Mieszkańcy ocenili pracę Urzędu Miejskiego w Bielawie
Znane są wyniki 6 Badania Satysfakcji Klienta Urzędu Miejskiego w Bielawie, które zostało przeprowadzone przez ankieterów jesienią 2015 roku. Podobnie jak w ubiegłych latach również i teraz, zapytano osoby odwiedzające bielawski urząd między innymi o: warunki obsługi, dostępność informacji, kompetencje pracowników, uzyskany wynik spraw i ogólne funkcjonowanie magistratu. Ocena, jaką Urząd Miejski otrzymał wśród ankietowanych, jest najlepsza ze wszystkich edycji Badania Satysfakcji Klienta.
2009 rok – 80% było zadowolonych z obsługi ogólnej,
2010 rok – 76% było zadowolonych z obsługi ogólnej, ocena średnia uzyskana w badaniu - 3,95,
2011 rok – 78% było zadowolonych z obsługi ogólnej, ocena średnia uzyskana w badaniu - 3,99,
2012 rok – 71% było zadowolonych z obsługi ogólnej, ocena średnia uzyskana w badaniu - 3,79,
2013 rok – 84% było zadowolonych z obsługi ogólnej, ocena średnia uzyskana w badaniu - 4,10
2014 rok – nie prowadzono badania.
Należy dodać, że w 2015 roku uzyskano drugi wynik pod względem zwrotu ankiet. Wyniki przygotowano bowiem w oparciu o analizę 438 wypełnionych formularzy. Burmistrz Bielawy dziękuje wszystkim mieszkańcom, którzy wzięli udział w Badaniu Satysfakcji Klienta Urzędu Miejskiego.
Źródło: UM Bielawa
Przeczytaj komentarze (7)
Komentarze (7)