Szczytna: podczas jazdy zgubił naczepę

piątek, 14.6.2019 11:56 88004 101

Podczas jazdy naczepa odczepiła się od ciągnika siodłowego. Do zdarzenia doszło 14 czerwca przed godz.11.00 na drodze krajowej nr 8 w Szczytnej. W miejscu zdarzenia występowały niewielkie utrudnienia w ruchu. 

 

Przeczytaj komentarze (101)

Komentarze (101)

Oko2605 niedziela, 16.06.2019 23:23
Ludzie wiatru i kurzu Tumany zajebane trochę wiedzy pajace myślicie że co złe to kierowca ciężarówki bo tak naj prościej
poniedziałek, 01.07.2019 11:57
Kolego po co to chamstwo ?użyj innych słów bo to zdrowiej.
wtorek, 02.07.2019 12:29
Przecież to tylko kierowca. Nie wymagaj od głupiego zbyt wiele
Asilas niedziela, 16.06.2019 17:23
Autor pisze fachowo jak naczepa ciągnik siodłowy. Nie pisze TIR jak tzw wykształceni . Trzeba wiedzieć co znaczy TIR.
poniedziałek, 17.06.2019 17:47
A czy ty wiesz co jest tir? Czy masz niebieską blachę z napisem TIR czy masz na pieniądze? Za to się płaci!
Spider niedziela, 16.06.2019 17:44
Ale piszecie śmieci czy wy wogle zdajecie sobie sprawę co to znaczy być zawodowym kierowcą ciężarówki,chyba nie ale zapraszam za kółko wtedy zobaczycie co ci kierowcy mają za pracę to dzięki nim w sklepach jest towar na półkach i macie co jeść bo to właśnie oni odwalają brudną robotę wioząc towar do sklepów więc dzieci osobówek dajcie sobie na wstrzymanie bo nie wiecie o czym tak naprawdę piszecie
niedziela, 16.06.2019 18:48
Kolejny analfabeta pisze nie można tego czytać
Woj68 niedziela, 16.06.2019 18:24
Dlaczego o tirach w Polsce jest kiepska opinia? W Polsce w większości tiry jeżdżą po drogach lokalnych A wiadomo jakie te drogi są nie idzie tira wyprzedzić jeżdżą też zbyt szybko.Nawigację mają tak ustawioną by jeździć najkrótszymi drogami.Tira więc można trafić nawet na mało uczęszczanej drodze.Ktoś tu napisał że tiry na tory? Ale.....nie wiem czy nie lepiej byłoby przewozić tiry na platformach PKP mniej smrodu ECOLOGIA się kłania A więcej miejsca i mniej wypadków na drogach z udziałem TIR.
niedziela, 16.06.2019 20:09
Kiedyś jak szofer wyjeżdżał w trasę to było takie coś jak obsługa codzienna. Sprawdzał koła, olej, żarówki inne rzeczy w samochodzie. Jeśli było ok. Ruszał w trasę. A teraz siada odpala auto, kilka razy ******em gazu, bieg do przodu i w drogę. Który z kierowców sprawdza stan techniczny samochodu przed wyjazdem?
Kiero niedziela, 16.06.2019 20:12
No tak główne wypadki ciężarówek, są przez nieudolność kierowców z osobowych aut. A tu się zespół pojazdu rozczepil z niewiadomych przyczyn a już krytyka nieziemsko.
Jan niedziela, 16.06.2019 20:48
Osobówki na tory
Kiero niedziela, 16.06.2019 20:56
A najlepiej się jedzie ciężarówka w piątek jak pizady z osobowek niewiedza który pas jeździ zająć i też nie aja wykształcenia tylko ryse na mózgu. Hahhaha.
niedziela, 16.06.2019 21:02
Kolejny analfabeta dał wpis. Prosimy o więcej. Mam tylko jedno pytanie. Jak kończysz pracę tzn. Jak już nie jeździsz ciężarówką czym jeździsz rowerem, hulajnogą czy z buta walisz?
sobota, 15.06.2019 12:59
W ubiegłym tygodniu kierowca tira pod Szczecinem pokazał klasę 6 osób poszło z dymem.
