Zarząd Spółdzielni w Dzierżoniowie "zapomniał" o absolutorium i... straszy

czwartek, 30.6.2022 11:12 51964 170

Prawie całe wydanie czerwcowego numeru miesięcznika "Twoja Spółdzielnia" poświęcone jest Walnemu Zgromadzeniu członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Dzierżoniowie. Nikogo to nie może dziwić - to przecież najważniejszy organ tej instytucji. Na wielu stronach Zarząd chwali się swoimi osiągnięciami i kolejny raz straszy nasz portal krokami prawnymi i… “zapomina” o wynikach głosowania w sprawie absolutorium. 

------------
Artykuły powiązane:

Mieszkańcy dzierżoniowskich osiedli chcą odwołać prezesów Spółdzielni"

Zagłosujmy przeciwko absolutorium dla prezesa i jego zastępcy" - list dzierżoniowskich Spółdzielców

Spółdzielcy odwołali prezesów dzierżoniowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
------------

Już na drugiej stronie gazety czytamy m.in.:

"Zarzuty te [opublikowane przez Doba.pl - przypis redakcji] - w całości nieprawdziwe - są dla nas krzywdzące, tym bardziej, że od lat swoją pracę na rzecz Spółdzielni wykonujemy rzetelnie, z pełnym zaangażowaniem i zawsze w interesie mieszkańców”.

“...to, co najbardziej nas zaniepokoiło w materiałach opublikowanych na portalu Doba.pl jest informacja jakoby pochodziły one od Państwa… zależy nam, żebyście mieli Państwo pewność, że zarządzamy spółdzielnią w sposób rzetelny, transparentny i przejrzysty”.

“W związku z powyższym, niezależnie od kroków prawnych podjętych przez nas wobec wydawcy Doba.pl chcemy przede wszystkim dać Państwu dostęp do rzetelnej i prawdziwej informacji na temat działań Spółdzielni”. 

Słowo RZETELNIE pada we wstępie trzykrotnie. 

Pisanie o przejrzystości, rzetelności, transparentności i pisaniu prawdy kłóci się z faktem nieopublikowania informacji o najważniejszej sprawie podczas ostatniego Walnego - nieudzieleniu absolutorium zarówno prezesowi Wojciechowi Skupieniowi, jak i wiceprezesce Renacie Sołek. Nie ma o tym nawet jednozdaniowej wzmianki. 

Brak absolutorium to formalne potwierdzenie braku zaufania do działań obecnego Zarządu Spółdzielni. Powinno skutkować podaniem się do dymisji albo odwołaniem prezesów z ich funkcji przez Radę Nadzorczą. Ta z kolei mimo prośby z 2 czerwca o odniesienie się do tej sprawy nie odpowiada na nasze pytania. Przypomnę, że po Walnym Rada Nadzorcza spotkała się już dwukrotnie. Przewodniczącemu Rady Nadzorczej Mieczysławowi Winiarskiego nie wystarcza 28 dni, żeby odpowiedzieć na kilka, wydaje się, prostych pytań. Odpowiedzi potrzebują mieszkańcy, spółdzielcy - Ci sami, którzy Radę wybierali.

Oto pytania, które zadaliśmy na początku czerwca:
1. Czy podczas ostatniego posiedzenia RN poruszany był temat nieudzielenia absolutorium prezesom SM w Dzierżoniowie?
2. Jakie kroki podejmie RN w związku z decyzją najważniejszego organu SM?
3. Jaki jest okres wypowiedzenia umowy o pracę jeśli chodzi o prezesa Wojciecha Skupienia?
4. Czy wiceprezeska Renata Sołek wróci na stanowisko głównej księgowej?
5. Kiedy zostanie rozpisany konkurs na nowego prezesa SM?
6. Czy pokazanie przez Spółdzielców braku zaufania do Zarządu nie powinno skutkować automatyczną decyzją RN o odwołaniu prezesów z ich stanowisk?
7. Otrzymaliśmy informacje, że prezesi SM chcą poczekać na protokół, żeby iść do sądu z wnioskiem o unieważnienie Walnego? Co miałoby być przyczyną unieważnienia decyzji Spółdzielców?

W swojej odezwie do Spółdzielców oprócz omijania niewygodnych dla Zarządu faktów autorzy: Wojciech Skupień i Renata Sołek sugerują mieszkańcom osiedli, że list, który dotarł osobiście do setek mieszkańców dzierżoniowskich osiedli nie pochodzi od spółdzielców. Nasz portal opisał w pierwszym artykule fakt, że list otrzymali spółdzielcy do swoich skrzynek pocztowych. Na tym polega praca dziennikarska. To fakt i warto się na nim skupić. Zarząd sugeruje także, że kolejne słowa krytyki także nie pochodzą od Spółdzielców. Jak to się ma do 163 osób, które prezesowi Skupieniowi nie udzieliły absolutorium? Krytyczne uwagi były słyszalne wielokrotnie podczas 4-dniowego Walnego jak i w wielu komentarzach na naszym portalu. Bezpodstawne sugerowanie preparowania materiałów dziennikarskich przypomina metody rodem z systemów reżimowych. “Zapomnienie” o absolutorium tylko udowadnia, że takie sposoby są bliskie obecnemu Zarządowi. 

Kolejną kwestią, w której Zarząd Spółdzielni wykazał się “amnezją” w stosunku do członków Spółdzielni jest fakt powielania w miesięczniku “Twoja Spółdzielnia” błędów, które lokatorzy wprost przedstawili na zebraniu, chociażby tych dotyczących zadłużenia Spółdzielni. Według prawidłowych wyliczeń wskaźnik zadłużenia wynosi 4,21%, a nie jak Spółdzielnia podaje 3,29 %. Zamiast sprostować błędy, Zarząd idzie w zaparte. Dlaczego również w przedmiotowym artykule nie została poruszona kwestia opłaty stałej, która nie jest prawidłowo liczona, bo opiera się na stawce 23% (obecnie jest 5%). Zarząd pisze o zaliczce, ale pomija opłatę stałą. W przypadku opłaty zmiennej w gazecie czytamy, że stawka jest 8%, a jest 5%.


Z lektury miesięcznika Twoja Spółdzielnia wysuwa się obraz sprzecznych głosów od Zarządu i Rady Nadzorczej. Ci pierwsi piszą, że wszystkie zarzuty są nieprawdziwe, a ci drudzy w swoim komunikacie informują, że muszą szczegółowo sprawdzić te zarzuty i będą żądać dokumentów. 

Jeżeli już jesteśmy przy transparentności warto dodać, że aktualny numer miesięcznika Twoja Spółdzielnia został wydrukowany w nakładzie 5000 egzemplarzy i w roznoszenie do mieszkań Zarząd zaangażował prawie wszystkich swoich pracowników. Zapłacili za to także Ci, którym praca aktualnych prezesów się nie podoba. I właśnie od tego są wolne media - żeby ludzie mieli miejsce w którym mogą wyrazić swoje zdanie. Także zdanie, które Zarządowi Spółdzielni się nie podoba. 

Spółdzielcy w Dzierżoniowie raczej nie mogą liczyć, że Zarząd honorowo zrezygnuje ze stanowiska. Mają jeszcze jedną możliwość - Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków. Na zwołanie potrzebnych jest 10% głosów spółdzielców. W porządku obrad może pojawić się jeden albo dwa punkty - odwołanie Zarządu i ewentualnie odwołanie członków Rady Nadzorczej. W takim przypadku zgodnie ze Statutem Spółdzielni za podjęciem uchwały w sprawie odwołania Zarządu i członków Rady Nadzorczej powinno zagłosować 2/3 członków spółdzielni OBECNYCH na Walnym Zgromadzeniu.

