Komentarze (111)

poniedziałek, 27.04.2015 13:15
Zamiast poprawiać to co jest normalne zajmijcie sie lepiej drugim pasem ruchu w kierunku nad zalew.Trudno sie wyminąc tak jest ciasno.Albo zrobic mijanke albo wyciąc drzewa.Zbliża sie sezon koapielowy i bedą na Was "wieszac psy"To do Was piszę wy Runowicze Lyzwy i inne pisiory!
środa, 22.04.2015 16:20
Dlaczego Bielawa wszysto "odgapia"od Dzierzoniowa?
sobota, 25.04.2015 21:15
A ten z wydziału komunikacji to też jakiś niedouczony albo wziął w lape.
środa, 22.04.2015 09:19
To oznakowanie musiał wymyślić wybitny znawca ruchu drogowego.Wystarczyło by tylko skonsultować to z przedstawicielami drogówki Policji chyba że nagminne przekraczanie ciągłej linii nie stanowi problemu.Przykro że z taką wiedzą urzędnicy decydują o sprawach bezpieczeństwa.
żółwik wtorek, 21.04.2015 22:06
Tylko ja się pytam po co ta linia ciągła na środku Ronda ciekawe kto z nich zna przepisy o ruchu drogowym bo z tego co uczą na kursach linii ciągłej się nie przekracza i jest to karane a każdy kierujący pojazdem przecina ja na krzyż i co tepaki
Parkowa BWA sobota, 18.04.2015 10:19
Widać nowa władza ostro rusza ze zmianami , a lizaki uchylne to Pan może sobie zamontować ..... , zbędny wydatek, Kierowca prowadzący zespół dwóch pojazdów który może mieć nawet 18,75m na pewno nie będzie się stosował do linii ciągłej, a te lizaki zniszczy przy pierwszym przejeździe .
Ryhu psychofan wtorek, 21.04.2015 17:16
Złote Runo 10% wie jak kase wycągnąc beda i lizaki u kolegi z boiska zaczna sie tluste lata i bezrobcie sie skonczy
wtorek, 21.04.2015 20:14
Byłem by ostatnim frajerem, że by przyjąć jaki kolwiek mandat dotyczący ronda. A każda sprawę wygram od ręki.prawo panowie i przepisy.
.. wtorek, 21.04.2015 14:24
Jedni mają kręgi w zbożu, my mamy kręgi w rondzie :D
wtorek, 21.04.2015 11:20
Pamiętajcie "decydenci"; "Lepsze jest wrogiem dobrego".
Przecież poprzednie rondo było o wiele lepsze. Wystarczy posiąść wiedzę dotyczącą zasad poruszania się po rondach. Dziś wielu kierowców nie wie, kiedy włączać kierunkowskaz.
Może jednak edukacja w tym zakresie?
Pewnie. Najlepiej zlikwidować. Zainstalować światła i już.
To tak wygląda wasze staranie o lepszą jakość?
Miastowy poniedziałek, 20.04.2015 20:46
Tylko patrzeć, kiedy dobiorą się do ronda na Złotej / Piastowskiej. Pewnie żony rządzących nie umieją się wbić na rondo dwupasmowe, stąd powstała inicjatywa, zeby zrobić jednopasmowe ;] Ja nigdy nie słyszalem, zeby ktoś sie użalał na oragnizację ruchu na tamtym rondzie...
wtorek, 21.04.2015 06:48
Nie dobiorą się, łapy Runowicza są za krótkie i tam nie sięgają.
1 poniedziałek, 20.04.2015 07:35
Dlaczego wladze sa tak ograniczone! Wystarczylo z tego zrobic rondo turbinowe! Rownie dobrze moda zamknac drugi pas na obwodnicy - bedzie sie latwiej jechalo :)
poniedziałek, 20.04.2015 21:43
Jaki elektorat ,takie władze . Chinskie przysłowie mówi , "ze każdy naród ma takich przywódców na jakich sobie zasłużył "
poniedziałek, 20.04.2015 21:37
Dziś kilkakrotnie jechałem w stronę Dzierżoniowa ,zwracając szczególna uwagę na tym właśnie rondzie. Mam propozycje dla włodarzy . Postawić tam Pana Nowaka i gwarantuje ,ze w krótkim czasie zasili tak budżet miasta ,ze na nic im nie zabraknie, a z długów wyjdą w ciagu roku. Co za bezmyślność . A znając ich inteligencje bedą trwać przy tym do końca swojej jedynej kadencji.