sobota, 15.06.2019 13:49
Jeszcze kilka osób ciężko rannych
sobota, 15.06.2019 19:13
takie śmieszne, że aż smutne to puste myślenie, kierowca ciężarówki już płonącym samochodem uderzył w osobówki, prawdopodobnie miał spalone hamulce więc jak miał wyhamować? chwała dla Ukraińca co uratował ludziom życie...
niedziela, 16.06.2019 21:52
ciekawe dlaczego mial spalone hamulce ?
niedziela, 16.06.2019 21:56
Właśnie dlaczego? To jest dobre pytanie. Tylko szkoda nie ma nie ma na to odpowiedzi
Kiero niedziela, 16.06.2019 22:12
Wszyscy się spieracie a kto dyryduje kierowca osoba wykształcona i nie patrzy na to czy kierowca jest wypoczety czy też nie
sobota, 15.06.2019 19:19
Może to dla ciebie śmieszne? Ale to kierowca tira!
sobota, 15.06.2019 19:30
Kierowcy tirów to bezmózgi jadą jak im pasuje, myślenie równe zero.
Kiero niedziela, 16.06.2019 22:07
Kierowcy osobowek to lachony
niedziela, 16.06.2019 23:26
A Ty kolego to masz coś pod Czechom czy tylko otworzyć i nasrać i w tedy będziesz cokolwiek myślał ha ha ha
piątek, 14.06.2019 16:27
A co by było , gdyby naczepa odpięła się przy zjeżdżaniu ciężarówki z góry ?
ZNOWU BYŁOBY KILKA TRUPÓW ?
Kierowcy ciężarówek to osoby z małym rozumkiem.
niedziela, 16.06.2019 21:45
tak to prawda
piątek, 14.06.2019 17:10
To nie jest jego wina to wina sprzętu
Tir piątek, 14.06.2019 20:52
Ty dzido pewnie masz większy wtedy naczepa pcha ciągnik prawa fizyki baranie
Czarek piątek, 14.06.2019 21:53
Naczepa sama by wyhamowała z powodu odcięcia dopływu powietrza. Ale to oczywiście za trudne dla ludzi z małym rozumkiem
Maciek piątek, 14.06.2019 22:00
A co by było gdyby strzeliła ci opona w środku zatloczonego miasta i wjechał byś w tłum ludzi?idioto nie masz zielonego pojecia to sie nie odzywaj
Xd piątek, 14.06.2019 23:34
zostawcie chłopaka rozumiem dlaczego ma skrzywienie przed tirami. Jestem kierowca takiego tak się złożyło, jakiś czas temu w waszej okolicy miałem miejscowego chłopaka niezbyt rozgarnietego który wieczorami wpadał do mojej kabiny. swoja drogą dobrą robotę odwalał. to były czasy ahh... widocznie po czasie jednak nabawił się leków i kilka klepek się poprzestawiało
Maciek piątek, 14.06.2019 21:57
Gdyby nie te ,,Tiry,,jak to nazywacie (choć nie wiecie co to słowo ozncza)jedli byście kit z okien... i ten wpis że ,,tiry nas rozjada tez mnie powalił... jeżdże juz długo i widzę co się dzieje...gdyby nie niedzielni kierowcy z aut osobowych to byłoby połowę mniej wypadków ciężarówek...to ze strzeli opona lub puści siodło i wypnie się naczepa nie świadczy o tym ze za kierownicą siedzi zły driver... połowa co tu pisze to komputerowe dzieci i nie znają życia a w aucie co umieją zrobić to nalac płynu do spryskiwaczy o ile zaznaczony jest zbiorniczek bo zdarzali się tacy co do chłodnicy potrafili wlać. Jezeli sie nie ma o czymś pojęcia proponował bym sie nie odzywać...
