Rajdówka wjechała w kibiców. Wypadek na odcinku Nowa Ruda - Dzikowiec [Wideo]

niedziela, 21.6.2020 15:05 117781 156

21 czerwca ok. godz. 14.30 na trasie Nowa Ruda - Dzikowiec, gdzie organizowany jest Tarmac Masters doszło do wypadku. Samochód rajdowy wjechał w kibiców.  Z informacji uzyskanych od oficera prasowego Komendanta Powiatowego PSP w Kłodzku mł. bryg. Rafała Chorzewskiego, w wyniku zdarzenia poszkodowane zostały 3 osoby. Ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.

Uwaga! Wideo zawiera wulgaryzmy. 

      

np126p.pl

 

 Fot. użyczone

Przeczytaj komentarze (156)

Komentarze (156)

SS czwartek, 25.06.2020 14:44
Każdy musi sobie zdać sprawę że stojąc zaraz przy drodze może takie coś się zdarzyć , a te całe kibice to mało na srodek drogi nie wlezą
czwartek, 25.06.2020 15:12
Za ,każdym razem jadąc samochodem możesz zabić niewinnego człowieka. Musisz uważać ,też na psy i koty ,które biegają po ulicy .
Kibic. środa, 24.06.2020 14:08
Co za brednie tu wypisujcie,obejrzyjcie jeszcze raz nagranie ludzie stoją za blisko drogi to po pierwsze po drugie w rajdzie to są sekundy na podjęcie decyzji,po trzecie byłam na wszystkich rajdach ludzie pomimo zakazu wchodzą na tereny zamknięte ,przebiegają przez ulicę jak małpy,zero reakcji na gwizdki security.Opamietajcie się zanim zlinczujecie kierowcę czy oby tam było wszystko ok i czy w tym miejscu powinni stać kibice..........
środa, 24.06.2020 17:57
W samochodzie jest kierownica ?jest to kierowca odpowiada za kierowanie samochodem .Wszyscy winni tylko nie kierowca .Jak nie potrafi jeździć to lepiej niech porzuci ten sport .Przez uprawianie tego sportu można trafić do więzienia!
Życzliwy niedziela, 21.06.2020 19:54
Oby jak najszybciej weszły w życie plany zakazu organizowania testów i rajdów na publicznych drogach i ich niszczenia przez niewyżytych samców bez pomysłu na życie :) Niech za własne pieniądze wynajmują tory i tam sobie robią co chcą :) Na moim terenie już nie ma testów i rajdów, bo skutecznie udało się je blokować i reagować, aby się nie odbywały :)
środa, 24.06.2020 23:48
Oby jak najszybciej weszły w życie przepisy że idiotów się likwiduje.
Ja poniedziałek, 22.06.2020 14:52
Ty życzliwy ale ty burak jesteś, pajac jak ich mało
Bogobojowy niedziela, 21.06.2020 20:40
Brawo !! Samców troglodytów których nosi, powinno się odseparować od społeczeństwa, a nie tworzyć im możliwości wyrzycia się wśród nich. Widać efekty ich braku wyobraźni i brawury. Niewinni ucierpieli, jakby w nich pijak wpadł. Drogi są dla ludzi, a nie dla idiotów w pojazdach, niedopuszczonych do ruchu.
Rajdowiec niedziela, 21.06.2020 20:44
Testy i Rajdy są za ich własne pieniądze Panie Mądry...! Drogi są zamykane i pilnowane przez służby w trakcie testów za co płacą oni! Rajdy są organizowane za pieniądze z wpisowego i to jie małe... Jak zwykle 0 pojęcia o niczym a stoi i krzyczy w pierwszym rzędzie! Do Kościoła na Lożę wykrzyczeć się chórze a nie o nie tutaj!
Bogobojowy niedziela, 21.06.2020 20:57
Kolejny dowód na to, że za pieniądze masz wszystko. Wystarczy zapłacić i już możesz szaleć bez opamiętania na drogach, bez żadnych konsekwencji. Nawet jak wjedziesz w ludzi nic sobie z tego nie robisz, bo przecież zapłaciłeś.... Do kościoła to sam zapier..laj bo tam to samo szambo jakie masz w głowie.
kibic rajdowy poniedziałek, 22.06.2020 15:01
Tak za pieniądze ksiądz się modli i Q..... daje więc co masz do sportu ekstremalnego ,jedno mnie dziwi w tym wszystkim jak łatwo u nas dostać licencję rajdową ,tu jest pies pogrzebany za mało wymagań na egzaminie .
Rajdowiec niedziela, 21.06.2020 21:05
No z tym Szambem w Kościele to mi teraz zaimponowałeś...! Tu się zgadzam! Aczkolwiek powinieneś wyluzować bo droga to dobro publiczne to po pierwsze a po drugie gdyby ludzie tak cierpieli na rajdach to nie chodziliby tak tłumnie i lamali zasady! Miejsce dzisiejszego wypadku było zataśmowane wzdłuż i w szerz! Przy 90 stopniowym zakręcie jest to prostopadła droga wypadkowa która musi być pusta!!! To co się stało to najpewniej pewna niemoc organizatorów nad zapanowaniem nad tymi tłumnie przybywającymi biednymi ludźmi którzy tak bardzo cierpią na tych rajdach że aż stają niemal na drodze chcą stanąć jak najbliżej takiej przejeżdżającej maszyny...! Nikt nikomu nie broni wystarczy trochę wyobraźni że jak jest zataśmowana czerwoną taśmą przestrzeń przy odcinku yo chyba raczej się tam nie staje...? You anderstand?
Bogobojowy niedziela, 21.06.2020 21:13
"Droga to dobro publiczne" niech będzie. To ja jutro też tam zaszaleję, bo przecież jak tym niemotom wolno, to chyba ja też mogę prawda ? Czy oni z lepszego gówna są, jak PiS i kościół, że wydaje im się, że wszystko wolno. Ludzie mają prawo stać gdzie im się podoba, bo to przestrzeń publiczna. A takie wyścigi to na torach, a nie wśród ludzi powinny być organizowane.
wtorek, 23.06.2020 15:35
Zapłać za zamknięcie odcinka, służby ( policja, straż, pogotowie), obstawę oraz dopilnuj aby nikomu nie stała się krzywda i możesz sobie nawet na kocie ten odcinek przejechać.