Słoik z Warszawy poniedziałek, 20.04.2015 20:41
Jak można tak spier*olić rondo? Co za barany -,-
56432 poniedziałek, 20.04.2015 10:00
Czy planowane ronda koło bzwbk i skrzyżowanie dalej zostaną wybudowane czy szanowny Pan Łyżwa wycofał te projekty....?
666777 poniedziałek, 20.04.2015 09:16
Ronda więcej niż jednopasmowe buduje się tylko gdy średnie natężenie ruchu tego wymaga, tam rondo jednopasmowe wystarczy i na cholerę budowali dwu? Ta zmiana jest dość dziwna, wystarczyło prawidłowo oznakować pasy ruchu na rondzie i tyle.
ocb niedziela, 19.04.2015 23:35
Zmarnowanie cześci powierzchni ronda które zostało wyłączone z ruchu przez linie ciągła. Czyli wyrzucenie pieniędzy w błoto i strata wkładu i czasu pracy ludzi którzy to budowali. I jeszcze problem zimą gdzie trzeba oznakowac rondo podczas leżacego sniegu.
q niedziela, 19.04.2015 23:34
No i to już wygląda jak prawdziwe rondo, a nie te kopce w Dzierżoniowie że autobusy się na pół łamią...
Kris niedziela, 19.04.2015 23:15
Rondo źle oznakowane od samego powstania. Wjeżdżając prawym pasem jedziemy w prawo (pierwszy zjazd) lub prosto (następny zjazd) - takie możliwości. Wjeżdżając lewym pasem jedziemy prosto (drugi zjazd) lub trzeci albo jeszcze następny jeśli zawracamy. Albo jeździmy w kółko aż się paliwo skończy ;) Wystarczyło znaki postawić i jeszcze namalować na drodze żeby było profesjonalnie a nie wyłączyć z ruchu połowę ronda. We Wrocku albo Wawie tylko korków byście narobili swoja głupotą.
kierowca myślący niedziela, 19.04.2015 19:05
Powinni zrobić eksperyment z pojazdem typu TIR z naczepą i wtedy wyznaczyć jeden pas ruchu tak aby przy skręcie podczas zachodzenia nie najechał na linie ciągłą . Pozostałą część RONDA oznaczyć oznakowaniem poziomym P-21 tz. pole wyłączone z ruchu. Urzędnicy!!! obudzić się .........gdzie tu logika?
niedziela, 19.04.2015 20:30
Nie potrzeba żadnych eksperymentów, są przepisy regulujące geometrię dróg.
Blondynka niedziela, 19.04.2015 22:05
Masz rację , z góry widać że te RRRondo można przejechać z prędkością 100 km . Wjazd na rondo jest z jednego pasa i powinien obowiązywać jeden pas ruchu.
Kris niedziela, 19.04.2015 21:08
Takie duże rondo tak głupio oznakowane w wielkim mieście powodowałoby korki, ale we wsi bielawskiej da rade, tylko szkoda pieniążków wydanych na budowę.
V sobota, 18.04.2015 12:35
Bardzo dobre bo skuteczne i jednoznaczne posunięcie.Brawo burmistrze. Kiedy rządził "zgrany" zespół niemożna było doprosić się krytycznej oceny i poprawienia tego co sknocone
j23 sobota, 18.04.2015 20:51
Ale jesteś kretyn ,,,,, Skończony ,,,,
poniedziałek, 20.04.2015 21:32
A coś ty. Jak powiedział Einstein " tylko wszechświat i ludzka głupota są nieskonczone ,chociaż co do tego pierwszego mam wątpliwości "
KIEROWCA TIRA niedziela, 19.04.2015 18:26
Ale Baran
sobota, 18.04.2015 12:57
Taki ronda - skuteczni, i bardzo dobri w rozwiązaniu, możecie z łyżwa sobie budować koło kościoła. Żeby ksiądz z procesja tam zawracał.
student sobota, 18.04.2015 23:16
zgadza się, nie słuchali nikogo, tylko siebie, społeczeństwo w swojej masie nie jest głupie i nie można się z nim nie liczyć!
jest jeszcze problem z wyprofilowanie zakrętów na obwodnicy !
niedziela, 19.04.2015 08:25
Powiedz to kierowcy dłuższego samochodu,który będzie musiał łamać przepisy,zeby przejechać przez to rondo. Znaleźli sposób na karanie kierowców .
