpisz i żarty stroisz albo jesteś naiwny. Herbowski Cymbała tacy porządni i uczciwi bez układu czego się boją Biry czego prowadzą kampanię Regnerowi o co walczą, bezinteresowni są nie bądź naiwny. Herbowski chory jest i problemy rodzinne ma więc nie kandydował na burmistrza ale władzy oddać nie chce dlaczego?
xp niedziela, 23.11.2014 11:43
mimo wszystko uciekasz od głównego tematu. ciągle najważniejszy dla Ciebie jest Herbowski i jego "ekipa" - ja pytam o drugą stronę?!
Jak zagłosuje na Birę to na kogo jeszcze?! Przecież Ona nie ma żadnego (zero) radnego, z kim musi stworzyć układ, komu musi coś obiecać, kto będzie jej "ekipią" ?! To chce wiedzieć ! Regner mówi Śledź, ja w to wierzę! Są młodzi i w nich nadzieja. ps. Pani Bira może we czwartek powie z kim się ułoży a może nie, więc będzie to "niespodzianka" dla wyborców?! na to czekamy?! to będzie "czysty" burmistrz bez układów? nie będzie sterowany z drugiego fotela? Odpowiedz proszę mi na te pytania a nie czepiaj się Regnera bo nie zasłużył sobie na taką opinię.
niedziela, 23.11.2014 11:38
to chyba pisal informator lewicowy
xp niedziela, 23.11.2014 12:01
jestem informatorem prawicowym i co z tego?! skoro wszystko wiecie o Regnerze, Herbowskim, Cymbale i wiecie wszystko co będzie po ich wygranej to chcę wiedzieć jaki będzie scenariusz po wygranej Biry ! to coś złego?! lewicowy też chce wiedzieć !
niedziela, 23.11.2014 18:50
zgadzam się . Ci co mają już emerytury niech dadzą szanse młodym, co Płuciniak ma do MGoPs teraz Pani dyrektor daję sobie świetnie radę jest ok...,
Ziębiczanin piątek, 21.11.2014 16:40
Ludzie ruszcie do urn, bo mamy w końcu szanse na zmianę. Dość rządów sitwy nauczycieli w naszym mieście, traktują oni Ziębice jak swój prywatny folwark i jedyne co naprawdę dobrze robią to liczą kasę z wypłaty i nie tylko…( dobrze wiedzą o co chodzi). Wolski, Cymbała, Cherbowski, co tak naprawdę pożytecznego dla miasta zrobili do możliwości które mieli w okresie swojej kadencji. Zobaczcie gdzie jest teraz Strzelin, a gdzie my..
niedziela, 23.11.2014 18:47
Herbawoski piszemy przez "H" nie wiem o co chodzi ..co nauczyciele to jacyś " obcy" każdy z nich musi być wykształcony, pracują od najmlodszych lat z waszymi dziecmi, młodzieżą , nie raz poświęcają im więcej czasu niż rodzice.....
niedziela, 23.11.2014 18:48
przepraszam dr Herbowski
Nie nauczyciel poniedziałek, 24.11.2014 13:02
Takich nauczycieli jest coraz mniej, co poświęcają się tak dla naszych dzieci.
Większość jest zatrudniana na różnych zasadach. Natomiast nauczyciele mają podstawowy problem. Nie potrafią rozmawiać, twierdzą że to oni zawsze mają rację i traktują cię z góry jak gówniarza. Nauczyciele zwłaszcza Ci starsi z doświadczeniem są zwichrowani jeśli chodzi o kontakty międzyludzkie.
NIE UMIEJĄ SŁUCHAĆ INNYCH RACJI !!! ONI ZAWSZE MAJĄ RACJĘ A JEŚLI JEJ NIE MAJĄ TO I TAK TWIERDZĄ INACZEJ.
NIL niedziela, 23.11.2014 16:11
Ok, a czy ktoś piszących na tej stronie potrafi wymienić choć jedną rzecz, jaką pani Alicja zrobiła dla dobra Ziębic?
Ja pamiętam jak pani Alicja miała brać udział w komitecie referendalnym utworzonym dla odwołania Wolskiego.