Rajdy dumą kotliny poniedziałek, 22.06.2020 06:13
Bogobojowy. Przecież nikt Ci nie broni jeździć tak jak zawodowcy. Masz odpowiedni samochód, ekipę, sprzęt i chęci. Jedź do PZMotu i zapłać za zamknięcie odcinka Morzyszów _ Dębowina na 8godzin. Droga będzie tylko twoja w tym czasie, a ludzie z wielką chęcią przyjdą popatrzeć. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
wtorek, 23.06.2020 20:07
Jak nazywa się człowiek, który kieruje samochodem ?To jest kierowca.Kierowca kieruje samochodem i wieżdza w tłum ludzi ,kto jest ?Czyja to wina ,że kierowca jedzie prosto w ludzi ,kto jest ?
wtorek, 23.06.2020 21:46
Stracił panowanie.
wtorek, 23.06.2020 22:36
Chyba jest nie spełna rozumu lub nie poczytalny .Lepiej brzmi .Nawet w sądzie bo można tego użyć
środa, 24.06.2020 00:58
Rozumiem że jesteś kierowca idealnym i nigdy nie popełniłeś najmniejszego błędu za kierownicą. Do czasu
Bwa niedziela, 21.06.2020 17:54
Bogacze z BSK TECH nachapali sie pieniedzy i udaja psełdo rajdowców ten bati to pajac jak ujjjj
Wes wtorek, 23.06.2020 21:58
Naucz się ortografii s potem się wypowiadaj
wtorek, 23.06.2020 21:53
Zazdrościsz bo sam jesteś pierdóła i nic z sobą nie reprezentujesz
niedziela, 21.06.2020 19:49
Szkoda pajacu że Bati nie ma nic wspólnego z tym rajdem więc hamuj słowa trochę ;)
niedziela, 21.06.2020 19:53
Było widać jak hamuje a ty pajacu ?
niedziela, 21.06.2020 20:49
Zazdrość zżera że inni mają a ty nie :P
poniedziałek, 22.06.2020 21:23
Dlaczego kierowca i pilot uciekli z samochodu ?Bali się chyba linczu
On poniedziałek, 22.06.2020 23:24
Bo istnieje cos takiego jak procedura wypadkowa. Nie zrozumiesz
wtorek, 23.06.2020 12:24
Jaka procedura ?napisz o co chodzi
wtorek, 23.06.2020 15:16
Załogi jadą jedna za drugą po wypadku trzeba zatrzymać kolejna załogę która jedzie z dużą prędkoscią;) załoga biegła ze znakiem SOS
wtorek, 23.06.2020 15:18
Ale oni uciekli w ślepą uliczkę, kogo mieli ostrzec?
wtorek, 23.06.2020 15:24
Na tym nagraniu nie widać gdzie biegną, za to jest inne nagranie z innej perspektywy tam wyraźnie widać że członek załogi biegnie ze znakiem SOS pod prąd odcinka dając znać że coś się wydarzyło
wtorek, 23.06.2020 15:39
Chyba prąd cię poraził?Że głupoty piszesz
wtorek, 23.06.2020 21:18
Idź się lecz człowieku wytłumaczył o co chodzi a ty swoje skoro nie wierzysz w "głupoty" To poczytaj w internecie tragedia....
wtorek, 23.06.2020 21:43
Czasami są takie przypadki którym nie przetłumaczysz nic. Nie znają zasad panujących na tego typu wydarzeniach a wypowiadają się, szukają winnych na siłę
wtorek, 23.06.2020 15:40
Kolego, razi to twoja głupota
wtorek, 23.06.2020 15:43
Załoga nie popełniła żadnego błędu, nie była to ich wina w żadnym stopniu. Nie mieli czego się bać więc tym bardziej po co uciekać
wtorek, 23.06.2020 16:49
Nie popełnia błędu tylko wjeżdża w ludzi. Bierzesz czy pijesz ,że takie głupoty piszesz
wtorek, 23.06.2020 17:07
Koperta jest stworzona po to żeby załoga mogła w nią bezpiecznie "wpaść", nie zrobili tego celowo, stracili panowanie i tyle. Kibice powinni się zastanowić kolejnym razem zanim staną w kopercie lub będą kłócić się z safety
wtorek, 23.06.2020 17:16
Taki kierowca to nie powinien w ogóle jeździć bo jedzie prosto w ludzi .Umiejętności zero !!! Cienias !!!
wtorek, 23.06.2020 17:21
Gdybyś jechał z taką prędkoscią, stracił panowanie nad pojazdem wiedział byś co wtedy czuje kierowca, nie myślisz wtedy logicznie bo nie masz na to czasu, nie miał szans zareagować. Widać że jesteś jedna z tych osób które uważaja ze rajdy to największe zło świata. O ilu wypadkach drogowych z udziałem pieszych ( także tych śmiertelnych) można przeczytać czy usłyszeć w TV. A ty masz problem o jeden na rajdzie, przy czym kierowca nie zawinił
wtorek, 23.06.2020 17:31
Głupi tępy człowieku jedno tylko masz we łbie kierowca .Ale zawsze winę za wypadek ponosi kto?Kierowca to ma kierownicę i on kieruje. Był skręt w prawo ale zagapił się i pojechał prosto.Tyle w temacie .Byłem widziałem cienias !!!Dotarło?
delegat wtorek, 23.06.2020 18:38
ale ty masz zryty łeb
wtorek, 23.06.2020 19:01
Jak chcesz ,to możesz, mi ciepły cukier przez słomkę w D...Ę dmuchać ale tylko za moim przyzwoleniem .Dotarlo zakuty łbie?Bez odpowiedzi prostaku !!!
