PRACA - Specjalista ds. gospodarki odpadami i oczyszczalni ścieków

czwartek, 12.9.2024 14:15 1453

ZUK TopkaSPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne).
  2. Znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o odpadach, prawo wodne, prawo ochrony środowiska, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków.
  3. Dobra znajomość obsługi komputera, w tym środowiska Windows i pakietu MS Office.
  4. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
  5. Odporność na stres i presję czasu.
  6. Prawo jazdy kat. B.
  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  8. Niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwa skarbowe umyślne.

Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:

  1. Organizowanie pracy oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem obiektów (oczyszczalnie i przepompownie ścieków)
  2. Nadzór nad ciągłością oczyszczania ścieków i zapewnianie odpowiedniego poziomu zgodnie z wymogami pozwoleń wodno-prawnych i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  3. Sporządzanie i dostarczanie do odpowiednich organów ( np. Wody Polskie, WIOŚ itd.) sprawozdań związanych z ilością i jakością odprowadzonych oczyszczonych ścieków.
  4. Zarządzanie procesem odbioru odpadów komunalnych, wraz z tworzeniem harmonogramu ich odbioru.
  5. Zarządzanie Punktem Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
  6. Wyszukiwanie odbiorców odpadów i negocjacja cen ich zagospodarowania.
  7. Obsługa systemu BDO (karty przekazania odpadów, sprawozdawczość).
  8. Sporządzanie wymaganych sprawozdań, ewidencji, zgodnie z przepisami ochrony środowiska
  9. Współpraca z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz jednostkami zewnętrznymi w celach realizacji zadań.

Oferujemy:

  1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu.
  2. Atrakcyjne warunki finansowe.
  3. Możliwość rozwoju zawodowego i awansu na stanowisko kierownicze.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres

 sekretariat@zuk-lagiewniki.pl do dnia 30.09.2024 r.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

WAŻNE!!

Prosimy o zawarcie i podpisanie klauzuli o treści:

Ja niżej podpisany wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego CV przez okres 6 miesięcy przez Prezesa Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Łagiewnikach z siedzibą ul. Słowiańska 13, 58-210 Łagiewniki w celach związanych z przyszłymi rekrutacjami.

………………………………………….

Podpis kandydata

KLAUZULA INFORMACYJNA

TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Łagiewnikach z siedzibą ul. Słowiańska 13, 58-210 Łagiewniki. Z administratorem mogą się Państwo skontaktować za pomocą adresu e-mail: sekretariat@zuk-lagiewniki.pl, bądź pod wskazanym wyżej adresem siedziby.

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się: pisemnie – iod@bodo24.pl

CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane

w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, na podstawie zgody (art. 6 ust.1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są inne dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

WYMOGI I KONSEKWENCJE

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH

Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:

·        Inspektor Ochrony Danych Kinga Milczarek z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 281/721;

·        właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

·        podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie oraz prawne na rzecz Zakładu.

CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Wszystkie dane osobowe osób fizycznych, które biorą udział w procesie rekrutacji, zostaną usunięte niezwłocznie po zakończonym procesie rekrutacji. 

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.

PRAWA OSÓB FIZYCZNYCH

Przysługujące prawa:

·        prawo do kopii danych i dostępu do informacji o przetwarzaniu;

·        w uzasadnionych przypadkach prawo do sprostowania niepoprawnych bądź nieaktualnych danych osobowych;

·        w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia niepoprawnych bądź niepotrzebnych danych osobowych;

·        w uzasadnionych przypadkach prawo do ograniczenia przetwarzania do momentu wykazania celu przetwarzania i zgodności z prawem;

·        w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu w stosunku do przetwarzania związku ze szczególną sytuacja osoby fizycznej, której dane dotyczą;

·        prawo do wycofania zgody;

·        jeżeli decyzje w stosunku do danych osobowych będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, to prawo do niepodlegania zautomatyzowanej decyzji;

·        prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2 i wszystkie dane kontaktowe znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl.

 

………………………………………….

Podpis kandydata