Spider niedziela, 16.06.2019 17:37
Hehehe zgadzam się z twoją opinią nie mają pojęcia o czym piszą sam latam w trasy i widzę co robią jak złapią kapcia w osobówce zamiast zmienić koło to patrzą pod maskę chyba myślą że to tam się zmienia koło
Crazy niedziela, 16.06.2019 17:41
Zgadzam sie w 100% . Sama jestem kierowcą zawodowym. A jak ktoś tego nie rozumie to dac ciągnik z naczepa i niech spróbuję zaparkowac tylem przejeżdżając przodem
w wąską uliczkę
niedziela, 16.06.2019 19:36
A najlepiej dać kierowcy, żeby poprawnie coś napisał czy potrafi?
niedziela, 16.06.2019 19:23
Szczera prawda
Seba 71 niedziela, 16.06.2019 20:15
Witam wszystkich wyksztalconych i jak mysle,kierowcow..nie szkola tworzy czlowieka.lecz to,jakie wychowanie wyniosl z domu.i widze,ze ten,co dal wpis o kiepskim wyksztalceniu sam ma w tym braki.a z domu wyniosl smieci jak mama mu kazala..i odnoszac sie do zdarzenia z ta naczepa,trudno-stalo sie.a ty buraku bez szkoly sam wsiadz do ciezarowki,pokaz co potrafisz.bo jak na razie jestes silny tylko w swoim wymiarze..
niedziela, 16.06.2019 20:35
Ja, też witam! Chyba nikt nie kazał torbie być kierowcą ciężarówki? Chyba, że tata też był kierowcą ciężarówki i mama ci opowiadała, że jak tata jeździł to w domu niczego nie brakowało. To jest prawda bo trochę podpierdolił trochę kupił. Paliwo gonili na lewo i fuchy wozili ile się dało. Każdy wybiera zawód w jakim chce pracować, często pomagają rodzice. Ale książki do nauki chyba nikt nie zabiera i do roboty wygania
Miś niedziela, 16.06.2019 20:51
Sto procent racji
Mario niedziela, 16.06.2019 21:10
Ale kierowcy ciężarówek piwinni mieć na czym czapkę nosić ale połowa zachowuje się gorzej niż opisywane blondynki
niedziela, 16.06.2019 21:13
Przecież to zakute łby. Kto ma myśleć?
niedziela, 16.06.2019 21:43
Popieram Macka
niedziela, 16.06.2019 21:45
A ja leje na niego ciepły mocz
Tir piątek, 14.06.2019 12:21
Tiry na tory
Kierowca piątek, 14.06.2019 12:43
Przyglądam się Twoim wpisom.,od dawin dawna. Ty chyba nie masz dobrze z garem. Brak Tobie zajęcia. Pozdrawiam, kierowca samochodu cizarowego
Nsu piątek, 14.06.2019 14:21
Kierowco samochodu CIZAROWEGO od DAWIN dawna nim jesteś?
WL piątek, 14.06.2019 16:40
Przecież ma rację. TIRy nas rozjadą.
piątek, 14.06.2019 19:43
Kierowcy tirów to słabo wykształcona grupa społeczna. Im się wydaje, że od ich pracy wszystko zależy i jak by nie oni to nic nie było by jeść
niedziela, 16.06.2019 14:17
No bo tak jest a słabo wykształcona to ty sama jesteś
niedziela, 16.06.2019 16:59
Nie jestem kierowcą ale to co piszą o jeździe tirem to jest blazenada.Tych tych ludzi(mowa o kierowcach) trzeba szanować. Bo nie kiedy zryc byśmy nie mieli co. Szerokiej drogi, pozdrawiam.
Niuniuś niedziela, 16.06.2019 17:07
Jestem kierowcą zawodowym ,ukończyłem studia ,mam wszystkie możliwe uprawnienia, szkołę młodych kierowców, mówię w trzech językach .Nadal masz takie zdanie ?
Mariusz K piątek, 14.06.2019 19:48
Nie oceniaj,czyjegoś wykształcenia, bo możesz się grubo zdziwić, tego typu komentarz,świadczy o Twoim wykształceniu i kulturze...
piątek, 14.06.2019 19:53
Chyba żartujesz? Siadaj za kółko i w drogę. Jedź bo rodzina głodna czeka
piątek, 14.06.2019 21:24
Kierowca sam ciezarowego ....hmm no to z innej beczki koło Mrowin zabito dziewczynke czy to zrobil kierowca tira? Porwal dziecko i ciezarowką wjechal do lasu , kilka dni wczesnij widziano zboka w aucie osobowym ktory ponoć częstowal dzieci cukierkami i co wszyscy z osobowek to zboki
Kkkkk sobota, 15.06.2019 07:36
no i prawde napisałeś,tu nie tylko prowadzenie dużego auta ale wiele innych rzeczy matematyka geografia i jeszcze wszystkie przepisy a jest wielu kierowców po studiach żeby rodzinę utrzymać.....