Do sprawy będziemy wracać.

Czerwcowy numer Twojej Spółdzielni

 

Tomasz Kuriata
kuriata@doba.pl 

Przeczytaj komentarze (170)

Komentarze (170)

Mieszkanka czwartek, 30.06.2022 11:22
Nareszcie jakieś informacje. Z gazety nie dowiedzieliśmy się nic o naszym głosowaniu. Co dalej ?? Po co w ogóle przyszliśmy na zebranie wraz z sąsiadami skoro Ci państwo nadal zasiadają ? Rado, nie wstyd wam ?
czwartek, 30.06.2022 14:21
Dokładnie . Nie dajcie się tam w Doba wziąć na huki .
Proszę o dalsze informacje w sprawie
Mam dość już tej spółdzielczej północnokoreańskiej propagandy !!!
RÓŻA czwartek, 30.06.2022 14:41
Rada Nadzorcza jest w kieszeni Zarządu Więc ponieważ pieniądz nie śmierdzi, blaznuja
Fiolek sobota, 02.07.2022 22:47
Róża jesteś przesiąknięta jadem daj sobie na wstrzymanie
RÓŻA środa, 22.02.2023 18:02
Jestem bardzo skrzywdzona, a nie przesiąknięta jadem. Życzę, żeby tobie się coś takiego przytrafiło.
RÓŻA czwartek, 07.07.2022 19:40
Fiolek, podpisz się prawdziwym imieniem. Jadem, to ty nasiakles, tak jak Pan Prezes. Życzę Ci wszystkiego najgorszego, żebyś trafił w życiu na takiego hu......., jak myśmy trafili.
niedziela, 03.07.2022 00:04
roza to piekny kwiat a tu wyglada na chwast
Narcyz czwartek, 07.07.2022 20:15
Otóż to
MAJKA niedziela, 03.07.2022 10:35
BRAWO
Autor wtorek, 05.07.2022 19:52
Zastanawiam się komu tak bardzo zależy na posadzie w Spółdzielni i kto to wszystko nakręcił. Grupie która głosowała przeciwko nie zależy na Spoldzielni bo przyszli tylko po to żeby zagłosować i nic więcej ich nie interesuje.
środa, 06.07.2022 17:43
Chcą Nowoczesnej Spółdzielni? Posad zaczyna brakować dla nowoczesnych?
środa, 06.07.2022 21:49
myślę sobie, że najlepszym prezesem byłby lokalny organizator wośp, a jego wyborcami firma, co zajmowała się terenami zielonymi i przejęła ZRB spółdzielni. margaryna ich nie docenił :).
czwartek, 07.07.2022 07:53
Radek Drabczyk jest organizatorem WOSP
wtorek, 05.07.2022 20:35
Ja głosowałam bo zależało mi na stabilnej spółdzielni a nie posadzie bo posadę mam dobra . A ja zastanawiam się kto pisał powyższy komentarz ? Rodzina zastępczyni czy tez prezesa ? Obstawiam bardziej na któraś z córek lub zięciów wspomnianej pani
wtorek, 05.07.2022 20:48
Również uważam że osoby ktore byly na Walnym nie Byly zainteresowane zadnymi sprawami Spoldzielni tylko nieudzieleniem absolutorium stad zreszta to przekladanie glosowania. Nie jestem zagorzalym zwolennikiem Spoldzielni ale mieszkalem we Wspolnocie i zdecydowanie wole juz Spółdzielnie. Poza tym czy komentarz coreczka czy zięć ma takie samo prawo do wypowiadania
Sie jak inne osoby wiec milo byloby poczytac komentarze dot. Konkretnych spraw i problemow mieszkancow i zastanowic sie nad ich rozwiazaniem a nie wypisywaniem Coreczka napisala itd. Troche to zenujace. Kazdy ma prawo sie wypowiadac Coreczka broni mamusi a ktos kto
Czegos nie zalatwil od razu albo pil w pracy i zostal zwolniony jest przeciw. Takie zycie. Jednak takie wypowiedzi wlasnie swiadcza o tym ze czesci wypowiadajacych sie brak argumentow. Wolnosc slowa dla przeciwnikow SM, zwolennikow, Coreczki czy Ziecia
Bo o tym chyba pisze
Doba....
Lawenda wtorek, 05.07.2022 22:43
Halo!! ludzie którzy byli na walnym nie chcą zlikwidować spółdzielni tylko ZMIANY PREZESOW a to jest różnica !!!nie chcą likwidacji spółdzielni tylko zmiany zarządu podkreślam !!Proszę dokładnie zapoznać się ze sprawa a później wypowiadać . Nikt nie chce mieszkać w jakiejś tam wspólnocie i nie o to chodzi w ogóle!
środa, 06.07.2022 12:48
Taki mądrala a czytać ze zrozumieniem nie umie.
środa, 06.07.2022 12:51
Czyli chodzi o stołki a nie o dobro nas Mieszkańców Spółdzielni
środa, 06.07.2022 22:21
Dokładnie tylko o to chodzi. Nakręciła się grupka osób, bez żadnych mądrych argumentów ... Odwołać żeby odwołać.. przyjdzie ktoś nowy bez doświadczenia i wiedzy w zakresie SM i co dalej? Zostaniemy spółdzielcy dopiero z wielkim problemem.... Lawendowa to by się wstydziła, jeszcze dobrze nie zaczęli mieszkać a najwięcej się rzucają. Zapraszamy na stare budynki cwaniaki, myślicie że tak łatwo się dogadać. Wracając nowy prezes ale kto? Rudnicki ? Przecież on już nie jedną pracę przenieślil, posiedzi chwilę na stołku prezesa i będzie szedł na burmistrza tak jak zrobił to kiedyś poprzedni prezes SM. I taka zmiana też nikomu na dobre nie wyjdzie. Wy się serio zastanówcie co wy wogole bronicie i idee...
RÓŻA wtorek, 12.07.2022 19:49
O czym panowie mówicie.
czwartek, 07.07.2022 07:24
Skoro taki dobry to co się stało ???
I po co bronisz na jakimś tam portalu ? Specjalista sam się obroni .
Przyjdzie ktoś nowy i …. Haha dobreee
Takie typowe straszaki spółdzielni
Tak w wielkim skrócie : nie ma takiej opcji , żeby tak traktować swoich klientów . Człowiek utknął w latach 70’ . Arogancja , buta , bezczelność ….
Czas odkleić od koryta
Autor wtorek, 05.07.2022 20:52
Jasne ale się ubawiłam na stabilnej Spółdzielni ale przecież to wyjdzie już niebawem komu tak bardzo na tym zależy. A i dla informacji postronna osoba też może mieć odmienne poglądy
środa, 06.07.2022 13:15
Pani Renia? Córeczki? Zięć? Ten sam sposób pisania. Bez polotu i ciągle to samo.
środa, 06.07.2022 17:12
Dyżurny komentator żałosne
wtorek, 05.07.2022 23:22
... "Ale jedno wiem po latach
Prawdę musisz znać i Ty
Zawsze warto być człowiekiem
Choć tak łatwo zejść na psy"...
I chyba tyle w temacie - Pan Skupień i Pani Sołek zapomnieli, że "prezesami się BYWA a CZŁOWIEKIEM się JEST" - życie wg zasady że "prezesami się JEST a CZŁOWIEKIEM się BYWA" raczej się nie opłaca i nie wychodzi na dobre.
lokator wtorek, 12.07.2022 12:32
Brawo!
środa, 06.07.2022 20:56
