Zrobiłeś błąd - skoryguj go w ZUS Wrocław

poniedziałek, 13.1.2025 07:59 121 0

Błąd może zrobić każdy. Także w dokumentach składanych do ZUS.

- Ważne jest to żeby zauważony błąd skorygować – mówi Iwona Kowalska-Matis regionalny rzecznik prasowy ZUS na Dolnym Śląsku.

Rzeczniczka zapewnia, że tego jak to zrobić - można się będzie dowiedzieć w czasie bezpłatnego, organizowanego 22 stycznia w ZUS we Wrocławiu - seminarium.

W spotkaniu udział mogą wziąć zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy biur rachunkowych oraz kadr.

- Zapraszamy także tych, którzy dopiero rozpoczynają działalność gospodarczą i chcieliby poznać zasady korygowania błędów – dodaje Kowalska-Matis.

Rzeczniczka podkreśla, że obowiązują wcześniejsze zapisy.

Zasady korygowania dokumentów na podstawie zawiadomienia o błędach w dokumentach rozliczeniowych oraz  zawiadomienia o błędach w dokumentach złożonych za ubezpieczonych.

Termin: 22 styczeń 2025 r. godz. 9.00 do 13.00.

Miejsce szkolenia: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, ul. Pretficza 11.

Zakres szkolenia :

1)     Omówienie zawiadomień o błędach dotyczących dokumentów rozliczeniowych.

2)     Omówienie zawiadomień o błędach za zgłoszonych ubezpieczonych.

3)     Zasady korygowania dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych na podstawie wysłanych do płatników zawiadomień o błędach.

4)     Najczęściej popełniane błędy w dokumentach ubezpieczeniowych składanych przez płatników składek.

5)     Udzielone zostaną odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania płatników dotyczące korygowania dokumentów w Interaktywnym Programie Płatnik.

6)     W trakcie szkolenia będzie można omówić indywidualne zagadnienia czy rozwiązać konkretne problemy związane z tematyką szkolenia.

Szkolenie dedykowane jest dla przedsiębiorców, księgowych, pracowników działów płac i kadr, osób początkujących, które chcą poznać zasady korygowania dokumentów.

Zgłoszenia zawierające imię i nazwisko uczestnika proszę kierować pod email Wroclaw_wydarzenia@zus.pl

Liczba miejsc ograniczona. Wydarzenie odbędzie się stacjonarne.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)