wtorek, 23.06.2020 19:03
To ty obrażasz tu wszystkich. Jesteś wszechwiedzący i obwiniasz kierowcę za wszystko co się wydarzyło. Tak się składa że jest najmniej winny całej sytuacji
wtorek, 23.06.2020 17:36
Człowieku to jest rajd a nie skrzyżowanie, kierowca nie jest w stanie ogarnąć wszystkiego. Po to na odcinku są safety, żeby pilnować takich tępych ludzi jak ty
wtorek, 23.06.2020 17:56
Jak nie potrafi ogarnąć wszystkiego jak piszesz to taki tępy nie powinien jeździć. A ty tępaku nie powinieneś nic pisać. Dotarło?czy te twoje zwoje mózgowe zrozumiały ?
wtorek, 23.06.2020 18:16
Kolego, idź do psychiatry. Pozdrawiam
PS. Trochę kultury
wtorek, 23.06.2020 18:27
Na taką przypadłość co ty cierpisz nie wiem czy jakiś specyfik jest ?Albo poproś kolegę kierowcę, żeby wjechał w ciebie .Na pewno ci pomoże i ulży .Będziesz miał problem z głowy. Bo tak reszta twoich zwojów mózgowych nie ,może pojąć, że kierowca ,który wjeżdża w ludzi jest nie winny
poniedziałek, 22.06.2020 14:27
Wina ludzi stoją tam gdzie im się podoba, a nie gdzie organizatorzy im wytyczą miejsce. Plus jest taki że można zobaczyć rajdowke z bardzo bliska. Współczuję załodze.
Brzegową ultras poniedziałek, 22.06.2020 20:44
Ogień to jest rajd
Am wtorek, 23.06.2020 01:01
Jak można z dzieckiem w wózku jeszcze stanąć w miejscu niedozwolonym? Gdzie macie wyobraźnie to przestroga dla wszystkich mądrych inaczej!
RD poniedziałek, 22.06.2020 20:11
gokacper Ty jesteś idiotą do potęgi entej -skoro droga zamknięta to co tam robili ludzie ,gdzie służby
jarek poniedziałek, 22.06.2020 14:03
Byłem, widziałem po 1 koperta za blisko po 2 safe.nie pilnują idziesz gdzie chcesz .W innych miejscach to by się skończyło na kilkudziesięciu ofiarach a po 3 połowa towarzystwa zalana i to w takim miejscu jak rajdy czy wyścigi samochodowe kompletny brak zdrowego rozsądku, TOTALNA BEZMYŚLNOŚĆ
kibic z dala co sie wpi.....a poniedziałek, 22.06.2020 10:29
bylem, widzialem,organizator powinien dostac 5 lat za brak zabezpieczenia na trasie!
poniedziałek, 22.06.2020 11:37
Organizatorowi powinna zostac odebrana licencja na organizacje rajdów samochodowych oraz innych imprez motorowych jak równiez powinien zostac ukarany wyrokiem sadowym i zobowiazany do pokrycia calkowitych kosztów leczenia. Bezmózgowe cymbaly które w tamtym miejscu staly powinni takze zostac ukarani wyrokiem sadowym oraz pokryc pobyt w szpitali i koszty leczenia szpitalnego...
Jacek K. niedziela, 21.06.2020 16:23
Byłem tam.
I uznałem że to jest miejsce niebezpieczne. Przeniosłem w miejsce skąd jest nagrany film.
Na moje miejsce przyszli inni. Za 15 min.dzwon.
Trochę wyobraźni.nic więcej
Tommi Makinnen poniedziałek, 22.06.2020 21:20
Bo kibicem rajdowym to rzeba umieć być......
niedziela, 21.06.2020 16:38
Zabronić szaleństw na drogach publicznych. Nic więcej.
aaa niedziela, 21.06.2020 18:02
zgadzam się w 100% ,to nie tory rajdowe ,drogi nie są budowane pod tym kątem . Jeśli chcą mieć z tego kasę i zabawę niech zbudują tor z prawdziwego zdarzenia,kasują za bilety i zadbają o bezpieczeństwo kibiców. Nie dość ,że kilka dni utrudnienia w ruchu ,to jeszcze wypadki ,w tym śmiertelne . Wystarczy przejrzeć statystyki organizowanych u nas rajdów. Jeszcze z poprzedniego sprawa nie ucichła.Jesli się nie mylę sprawcy śmiertelnego wypadku chyba nadal nie złapano. Był poszukiwany listem gończym bo zwiał. Cicho jakoś o tej sprawie. Żadnych wniosków nie wyciągają z poprzednich wypadków
gokacper niedziela, 21.06.2020 19:16
Idioto skończony. Droga jest zamknięta i to wina kibiców bo stali w niedozwolonym miejscu
f wtorek, 23.06.2020 08:07
Szkoda dyskutować, niektórym ciężko zrozumieć tak zawiłe sprawy, jak organizacja rajdu i całe procedury związane z tym ;)
A kibice - no cóż brak wyobraźni, myślenia ....
niedziela, 21.06.2020 19:55
Idioto skończony a kto zamknął tą drogę ? Z której na codzień korzystaj normalni ludzie ? Jak ja powiem że jest zamknięta to będzie ?? Nie !! Idioto, bo to droga publiczna. Won z tymi złomami z takich dróg. Super...lać na tory, a nie zabijacie niewinnych ludzi !!!
poniedziałek, 22.06.2020 19:20
Organizatorzy dostali pozwolenie żeby zamknąć tą drogę *****u takie coś nie załatwia się z dnia na dzień jeżeli rajd się odbył znaczy że mieszkańcy się zgodzili widać że nie wiesz ile takie samochody kosztują skoro nazywasz je złomami żałosne...
Aska niedziela, 21.06.2020 17:39
Zgadza sie ludzie nie mysla i tyle w temacie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tomek niedziela, 21.06.2020 17:41
Ludzie chodzą. Jak swiete krowy
niedziela, 21.06.2020 19:55
Prawda jest taka że wina leży po środku i po stronie organizatora i kibiców.