Pięknie napisane ! Brawo ! Mamy nadzieje, ze to skłoni do chwili refleksji prezesów spółdzielni, nie tedy droga żeby być tak złymi ludźmi… a wy krzywdę bardzo dużej ilości osób zrobiliście, tak chcecie żeby was zapamiętali ?
RÓŻA czwartek, 07.07.2022 19:34
Takiego człowieka, a piszę to już enty raz, jak Skupień, to chyba nie ma. Potrafi człowieka zhnoic, zniszczyć i z tego ma satysfakcję. A co jeszcze, czerpie z tego korzyści finansowe. Był kiedyś biedny, a teraz panisko cała gębą.
czwartek, 30.06.2022 17:42
W Piławie Górnej "patrioci" Prezesa zorganizowali prawdziwą kampanię promującą Zarząd w efekcie na głosowaniu brali udział ludzie posługujący się dwiema a nawet w jednym przypadku czterema kartkami do głosowania w zastępstwie swoich mężów. Nie byli oni jeszcze niedawno członkami spółdzielni. Dla mnie to zwykły niehonorowy kant zorganizowany przez Zarząd spółdzielni. Ale prawdziwymi winnymi tej sprawy jest Rada Nadzorcza która sankcjonuje te kanty i oszustwa,nie realizuje swoich powinności bo już dawno powinna ogłosić nowe wybory. Tak właściwie to tą sprawą powinna się zainteresować prokuratura,rzecznik praw obywatelskich bo jest to naruszenie obywatelskich praw. Być może, należałoby rozwalić tą spółdzielnię i utworzyć na jej miejscu mniejsze sprawniejsze mniejsze wspólnoty.
Smiech na sali czwartek, 30.06.2022 19:22
Da sie ? Da ! Wstyd ehhh
RÓŻA piątek, 01.07.2022 10:47
JAK JESZCZE BYŁAM PRACOWNIKIEM, TO TEŻ BYŁY TAKIE KAMPANIE. ZAPISY NA CZŁONKÓW, PRZED WYBORAMI. To tylko pan Skupień potrafi. On powinien kierować mafią.
spółdzielca niedziela, 03.07.2022 11:01
Proszę nie powtarzać niesprawdzonych informacji - Byłam na zebraniu w Piławie i nie widziałam żeby ktoś posługiwał się czterema kartami do głosowania - PEŁNOMOCNIK MOŻE REPREZENTOWAĆ TYLKO JEDNEGO CZŁONKA SPÓŁDZIELNI - więc niektóre osoby mogły posługiwać się dwiema kartami - SWOJĄ I osoby, którą reprezentują. A co do członkowska to nieważne kiedy zostało ustanowione. Małżonkowie mogą być członkami spółdzielni niezależnie od tego na kogo zostało przyznane mieszkanie.
niedziela, 10.07.2022 21:03
Owszem tak było......Nie jedna tylko dwie osoby z rodziny posługiwały się właśnie czterema kartkami. Nie twierdzę że jest to sprzeczne z prawem, ale na pewno było to przez kogoś ukartowane. Jeśli ktoś stara się o członkostwo normalnie to nic w tym złego, ale jeżeli dostał je w ramach zorganizowanej przez pracowników Zarządu wyborczej akcji, no to jest zdecydowanie naganne.
spółdzielca poniedziałek, 11.07.2022 10:06
Po raz kolejny PROSZĘ NIE POWIELAĆ KŁAMSTW! CZŁONKOWSTWA w spółdzielni mieszkaniowej NIE NBYWA SIĘ NA ZEBRANIU grup członkowskich poprzez otrzymanie „karty do głosowania” – procedury nabywania członkostwa określa STATUT SPÓŁDZIELNI ( każdej !!!) Żeby móc głosować na zebraniu grup członkowskich trzeba JUŻ BYĆ CZŁONKIEM SPÓŁDZIELNI – aktualny wykaz członków posiadali pracownicy spółdzielni, którzy byli zobligowani do sprawdzenia, czy osoba przybywająca na zebranie jest członkiem czy nie – Jeśli nie jest członkiem spółdzielni to w zebraniu może uczestniczyć ale BEZ PRAWA GŁOSU ( chyba, że jest pełnomocnikiem innego członka spółdzielni).
Osoby posiadające pełnomocnictwa zapisywane były na osobnej liście, na której musiały się znaleźć dane osobowe pełnomocnika i osoby, którą reprezentuje. Lista pełnomocnictw była odczytana na początku zebrania.
Śmiem twierdzić, że niestety osoba pisząca komentarz nie była na zebraniu – bo gdyby była to wiedziałaby o tych procedurach. Ponadto bardzo łatwo sprawdzić ile osób posługiwało się iloma kartami do głosowania – proszę udać się do siedziby spółdzielni i poprosić do wglądu listy obecności i pełnomocnictw z zebrania w Piławie Górnej. Za prawidłowość wydawanych „kart do głosowania” odpowiada pracownik spółdzielni oddelegowany na poszczególne zebrania grup członkowskich.
czwartek, 07.07.2022 11:53
Czy macie już kogoś kompetentnego na stanowisko prezesa?
czwartek, 07.07.2022 14:18
Osoba kompetentna powinna zostać wyłoniona w drodze konkursu. Prośba jest jedna aby tym razem rada napisała NORMALNE warunki wzięcia udziału w konkursie a nie pod konkretne osoby oraz ich kwalifikacje tak jak to było przy ostatnich dwóch konkursach. Aż wstyd ze jeszcze rozgłaszali później ze nie było więcej kandydatów. Mieszkańcy naprawdę nie są na tyle głupi
czwartek, 07.07.2022 13:47
Wesoło macie. A to wina, że nie ma wiejskich zabaw. Tam po razie i dalej w tany.
Dzierżoniowianin środa, 06.07.2022 12:57
Info z ostatniej chwili. Od jutra rozpoczyna się zbiórka podpisów pod Nadzwyczajne Walne, żeby odwołać prezesów i Radę Nadzorczą. Szczegóły niebawem w komentarzach na Dobie. Informujcie sąsiadów i znajomych.
środa, 06.07.2022 13:07
No i pieknie . Przydały by się media , żeby patrzyły im na ręce w tak ważnym momencie .
W działach zakupów poważnych firm , naturalnym stanem rzeczy jest rotacja . Zapobiega to rożnego rodzaju patologiom .
Dlaczego tu miało by być inaczej ?
No czas na zmiany . Na świeżą krew .
Tak poprostu
spółdzielca czwartek, 07.07.2022 09:53
Do inicjatorów zbierania podpisów pod wnioskiem o odwołanie prezesów i rady nadzorczej. Mam nadzieję, że zapoznaliście się z przepisami prawa spółdzielczego ( Ustawy i Statutu Spółdzielni) i wiecie co zrobić , aby zagwarantować ciągłość działania spółdzielni, Odwołanie w jednym czasie dwóch organów władzy spółdzielczej może skutkować, moim zdaniem, destabilizacją. Może się okazać np., że nie ma kto podpisać przelewów z wypłatami dla pracowników, przelewów dla firm za wykonane roboty w ramach prowadzanych przez spółdzielnię inwestycji , a co za tym idzie może dojść do wstrzymania prac na budowach mieszkań, na które ludzie czekają i które sfinansowali z własnych środków, itp. , brakiem możliwości zwołania walnego zebrania w celu dokonania wyboru nowej rady nadzorczej (bo to zarząd zwołuje walne zebrania) no chyba, że jest takie prawo że Krajowa Rada Spółdzielczości lub Związek Rewizyjny, w którym spółdzielnia jest zrzeszona, ustanowi ZARZĄD KOMISARYCZNY. Ciekawe, kto weźmie odpowiedzialność na siebie za taki stan rzeczy? Zarząd i rada nadzorca ? już nie! Bo ich nie będzie. Osoby podpisujące się pod projektem uchwały odwołującej zarząd i radę nadzorczą? To by było ciekawe .
