Kampania „Żonkilowe Pola Nadziei” ma swoje logo

czwartek, 21.6.2018 11:36 844 0

Towarzystwo Przyjaciół Chorych „Hospicjum” w Świdnicy zorganizowało konkurs na logo kampanii „Żonkilowe Pola Nadziei”. Prezydent Miasta Świdnicy, Beata Moskal –Słaniewska, objęła konkurs honorowym patronatem. Spośród 22 uczestników, którzy przysłali 26 prac jury wybrało trzy, a dwie wyróżniło. Nagrody zostały wręczone 21 czerwca podczas sesji Rady Miejskiej w Świdnicy.

Zwycięzcą konkursu na logo kampanii „Żonkilowe Pola Nadziei” została praca autorstwa Dominiki Barabasz. Na drugiej pozycji uplasowało się logo wykonane przez Magdalenę Rudownik. Trzecie miejsce zdobył Bartosz Dudzic. Poza tym jury w składzie: Joanna Gadzińska, Teresa Gawrońska – Królak, Kama Karst, Wanda Szwegler oraz Robert Kukla zadecydowało o przyznaniu dwóch wyróżnień. Przypadły one: Joannie Świder oraz Lidii Maciejewskiej.

Nagrody dla zwycięzców ufundowane zostały przez Prezydenta Miasta Świdnicy. Są to 3 bony podarunkowe na kwotę 100 zł, 200 zł i 300 zł. Dla pozostałych uczestników przekazano drobne upominki.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)