Xxx piątek, 14.06.2019 21:19
Ty widać wlaśnie jak jesteś wykształcony. Raz: gdyby nie kierowcy to żarł bys trawe z łąki i na boso chodził albo towar do sklepów by z C-130 zrzucali(to taki samolot transportowy jak byś nie wiedział)
Dwa: Piszesz o wykształceniu a czytam TIR-y i tym juz udowodniłeś jakie ono jest bo to są Ciężarówki a dokładniej zespół pojazdów i nie każdy jest TIR-em bo to skrót jest tylko no ale wykształcony jesteś a w gruncie rzeczy iloraz inteligencji i wykształcenie masz jak kura podejrzewam. Bo wykształcony mądry człowiek szanuje innego bez względu na to jaką prace wykonuje bo żadna praca nie hańbi. Ale to jest podstawowe wykształcenie szanować innego człowieka i nie oceniać jak nie wiesz kogo oceniasz. Ale karma wraca i nie wiesz co Ciebie w życiu czeka panie wykształcony.
piątek, 14.06.2019 21:32
Wykształcony co to znaczy ? Jak wykuł mitologię to znzczy ze jest ok
Maciek piątek, 14.06.2019 22:01
Jesteś głąbem i nie znasz życia
Hag piątek, 14.06.2019 23:43
Mi sie wydaje, ze Ciebie nawet nie stac na taki wysilek, zeby sobie takie uprawnienia zrobic i wylewasz frustracje w internecie:)
Wykształcony kierowca sobota, 15.06.2019 07:01
Sam jesteś słabo, lub wogole wykształconym przygłupem skoro tak piszesz
sobota, 15.06.2019 20:00
Ty wykształcony kierowca! W ogóle pisze się tak poprawnie "w ogóle" dotarło cymbale do ciebie? Czy nie? Marsz do szkoły!!!
Krzysztof sobota, 15.06.2019 08:41
Ja jest kierowcą zestawu. Mam tytuł inżyniera machatroniki. Znam biegle dwa języki obce i trzeci komunikatywnie. Szach mat trollu.
sobota, 15.06.2019 20:01
Następny cymbal słabo piśmienny
Danski sobota, 15.06.2019 08:45
Tak? Słabo wykształceni?
Co Ty możesz wiedzieć?

Wqrzaja mnie takie wpisy i tok myślenia. Większość kierowców ma przynajmniej średnie ja mam magistra jestem po szkole wyższej. I jeżdżę bo niestety nie miałem pleców zapewne jak Ty plecaku aby dalej się wybić. A praca kierowcy pozwala mi na godne życie.
PS nawet nie wyobrażasz sobie jakie jest to wyzeczenie polglowku ☠️ Więc jeśli nie masz pojęcia to te swoje mądrości schowaj w kieszeń i milcz!!!!
sobota, 15.06.2019 20:03
Magistrze do szkoły pisać się uczyć lub jeździć tirem wybór należy do ciebie
Man sobota, 15.06.2019 09:26
Widzisz a mogli by nagrywać patostreamy i zarabiać 10x więcej. Tylko kto by eozil te towary jakby tak wszyscy zaczeliby streamowac.
Kierowca sobota, 15.06.2019 12:19
Nie oceniaj kierowców tirów jakie mają wykształcenie bo ja mam wyższe i jestem kierowca możliwe że źle podpiol zle naczep i zamek puścił. Błąd kierowca jest tylko człowiekiem.
Radek _ doman niedziela, 16.06.2019 08:25
Jeżeli tak naprawdę myślisz to mi Ciebie żal. Jestem kierowcą zawodowym z tytułem magistra i uważam, że jest nas wielu. Ponadto ta praca pozwoliła mi zrozumieć wiele na temat obszaru logistyki co będzie inspiracją do pracy i badań doktoranckich.
