Nowy właściciel Parku Handlowego Kłodzko planuje jego rozbudowę. Wierzy w potencjał miasta. Jakie marki tu trafią?
Fundusz inwestycyjny Falcon Investment Management – nowy właściciel Parku Handlowego Kłodzko – planuje jego rozbudowę. W efekcie obiekt powiększy się o dodatkowe 1650 metrów kwadratowych w dwóch budynkach. Otwarcie nowej części planowane jest na 2025 rok. Jakich marek możemy się spodziewać.
– Nabycie PH Kłodzko od firmy P. A. NOVA SA było przemyślaną decyzją. Zyskaliśmy kolejny świetnie funkcjonujący i lubiany park handlowy z potencjałem na powiększenie i uzupełnienie oferty handlowej. Rozbudowa jest więc korzystna zarówno z punktu widzenia funduszu, jak i lokalnej społeczności, która zyska kilka dodatkowych powodów, aby odwiedzić nasz obiekt – mówi Piotr Piechocki, prezes zarządu Falcon Investment Management.
Wcześniej jednak nowy projekt firmy przejdzie rebranding i dołączy do rodziny OTO Parków – marki parków handlowych Falcon Investment Management. – Rozmowy z potencjalnymi najemcami trwają, a duże zainteresowanie ze strony wiodących marek utwierdza nas w przekonaniu o silnym potencjale handlowym Kłodzka. Z uwagi na ograniczoną powierzchnię rozbudowy, zależy nam, żeby finalny miks najemców był komplementarny i w pełni odpowiadał na potrzeby klientów – komentuje Daria Górniak z Falcon Investment Management.
PH Kłodzko został otwarty w marcu 2024 roku i od tamtej pory niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców miasta i okolic. Obiekt ma 7 tys. mkw. powierzchni, na której funkcjonują takie marki, jak: Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay oraz zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie – market budowlany Castorama. Fundusz Falcon ma swoje centra handlowe w Koszalinie, Bolesławcu, Golubiu-Dobrzniu, Sochaczewie czy Grodzisku Wielkopolskim. W realizacji ma kolejne inwestycje. [-]
Przeczytaj komentarze (6)
Komentarze (6)