komunikaty.doba.pl
wesele.doba.pl
PKS

wtorek, 15 czerwca 2021

Wita, Jolanty

Jakie kryteria warto wziąć pod uwagę przy wyborze agencji marketingowej?

poniedziałek, 29.6.2020 15:43 , odsłony: 699
kategorie artykułu:

Zakres oferowanych usług to tylko pierwszy krok w wyborze idealnego partnera do promocji marki. Już pobieżny rzut oka na komunikację, portfolio czy sukcesu agencji marketingowej pozwala ocenić, czy firma radzi sobie z wyzwaniami współczesnego biznesu. Jak wybrać agencję kreatywną, by na tym nie stracić?

Zapomnij, że szablonowe rozwiązania przyniosą oczekiwane rezultaty promocyjne. Najlepsze agencje marketingowe od dawna stawiają na kreatywność swoich zespołów, które z wykorzystaniem nowych technologii potrafią pozyskać uwagę konsumentów. Oto najważniejsze czynniki, które odróżniają je od konkurencji. 

Pierwsze wrażenie przy wyborze agencji marketingowej

Trudno wyobrazić sobie agencję marketingu, która nie potrafi zadbać o swój własny wizerunek. Wizytówką firmy jest przede wszystkim jej strona internetowa, która powinna w jasny sposób informować o oferowanych usługach, kompetencjach i sukcesach. Profesjonalizm zdradza zarówno szata graficzna witryny, poprawność językowa oraz umiejętność przestawienia swoich największych atutów. W tym przypadku liczy się nie ilość informacji, a ich jakość – doświadczone agencje kreatywne chętnie chwalą się zdobytymi nagrodami, wynikami przeprowadzonych kampanii reklamowych oraz wachlarzem znanych marek, z którymi nawiązały długofalową współpracę. Sami jesteśmy tego najlepszym przykładem. W adCookie Wrocław realizowaliśmy koncepcje marketingowe dla ponad 30 marek o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. Castoramy, Zalando, RTV EURO AGD czy banku ING.

Solidne portfolio agencji kreatywnej to podstawa

Jeśli chcesz stworzyć angażującą akcję promującą produkt dla seniora, zdobyć pozycję lidera w branży medycznej, zwiększyć liczbę wejść na stronę e-sklepu lub przeprowadzić skuteczną kampanię banerową Google AdWords warto upewnić się, że wybrana agencja marketingowa posiada doświadczenie i narzędzia do sprawnej realizacji zlecenia. Agencje kreatywne swoje dokonania prezentują w formie portfolio na stronie internetowej. Czasem przybiera ono formę case studies, czyli obszernej prezentacji z wyszczególnionym celem kampanii, sposobem realizacji oraz efektami działań. Dzięki temu możesz dowiedzieć się czy firma sprawnie działa w obszarze nowych mediów i czy potrafi monitorować swoją aktywność. Różnorodne przykłady case studies znajdziesz na stronie https://adcookie.pl/portfolio/.

Warto pamiętać, że nie wszystkie szczegóły zrealizowanych kampanii marketingowych są dostępne publicznie. Jeśli chcesz mieć pewność, że agencja marketingu posiada odpowiednie kompetencje i doświadczenie zapytaj o to jednego z jej przedstawicieli.

Czynniki świadczące o profesjonalizmie agencji marketingowej

Solidne portfolio i rekomendacje klientów zapewniają firmie wiarygodność, jednak do owocnej współpracy potrzeba jeszcze sprawnej komunikacji. Profesjonalne agencje marketingowe dbają o komfort swoich partnerów – sprawnie i szybko odpowiadają na zapytania ofertowe, a każdego potencjalnego klienta traktują indywidualnie, dostosowując się go jego potrzeb czy budżetu. Dobra agencja kreatywna działa nie tylko lokalnie – nawet jeśli jej siedziba mieści się we Wrocławiu, to chętnie umówi spotkanie w dogodnym dla Ciebie miejscu.  

 
poniedziałek, 14.6.2021 08:58
ZGK Ząbkowice Śl.
ZGK Ząbkowice Śl.
ZCKiT Ząbkowice Śląskie
ZCKiT Ząbkowice Śląskie
PUP Ząbkowice Śląskie
PUP Ząbkowice Śląskie
Sushi Dzierżoniów
Sushi Dzierżoniów
Pomoc drogowa
Pomoc drogowa
SPZOZ w Świdnicy - Latawiec
SPZOZ w Świdnicy - Latawiec