Kierowca piątek, 14.06.2019 20:48
Może i kierowca tira i solówki jest bez wykształcenia ale wy tępe dzidy po studiach i zmywaku w Anglii luzaniu dupy restauratorom nic nie wiecie o transporcie patrzcie na drogę z kierownicą po prawej stronie barany
piątek, 14.06.2019 19:52
A co jest TIR ?
piątek, 14.06.2019 20:57
To jest taki typ co śpi w kabinie i sika na koło tylne
Xxx piątek, 14.06.2019 21:03
Trudna Idioto Robota
sobota, 15.06.2019 20:12
Kierowcy tirów to tak :mało szkoły, srają do wiadra, sikają na tylne koła, myją się rzadko ale cwaniaki są i mądrość ich rozsadza
sobota, 15.06.2019 21:34
Ale ty modry jesteś. Gdyby nie kierowcy ciezaruwek. Nie miałbyś co żrec i utonoł byś we własnym guwnie. Najpierw pomyś zanim coś napiszesz. Tragedia.
Trucker IVECO niedziela, 16.06.2019 07:22
Widać że większość to *****e z tego co czytam i chyba nie mają pojęcia co znaczy zostać kierowcą ciężarówki albo i dostawczaka myślą że to tak fajnie jest wozić towar
niedziela, 16.06.2019 14:58
Następny słabo piśmienny
Deiv sobota, 15.06.2019 22:10
Naczepa wygląda na świeżą ciaga ja stara scania .czyli siodlo nie wytrzymalo czy o co chodzi panowie zawodowcy?ktoś odpowie?
Trucker IVECO niedziela, 16.06.2019 07:09
Wiecie co tak sobie czytam te komentarze to płakać się chce, czy ten trucker jest winny że naczepa się wypieła sama bo jak się domyślam to już pokonał setki kilometrów z tą naczepa, nie lubię pseudo kierowców którzy piszą dziwne śmieci a fakt jest taki że jak mu klęknie osobówka to wzywa serwis albo prosi znajomych o pomoc w zmianie koła w aucie to jest dopiero kpina więc ludzie za nim się zaczniecie czepiać kierowców którzy jeżdżą po trasach i nie tylko zastanówcie się co chcecie napisac
Tracker IVECO niedziela, 16.06.2019 07:18
Wiecie co tak sobie czytam te komentarze to płakać się chce, czy ten trucker jest winny że naczepa się wypieła sama bo jak się domyślam to już pokonał setki kilometrów z tą naczepa, nie lubię pseudo kierowców którzy piszą dziwne śmieci a fakt jest taki że takiemu klęknie osobówka jak to wzywa serwis albo prosi znajomych o pomoc w zmianie koła w aucie to jest dopiero kpina więc ludzie za nim się zaczniecie czepiać kierowców którzy jeżdżą po trasach i nie tylko zastanówcie się co chcecie napisac bo jeżdżąc po Polsce i nie tylko widać co pseudo kierowcy z osobówek robią w trakcie awarii swojego auta
Doceniajcie to chociaż troche sobota, 15.06.2019 23:38
A jak ktoś ma ochotę spróbować to zapraszam na załadunek desek po dach, 18 pasów i dwie strony do rozbierania w 33-stopniowym upale i tak codziennie a robią z nich jakieś jednorazowe palety do tego nie liczę kolegów co transportu ją po nocach mięso, pieczywo, warzywa bo rano trzeba kupić świeże i wszystkie Wasze jeb.... zamówienia które też musimy dostarczyć bo księżniczka czeka na lakier czy kaganiec albo inny gadżet, więc proszę o spokój bo sprzęt zawodzi częściej niż ludzie
Maciek piątek, 14.06.2019 21:46
Czytając post ze kierowcy to słabo wykształcona grupa społeczna chcialbym posadzić takiego delikwenta za kierownicę i puścić go w drogę samego na tydzień nawet po naszym pięknym kraju... wrócił byś po 2 dniach do mamy z płaczem i zobaczył byś swoje braki w edukacji...
