"WOD-KAN" uruchomił Portal Elektronicznej Obsługi Mieszkańców

czwartek, 5.11.2020 07:46 1327 1

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "WOD-KAN" Sp. z o.o. w Złotym Stoku uruchomiło dla swoich klientów Portal Elektronicznej Obsługi Mieszkańców (Qweb).

fot. pixabay

 

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „WOD-KAN” Sp. z o.o. w Złotym Stoku uruchomiło dla swoich klientów Portal Elektronicznej Obsługi Mieszkańców (Qweb).
Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy mają dostęp do wszystkich interesujących ich informacji bez wychodzenia z domu.
Portal Qweb daje użytkownikom możliwość:
• wglądu do stanu zużycia wody,
• wglądu do listy odczytów wygenerowanych przez system zdalnego odczytu wodomierzy,
• samodzielnego wprowadzania stanu licznika przez mieszkańca.
• internetową rejestrację zgłoszeń - jeżeli pojawią się jakieś nieprawidłowości w dostarczaniu usług (np. dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków) wystarczy wysłać do Przedsiębiorstwa odpowiednio wypełniony formularz
• samodzielnego wygenerowania e-faktury,
• wglądu do historii płatności i stanu swojego konta.
W razie konieczności system również wysyła na konto pocztowe użytkownika informacje o stanie zadłużenia, wezwania do zapłaty oraz noty odsetkowe. Platforma e-usług informuje o wystawieniu elektronicznej faktury sms-em lub mailem. Dodatkowo zarejestrowani mieszkańcy mogą być powiadamiani drogą sms-ową o wszystkich ważnych informacjach wychodzących z przedsiębiorstwa np. awarie lub planowane przerwy w dostawie wody.
Aby zarejestrować się w naszym systemie wystarczy wejść na stronę www.ppuwodkan.pl  i przejść do zakładki E-bok. System w bardzo prosty i intuicyjny sposób przeprowadzi Państwa przez proces rejestracji.
Liczymy, że wdrożone przez nas rozwiązania realnie wpłyną na jakość i szybkość załatwiania spraw w naszym przedsiębiorstwie.

UM Złoty Stok

 

Przeczytaj komentarze (1)

Komentarze (1)

Brawo czwartek, 05.11.2020 08:19
Delfin z Zabkowic mógłby brać przykład z wodkanu