Nowe biuro dla klientów "Wodociągów Kłodzkich"

środa, 24.9.2014 11:20 2586 0

„Wodociągi Kłodzkie” mogą pochwalić się nowo otwartym Biurem Obsługi Klienta.  18 września br. w otwarciu biura uczestniczyli mieszkańcy Kłodzka wraz z zaproszonymi gośćmi. Obecni byli burmistrz Kłodzka Bogusław Szpytma, przewodniczący Rady Miasta Piotr Brzostowicz, ksiądz dziekan Julian Rafałko, wiceburmistrzowie Henryk Urbanowski i Witold Krzelowski oraz prezes „Wodociągów Kłodzkich” Marek Szpak.



Po uroczystym przecięciu wstęgi, nowo wyremontowany obiekt poświęcił ks. Julian Rafałko.
- Potrzeba otwarcia nowego Biura Obsługi Klienta była oczywista dla każdego, kto zna budynek wodociągów przy ulicy Piastowskiej i wie, że niestety do tej pory obsługa klienta odbywała się na pierwszym piętrze. Trzeba było wejść po bardzo wysokich schodach. Teraz Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze. Remont został przeprowadzony z myślą o osobach niepełnosprawnych i starszych – mówił podczas uroczystości burmistrz Bogusław Szpytma. 

Z kolei prezes „Wodociągów Kłodzkich” Marek Szpak wyjaśniał: Cieszę się, że udało się nam wykonać ten remont, i choć korzystaliśmy z pomocy firm specjalistycznych, to większość robót wykonaliśmy sami. Ten obiekt był bardzo zdewastowany, wcześniej była tu stajnia, później magazyn. Próbowaliśmy go w jakiś sposób zagospodarować, ale w końcu zdecydowałem się na przeprowadzenie remontu po to, aby stworzyć Biuro Obsługi Klienta. Przede wszystkim mieszkańcy mogą w BOK opłacać rachunki za wodę czy ścieki lub inne opłaty oraz załatwiać wszystkie sprawy związane umowami z Działu zbytu.

www.klodzko.pl/

Dodaj komentarz

Komentarze (0)