Starostwo Powiatowe rozpoczyna badanie satysfakcji klienta

poniedziałek, 6.9.2021 10:40 1366 2

W dniach 6-30 września 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone będzie badanie satysfakcji klientów.

Celem badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do

jakości świadczonych usług.

Ankiety w wersji papierowej dostępne będą w następujących lokalizacjach:

– Biuro Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Kłodzku,

– Referat Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Kłodzku,

– Referat Komunikacji w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,

– Referat Komunikacji w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie,

– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Nowej Rudzie,

– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej,

– Siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku, ul. Kościuszki 7,

– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Kłodzku, ul. Kościuszki 2.

Ankieta będzie również dostępna w wersji on-line na stronach: www. bip.powiat.klodzko.pl i www.powiat.klodzko.pl

https://docs.google.com/forms/d/1g-IxBmLNutXJUSj1IH-ljAht3PJi4N1Naiu6fjQ7GWQ/viewform?edit_requested=true

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu.

W wyniku ubiegłorocznego badania satysfakcji klientów zrealizowane zostały następujące działania:

- W wydziale KTD o/z w Nowej Rudzie podjęto działania zmierzające do usprawnienia obsługi klienta poprzez zatrudnienie dodatkowego pracownika.

- W sposób wyraźny oznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, znajdujące się na parkingu w Kłodzku przy ul. Okrzei 1.

- W oddziale zamiejscowym wydziału KTD w Nowej Rudzie wydzielono pomieszczenie dla klientów przeznaczone na oczekiwanie na przyjęcie przez pracownika.

- Kontynuowane są prace adaptacyjne budynku w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2k – budynek nr 4 na cele administracyjne dla poprawy jakości obsługi klienta. Dodatkowa lokalizacja zapewni komfortowe warunki obsługi klientów, dużą liczbę miejsc parkingowych.

- Ponadto Starostwo Powiatowe w Kłodzku uczestniczy w projekcie pt. „Dostępny samorząd lokalny w województwie dolnośląskim i lubuskim”. Projekt dotyczy wsparcia szkoleniowo-doradczego jednostek samorządu terytorialnego w zakresie poprawy dostępności urzędu dla osób z niepełnosprawnościami.

Przeczytaj komentarze (2)

Komentarze (2)

real poniedziałek, 06.09.2021 19:58
Starostwo Powiatowe już po raz kolejny sprawdza opinie klientów. Zabawne...
Itd poniedziałek, 06.09.2021 14:07
- brak podcinki drzew (ulOkrzei nie widać lamp) -park...