PAŃSTWO PREZESI - nie ciągnijcie tego spektaklu dalej – nie wyjdzie to spółdzielni i spółdzielcom na dobre. Złóżcie rezygnacje ze swoich funkcji – uzdrówcie atmosferę w spółdzielni. Bo przecież nie dobrze funkcjonującą i rozwijającą się spółdzielnię chodzi a tylko i wyłącznie o WASZE OSOBY.
lokator czwartek, 07.07.2022 09:36
Wreszcie dobra wiadomość, powiadamiamy sąsiadów...RÓBMY SWOJE
Spółdzielca środa, 06.07.2022 13:14
Przeczytałem świetny artykuł o mobbingu. Oto synonimy: bezceremonialność, prostactwo, bezczelność, grubiaństwo, brak wychowania, niegrzeczność, nieuprzejmość, prymitywizm, ordynarniść, obelżywość, szorstkość, nieokrzesanie, złośliwość, obcesowość… Z kim wam się to kojarzy? ;-)
piątek, 01.07.2022 00:16
Rudnicki na prezesa!
czwartek, 07.07.2022 11:49
ha,ha,ha
piątek, 01.07.2022 13:33
pogadaj z jego sąsiadami
piątek, 01.07.2022 15:16
Z którymi? Chętnie pogadam.
Dobre piątek, 01.07.2022 13:00
Ha ha ha
poniedziałek, 04.07.2022 22:01
Pracownicy bronią szefostwa ze działa zgodnie z przepisanie, ze statutem ustawa i tak dalej a pani prezes przy pierwszej lepszej okazji wywala winę na pracownika a potem prezesik jeszcze pokrzyczy. Ludzie trochę honoru i ambicji . Pracy jest nie mało
wtorek, 05.07.2022 08:26
Oj tak nic się tam nie dowiesz od nikogo bo nikt nic nie wie w sprawie zmiany prezesa i jego zastępcy . wręcz boja sie rozmawiać jakby to było zakazane !! A przecież mamy prawo wiedzieć co dalej ! Paranoja w tej spółdzielni
wtorek, 05.07.2022 13:53
Nie pracownicy wybierają zarząd spółdzielni a Rada Nadzorcza.
lokator wtorek, 05.07.2022 16:06
A Radę Nadzorczą lokatorzy!
Mieszkaniec os Różane poniedziałek, 04.07.2022 14:15
Czy ktoś z was orientuje się czy są juz zbierane podpisy o zwołanie nadzwyczajnego walnego zgromadzenia ? Czy ktoś zajął się tym tematem ? Wiemy juz ze zarząd nie odejdzie ani tez rada nie odwoła wiec uważam ze trzeba jak najszybciej zebrać podpisy o zwołanie kolejnego zebrania i nie czekać juz dłużej
Halina os. Teczowe czwartek, 30.06.2022 23:13
Lubie czytać gazetę spółdzielcza i zawsze czekam z Sasiadka na nowy numer ale naprawdę ten czerwcowy numer mnie bardzo zawiódł tym ze nie jest prawdziwy i to zwykle mydlenie oczu mieszkańcom . Byłam na walnych i widziałam to zbulwersowanie członków a tu ani jednego Zdania na ten temat . Nie podane do wiadomości wyniki Głosowań . Zawsze dokładnie wszystko było opisywane a teraz faktycznie wybiórcze informacje i jedynie te wygodne dla prezesa i jego zastępczyni .
lokator poniedziałek, 04.07.2022 15:48
Prawda !
piątek, 01.07.2022 14:09
Wszyscy czepiali się, że nie ma odpowiedzi na zarzuty skierowane do Zarządu. Jak ukazała się wyczerpująca odpowiedź to znowu źle. Ludzie ogarnijcie się. Po co pisać o tej grupie zakłamanych pieniaczy, którzy krzykiem chcieli wszystko na zebraniach załatwić. Nie mógł Zarząd niczego wyjaśnić na walnych to dokładnie wyjaśnia na stronach gazety.
lokator poniedziałek, 04.07.2022 15:51
Ha, ha ha dobre sobie. Wy chyba lokatorów za głupich macie, teraz ludzie mądrzejsi są niż Wam się wydaje.
Czytający ze zrozumieniem piątek, 01.07.2022 17:53
Człowieku czytałeś to co napisali w tej gazecie ?! Jakie ustosunkowanie się do zarzutów - napisane wymijająco, to co chcieli i było wygodne zostało poruszone, lanie wody jak nie wiem co ! Podwyżki na parkingach wyjaśnili dlaczego podwyżka ?! Nie ! Napisali, ze zasila to konto spółdzielni i ludzie z tego korzystają i maja tańsze czynsze :D kto ma tańszy niech sie zgłosi, No śmiech na sali, centralne ogrzewanie napisane o zaliczce gdzie doskonale wiedza ze dotyczy to opłaty stałej, jeszcze sami się wkopuja bo piszą o stawce 8% a jest 5 %, napisali ze urząd pracy oferuje im ludzi i oni korzystają :D od kiedy urząd sam podsyła w tym przypadku stażystów, dzwoniłem tam kilka dni temu i połowa w tej księgowości czy co tam jest nie wie o co chodzi i każe pisma pisać bo ona nie wie, albo lepszy tekst ! pani prezes kazała to wprowadziliśmy ale dlaczego ? Dalej wymieniać ???? Żałosne !!!! Ciekawe kto za te bzdury zapłaci ?! Żadnych konkretów ale jak ktoś nie mający za dużo w głowie może coś mądrego napisać
taka prawda piątek, 01.07.2022 18:37
Dokladnie racja !!!napisali zeby napisac cos
RÓŻA sobota, 02.07.2022 16:15
A co z ubytkam wody na liczniku głównym?
Pck sobota, 02.07.2022 10:36
Dzięki Halina, dzięki Wojtek Wasz głos jest ważny w tej dyskusji. Dobrze ze rodzina też pomaga. Dobrze że to czytacie i reagujecie choć beż zrozumienia tematu. Może kiedyś zrozumiecie jak byliście słabym zarządem. Niestety nie każdy się do tego nadaje. A Wasze słabe wpisy tylko Was pogrążają. Ogarnijcie się.
Bo tak jest czwartek, 30.06.2022 23:18
Racje masz Halina w 100 %
niedziela, 03.07.2022 11:59
Panie Prezesie, Pani Wiceprezes - miejcie odrobinę honoru - nie przedłużajcie tego żenującego spektaklu- złóżcie rezygnacje z pełnionych funkcji członków zarządu.
niedziela, 03.07.2022 19:29
Z kasą trudno się rozstać.
niedziela, 03.07.2022 22:00
no dokladnie ! A Honor to niewiedza co to za słowo nawet
bywalec piątek, 01.07.2022 06:40