Palanty.
niedziela, 19.04.2015 10:45
" posunięcie " na miarę wielkości władzy. I tak przez cztery lata bedą " posuwać " ,a elektorat będzie reguralnie dostawać orgazmu.
niedziela, 19.04.2015 11:58
Weź tube wazeliny i idź osobiście podziękować swojemu idolowi
Zirytowany niedziela, 19.04.2015 17:26
Ok. Skoro gościu wypowiadasz się w wywiadzi, że to twoja zasługa to posłuchaj. Na tym debilnym rondzie nie da się zjechać drugim i trzecim zjazdem(bez znaczenia którędy się wjeżdża)!!! Powód jest tego tak, że jadąc na kolejny zjazd trzeba złamać przepis i przekroczyć linię ciągłą!!!! Czy tak naprawdę ciężko jest oznakować to rondo czy za każdym razem zabiera się osoba która nie ma pojęcia o przepisach ruchu drogowego? żenada
Jack. niedziela, 19.04.2015 11:02
Trzeba umieć jeździć na rondzie dwupasowym!!! To widać w większym mieście jak przejdzie taki kierowca z Bielawy ,brak umiejętności jazdy na rondach jest przyczyną kolizji ,a nie dwupasowych rond.
Najlepiej by było nie budować w Bielawie żadnych rond .
Polecam trochę wiedzy dla włodarzy( nowych ) Bielawy.
Uczyć ale z głową... niedziela, 19.04.2015 11:50
Widać łatwiej było ograniczyć liczbę pasów niż oznaczyć prawidłowo. Banda nieuków zamiast remontować drogi buduje nam ronda nawet przy zjazdach do marketów. Po co ronda na skrzyżowaniach gdzie ruch odbywa się w 90% w jednym kierunku???? a potem taki młody kierowca staje na zwykłym skrzyżowaniu i nie wie co ma zrobić, bo codziennie jedzi po rondzie za wielką kasę.
Kris niedziela, 19.04.2015 21:02
Nie ma problemów z oznakowaniem, można wjeżdżać na rondo dwoma pasami i dwoma pasami zjeżdżać. I tak trzeba było oznakować drogę przed wjazdem na rondo. A ta linia ciągła jest do D. i tak aż się prosi walić prosto bo przecież całe rondo jest moje bo jest tylko jeden pas.
niedziela, 19.04.2015 15:32
Jakie to rondo dwupasmowe skoro wookoło jest ciągła pacanie.
niedziela, 19.04.2015 18:20
Sam jesteś pacanem i czytać ze zrozumieniem nie umiesz ! Kolega miał na myśli że wcześniej było rondo dwupasmowe (poza tym dalej jest to rondo dwupasmowe z tym że jest jeden pas wyłączony z ruchu ale wciąż jest) więc zanim kogoś nazwiesz pacanem to pomyśl trochę to nie boli :P PACANIE !
niedziela, 19.04.2015 12:22
Nawet jeśli w Bielawie wybudujemy 4-pasmowe rondo to nikt się nie nauczy po nim jeździć bo przy obecnym ruchu nikt nie zwraca uwagi na pasy.
niedziela, 19.04.2015 14:10
Ale mogli ten pas w rondzie szerszy zrobić,reszta asfaltu się marnuje,kurfa jak nasi włodarze się za coś wezmą to ręce opadają
D sobota, 18.04.2015 09:48
I tak wielu jeździ po staremu. Nawet nie zwracają uwagi na linie ciągłą. Jeżdżenie na pamięć po prostu.
sobota, 18.04.2015 10:14
no ja też w sumie na pamiec jechalem ostatnio
niedziela, 19.04.2015 12:31
Po staremu??? a wtedy to jeździli zgodnie z przepisami????
APEL DO WSZYSTKICH KIEROWCÓW sobota, 18.04.2015 11:45
Zaproscie TVN TURBO . Próbowałam tam się dodzwonić narazie lipa. Może ktoś ma jakąś drogę na skróty, coś trzeba zrobić z tym marazmem .
niedziela, 19.04.2015 12:28
Może papież odbierze...
md sobota, 18.04.2015 19:48
Pana Runowicza zapraszam do Holandii, zobaczy jak oni radzą sobie z takimi problemami , a osoby które mają problemy z przejechaniem tak prostego ronda,proponuje dwie godziny nauki jazdy wykupić.
