Piława Górna: badanie satysfakcji klienta
Szanowni Państwo!
W ramach Systemu Zarządzania Jakością funkcjonującym w Urzędzie Miasta już po raz kolejny przeprowadzone będzie badanie satysfakcji klienta. Badanie ma na celu podniesienie jakości pracy Urzędu.
Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw.
W związku z powyższym prosimy o wypełnienie anonimowej ankiety. Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy Urzędu Miasta, kompetencji oraz komunikacji z klientem.
Państwa sugestie i uwagi pozwolą nam poprawić jakość obsługi klientów naszego Urzędu. Ankietę w wersji papierowej można uzyskać u pracowników Urzędu Miasta oraz Biurze Obsługi Klienta. Wypełniona ankietę prosimy wrzucić do przygotowanej w tym celu urny znajdującej się w budynku Urzędu Miasta przy ulicy Piastowskiej 69.
Badanie zostanie przeprowadzone w terminie od 15 maja 2017 roku do 31 maja 2017 roku.
Dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety
Zuzanna Bielawska
Burmistrz Piławy Górnej
Dodaj komentarz
Komentarze (0)