Mieciu Winiarski to tak trochę tu, trochę tam. Po co mu ta RNSM ? Sprawdzał się latami jako świetny działacz i Szef TKKF i organizator , między innymi obozów namiotowo- kamperowych.
niedziela, 03.07.2022 19:28
Jak będą wybory do miasta to startując napisze że się na wszystkim zna. A tak na prawdę to zna się na wbijaniu śledzi do namiotu.
sobota, 02.07.2022 11:11
...ale w w odśnieżaniu i akcji "zima " udziału jeszcze nie brał. Może tam się sprawdzi działacz Winiarski
IRENA piątek, 01.07.2022 11:39
nalezy porzegnac pana Miecia
piątek, 01.07.2022 12:25
I powitać słownik ortograficzny.
sobota, 02.07.2022 14:15
Prezesi Skupień i Sułek mają do Doby pretensje o to że pokazują nastroje i uwagi spółdzielców i ujawniają kanty i oszustwa. Przecież właśnie dziennikarze od tego są!!!! Mają pokazywać to co myślą ludzie o władzy a nie to co chce władza i prezesostwo. Oby tak Dobo dalej.
Marian niedziela, 03.07.2022 10:10
Zostana i co im zrobicie. Czlonkow maja za motloch, ktory sie nie liczy.
Bbb czwartek, 30.06.2022 15:36
Oj Mieciu Mieciu. Zreszta nie tylko ty. Cała reszta towarzystwa tez… wylecicie z hukiem
Ellla czwartek, 30.06.2022 16:23
A garaże naprzeciw kotłowni w 90% to właścicielami są pracownicy SM! Kupili za grosze (między sobą po cichaczu) a teraz wynajmują za niemałe pieniądze.
RÓŻA piątek, 01.07.2022 10:53
Na temat garaży tych co są na Tęczowym, to proszę się dopytać czyje one są, i kto je wynajmuje.
Ellla piątek, 01.07.2022 16:55
Chodzi mi o te nie całkiem nowe, ale te troszkę starsze, bliżej parku. Wiem czyje są i widzę kto tam auta trzyma. Wynajmuje garaż od kilka lat i wiem też kto w SM pracuje!
RÓŻA piątek, 01.07.2022 21:56
O te bliżej skałek?? Za dawnym ZRB
Ellla sobota, 02.07.2022 22:06
Tak, o te chodzi.
Max piątek, 01.07.2022 22:18
NO o te chodzi !!!!
RÓŻA sobota, 02.07.2022 16:12
Trzeba by było zobaczyć listę właścicieli. Nie mam pojęcia kto tam wynajmuje czy też kto kupił. Można by było sprawdzić. Pozdrawiam
Klo czwartek, 30.06.2022 22:44
Odnośnie wyłączenia budynku 46 na różanym: Spółdzielnia generowała dług na budynku już od pierwszych dni istnienia budynku i konsekwentnie w sposób "przejrzysty i rzetelny" pogłębiała ten dług w kolejnych latach. Propozycja rozłożenia zadłużenia na 5 lat polegała na odgórnym narzuceniu podwyżki czynszu. Spółdzielnia może żonglować pieniędzmi spółdzielców pomiędzy budynkami, dlatego nie byliśmy pewni że długi są nasze ale jak już się wielu przekonało byle kmiot z Panem Prezesem nie pogada. Mamy się rozliczyć na tzw. gębę, a jak nie to do sądu. Zaskakujące jest to jak bardzo zmieniła się retoryka zarządu. Jeszcze nie tak dawno Pan Prezes uważał że nie musi się nikomu z niczego tłumaczyć.
Pck sobota, 02.07.2022 10:39
A Pani Solek to czasem w 46 nie mieszka ?
czwartek, 30.06.2022 22:54
przecie 46 to budynek co ludzie siie nie moga dogadac ! Bez obrazy ale to ala Brzegowa
Obserwator sobota, 02.07.2022 19:14
Nie mogą się dogadać z SM a szczególnie z Zarządem SM, bo się interesują kosztami a to akurat prezesom nie podoba się...lepiej żyć w niewiedzy.
czwartek, 30.06.2022 23:33
Człowiek z zazdrosci wszystko „napisze”
Tkwij dalej w tym bagnie analfabeto
piątek, 01.07.2022 07:10
A niby że co Brzegowa? Konkretniej poproszę!
czwartek, 30.06.2022 23:41
Największy konflikt stworzyła spółdzielnia a nie ludzie bo zarząd tworzył koszty z kosmosu za które później ludzie mieli płacić
Rodzic czwartek, 30.06.2022 15:46
Kilka osób z rady to nauczyciele . Powiedzcie jaki przykład dajecie swoim uczniom ? Przykład oszustwa, zakłamania i bezprawia ? W szkole uczy się ze trzeba chodzić na wybory trzeba brać udział w głosowaniu, ze każdy głos jest ważny bo panuje demokracja. Tymczasem jaki wy przykład dajecie, co reprezentujecie swoim zachowaniem ? Że głosowanie, większość jest nic nie warte bo decyduje ten co ma większa władze i możliwości. Wstyd mi za takich przedstawicieli edukacji.
Imo czwartek, 30.06.2022 15:57
Panie nauczycielki… wstyd
czwartek, 30.06.2022 17:32
Zwłaszcza że dwie z nich to nauczycielki tzw. "Sorbony" z Dzierżoniowa. Ich kariera jest rzeczywiście zaskakująca....ale nie w oświacie tylko wu boku Prezesa SM.
KK sobota, 02.07.2022 13:08
Jesteś nie doinformowany jak już to Oxford
czwartek, 30.06.2022 19:46
NAUCZYCIELE PCHAJĄ SIĘ WSZĘDZIE--------WOLNE MIEJSCE I WSKAKUJĄ NA POSADĘ OCZYWIŚCIE PO KOLESIOWSKU/SŁYNNA NA CAŁĄ POLSKĘ SZKOŁA ŚREDNIA/ MAJĄ POPARCIE W URZEDZIE MIASTA, GMINY ...MŁODYM DAĆ SZANSE A STARUCHY NA EMERYTURĘ, PCHA SIĘ TO BEZCZELNIE NA STANOWISKA
czwartek, 30.06.2022 23:36
Nie wsadzaj wszystkich nauczycieli do jednego worka. Wszedzie znajdziesz zgniłe jabłko.
RÓŻA piątek, 01.07.2022 10:39
Pani zastępca Pana Mieczysława. Co ja obchodzą ludzie pracujący w Spółdzielni czy już ludzie nirpracijavu. Kasa się liczy. Sama tego doświadczyłam.
czwartek, 30.06.2022 22:36
Dziwie sie paniom co sie podpisuje pod ta gazetka... zarzad kaze to pracownik robi czy tez takie zdanie mcie
johny63 piątek, 01.07.2022 20:43
A górale bagienni z Limanowej mimo zakonczenia prac na bud nr 12 dalej korzystają z suszarni ,bedzie wymiana kłódek
gogol piątek, 01.07.2022 17:56
Rzetelna dobo, byłaś w hajduszoboszlo? Nic nie pisałaś
piątek, 01.07.2022 19:10
Najpierw zapytaj czy doba zapłaciła za ten wyjazd...?
piątek, 01.07.2022 15:26
Nie mieszkam w spółdzielczym bloku tylko w starej kamienicy ( 8 rodzin ). Od 20 lat jesteśmy Wspólnotą Mieszkaniową i nie mamy żadnych problemów. Dach zmieniony, odwodnienia, piwnice, klatka schodowa sprzątanie itp, itd. Koszt to 500 zł za 100 m2 plus ogrzewanie. Po co Wy siedzicie w tej spółdzielni ??? Jak nie wiecie co teraz zrobić to ściągnijcie obojętnie jaką TV to naprawdę działa !!!
spółdzielca piątek, 01.07.2022 09:07