niedziela, 19.04.2015 12:18
Jaką szkołe jazdy prowadzisz? to jest pomysł na biznes. Wybudować mutanta drogowego i zarabiać na uczeniu jak z niego korzystać. A pomysł z uczeniem bielawian nauki jazdy w Holandii też dobry...mógłbyć dochodowy
sobota, 18.04.2015 16:15
Debilioza i brak słów. Na wewnętrznym pasie mogą kwiatki posadzić... hehehe
niedziela, 19.04.2015 12:10
I tak nikt pasów na rondach w tym powiecie nie respektuje. Chłopakom farby zostało to se kółko rąbnęli - a jakie okrąglutkie brawo:-)
Biedawa niedziela, 19.04.2015 08:55
Jakiś dureń....w zarządzie dróg siedzi......zmniejszył przepustowość na rondzie.
niedziela, 19.04.2015 12:02
No jak można było tą 4-pasmową autostradę zredukować do jednego pasa. o jakiej przepustowości ty piszesz jak tam ruchu prawie nie ma
j 23 niedziela, 19.04.2015 11:16
Czy ja dobrze wnioskuję? Jeśli można było narysować ciągła linie której nie można przekroczyć, to czy na zwykłym skrzyżowaniu rysując okrag, oznaczyć skrzyżowanie jako rondo i mamy rondo bez wydawania zbędnych milionów? Jeśli tak to poprzednia władza winna oddać źle wydana kasę. Mam rację.
niedziela, 19.04.2015 11:41
W UK narysowane okręgi dobrze funkcjonują
niedziela, 19.04.2015 11:56
Dopuki się Polacy nie pojawili:-) Może nie pamiętacie, że był tam kiedyś sam okrąg i wszyscy go ignorowali, jeden baran zostawił nawet miskę olejową na krawężniku. W naszym powiecie nie wystarczy oznaczyć rondo tylko trzeba budować takie fortece na środku. Chciałbym kiedyś na takim rondzie zobaczyć transport wielkogabarytowy to by było ciekawe:-)
expert niedziela, 19.04.2015 10:10
Proponuję zwinąć asfalt z wewnętrznego "pasa"...i podkleić studzienki..Ewentualnie jeszcze zrobić lądowisko H na środku !
sobota, 18.04.2015 11:29
Co to za gość udzielała wywiadu Niezły tempak
niedziela, 19.04.2015 08:21
Ten niezły tempak to vice burmistrz Bielawy.
Stare chińskie przysłowie mówi " każdy naród ma takich przywódców na jakich sobie zasłużył " . Amen.
niedziela, 19.04.2015 08:09
Totalna porażka co oni wymyślili ... Jaka władza takie pomysły ...
sobota, 18.04.2015 12:58
kretynski pomysł. Zbudowano 2 pasy i ktos madry wyłaczył jeden z nich z ruchu. Chore!!!
sobota, 18.04.2015 18:13
Ale to pytanie chyba do poprzedników? Po co było budować dwa pasy?
sobota, 18.04.2015 18:23
Nie, to pytanie do obecnych. Co to za taki qondon?
ZAINTERESOWANY sobota, 18.04.2015 23:18
nim napiszesz - pomyśl, chyba, że to boli ?!
Łyżwa sobota, 18.04.2015 23:09
http://adf.ly/1FIjXE - kolejny problem w Bielawie
kkkk sobota, 18.04.2015 10:18
Trzeba bylo wziac do projektowania ronda kierowce a nie oszoloma..u nas wszystko mozna zagmatwac i spi..
sobota, 18.04.2015 22:13
To ciekawa koncepcja. Drogi ma projektować kierowca. To w takim razie domy niech projektują ich przyszli lokatorzy. Nie bałbyś się w takim mieszkać? Leczeniem niech zajmują się nie lekarze tylko chorzy, w końcu któż lepiej zna się na danej chorobie niż jej "posiadacz"? Bardzo ciekawe.
niedziela, 19.04.2015 12:06
Chyba nie wiesz o czym piszesz. To rondo Twoim zdaniem projektował profesjonalista??
niedziela, 19.04.2015 17:47
Nie ma innej możliwości. W przeciwnym wypadku nie byłoby pozwolenia na budowę. To ty nie wiesz o czym piszesz.
niedziela, 19.04.2015 20:32
Niestety Pan nei wiesz o czym piszesz. Ludziska wybijają papiery na budowę autostrad z przekretami. A tu po-s-rane kółko. Zajdź na ziemię.
poniedziałek, 20.04.2015 07:51
Przestań powtarzać bzdury wyczytane w tabloidach, bo się kompromitujesz.