Fakt Tarmac nie postarał się tym razem z zabezpieczeniem rajdu ale kibice stali tam na własną odpowiedzialność. Była tam koperta która oznacza że nie ma opcji tam stać ale jak się idzie na rajd nie zabierając mózgu z domu to tak jest. A negatywne komentarze typu: "auta ze złomu, pseudo kierowcy" piszą tylko Ci co ****** na ten temat wiedzą i sieją ferment na takich portalach. W wypadku uczestniczył profesjonalny kierowca z mistrzostw Polski i to nie samochodem za 1k zł tylko za prawie bańkę ;) Pomyłki się zdarzają także tym najlepszym. Zapraszam do ******burzy :D
Rymcymcym niedziela, 21.06.2020 20:00
A kim są ci "organizatorzy", że pozwolono im zamknąć ogólnodostępną drogę ?? Jest ona dla wszystkich i ludzie mieli prawo tam stać. Masz coś jeszcze do powiedzenia pseudointeligencie ? Co mnie uj obchodzi ile oni dali za te szroty ? To jak ktoś jeździ Porshe, które kosztuje więcej jak te złomy, to znaczy, że może zapie...lać i wpadać w ludzi ? Profesjonalny to on jest dziad i tyle.
rowerzysta poniedziałek, 22.06.2020 18:49
na pewno jesteś wyznawcą PISu
Xxxxzx niedziela, 21.06.2020 20:07
Ludzie mieli prawo tam stać, oczywiście, choć to niebezpieczne, jednak nie jest to wina kierowcy, który akurat w tym przypadku jechał autem więcej wartym niż niejedno porsche.
Mariusz niedziela, 21.06.2020 23:34
NIESTETY OSOBA KTORA PEWNIE NAWET NA RAJDZIE NIE BYŁA SIE WYPOWIADA ZAL NO ALE COZ TAM NIEWOLNO BYŁO STAĆ BYŁ OGÓŁEM ZAKAZ KIBICÓW A TYM BARDZIEJ W MIEJSCU KTORE JEST WYZNACZONE KOPERTĄ DO TAK ZWANEGO PRZESTRZELENIA ZAKRĘTU ..... ŻAL MI AUTA I CHŁOPAKÓW ZE PRZEZ TAKICH *****I BEZMÓZGÓW NIE UKOŃCZYLI RAJDU
niedziela, 21.06.2020 20:47
Radzę się zapoznać z przepisami pseudointeligencie dopiero później brać udział w takich komentarzach. Na cały rajd były zgody i pozwolenia które załatwia się nie z dnia na dzień tylko co najmniej miesiąc przed imprezą. Twoje porównanie jest wzięte z dupy z tym porsche. Nie mieli prawa tam stać i tyle. To jest wypadkowa a w dodatku była tam koperta jak już mówiłem. Jak ktoś siedzi w temacie wie o czym piszę. Tak jak pisałem wina leży po obu stronach i kibiców i organizatora że nie dopilnowali a nie kierowcy. Pozdrawiam
poniedziałek, 22.06.2020 17:27
samo słowo "siedzi" zrozumiałem , ta dzisiejsza młodzież mówi "w temacie" , też ładnie
Rymcymcym niedziela, 21.06.2020 21:01
Przepisy ? Może jeszcze powiedz, że to przepisy drogowe ? Kto wydał zgodę i pozwolenia ? Właściciele "Porshe", a jakże. Nie mieli prawa szaleć na publicznych drogach, ale jak zawsze, forsa rządzi. Pseudointeligenci to ci kierowcy i tacy jak Ty, którzy ich bronią.
niedziela, 21.06.2020 21:26
Dobra nie będę rozmawiał z umysłowo chorym :D :P Dziękuje do widzenia
Rymcymcym niedziela, 21.06.2020 21:28
Nikt Ci przecież nie każe rozmawiać z lustrem. A że jest tam umysłowo chory, to już Twój problem :)
brat Dżesiki poniedziałek, 22.06.2020 18:47
weź tabletki i się połóż
Rafał S. niedziela, 21.06.2020 21:36
Człowieku o czym ty piszesz,byłem tam,ludzie stali na wypadkowej,wina ewidentnie organizatora,(za mała odległość koperty od zakrętu)safeciarzy bo nie upilnowali tych właśnie ludzi którzy stali w złym miejscu
poniedziałek, 22.06.2020 02:09
winę ponosi ,ta pani co wydała zgodę ,organizator dostosował się do zaleceń,
Jgjg poniedziałek, 22.06.2020 09:49
Mieszkańcy cierpią a sportowcy się bawią pani Wujt nas sprzedała na poligon ich wysłać niech się bawią a nie po wąskich drogach miedzyzabudowaniami puszczać skandal
poniedziałek, 22.06.2020 16:29
A ciebie to ponownie do szkoły wysłać ,bo z ortografią to jesteś daleko w tyle analfabeto.
niedziela, 21.06.2020 21:40
Żaden dobry kierowca na takie warcholstwo jaki ten rajd jest nie przyjeżdża. No bo po co .A ci co uważają się za kierowców walą tłum ludzi .
gokacper poniedziałek, 22.06.2020 12:29
Kibice stali w złym miejscu. A kierowcy rajdowi mają jaja ze stali i potrafią robić takie rzeczy które ci sie nie śniły
poniedziałek, 22.06.2020 14:03
Jeden pokazał, że ma jaja .Też mu się nie śniło
poniedziałek, 22.06.2020 14:14
dokladnie
poniedziałek, 22.06.2020 09:38
powinni bliżej stać jezdni
Jola poniedziałek, 22.06.2020 07:47
Rajd? Czy to sport ?czy zabawa bogatych ? Niebezpieczna zabawa ?Boks winien zniknąć z zestawu Sportu .PiS winno zweryfikować zasadność niektórych pseudo sportów .Wczoraj Kler poparł naszego Kandydata PiS na Prezydenta i Pani vice Premier miała mowę w kościele ..brawo jak Kościół poparł wygrana pewna ..cześć i chwała PiS i wszystkim Dziełom jego
Jola poniedziałek, 22.06.2020 08:54
A moźe tak kibiców upartych karać ! Ktorzy nie przestrzegają wyznaczonych linii bezpieczenstwa.
poniedziałek, 22.06.2020 07:10
Karać organizatorów za brak odpowiedzialności.
poniedziałek, 22.06.2020 05:48
Ukarac zarząd GLOBAL SPORT!