Tajemnicą Poliszynela jest sposób traktowania pracowników przez preserów spółdzielni. Oj mają charakterki i humorki.
Żal mi pracowników i współczuję im ( tym aktualnie pracującym i tym, którzy musieli odejść z pracy) – sami bardzo dobrze wiecie, że udowodnienie mobbingu jest bardzo trudne. A złożenie skargi do Sądu wymaga nielada odwagi. A tylko wyrok sądowy potwierdzający winę pracodawcy o stosowanie mobbingu mógłby być podstawą do odwołania przez Radę Nadzorczą członków Zarządu.
Nieudzielenie absolutorium, w sytuacji gdy kondycja finansowa spółdzielni jest dobra ( a nawet bardzo dobra ) jest sprawą bardzo dyskusyjną. A pomijając ten fakt, to zacytuję „nieznajomość prawa szkodzi”.
Dlaczego? Otóż w Ustawie o spółdzielczości jest zapis art. 49,§ 4 „Walne zgromadzenie może odwołać tych członków zarządu, którym nie udzieliło absolutorium (art. 38 wyłączna właściwość walnego zgromadzenia § 1 pkt 2), niezależnie od tego, który organ stosownie do postanowień statutu wybiera członków zarządu. W tym wypadku nie stosuje się przepisu art. 41 podejmowanie uchwał zgodnie z porządkiem obrad § 1”. Wystarczyło w trakcie pierwszej części Walnego Zgromadzenia złożyć i przegłosowań wniosek, że w związku ( lub w przypadku ) nieudzieleniem absolutorium członkom zarządu odwołuje się ich z pełnionych funkcji” – taki wniosek musiałby być głosowany na każdej następnej części Walnego Zgromadzenia. Tylko, że – no właśnie -zgłaszając wniosek trzeba go uzasadnić i podać nazwisko i imię osoby zgłaszającej - i tu się robi problem. Bo co innego rozprowadzanie anonimowych pisemek a co innego gdy trzeba się pod tym podpisać, bo anonimowość daje poczucie braku odpowiedzialności za słowa.
Bxxx piątek, 01.07.2022 12:08
Wykończyli psychicznie ponad 10 osób (pracowników byłych) co z obecnymi co pracuja bo wyjścia nie ma…myśle ze nie bedxie problemem ich zwołać żeby pójść do sadu na nich
RÓŻA piątek, 01.07.2022 13:39
Oj chyba wiecej
SA równi i równiejsi. Zarobki,? Nie wiem jak teraz, ale ja dostał emeryturę praktycznie głodową
Pan Daniel mi powiedział, że to ZUS źle wyliczył emeryturę.
RÓŻA piątek, 01.07.2022 10:32
Nawet Sąd nie wygrał z Panem Skupieniem. On wie, jak ustawić, przestraszyć pracowników, żeby za nim zeznawali w Sądzie. Tak było że mną
xyz piątek, 01.07.2022 13:22
Pan przewodniczący i Zarząd to jedna klika. Niech nikt nie łudzi się, że Rada Nadzorcza odwoła Prezesów. W Spółdzielni od dawna dobrze się nie dzieje, niestety cierpimy na tym my, mieszkańcy. Nepotyzm i kumoterstwo jest tam na porządku dziennym. Rzetelność, o której piszą to ostatnia rzecz jaką można im przypisać. Nie ma co się dziwić skoro tyle lat są "na stołku". Zwracam się do Was Prezesi i Panie przewodniczący, odejdźcie i nie róbcie już wstydu.. jeszcze Wam mało ? zarobiliście na Nas, nakupowaliście sobie mieszkania na nowym Tęczowym, chcecie się udławić tymi pieniędzmi ? To się udławicie. A co do Pana Przewodniczącego owszem kiedyś udzielał się społecznie, był pomocny dla mieszkańców, jednak ten Pan tez ma dwie twarze i dla niego na pierwszym miejscu jest pieniądz. To ludzie z przekrętami, nie mają za grosz honoru. Pan Prezes po 70tce. Pan Mieciu też ma swoje lata, zajmijcie się wnukami, odejdźcie po ludzku
piątek, 01.07.2022 12:38
Problem z centralnym trwa od dawna. Dzwoniłam do księgowości już kilka razy dlaczego opłata stała nie została zmniejszona i dlaczego jest VAT 8 % a nie 5 % . Odpowiedzi były wymijające albo miał ktoś oddzwonić oczywiście do dziś nie zadzwonił. Pracownicy niekompetentni albo sami nie wiedza co maja robić z tym. A ustawa mówi wyraźnie o zaliczkach równych kosztom. Zamiast pośredniczyć to sm zarabia. Słabo
Janek piątek, 01.07.2022 12:10
Nie mieszkam w spółdzielczym bloku tylko w starej kamienicy ( 8 rodzin ). Od 20 lat jesteśmy Wspólnotą Mieszkaniową i nie mamy żadnych problemów. Dach zmieniony, odwodnienia, piwnice, klatka schodowa sprzątanie itp, itd. Koszt to 500 zł za 100 m2 plus ogrzewanie. Po co Wy siedzicie w tej spółdzielni ??? Jak nie wiecie co teraz zrobić to ściągnijcie obojętnie jaką TV to naprawdę działa !!!
Waldek z Teczowego czwartek, 30.06.2022 15:36
Winiarski pewnie umoczony mieszkanie na tęczowym po kosztach kupił to teraz siedzi cicho . A na nich trzeba nasłać NIK żeby wypłynęły machlojki . Kolinko żył to jeszcze jakoś to było choć też miał swoje za uszami . Co nie liczą się z nikim pseudo księgowa nie wie jakie stawki powinny być . Ci z nowego bloku odżyli jak się odłączyli . Doba dobrze robi ,że walczy ale Skupień sądami straszy procesy robi za wszystko i za nic ma to ,że ludzie nie udzielili mu poparcia zero wstydu żenada poprostu .
RÓŻA piątek, 01.07.2022 10:56
O zmarłych się źle nie mówi. Ale nie było inaczej za czasów Pana Daniela. Chwilę na początku był normalnu
Później macki Pana Skupienia, zrobiły swoje
wujek piątek, 01.07.2022 10:54
Brawo panie Tomku i proszę nie dać się stłamsić, bo tylko na to czekają. Tak pracują w o l n e m e d i a. Tak trzymać !!!
Leopold piątek, 01.07.2022 08:42
Skargę tu można wysłać. NIK niech się zajmie "naszą spółdzielnią"
https://www.nik.g
ov.pl/kontakt/skargi-i-wnioski/
Hania piątek, 01.07.2022 08:47
Dobry pomysł. Przynajmniej ktoś im spojrzy na ręce.
Paweł piątek, 01.07.2022 08:44
Tak też zrobiłem. Ludzie wysyłajcie.
czwartek, 30.06.2022 21:17
Nie potrafie zrozumiec zachowania rady co nimi kieruje. czy naprawde maja z tego wszystkiego takie zyski ze oplaca sie tak popierac zarzad, tym bardziej ze prezesostwo po kilku głębszych mowi wprost jacy to glupi ludzie w tej radzie. brawo dla was
taka prawda czwartek, 30.06.2022 22:37
a co tu rozumieć ??/ $$$$$$ sie zgadza i do przodu