Już na pierwszym spotkaniu założycielskim posprzeczała się z Renatą, która z nich bedzie kandydować na burmistrza i więcej nikt już jej nie widział w prqcy dotyczącej referendum
nikt ważny niedziela, 23.11.2014 17:47
Ty Nilu a co zrobił Regner? zostawił powiat zadłużony na 45 milionów a teraz pcha się na burmistrza. Bez jaj!!!!!!!
ziebiczanka sobota, 22.11.2014 20:26
głosujcie na ALicje Bire!!! Regner to czlowiek Herbowskiego ktory przez dwie kadencje nic nie zrobil w Ziebicach!! Ludzie obudzcie sie !!!! Czas na zmiany , moze to kobieta wkoncu ogarnie to male zabidzone smutne miasteczko??? Nauczyciele niech sie skupia na edukacji a nie na wladzy! Popieram Pania ALicje Bire, oddam na nia glos i mam nadzieje ze wygra wybory :)
ziębicki emigrant sobota, 22.11.2014 20:40
Pani Alicjo!
Podziwiam Panią. Życzę zwycięstwa. Niech Pani pokona Regnera dla wspólnego dobra uczciwych Ziębiczan. Zasługują oni na dobrego gospodarza. Czas aby folwark Herbowskiego się skończył. Cymbała na emeryturę, Herbowski na zasiłek, Janikowa do firmy tatusia.
miastowy sobota, 22.11.2014 13:36
Skoro Regner taki super manager jest to dlaczego RIO miała pokontrolne zalecenie i uwagi związane z wynagrodzeniami??? Dlaczego dzieci niepełnosprawne nie mają nowego bezpiecznego autobusu na dojazd do Mikoszowa?
Dlaczego organizuje imprezy sportowe bez prawa ich organizowania - ? przykład z półmaratonem henrykowskim - po zrobieniu (zresztą siłami gminnymi i wolontariuszy) I Półmaratonu na gwałt zmieniano regulamin OOiO?
dlaczego nie ma zaktualizaownych regulaminów na stronie dynamicznie zarządzanego OOiO czyli obecnego centrum?
Wydawać pieniądze lepiej lub gorzej każdy może to nie robi z niego managera !
po za tym Regner to Herbowski Cymbała i cały ten układ - NIC SIE NIE ZMIENI !!!
młody sobota, 22.11.2014 20:30
Śledź nie będzie zastępcą to tylko intryga Herbowskiego, żeby otumanić wyborców. Jak Regner będzie burmistrzem zastępcą będzie Herbowski.
Panie Regner że też dał się Pan wkręcić w taką paskudną grę Herbowskiego i Cymbały. Powinien się Pan wstydzić, a takiego uczciwego pan udajesz.
ak 47 czwartek, 20.11.2014 22:39
W Ziębicach jest źle ale jak burmistrzem zostanie regner to to będzie jeszcze gorzej! Pani Bira jest ostatnią nadzieją!
czwartek, 20.11.2014 18:55
pewnie większość z tych co tu najwięcej krzyczą to nawet nie poszła na wybory... ale jak to u nas bywa... do narzekania i obrabiania ludziom d*** cwaniaków nie brakuje, tak więc nie ma co się spinać, mieszkańcy tak zagłosowali w demokratycznych wyborach i koniec, a jak ktoś uważa że jest lepsze to mógł startować
nikt ważny czwartek, 20.11.2014 15:35
Jebać wszystkich nauczycieli doprowadzili nasze miasto do ruiny i dalej zacofane społeczeństwo ich wybiera LUDZIE OBUDŹCIE PUKI NIE JEST ZA PÓŹNO
wiktor czwartek, 20.11.2014 10:58
Bardzo dobrze. Tylko zeby ludzie którym zależy na przyszłości tej podupadłej gminy przyszli na debatę. Do wyboru jest nauczyciel lub przedsiębiorca. Wyborcy niech zadecydują. Człowiek obecnego "układu" lub osoba niezalezna.
tak jest czwartek, 20.11.2014 11:17
Gmina Ziębice wygląda jak Czarnobyl. Jesli chcecie żeby gminą rządzili nauczyciele to proszę bardzo, głosujcie na nauczycieli którzy NADAL nic nie zrobią!! Opamietajcie się ludzie!
mieszkanka czwartek, 20.11.2014 13:11
Owszem, ale pani Bira już była ponad 10 lat temu wtedy gdy zamykali nam szpital, więc nie wiem czy to taki lepszy wybór z pośród tej dwójki?
czwartek, 20.11.2014 13:54
SZPITAL ZAMYKAŁ POWIAT O RZĄDZIŁ NOWAK
stefan czwartek, 20.11.2014 15:20
Pani Bira w tym względzie nie miała nic do powiedzenia. Trzeba się zapytać p. W. który jak wiadomo wszystkim nie mieszka w naszych pięknych Ziębicach.
czwartek, 20.11.2014 11:10
PRECZ Z NAUCZYCIELAMI JUŻ ŻĄDZILI 16 LAT