PRACA - Kierownik Działu Technicznego - Specjalista ds. wodno-kanalizacyjnych
.
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Słowiańska 13
58-210 Łagiewniki
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO – SPECJALISTA DS. WODNO-KANALIZACYJNYCH
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe techniczne, o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane: inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna, budownictwo).
- Wymagany co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, preferowane w dziale wod-kan.
- Znajomość programów: pakiet Microsoft Office, Norma.
- Umiejętność odczytywania projektów budowlanych, wykonawczych, umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych, specyfikacji technicznych.
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
- Umiejętność organizacji czasu pracy, odpowiedzialność i sumienność.
- Umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole.
- Odporność na stres i presję czasu.
- Odpowiedzialność, kreatywność, dyspozycyjność, rzetelność, dokładność.
- Prawo jazdy kat. B.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwa skarbowe umyślne.
Wymagania dodatkowe (fakultatywne):
- Posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania oraz uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Znajomość przepisów prawnych z zakresu: prawo zamówień publicznych, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków, prawo wodne, prawo budowlane.
Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:
- Organizowanie pracy oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem działu technicznego w zakresie: oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnej, świadczonych usług ogólnobudowlanych, utrzymania budynków i terenów zielonych, letniego i zimowego utrzymania dróg oraz administrowanie cmentarzami komunalnych znajdujących się na terenie Gminy Łagiewniki.
- Sporządzanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych
- Organizowanie i nadzór nad usuwaniem awarii kanalizacyjnych i wodociągowych
- Wydawanie warunków technicznych przyłączenia nieruchomości do sieci wod –kan.
- Uzgadnianie dokumentacji projektowej wod-kan, oraz prowadzenie odbioru przyłączy wod-kan.
- Przestrzeganie prawidłowej eksploatacji, konserwacji remontów maszyn, urządzeń, obiektów i sprzętu.
- Przygotowywanie planów modernizacji i konserwacji obiektów, sieci i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych.
- Organizacja i nadzór robót zleconych.
- Współpraca z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz jednostkami zewnętrznymi w celach realizacji zadań.
- Nadzór nad pracami wykonywanymi przez pracowników podległych
- Nadzór nad gospodarką transportowo-sprzętową Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Łagiewnikach.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu.
- Atrakcyjne warunki finansowe.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres
sekretariat@zuk-lagiewniki.pl do dnia 15.11.2021 r.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
WAŻNE!!
Prosimy o zawarcie i podpisanie klauzuli o treści:
Ja niżej podpisany wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego CV przez okres 6 miesięcy przez Prezesa Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Łagiewnikach z siedzibą ul. Słowiańska 13, 58-210 Łagiewniki w celach związanych z przyszłymi rekrutacjami.
………………………………………….
Podpis kandydata
KLAUZULA INFORMACYJNA
TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Łagiewnikach z siedzibą ul. Słowiańska 13, 58-210 Łagiewniki.
Z administratorem mogą się Państwo skontaktować za pomocą adresu e-mail: sekretariat@zuk-lagiewniki.pl, bądź pod wskazanym wyżej adresem siedziby.
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się: pisemnie – iod@bodo24.pl
CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, na podstawie zgody (art. 6 ust.1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są inne dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
WYMOGI I KONSEKWENCJE
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:
- Inspektor Ochrony Danych Kinga Milczarek z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 281/721;
- właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie oraz prawne na rzecz Zakładu.
CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Wszystkie dane osobowe osób fizycznych, które biorą udział w procesie rekrutacji, zostaną usunięte niezwłocznie po zakończonym procesie rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.
PRAWA OSÓB FIZYCZNYCH
Przysługujące prawa:
- prawo do kopii danych i dostępu do informacji o przetwarzaniu;
- w uzasadnionych przypadkach prawo do sprostowania niepoprawnych bądź nieaktualnych danych osobowych; w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia niepoprawnych bądź niepotrzebnych danych osobowych;
- w uzasadnionych przypadkach prawo do ograniczenia przetwarzania do momentu wykazania celu przetwarzania i zgodności z prawem;
- w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu w stosunku do przetwarzania związku ze szczególną sytuacja osoby fizycznej, której dane dotyczą;
- prawo do wycofania zgody;
- jeżeli decyzje w stosunku do danych osobowych będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, to prawo do niepodlegania zautomatyzowanej decyzji;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2 i wszystkie dane kontaktowe znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl.
………………………………………….
Podpis kandydata