PRACA - Specjalista ds. marketingu i obsługi klienta
medycznej poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu i obsługi klienta
Zakres obowiązków:
- koordynacja i realizacja działań marketingowych
- tworzenie bazy klientów
- przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów
- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami
- zbieranie ofert
- negocjacje z kontrahentami
- zarządzanie działaniami promocyjnymi (w tym: organizacja kampanii promocyjnych
- tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych
- współpraca z dostawcami i określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)
- udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych
- obsługa mediów społecznościowych : Facebook , Instagram
- obsługa sklepu internetowego i zamówień
- sporządzanie planów, analiz i raportów sprzedażowych na potrzeby przełożonego
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- prawo jazdy kat. B
- wykształcenie min. średnie
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
- wysoka kultura osobista
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
- mile widziana obsługa Photoshopa
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne
Oferujemy:
- umowa o pracę
- praca od poniedziałku do piątku
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem drogą mailową na adres: rekrutacja@medora.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"