[FOTO] Mają apetyt na więcej. Prakto Polonia Świdnica podsumowała sezon

piątek, 7.4.2017 10:21 3486 0

Stowarzyszenie Basket Świdnica powstało w czerwcu 2016 r. i przystąpiło do realizacji swoich dalekosiężnych planów, tj. przywrócenie zawodowej koszykówki w Świdnicy, start w III lidze, ale także szkolenie młodzieży w Akademii Koszykówki. Realizacja założonych celów nie byłaby możliwa bez wsparcia sponsorów, władz miasta, władz świdnickiego OSiR-u czy radnych. To właśnie tym osobom Stowarzyszenie podziękowało na spotkaniu 6 kwietnia wręczając pamiątkowe podziękowania oraz zdjęcia.

Na spotkanie przybyli Rafał Szymonowicz, przedstawiciel marki Prakto firmy Franc Gardiner, Eugeniusz Świszcz, właściciel Salonów Łazienek Domino, Marek Michalak, właściciel firmy Wektor Hurtownia Materiałów Budowlanych, Pani Prezydent Miasta Świdnicy Beata Moskal – Słaniewska, Wicestarosta Świdnicki Zygmunt Worsa, Kierownik Referatu Sportu UM Świdnica Radosław Werner, Kierownik OSiR Jan Czałkiewicz, radni Magdalena Rumiancew - Wróblewska, Wiesław Żurek i Marek Marczewski, Dariusz Jaworski z firmy Dacco D. Jaworski, R. Szabelski Spółka Jawna oraz Dyrektor II LO Jacek Iwancz.

W trakcie konferencji zaprezentowano bogate podsumowanie, które sięgało nawet do historii koszykarskiej Polonii w 1948 roku. Przedstawiono także aktualne sukcesy, w tym frekwencję na meczach i zasięg Prakto Polonii Świdnicy w mediach społecznościowych i internecie. Tak duże zainteresowanie wydarzeniami związanymi z drużyną dobitnie pokazuje, jak wielki jest głód koszykówki w Świdnicy. Prawie 7000 wyświetleń strony www.polonia-swidnica.pl, blisko 3500 polubień postów na Instagram, 750 polubień postów na portalu Twitter i zasięg postów na portalu Facebook sięgający ponad 10.000, mówią same za siebie.

- W przyszłym sezonie damy od siebie dużo więcej, aby było lepiej. Dla kibiców tez sezon był średni, to prawda, ale dla zawodników nie najgorszy. Dziękujemy za zaufania i wiarę w nas - podkreślał trener Mieczysław Młynarski.

Wspomniano także o dalekich planach Stowarzyszenia na kolejne lata, a przybyli na spotkanie nie mieli wątpliwości, że uda się je zrealizować. Zakończeniem podsumowania był premierowy pokaz filmu Black Hero Films Kamila Ślęzaka, który w 12 minutach zawarł wszystko, co najlepsze z mijającego sezonu 2016/2017. Po zakończeniu prezentacji i podziękowaniach, gości zaproszono na poczęstunek.

Wszyscy zgromadzeni podkreślali, jak bardzo ważny jest w Świdnicy koszykówka i wychowanie młodzieży poprzez aktywność fizyczną. Bo nie da się ukryć, że – jak powiedział Rafał Szymonowicz, przedstawiciel sponsora tytularnego, marki Prakto firmy Franc Gardiner, - „koszykówka jest w DNA Świdnicy”.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)