A. N sobota, 15.06.2019 21:45
Tur piątek, 14.06.2019 20:50
Większość z was pseudo kierowcy z kat b nie jest wstanie napompowac koła we własnym samochodzie
Nnn sobota, 15.06.2019 21:41
Dokładnie i się dziwiączemu auto stanie na skrzyżowaniu. Bo nawet nie wiedzą gdzie się maskę otwiera. Żeby oleju dolac
piątek, 14.06.2019 20:55
Jest serwis naprawczy
piątek, 14.06.2019 21:03
Widziałem raz jak tir wyjeżdżał a drugi do miejscowości i wyskoczyła naczepa. Nowa wieś niemczanska masakra
Ja piątek, 14.06.2019 21:27
Tory na tiry
Ja piątek, 14.06.2019 21:34
Gość chciał zostać kierowcą zawodowym ale póki co b nie może zdać i teraz mści po tych co jeżdżą
Anonim sobota, 15.06.2019 00:24
Ktoś życzliwy wsadził łapy gdzie nie trzeba bo jak widać zestaw stał na środku drogi więc dopiero co ruszył z parkingu. Scania ma zabezpieczenia od wypicia naczepy więc podczas jazdy naczepa sama się nie wypnie...
Tomek sobota, 15.06.2019 10:00
Co dziennie ciężarówka
Kolo sobota, 15.06.2019 11:14
Tiry na tory.Jezdzi ich więcej niż osobòwek i na dodatek myślą że są panami drug nie przeszczegaja żadnych przepisów jeden przy drugim tak że nie można ich wyprzedzic
Mama sobota, 15.06.2019 15:50
Gadacie glupoty w kazdej klasie kierowcow znajdzie sie jakis balwan ilu kierowcow osobowek stwarza zagrożenie na drodze...reakcje wasze sa straszne dobrze ze nikomu nic sie nie stalo. Każdemu z nas moze sie przydazyc jakas awaria i stworzyć zagrozenie czy to swiadczy o naszych umiejętnościach? Raczej nie
sobota, 15.06.2019 16:27
Kierowcy tirów uważają się za wyższą klasę społeczną za kierownicą bo mają prawo jazdy z literą c lub i e. Wybrali sobie sami taki zawód kierowcy samochodu ciężarowego. Krytyka na nich będzie zawsze bo zachowują się by wszystkie rozumy pozjadali i tylko oni są kierowcami a inni nie
Henry sobota, 15.06.2019 17:10
A co byście kupowali w sklepach gdyby nie kierowcy ciężarówek. I co byście kupowali i jak budowali wasze domy.?Pomyślcie zanim piszecie na kierowców ciężarówek
sobota, 15.06.2019 17:17
Już nie pisz co byście kupowali jak by rzygać się chce na wypociny
Daro sobota, 15.06.2019 17:31
Co wy wiecie mimo ze w momecie odcieca powietrza hamulce blokuja kola to i tak masa robi swoje i przez sile sie kreca a to ze sie wypiela to winy kierowcy tu niema bo w momecie gdy ja podczepial i zrobil by cos nie tak to zostala by odtazu w miejscu z ktorego ja zabieral innej opcji niema
sobota, 15.06.2019 18:25
Macie najlepszy przykład wpisu kierowcy ciężarówki "tira" co z tego można przeczytać? Jeden bełkot, marsz do szkoły
Gruby sobota, 15.06.2019 18:40
Wszyscy się wypowiadają a nikt tak naprawdę niema pojęcia o transporcie i ciężko o i trudno jest kierowcy tira.W tym przypadku pewnie zasuwa nie zaskoczyła w siodle lub był po prostu luz na siodle i zamek nie utrzymał przy podjezdzie tylko naszczescie nikomu nic sie nie stalo po prostu przeoczenie lub niedbalstwo.
sobota, 15.06.2019 19:09
Wczoraj na a1 koło Częstochowy kierowca tira, który był na haju wiechał pod prąd i autostradą jechał prawie 10 km uszkodził kilkanaście samochodów. Można??? Czy nie???
piątek, 14.06.2019 17:32
Chłop pewnie w szoku jest
piątek, 14.06.2019 19:55
Traktory w pole a tiry na tory
As piątek, 14.06.2019 12:33
Ale że co ??? Ale jak??? No nie no kurna nie :D