Wyjaśnienie ws. płatności za odpady

poniedziałek, 7.12.2015 10:22 705 0

Chciałbym przeprosić za zaistniałą sytuację związaną z niedoinformowaniem mieszkańców o dokonywaniu wpłat w związku ze zmianami systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, dotyczącymi wspólnot mieszkaniowych oraz spółdzielni mieszkaniowych. 

Choć informacje o tych zmianach ukazały się na łamach lokalnej prasy, na stronie internetowej www.strzegom.pl (informacja ta umieszczona jest do dnia dzisiejszego) oraz zamieszczone były na słupach i tablicach ogłoszeniowych, to jednak nie wszyscy dowiedzieli się o tym fakcie.

W związku z brakiem wpłat za odpady komunalne, gmina jest zobowiązana wystosować upomnienie. Powyższe wynika z przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym
w administracji.

Nadmieniam, że gmina nie obciążyła właścicieli nieruchomości odsetkami za zwłokę w dokonaniu wpłaty po wymaganym terminie. Obowiązującym kosztem jest tylko koszt wysłanego upomnienia.

Przyznam się szczerze, że ja też zapłaciłem koszt upomnienia za sierpień 2015 r.

Zbigniew Suchyta
Burmistrz Strzegomia

 

 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)