PRACA - Specjalista ds. Kadr i Płac
Aktualnie do naszego zespołu szukamy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.
Miejsce pracy: Kłodzko;
Wymiar czasu pracy: pełny etat;
Rozkład czasu pracy: 5-dniowy system pracy;
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Prowadzenie kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej w Spółce z o.o. ZPChR liczącym kilkuset pracowników (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac);
- Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym;
- Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS, PFRON;
- Sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych;
- Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi;
- Zgodnie z przepisami prawa i podatkowymi naliczanie wynagrodzenia pracowników, zleceniobiorców i osób współpracujących w ramach innych umów cywilnoprawnych;
- Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11 dla pracowników i współpracowników;
- Tworzenie listy płac, sprawozdań i zestawień płacowych;
- Tworzenie sprawozdań wynikających ze statusu ZPChR;
- Kompleksowe i samodzielne prowadzenie procesów administracji personalnej „od przyjęcia do zwolnienia” w tym prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych, przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy i innej dokumentacji kadrowej wymaganą przepisami prawa.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców i procedowanie wymaganej zgody urzędowej.
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy: w tym urlopy pracownicze i rodzicielskie, szkoleniowe i inne.
- Kierowanie zatrudnianych pracowników na badania medycyny pracy, szkolenia BHP oraz na bieżąco monitorowanie i aktualizowanie ważność ww.
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Pracowałeś min. 3 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac;
- Znasz od strony praktycznej przepisy Kodeksu Pracy, Ubezpieczeń Społecznych, PDOF, PFRON;
- Znasz systemy kadrowo-płacowe (mile widziane Comarch Optima), pakiet biurowy MS Office, Płatnik;
- Masz pozytywne nastawienie do pracy oraz wysokie poczucie obowiązku;
- Nie boisz się wyzwań i potrafisz reagować na zmiany w regulacjach i przepisach prawa;
- Potrafisz ustalać priorytety;
- Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Wynagrodzenie brutto w okresie próbnym 3705,00 zł, po trzech miesiącach wynagrodzenie brutto 4 130,00 zł.;
- Pracę w znanej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
- Wsparcie doświadczonego zespołu kierowniczego;
- Nowoczesne standardy pracy;
- Kartę rabatową na nasze produkty, Bony świąteczne, Paczki mikołajkowe;
- Grupowe ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków;
- Pozapłacowy System Wynagradzania;
- Częściowy zwrot kosztów dojazdu;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV, z wyrażeniem i dopisaniem zgody: Zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.), informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PPC Machela Sp.z.o.o. z siedzibą w 57-300 Kłodzku, Jaszkowej Dolnej 178a, zwana dalej Spółką, 2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji pracownika na dane stanowisko, i udostępniane pracownikom działu Kadr Spółki, 3) Posiada Pani/Pan prawo do treści swoich danych oraz ich poprawiania, 4) Podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne. Jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 & 1 k.p., tj. imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez Spółkę rozpatrywana. Po rozpatrzeniu dokumentów, skontaktujemy się z wybranymi osobami.