Xxx poniedziałek, 22.06.2020 02:12
Bylem tam ogolnie brak zabezpieczenia narod oszalal na tym punkcie
niedziela, 21.06.2020 16:32
Lepiej zrobić rajdy rowerowe jest bezpieczniej.!Psełdo rajdowcy z wichur przyjechali ,wiejski mistrz kierownicy do szkoły lepiej
niedziela, 21.06.2020 19:22
Miejski mistrzu czas do szkoły, pseudo nie psełdo
poniedziałek, 22.06.2020 09:10
Celowo ,tak napisałem "psełdo "żebyś zrozumiał co to pseudo .To jest takie zero ,że nic nie potrafi !Dotarło?
niedziela, 21.06.2020 20:49
haha, w wyścigach rowerowych (np. takich jak tour de pologne) też są wypadki, jadą 70- 90 km/h na rowerach
Pismilicja niedziela, 21.06.2020 20:53
Ale krzywdę robią tylko sobie, a nie postronnym.
gokacper niedziela, 21.06.2020 19:14
Do wszystkich ludzi którzy nie mają pojęcia o rajdach i wypisują rzeczy jakby byli upośledzeni w co szczerze nie wątpie to tłumacze. Kibice stali w tzw. Kopercie gdzie jest absoluny zakaz stania. Olali safety i innych i teraz mają kare :)
aaa niedziela, 21.06.2020 22:14
Zgodzę się z Tobą w 1 rzeczy . Tych ludzi nie powinno wogole tam być. To ,że jest taśma dla nieświadomych osób nie jest to wyraźny komunikat : zakaz przebywania w tej strefie. Mogli pomyśleć ,że za taśmą mogą stać ,a przed nie. Zabezpieczający ten teren przedstawiciele organizatora powinni najzwyczajniej ich stamtąd usunąć . Stworzone zostało zagrożenie i dla kierowców i dla kibiców . Kierowca będzie miał teraz przerąbane ,bo będzie musiał się tłumaczyć ,a poszkodowani ponoszą skutki swojej nie wiedzy lub głupoty,ale nie uważam ,że powinni w taki sposób jak piszesz ponosić karę,bo wina leży jak zwykle po obu stronach. Moim zdaniem rajdy powinny być organizowane na torach do tego stworzonych ,a nie na tak starych ,krętych ,dziurawych drogach,gdzie te strefy bezpieczeństwa są nie egzekwowane na kibicach. Była by trybuna ,tor to ikwestie bezpieczeństwa inaczej były by rozwiązane. Organizator ponosił by pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo ,a tak jest spychologia jeden na drugiego.
autor niedziela, 21.06.2020 21:53
to samo nowobogackie towarzystwo,bawiło się przez cały piątek i całą sobotę,na odcinku Laskówka-Przełęcz Łaszczowa,potworny ryk silników,zamknięta droga do












to samo nowobogackie towarzystwo,bawiło się i drwiło przez cały piątek i sobotę na odcinku Laskowka-Przełęcz Łaszczowa,potworny ryk silników był słyszalny w całej okolicy,a np.za spłoszenie zwierzyny w lesie przez grzybiarzy,można zarobić 500zł.???pytałem policję w Bardo,kto wydaje zgodę na te absurdalne zabawy,oni nic nie wiedzieli,wydaje mi się,że trzeba wiedzieć do kogo dotrzeć z kwitami Nar.Ban.Pols.i można bezkarnie szaleć,szkoda tylko,że ci co wydają zgody na bogackie fanaberie,nie widzą jak ten odcinek drogi z Laskówki na Przełęcz jest zniszczony,dziura na dziurze a gałęzie z pobocza wchodzą już na środek drogi i co dalej???a no nic,tam diabeł mówi dobranoc i tak trzymać
on niedziela, 21.06.2020 15:34
Z.jakieś 99% tych kierowców to do jazdy z taczką gnoju się nie nadaje
gokacper niedziela, 21.06.2020 19:17
ty byś nawet taczkami nie dał rady. Jak jesteś taki wielki kierowca to pokaż swój brak talentu
niedziela, 21.06.2020 19:23
Już jeden pokazał talent czy ty następny jesteś ?
Rallyman niedziela, 21.06.2020 21:05
Prawdą jest, że troszkę dziś leżało zabezpieczenie, ale błagam Was ludzie, używajmy mózgów, obecność ludzi z zabezpieczenia, nie zwalnia nas z myślenia, wystarczył naparstek wyobraźni żeby nie stać w tak niebezpiecznym miejscu... I nie obrzucajmy się błotem dla jednych rajdy są uciążliwe inni je kochają(m.in. ja), tak jak z milionem innych rzeczy na świecie. Szanujmy się nawzajem.
Cwarek niedziela, 21.06.2020 21:47
Panowie byłem dzisiaj na tym rajdzie i mogę powiedziec tylko jedno niektórzy kibice wogule bez wyobraźni mimo uwag i gwizdków panów z zabezpieczenia zachowywali się jak święte krowy. Ogulnie rajd super fajne oesy dla kibiców fajna lista startowa kibice też dopisali co tylko potwierdza ze rajdy w naszej okolicy są potrzebne i lepiej je robić na zamkniętych odcinkach niż jeżeli mieli by się ścigać między sono na drogach publicznych. Pozdro dla normalnych a niektórym będzie przeszkadzał nawet komarek przejeżdżający pod oknem
niedziela, 21.06.2020 22:02
Cieszy mnie to ,że chodzisz na rajdy i obserwujesz zachowania kierowców i kibiców. Ale dla mnie ci kierowcy to wielkie dno,które nie potrafi jeździć a udają kierowców rajdowych.To jest jedna grupa.A druga grupa to analfabeci piszący komentarze pod dyktando kierowców. Nie wiem jakim wykształceniem szczycą się kierowcy ?Ale jak by na mnie to trafili ukończenie szkoły podstawowej było by marzeniem
Ziomal niedziela, 21.06.2020 22:08
Byłem 3 metry od tej masakry , oczywiście w bezpiecznej strefie .ewidentnie wina organizara ,wyznaczona strefa niebezpieczna "koperta" a w niej pełno ludzi i nawet jakieś z oszołomy z małym dzieckiem w wózku ! A safeciaże to jakieś buraki co nawet nie odgiwzdywali każdego zawodnika a co dopiero pilnowania strefy ! I tak skończyło się szczęśliwie bo kilka osób wpadlo do rzeki i ucierpiały tylko trzy osoby.bylo strasznie !!!!