... sobota, 18.04.2015 13:27
Pięknie jeżdżą prosto jakby ronda w ogóle nie było he he
sobota, 18.04.2015 21:12
Zgadzam się z tobą wystarczy monitoring (lub jak w przypadku DOBY dron) w tym miejscu i jest maszynka do zarabiania pieniędzy
sobota, 18.04.2015 21:09
Brawo. Brawo Brawo!!!!
JanOsik sobota, 18.04.2015 14:01
TIR nie ma szans na przejechanie tak aby nie przekroczyć linii ciągłej,ta linia to obłęd po co tak szerokie rondo kiedy linia ciągła je ogranicza parodia i bezmyślność.
sobota, 18.04.2015 18:11
To skrzyżowanie jest zgodne z warunkami technicznymi i pojazd zgodny z przepisami bez problemu się zmieści. Chyba że za kierownicą będzie siedziała taka peezda jak ty.
Radek niedziela, 19.04.2015 10:02
Zapraszam Cię Łosiu(peezdo) na przejażdżkę "dużym" po mieście...ręczę,że zmienisz zdanie...Co upi...lisz lub wypier...isz za wszystko płacisz..Przyjmujesz wyzwanie?
niedziela, 19.04.2015 17:49
Jak czegoś nie umiem to się za to nie biorę. Tobie polecam to samo.
sobota, 18.04.2015 18:27
Ty co? Dy-bił? , spytaj w zawodowych kierowców.
sobota, 18.04.2015 18:54
Wracaj Jasiu do piaskownicy bawić się resorakami.
JanOsik niedziela, 19.04.2015 15:36
Ty pacanku możesz jeździć resorakiem ale sprubuj TIREM.
ddz dkl sobota, 18.04.2015 16:11
Zamiast szkolić kierowców jak poruszać się na rondzie, to zmieniają organizację na nie podobną do niczego i tylko przyczyniają się do wzrostu rzeszy nieudolnych kierowców, którzy później gubią się na większych rondach, a co z tym idzie w parze, do wzrostu liczby kolizji.
xxxx sobota, 18.04.2015 14:02
Może wreszcie jakiś geniusz być może ze straży miejskiej [bez komentarza] lub Policji ewentualnie włodarzy Bielawy którzy dostają taką kasę[za co] że przejście dla pieszych w okolicy Biedronki na dolnej Bielawie jest nie prawidłowe- są namalowane pasy jednak brak znaków o przejściu co jest nie zgodne z prawem o ruchu drogowym i każda kolizja na tym przejściu stworzyć może nie lada problem
kopernik sobota, 18.04.2015 13:53
Kopernika to chyba zapomniana ulica wygląda jak za czasów bardzo odległych prawdziwa ulica wiejska czas zmienić jej nazwę kopernika na wiejska pozdrawiam UM Bielawie .
sobota, 18.04.2015 13:22
Jaki prezydent - taki zamach. Jaki burmistrz - take rondo.
emce sobota, 18.04.2015 12:32
Rondo zamiast dostosować do przepisów to dostosowali do ćwierćinteligentów nie mających prawa zdać egzaminu na prawko. Szkoda komentować, trzeba było śmietnik postawić na środku i taniej by było od budowy dwupasmowego ronda z miejscami trzema pasami do zjazdu i wjazdu. W samochodzie tez wykręcisz sobie trzy tłoki bo i tak szybko nie jeździsz?
sobota, 18.04.2015 10:19
Zabrali jeden pas, głupota, tylko przepustowość się zmniejszyła, po co komu ten pas w środku jak nie wolno na niego wjechać - kompletna bzdura, wcześniej można było wewnętrznym pasem bezkolizyjnie objechać rondo, pozwalając innym uczestnikom przejechać, teraz jest to niemożliwe.
sobota, 18.04.2015 12:28
Na tym rondzie przepustowość nie stanowi problemu, więc strata żadna.
sobota, 18.04.2015 18:15
Przepustowość nie stanowi problemu ? Zobaczymy na wszystkich świętych. Wtedy i porozmawiamy o stratach.
sobota, 18.04.2015 22:07
Żadna droga nie jest projektowana pod kątem jednodniowego wzmożenia ruchu. I chyba nie postulujesz by do cmentarza wybudować trzypasmówkę a przy samym cmentarzu parking na tysiąc aut? Bo akurat jednego dnia w roku mogłoby się to przydać.