czwartek, 30.06.2022 22:16
Cała ta SM wraz z nauczycielami to świnki garniące się do koryta, dać im kopa nadszedł czas.
Kumpel z różanego czwartek, 30.06.2022 17:04
Mietek ale rozczarowanie myślałem ze jesteś gość ! Ludzie tobie ufali
Wydawało się ze jesteś inny a niczym się nie różnisz… ehhh tracę wiarę w ludzi
r czwartek, 30.06.2022 16:31
a doba to wolne media?
Hmmm czwartek, 30.06.2022 16:51
Renia? Córeczki? Zięciu?
Ble ble bleeeeeee czwartek, 30.06.2022 17:01
Córeczki 3….2….1….. start !!!!! Uaktywniają się do ataku !!!!!!
Zięciu czeka na swoją koleje … odliczanie niebawem się rozpocznie
Koralik czwartek, 30.06.2022 16:14
Dlaczego nie odnieśli się do tego ze są kochankami ??? To jest milczący akcept widocznie… pani księgowa powinna wiedzieć… teraz dopiero miłość kwitnie ! Piszą ze biegli nie znaleźli żadnych nieprawidłowości - a to ciekawe ?! Staruch już się o to zatroszczył bo pewnie pijaczka nawet nie widziała o co chodzi hahahahah
czwartek, 30.06.2022 13:42
Zorganizowana akcja mająca na celu przejąć spółdzielnie przez ludzi władzy. Nie twierdzę, że ktoś (konkretnie zarząd) tu jest kryształowy i idealny. Natomiast zobaczycie jaka będzie jazda jak przyjdzie nowoczesny nominat. Cel: zdobyć spółdzielnie, aby wszędzie mieć swoich ludzi. Komentarz zniknie czy nie? Nie powinien, bo to wolne media przecież.
Dzierżoniowianin czwartek, 30.06.2022 15:11
Kojarzy mi się to z obecną władzą krajową i opiniami ludzi: "Kradną, ale dzielą", "Tamci też kradli", "wina Tuska", "Wina Putina"... "A jak wróci PO to dopiero będzie bieda"... itd. itp. Skupień i Sołek zainspirowani paskami w tvpinfo omijają niewygodne dla nich fakty i krzyczą "winna doba, winni spółdzielcy, niedoinformowani spółdzielcy, nagonka"... Znamy te metody i widzimy jaka jest prawda. Samo nie napisanie przez Zarząd informacji o absolutorium powinno skutkować odwołaniem ich z funkcji. A to straszenie sądami? Kto zapłaci za prawników? SPÓŁDZIELCY! Nie mam więcej więcej pytań.
czwartek, 30.06.2022 13:46
Każdy będzie lepszy od obecnych. Wystarczy żeby umiał choć trochę liczyć i miał szacunek do ludzi
RÓŻA czwartek, 30.06.2022 14:45
Szacunek, poszanowanie. To nie pan Skupień.Sponiewierać człowieka, stłamsić
Były sąsiad czwartek, 30.06.2022 14:58
Mietek ludzie na Ciebie liczyli jak zostałeś przewodniczącym ale zawiodłeś niestety . Szkoda
Jasne czwartek, 30.06.2022 13:25
Czy to już oficjalne stanowisko rady ze nie odwołają zarządu ? Panie przewodniczący proszę się wreszcie wypowiedzieć a nie zasłaniać do ludzi statutem. Chcemy konkretnej informacji czy możemy już działać w celu zwołania kolejnego walnego, tym razem nie tylko zeby odwołać zarządu ale i całe towarzystwa które nie działa z wola mieszkańców i najwyższego organu
RÓŻA czwartek, 30.06.2022 14:48
Pan przewodniczący. Najważniejszy człowiek w Spółdzielni
Tak się chwali na os. BŁĘKITNYM
Czytelniczka = mieszkanka czwartek, 30.06.2022 14:40
Wielkie brawa dla Pana Tomasza Kuriaty . Redaktor naczelny na medal . Dziękuje ze rzetelny i transparentny artykuł . Pozdrawiam
Zainteresowany mieszkaniec czwartek, 30.06.2022 14:20
Dziwi mnie zachowanie Rady nadzorczej najbardziej . Stoją murem za zarządem nie licząc się z tym ze sami mogą zostać odwołani jeśli odbędzie się nadzwyczajne walne . Panie Przewodniczący 2/3 głosów z pośród obecnych na zebraniu za odwołaniem was wszystkich to naprawdę nie jest dużo . Warto tak ryzykować ? Moglibyście spokojnie do końca kadencji być jeszcze a tak skończy się ona niebawem . Jeszcze macie szanse z klasa zakończyć ta sprawę . Tylko potrzeba na to odwagi . Wybraliśmy was w tej wierze żebyście byli za członkami spółdzielni a nie przeciwko nam . Pomyślcie ze ludzie biorący udział w zebraniach to nie byli jedynie starzy pracownicy ale również zwykli mieszkańcy . Otwórzcie oczy i zacznijcie samodzielnie myśleć
Alicja czwartek, 30.06.2022 11:30
Gdyby nie doba to chyba nic byśmy się nie dowiedzieli co dalej w tym temacie bo ze spółdzielni nic się nie można dowiedzieć i nikt nic nie wie co dalej w tej sprawie ! Taka ważna sprawa a oficjalnej informacji nadal nie mamy o zmianie prezesostwa
czwartek, 30.06.2022 16:09
Skoro doba.pl taka RZETELNA to dlaczego tego samego nie zrobi w Bielawie? Ile lat na prezes SM Bielawa i od ilu lat tam rządzi? Żona i córka niezastąpione w Spółdzielczym Centrum Kultury... Czy nie pracował tam pan Kucharski? Czy rzeczywiście chodzi o RZETELNOŚĆ? Znając to lokalne towarzystwo mam duże wątpliwości
czwartek, 30.06.2022 23:56
Dobre pytanie. Może pani Anna z doby odpowie?
piątek, 01.07.2022 19:11
Nie odpowie bo swojego pod nosem nie widzą a cudze pod lasem jak najbardziej...
Spółdzielca czwartek, 30.06.2022 12:40
Brak absolutorium=odwołanie. Proste jak budowa cepa. Na co więc czekacie?
Jerzy czwartek, 30.06.2022 14:49
Jeszcze się taki nie narodził co by ruszył prezesa i jego świtę ze stołków (rada nadzorcza przecież to ich ludzie) próbowali to niejedni między innymi św . pamięci Kaczyński i tak nie udało mu się rozwalić tego molocha a wy mróweczki chcecie tego dokonać śmieszne !!!
j23 piątek, 01.07.2022 13:35
no to tak nie działa :)
Olo czwartek, 30.06.2022 12:06
Ja bym się wstydziła. Z domu bym nie wyszła, a oni chodzą sobie jak gdyby nigdy nic i siedzą na stołkach. Zero ambicji honoru i WSTYDU
autor czwartek, 30.06.2022 16:52
Albo chodza,albo siedzą na stołkach!Na coś się trzeba zdecydowac.Panie Olo!
czwartek, 30.06.2022 11:59
Żadnego zadłużania,pół wypłaty pójdzie na czynsz a paliwo po 8 zł.
czwartek, 30.06.2022 12:40
podwyżka za podwyżką,będzie drożej niż w Londynie
Bareja czwartek, 30.06.2022 13:17
nie ma takiego miasta Londyn, jest Lądek, Lądek Zdrój