niedziela, 21.06.2020 22:11
Widzę że najwięcej mają do powiedzenia te osoby którzy nie są w temacie na zasadzie "o coś się stało a to napisze" Każdy ma inną pasję jedni lubią piłkę nożną inni jeździć na rowerze a inni właśnie rajdy. Gdy "pseudo rajdowcy" Tak jak to pisze część komentujących wyjeżdzają na drogę publiczną piszą że to wariat idiota samobójca i zrobi krzywdę drugiemu człowiekowi.Gdy jest impreza zamknięta powtarzam ZAMKNIĘTA ze wszystkimi pozwoleniami i zgodami aby się odbyła to i tak ludzie piszą że *****e i wogóle. Co z wami nie tak? Również dobrze na drodze może was potrącić zwykły Samochód cywilny i trzeba mieć to na uwadze.Wypadki były są i będą a ci ludzie nie mieli prawa tam stać więc nie obwiniajmy kierowcy że Jeździć złomem nie potrafi który swoją drogą nie kosztuje 2k .Darujcie sobie komentarze że nikt im tego nie zabroni otóż na czas rajdu tak! było zaznaczone że to strefa niebezpieczna. Każdy kocha coś innego a rajdy nie odbywają się codziennie żeby narzekać że hałas że smrody jeżdzą że nie ma przejazdu,szanujmy to że ktoś lubi coś czego my nie.To dość drogi sport jak każdy inny i niebezpieczny zarówno doskonale o tym wiedzą zawodnicy jak i kibice (choć część z nich jak widać nie) Wnioskując po komentarzach mamy siedzieć w domu i kropka lub stać pod sklepem z piwem w ręku bo ktoś nie potrafi zrozumieć że ktoś ma pasję.Nie wolno nic.
Ludzie...skąd tyle w was nienawiści?
niedziela, 21.06.2020 22:22
Ale się rozpisaleś. Dam tylko ci jedno pytanie .Co byś zrobił, napisał jak by w ciebie wjechał samochód. Po tym wypadku ,możesz być kaleką do końca życia. Odpowiedź mi tylko nie o kopercie ,był skręt w prawo?
niedziela, 21.06.2020 22:28
Poniósłbym konseofecje z moich czynów gdybym stał w tamtym niedozwolonym miejscu. Tak zakrętce był w prawo.
niedziela, 21.06.2020 22:39
Kolejny raz powtarzam ,że "pseudo"kierowcy mający się mistrzów kierownicy i ich zwolennicy to analfabeci .W ogóle nie powinni nic pisać bo nie potrafią poprawnie pisać. ORTOGRAFIA I INTERPUNKCJA ,tragedia .Ludzie do szkół nie za kierownicę ale do pisania !
niedziela, 21.06.2020 22:52
Nie powinni pisać również osoby co ****** wiedzą i nie siedzą w tym temacie (w tym i ty) ale cóż przecież trzeba wypowiedzieć się żeby stawiać coś czego nie lubię w złym świetle. Nikt nie twierdzi że są mistrzami poprostu mają pasję i lubią jeździć.Dobranoc
niedziela, 21.06.2020 19:54
Wina jest po stronie organizatora i poszkodowanych kibiców a nie po stronie zawodników( wiec nie rozumiem tych wrednych komentarzy i określeń amtorskich) Kibic powinien wiedzieć gdzie stać a gdzie nie, a jeśli brak mu mózgu ( gdzie często to sie zdaża) to od tego są ludzie z zabezpieczenia żeby go zabrać. Jak widać organizator nie potrafi znaleźć osób odpowiedzialnych na takie stanowisko i potem są problemy. Zawodnik jadąc na odcinku powinien czuć się pewnie i bezpiecznie a nie myśleć czy zaraz mu kibic nie wybiegnie, bo po to się stawia ludzi od zabezpieczenia żeby pilnowali a nie w telefon patrzyli albo pogawędki sobie urządzali. No niestety ale teraz przez kogoś błąd wszystkie imprezy tego typu będą miały negatywne opinie.....
Pigul niedziela, 21.06.2020 23:17
Nie zgadzam się z określeniem kibic rajdowy w przypadku tych ludzi którzy zignorowali wszystkie znaki świadczące o miejscu niebiezpiecznym,otasmowanym. Każdy zdrowo myślący i odpowiedzialny kibic rajdowy wie że załoga może popełnić błąd i przestrzelić. Nie winił bym też całego zabezpieczenia, bo te kilka osób nie jest w stanie zapanować nad grupa osób bez wyobrazni które czują się blachoodporni.
Dan niedziela, 21.06.2020 15:35
Totalna amatorka niestety. Widziałem na dojazdach do odcinków kto bierze udział w tych pseudo ściganiach to jakaś totalna masakra. Dzieci bawią się w wyścigi. Rezultaty jak widać... wystarczy wpisowe zapłacić i heja byle do przodu.
Kokos niedziela, 21.06.2020 15:45
Rajd odwołany?