A na codzień główny ruch odbywa się obwodnicą, w której ciągu są jeszcze inne ronda - wszystkie jednopasmowe - więc akurat to jedno niczego nie poprawi nawet gdyby miało pasów pięć.
sobota, 18.04.2015 22:39
Klasyczny bełkot uredasa.
niedziela, 19.04.2015 06:28
Typowy wpis ignoranta, który nie jest w stanie przeczytać, zrozumieć i ewentualnie podjąć sensownej polemiki. Ale coś napisać musi.
Parkowa BWA sobota, 18.04.2015 10:33
dokładnie ! "darmozjadów i matołów banda "
asdf sobota, 18.04.2015 10:37
Zmienili bo "kierowcy" znaleźli prawo jazdy w lays' ach. Banda głupców jeździła jakby byli ślepi...
Na rondo z prawego -> na rondzie lewym -> zjazd z ronda na prawy ... Jakim ćwierćinteligentem trzeba być ... na co komu jakieś tam linie.
j1 sobota, 18.04.2015 11:22
w jakim celu oddzielono linią ciągłą wewnętrzny pas? EWENEMENT
sobota, 18.04.2015 12:26
Teraz to nie jest pas tylko część wyspy.
sobota, 18.04.2015 12:43
To jest nadal PAS, i nim zostanie do CAŁKOWITEJ przebudowy ronda!!! Pomalować to sobie możecie - jajka na Wielkanoc.
sobota, 18.04.2015 18:05
Skoro nie można tam jechać to jaki to pas? Co prawda dla jasności powierzchnia ta powinna być jeszcze wypełniona liniami, bo tak oznacza się powierzchnie drogi wyłączone z ruchu, ale i tak obecnie nie jest to miejsce dostępne dla ruchu.
sobota, 18.04.2015 18:09
Mogę się z Panem założyć, że to nadal jest PAS!!!
sobota, 18.04.2015 22:08
To jest obwarzanek. Przegrałeś!
kol sobota, 18.04.2015 12:17
To jest rozboj w bialy dzien. Medrcy nowe oznakowania wprowadzaja nie zgodnie z przepisami!!!
sobota, 18.04.2015 11:36
Zamalować wen wewnętrzny pas bo wprowadza teraz on nowych kierowców w dodatkowe myślenie i zakłopotanie .
... sobota, 18.04.2015 11:25
sami idioci
j sobota, 18.04.2015 11:15
BUDOWAĆ RONDO NA DWA PASY - PO CZYM ZABIERAĆ JEDEN PAS ? = GŁUPOTA. SZKODA PIENIĘDZY. A MOIM ZDANIEM WYSTARCZYŁO (OD STRONY DZIERŻONIOWA W KIERUNKU BIELAWY NA WPROST) ZLIKWIDOWAĆ NA PRAWYM PASIE NAKAZ SKRĘTU I POZWOLIĆ NA JAZDĘ NA WPROST. PS. tak nielogicznego ronda jeszcze nigdy nie widziałam...
sobota, 18.04.2015 11:06
W tym UM naprawdę nie wiem co naprawdę jest potrzebne mieszkańca tępe ch u j e tam siedzą wraz z łyzwa
.. sobota, 18.04.2015 10:55
Jeśli sprawiało wiele problemów kierowcom to trzeba było kierowców doszkolić. Ile w ogóle tam kolizji spowodowanych oznakowaniem było? Uchylne lizaki to zimą większe składy położą a nad ranem pług zgarnie na pobocze :) Dlaczego kolejny raz słucha się tylko kogoś kto miał problem z dostosowaniem się do przepisów drogowych, a nie przeprowadzi się ankiety na wszystkich użytkownikach. Ja osobiście nie jestem zadowolony z poczynionej zmiany, jest to utrudnienie w porównaniu do stanu poprzedniego.
sobota, 18.04.2015 10:23
przepraszam na 2 i 5 Janek.
sobota, 18.04.2015 09:27
Za take Coś ręce się odrywa Panowie.Kto za to ODPOWIE! ?
sobota, 18.04.2015 09:33
twoja stara zapłaci w naturze
sobota, 18.04.2015 10:20
dlaczego na 1 i 2 zdjęciu są inaczej zakreskowane pasy? Janek
sobota, 18.04.2015 19:01
Są tak samo zakreskowane tylko 1 zdjęcie jest od strony Dzierżoniowa a drugie od strony Bielawy.