czwartek, 30.06.2022 15:58
ciągłe podwyżki czynszu,jakieś szaleństwo
Zdegustowany mieszkaniec SM czwartek, 30.06.2022 11:30
Ci ludzie nie mają za grosz honoru!
Jas czwartek, 30.06.2022 15:49
Nie rozumiesz? Przykleili sie do koryta!
WSTYD czwartek, 30.06.2022 15:16
...nigdy nie mieli Tylko $ $ $ $ brac za nic nierobienie
Transparentny łoś czwartek, 30.06.2022 12:47
Rzygam słowem transparentny co oni jednego słowa się nauczyli i weszło zbyt mocno :D ludzie spokojnie pani prezes i jej córeczki misza jeszcze ,,kupić” mieszkania na Korczaka a widzicie ze blok dopiero się buduje
czwartek, 30.06.2022 15:18
w Piławie ze 2 mieszkanka tez sie da "kupić"
Były członek RN czwartek, 30.06.2022 11:35
Czy Rada Nadzorcza ma świadomość swojej odpowiedzialnosc w chwili obecnej ? I czy napewno jest świadoma konsekwencji ? Bo mam wrażenie ze nie bardzo…
acate czwartek, 30.06.2022 15:15
Jak przewodniczący Rady Nadzorczej propagował sport i wypoczyne, kiedy chodził w butach sportowych byłuczciwym człowiekiem . Znam go od 2000 roku. Jak poszedł w przewodniczenie zrobił sie taki sam kanciarz jak oni
Mieszkanka ddz czwartek, 30.06.2022 11:47
Że na takie dziadostwo ze strony zarządu spółdzielni pozwalają zarządzający Dzierżoniowem ??? Szok piękna wizytówką miasta. Układy ukladziki :/ wstyd
czwartek, 30.06.2022 14:17
Otóż to . Wielu z nich pracowało kiedyś w spółdzielni więc rączka rączkę myje
RÓŻA czwartek, 30.06.2022 14:40
Wielu z nich. Tzn. Kto z Rady pracował w Spółdzielni. Ja ta. Pracowałam ponad 30 lat
Ponieważ nie chciałam się podporządkować Prezesom, to mnie w nieładny sposób wyrzucili. Sprawa w Sądzie, zastraszenie pracowników, którzy musieli zeznawać tak jak panowie Prezesi chcieli. To są metody Panów Prezesów. Książkę można napisać.
czwartek, 30.06.2022 11:51
doucz się, spółdzielnia to taka wspólnota, ma swój zarząd i radę nadzorczą wybierana przez spółdzielców. Spółdzielcy pokazali co myślą o zarządzie. Teraz albo rada nadzorcza zmieni prezesa albo ludzie zmienią radę nadzorczą i nowa rada wybierze nowego prezesa.
Balcerkowa-bujałam czwartek, 30.06.2022 13:06
Jest jeszcze lepsza SM w Dzierżoniowie i prezes też jest lepszy
vw czwartek, 30.06.2022 13:02
Jaka amnezja.Pewnie mają tego Niemca co im wszystko chowa
Myśląca czwartek, 30.06.2022 12:44
To prawda, wszędzie się trabilo o vacie 5 %. Na zebraniu prezes zwalił winę na zec ze podnieśli cenę netto . To co opłatę stała podnieśli netto co do grosza ? Bo naliczenie z grudnia nie różni się niczym na ten moment w sprawie opłaty stałej. Pomijam fakt ze pisze się o 8 % a jest 5 %. Co z różnicą ???
Mieszkanka czwartek, 30.06.2022 12:35
Córeczki prezeski szukały znajomosci na Facebooku i pisały do ludzi żeby szli głosować na nią. Wstyd. Ale rzetelnośc
Brat czwartek, 30.06.2022 12:32
Kto za to zapłaci za ten wydany naklad śmiesznej nieprawdziwej gazetki który został wyrzucony do skrzynek. Mieszkam w bloku spółdzielczym i na 10 mieszkań 5 osób wyrzuciło gazetki na skrzynki. Precz z pijaczka i staruchem
MIESZKANIEC PIŁAWY czwartek, 30.06.2022 12:18
Zarządzamy w sposób rzetelny, transparentny i przejrzysty ???!!! Z pewnością ! A szczególnie wtedy jak córki Pani prezes wypisywaly prywatne wiadomości do ludzi z Pilawy żeby przyjść i głosować !!! Wstyd ludzie wstyd !!! Na takich głosach wam zależy ?? Żeby być na sile ? Do tego teraz wmawiacie ludzia ze zostali otumanieni przez artykuł na dobie. Co za bezprawie !
czwartek, 30.06.2022 12:18
!!! RADA NADZORCZA DO ODWOŁANIA !!!!
Winiarski wstydź się !
autor czwartek, 30.06.2022 12:15
Niech to weźmie Rydzyk,albo prezes wszystkich prezesów,czyli kaczor!I będzie wreszcie i prawo,i sprawiedliwośc.Amen!
Marcin czwartek, 30.06.2022 12:14
Pogonić ich i to jak najszybciej bo co miesiąc przysyłają podwyżkę
Zażenowany matematyk czwartek, 30.06.2022 12:00
Hahahahah dobre !!! Procenty w szkole podstawowej były ! Taka wyuczona pani prezes policzyć ich dobrze nie potrafi ?! Czy znowu wina pracownika ? Hahahah
Taka właśnie glowan księgowa
czwartek, 30.06.2022 12:03
wystarczy ze na innych %%% się zna !!!! I to dobrze
czwartek, 30.06.2022 11:59
Panie Prezesie, jest jeszcze szansa, żeby Pan odszedł w "dobrym stylu". Przecież mieszka i żyje Pan obok nas, kasa kasą, ale honor honorem. Reprezentuje Pan spółdzielców, oni Pana wybrali nie po to by Pan ich strofował
Mieszkaniec czwartek, 30.06.2022 11:59
W całym mieście aż huczy a oni siedzą sobie dalej i kasę biorą. Do widzenia! Nikt was już nie chce
Spoldzielnia czwartek, 30.06.2022 11:58
Rada nadzorcza do odwołania, za co kasę biorą?
Antek czwartek, 30.06.2022 11:50
Z Rady Nadzorczej chodzą po osiedlach i gadają głupoty ! Ludziom kit wciskają jakich mało ! Nie jest wam wstyd ? Wspieracie oszustów i złodziei !!! Nie po to ludzie was wybrali !!! Czym was przekupują ????!!!!
RADA DO ODWOŁANIA !!!
czwartek, 30.06.2022 11:43
Ten cały zarząd naprawdę honoru nie ma… ani honoru ani przyzwoitości, żadnych zasad !!! Siedzą tam pomimo tego ze ludzie ich nie chcą ale kasa płynie i to ładna to trzymają się rękami i nogami… tylko nie zapominajcie, ze kasa to nie wszystko a jakaś godność trzeba mieć !!! WSTYD !!!! Ludzie obudźcie się ! Jak się kogoś nie chce to się zabiera i wychodzi ! Ludzie po osiedlach ciagle gadają a jak się zbiorą na kolejne walne to w podskokach będzie się zwijać
Różane czwartek, 30.06.2022 11:41
Myślicie, ze jesteście bezkarni? To teraz zobaczymy. A Rada Nadzorcza jest do odwołania natychmiast. Ludzie zbierzmy się! Już raz pokazaliśmy, ze możemy
czwartek, 30.06.2022 11:26
Zlikwidować tą spółdzielnię i uwłaszczyć lokatorów. Spółdzielnie Mieszkaniowe są reliktami PRL-u! Niepotrzebne wydawanie kasy na utrzymywanie obiboków.