Jurek niedziela, 21.06.2020 20:06
Jak dla mnie wina jest tylko i wyłącznie organizatora to że ludzie stali na wypadkowej nie jest ich winą ktoś im najwyraźniej na to pozwolił. Jeżeli sędzia nie radzi sobie z kibicami powinien pomyśleć że to wypadkowa i komuś może stać się krzywda zgłosić ten fakt do kierownika zabezpieczenia i on powinien zrobić z tym porządek ale tak to jest kiedy ktoś kto nie ma licencji sędziego lub ma ja i jest niedoszkolony... Poszkodowanym życzę powrotu do zdrowia załodze wszystkiego dobrego a Organizatorą więcej wyobraźni i używania muzgu
niedziela, 21.06.2020 20:15
Ty też nie używasz mózgu Tylko czegoś co jest "muzgiem"
niedziela, 21.06.2020 21:30
Jak zawsze większość komentarzy w stylu 'nie znam się to się wypowiem'. Ja współczuję jedynie dzieciom, które stały w tamtym miejscu, bo rodzice nie mają wyobraźni. Szkoda, że tak się stało, ale serio, myślenie nie boli. Czasem warto użyć mózgu. Na przejście dla pieszych wbiegacie pod samochód, bo macie pierwszeństwo? Zastanówcie się i dowiedzcie się więcej, zanim cokolwiek napiszecie, bo dawno nie czytałem większych głupot.
niedziela, 21.06.2020 21:34
Prawda jest taka że te rajdy są zabezpieczone niefachowo bo ludzie stoją gdzie im się podoba bez wyobraźni miałem do czynienia z obstawą niejednego rajdu i wiem co tam się dzieje organizatorzy biorą kasę za imprezę i niedokonca zapewniają bezpieczeństwo i kierowcą i kibicom . Moim zdaniem teraz powinien za to beknąć i ma szczęście że to tylko 3 osoby a nie wiecej niepozdrawiam organizatorów
Biedny niedziela, 21.06.2020 20:17
Czyżby znowu jakiś bogaty kozak nie utrzymał się na drodze? Trzeba mieć więcej w głowie niż siano starych, żeby brać udział w wyścigach rajdowych. Chociaż. Rodzice pewnie pokryją odszkodowania, bo dla nich to splunięcie a nie pieniądze. Tak się bawi bogactwo drodzy państwo. Kosztem szarych obywateli. Pańszczyzna ma się dobrze w polszy. I to od setek lat.
Alejandro niedziela, 21.06.2020 20:59
Punkt widzenia i zabawy zależy od punktu siedzenia...! Jestem bardzo ciekawy Jakie zabawy miałbyś ty gdybyś należał do tej bogatej szlachty... Patrząc na twoją wypowiedź sądzę że napewno nie pożyteczniejszą! Takie zawistne gnomy to najgorsza zakała.!
Biedny niedziela, 21.06.2020 21:06
Jaki z Ciebie mądrala.. Tylko w tych swoich wynurzeniach nie wziąłeś pod uwagę jednego. Rozmyślanie "co by było gdyby", to dowód na to, w jakich kategoriach myślisz i jakiego ilorazu można się po Tobie spodziewać.
Posłowiem: szału nie ma.
Kibic niedziela, 21.06.2020 18:15
To nie kierowcy tylko ludzie są nie odpowiedzialni stoją w miejscu nie dozwolonym. A po drugie kierowcy którzy startują to odpowiedzialni kierowcy znający się na tym co robią. Ktoś coś organizuje i tak się wam to nie podoba. Szkoda słów.
Strahhhh niedziela, 21.06.2020 18:54
Ludzie są winni, mimo że to kierowcy bawią się na drogach publicznych ?? Cóż za hipokryzja.
niedziela, 21.06.2020 20:58
Jeśli ludzie stoją w niedozwolonym miejscu w czasie rajdu to ludzie są winni !
niedziela, 21.06.2020 18:37
Gdzie była policja?
Bolo niedziela, 21.06.2020 18:45
Buraczana amatorszczyzna w złomach że szrotów niemieckich.
niedziela, 21.06.2020 19:12
Kurde nie wiedziałem że samochód ze szrotu kosztuje prawie milion złotych
dzikowszczanin!! niedziela, 21.06.2020 19:10
walnol jak Hanka w kartony!!
aaa niedziela, 21.06.2020 17:57
Ile osób jeszcze musi albo zginąć,albo być rannych w rajdach organizowanych na naszych drogach by ktoś w końcu je dobrze organizował albo organizował je w miejscach specjalnie do tego stworzonych np tory wyscigowe.Wystarczy wymienić np Bublewicza,kobietę w ciąży i jej partnera czy męża ,teraz kibice ranni. Po tych rajdach z tydzień pseudo kierowcy ,pseudo mistrzowie kierownicy jeszcze wyżywają się na drogach powiatu kłodzkiego stwarzając zagrożenie dla innych użytkowników dróg. To , że stali w niedozwolonym miejscu w dużej mierze jest ich winą ale także organizatorów. Powinni takie sytuacje eliminować . Po całej trasie widać ,że stoją ludzie przy samej drodze nawet ,gdzie nie ma taśm. W każdej chwili kierowca na mokrej nawierzchni może stracić panowanie i wjechać nawet w teoretycznie bezpieczne miejsce.
niedziela, 21.06.2020 19:16
Zientarski jeden miszcz ,Kubica drugi miszcz A tu trzeci miszcz
Mariusz niedziela, 21.06.2020 19:41
Szkoda tylko że chłopaki rajdu nie ukończyli .... JAK SIE DARLIŚMY ABY ZESZLI Z DROGI to odpowiedz była spierdalaj wiem co robie i mają za swoje ich wina ze stali w niedozwolonym miejscu to 1 a drugie rajd miał być bez kibiców a tymbardziej takich bez mózgu jest nagrany film jak wiedza co robia mówili nawet mi szkoda ich nie jest tylko auta ŻAL
Kibic niedziela, 21.06.2020 19:04
Przynajmniej coś się dzieje jakąś organizacją bo klub z Kłodzka to tylko gadać potrafią i nic nie robią
Bolo niedziela, 21.06.2020 18:57
Bo to taki rajdzik o beczkę Piasta.
niedziela, 21.06.2020 16:25
Nie czepiajcię się proszę kierowców. Te rajdy są bardzo ciekawą i wartościową atrakcją regionu, która jest wpisana w jego historie od lat. Lepiej, że Ci młodzi ludzie a także starsi robią to na zamkniętych odcinkach przygotowanymi samochodami niż w normalnym ruchu ulicznym. To co się zdarzyło oczywiście nie powinno mieć miejsca, ale wina leży tu niestety u organizatora, który z pewnością starał się o jak najwyższy poziom bezpieczeństwa. Często jest też tak, że kibice nie chcą słuchać dobrych rad osób zabezpieczających odcinek. Oczywiście nie mówię że było tak i w tym przypadku, lecz chcę zwrócić uwagę na dość powszechny i poważny problem zagrażający zdrowiu. Co do mieszkańców, współczuję zakłucania spokoju, ale każdego z nas raz na jakiś czas dotyka podobna sytuacja. Zachęcam każdego żeby spróbował swoich sił w tym sporcie i aby rozwijał się jak najlepiej.
niedziela, 21.06.2020 16:37
Jasne, a pozamykane ulice, przez które nie da się przejechać, ani przejść, hałas i tłumy pod oknami, bo młodzi i starsi chcą sobie pojeździć, to nic ? Bo oni chcą ? Ja też chcę i co ?
niedziela, 21.06.2020 16:46
O tym mówie, mnie też denerwują wyścigi kolarskie w mojej okolicy, bo nie mogę sobie przejechać samochodem do sklepu, na grzyby, ryby czy gdziekolwiek. Ale to nie znaczy, że będę za wszelką cene utrudniał ich organizację. Toleruję to, ponieważ ktoś w tym czasie rozwija swoją pasje, sprawia mu to przyjemność, a nawet możliwe że coś osiągnie w tym sporcie, i właśnie te wydarzenie jakokoś się do tego przyczyni. Musimy nauczyć się szanować siebie na wzajem i pozwalać sobie się rozwijać. Jeżeli "Ty chcesz" to przecież też możesz, jeżeli nie podobają Ci się rajdy to na pewno znajdziesz też coś dla siebie. Ja nie będę Ci w tym przeszkadzał i myślę, że nikt nie powinien.
Tadeusz niedziela, 21.06.2020 17:25
zgadzam się z przedmówcą każdy kibic ma myśleć a nie tylko się gapić,ale nie wiem do końca czy poszkodowani byli w miejscu wyznaczonym przez organizatora byłem w bardzo wielu miejscach trwającego dzisiaj tarmaca i tu kamyczek do organizatora strzegący bezpieczeństwa na trasie kompletnie nie aktywni a teraz kamyczek do ogrodu kibiców dużo po prostu ululanych alkoholem spora część stojąca na strzale obok stojących safeciarzy , piszę to bo ostatnimi czasy dostrzegałem świetną postawę kibiców samych nawzajem się przywołujących do poprawnych zachowań i właściwego porządku, a tub taka wpadka szkoda że taki cień przsyłania piękno tego sportu, nie piszę tego jako laik wiele lat dowodziłem zabezpieczenie os i jestem pewien że jak sędzia na którymś z punktów popełni błąd to będzie protest zawodnika, ale w przypadku zabezpieczenia sprawa nie ma się tak prosto , tu błąd kosztuje czyjeś zdrowie a nawet  życie, oby takie zdarzenia nie gościły na żadnych rajdach
niedziela, 21.06.2020 16:31
Rajd powinien być lepiej zorganizowany, powinny być wyznaczone miejsca gdzie mogą stać kibice, a gdzie nie.
Pirania niedziela, 21.06.2020 17:04
W tym rzecz! To było miejsce niedozwolone dla kibiców. Ale... jak widać tłumaczenia i przeganianie na nic - rodziny z bombelkami muszą dobrze widzieć przejazd...
niedziela, 21.06.2020 17:31
w takim razie, ludzie sami sobie winni, niestety.
M niedziela, 21.06.2020 17:27
Jak widać, słusznie organizator wydzielił tę strefę jako niebezpieczną, a kibice nie zastosowali się do zaleceń na własną odpowiedzialność
Goac niedziela, 21.06.2020 16:47
Ludzie ale wy jestescie idotami.. Trasa byla zabezpieczona ale to kibicie nie potrafia stac w miejscach które sa wyznaczone.. Ani wina organizatorów ani koerowcy tylko i wyłącznie kibiców
niedziela, 21.06.2020 17:01
Są to miejsca najczęściej prywatne, gdzie najczęściej stoją mieszkańcy - i stać sobie mogą - gdzie organizator nie ma nic do powiedzenia.
Wqrwiony na cwaniaczków niedziela, 21.06.2020 17:11
My jesteśmy idiotami ?? A kto wypadł z drogi i uderzył w ludzi ? Transformers ?? Co za głąby !!!!
M niedziela, 21.06.2020 17:24
Po to są wyznaczone miejsca, żeby bezpiecznie oglądać rajd. Wychodzisz poza linię na własną odpowiedzialność...
Goac niedziela, 21.06.2020 17:21
Jak sie nie umie stac w miejsca ktore sa bezpieczne... To jest normalne za auto moze wypasc z trasy albo przestrzelic zakręt... Jadac na rajd tez musisz myslec o swoim bezpieczeństwie
Jan niedziela, 21.06.2020 16:49
Odezwała się Polska intelygencja ...
Goac niedziela, 21.06.2020 16:50
Taka jest prawda... Nie znacie zasad bezpieczeństwa to nie przychodźcie na rajdy...
Jan niedziela, 21.06.2020 16:57
Nie przychodzimy...
niedziela, 21.06.2020 17:23
Mogli wcześniej uprzedzić ,że jedzie miszcz prostej za kierownicą
niedziela, 21.06.2020 16:46
patola jezdzic nie umie
G niedziela, 21.06.2020 17:05
Kibice i gapie stali w złym miejscu. Tyle mam do powiedzenia. Tylko i wyłącznie
Ez niedziela, 21.06.2020 16:35
A może oponki zimne przez opóźnienie
Z tego co widziałem to był spory zator na starcie
mmmm niedziela, 21.06.2020 15:19
Rajdy amatorskie plus amatorska obsada...
Ktoś niedziela, 21.06.2020 15:35
Brawo dla osób zabezpieczających odcinek, strefa wypadkowa A ludzie stoją jak słupy, zero wyobraźni !!!
Piotr niedziela, 21.06.2020 15:50
Nie ma pojęcia strefa wypadkowa a strefa bezpieczeństwa to raz po drugie wszędzie są wypadki nawet na Rano