Mieszkańcy dzierżoniowskich osiedli chcą odwołać prezesów Spółdzielni [Aktualizacja 23 maja - odpowiedź SM Dzierżoniów]

piątek, 20.5.2022 11:42 88062 232

Setki mieszkańców dzierżoniowskich osiedli otrzymało do swoich skrzynek pocztowych list, który publikujemy poniżej. Powieszono go także na korytarzach wielu klatek schodowych. Wiele osób jest zszokowana jego treścią.

---------------------------------------------

Powiązany artykuł:

"Zagłosujmy przeciwko absolutorium dla prezesa i jego zastępcy" - list dzierżoniowskich Spółdzielców

--------------------------------------------

Przypomnijmy, że od 24 do 27 maja odbędą się zebrania Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Dzierżoniowie 2022. Zachęcamy Spółdzielców do uczestniczenia w tych spotkaniach.

Zwróciliśmy się do władz Spółdzielni, żeby odniosły się do tego pisma. Poniżej prezentujemy odpowiedź, którą otrzymała redakcja Doba.pl.

                                                                       Odpowiedź Spółdzielni Mieszkaniowej w Dzierżoniowie - 23 maja 2022 r.

 

KLKNIJ NA PISMO, ŻEBY POWIĘKSZYĆ

Przeczytaj komentarze (232)

Komentarze (232)

Mieszkaniec piątek, 20.05.2022 11:47
Bardzo dobrze, ze ktoś w końcu się tym zajął, najwyższa pora odwołać złodziei, którzy robią co chcą.
piątek, 20.05.2022 12:36
Bardzo dobra inicjatywa, robią co chcą.
wtorek, 24.05.2022 09:12
A czy prezes nie powinien udać się na zasłużoną emeryturę? Skończył siedemdziesiąt lat. Raczej niezastąpiony nie jest.
poniedziałek, 30.05.2022 21:34
70 to już dawno skończył.
wtorek, 24.05.2022 10:12
Może i nie jest tylko ciekawe dlaczego ostatnio jak ogłoszony był konkurs to nikt się nie zgłosił.
Co brak kandydatów z odpowiednimi kompetencjami?
J23 nadawał, póki co przestał. piątek, 20.05.2022 11:49
Niestety po stracie śp. Prezesa Daniela Kolinko nigdy tam już nie będzie jak było. Samo to, że spółdzielnia chce zaciągnąć kredyt to jest masakra - za czasów śp. Pana Daniela budowano domy bez kredytu! Nie znam nowego Zarządu Spółdzielni, ale do tej pory nie usłyszałem niczego dobrego na jego temat.
Co do samego listu... mam wrażenie, że pisał go jakiś dzieciak bo ma strasznie infantylny wydźwięk, ale rozumiem, że w kimś emocje buzowały i napisał jak napisał. Jedyne nad czym bym się na miejscu autora zastanowił to oskarżenia pt. przywłaszczania mienia oraz to, że ktoś jest tam czyjąś kochanką.... za takie rzeczy można wytoczyć proces.
I jeszcze jedno - do dnia dzisiejszego nie jestem przekonany czy tworząc wspólnotę i odchodząc od Spółdzielni czynimy dobry krok dla samych siebie. Znając mieszkańców gdy przyjdzie potrzeba remontu ścian, dachu, kotłowni czy też np. węzła ciepłowniczego - zgody całościowej nie będzie bo trzeba będzie wyciągnąć pieniądze z kieszeni i za to zapłacić :) To takie polskie piekiełko.
RÓŻA poniedziałek, 30.05.2022 21:28
Po przeczytaniu, tego co Pan napisał, chciałam dodać, że o zmarłych się źle nie mówi. Pan Daniel był super prezesem, do chwili, aż pojawił się na horyzoncie pan Wielce szanowny Skupień. Później już lody kręcili razem. Misiu, bo tak Skupień mówił na Daniela, uległ złym wpływom. Balangi, integrację kombinatorstwo, gnojenie pracowników. Ja tam przeszłam piekło na ziemi. Wszystko to śni mi się po nocach.
Dzierżoniowianin piątek, 20.05.2022 12:26
Kto to napisał? Prezes? Zastępca? Członek Rady Nadzorczej? Fufle, kumple? ;-)
J23 nadawał, póki co przestał. wtorek, 24.05.2022 07:55
Nie, zdrowo myślący członek SM. Ja tez mam mieszkanie i chcę spokojnie żyć.
Spółdzielca wtorek, 24.05.2022 23:19
Pewnie ukryty(póki co) kandydat na nowego prezesa
piątek, 20.05.2022 13:10
Moim zdaniem przychodzi kres takich patologicznych SM, na rzecz mniejszych wydzielonych z SM podmiotów. Wtedy ludzie mieliby więcej do powiedzenia bo póki co to istniejące obecnie struktury przedstawicielskie są fikcją.
niedziela, 22.05.2022 21:45
Gdyby fundusz remontowy był chciaż 50 gr od metra a nie 5 gr były by pieniądze na remonty ale chyba lepiej zaciągnąć kredyt z którego nikt nie będzie rozliczany
J23 nadawał, póki co przestał. wtorek, 24.05.2022 07:56
5 gr? To tylko mieszkańcy nowych bloków mają. Ci ze starych płacą o wiele wiele więcej.
spinacz niedziela, 22.05.2022 06:36
Przy okazji robienia " porządków" we władzach SM warto by przyjrzeć się powiązaniom biznesowym i personalnym aktualnych władz SM z Firmą Drozdowskich.
poniedziałek, 23.05.2022 20:11
Państwo wybaczą ale od ok roku firma "Drozdowski" z całej współpracy z SM Dzierżoniow wykonuje tylko wycinke drzew i to na zlecenie.
RÓŻA niedziela, 29.05.2022 16:36
Dzięki Firmie Drozdowski mamy ciepłą wodę i ciepło w mieszkania. I dziękuję za to. Sprzątanie Firma Markoni. Ponoć powiązana rodzinnie z Panem Skupieniem.
poniedziałek, 23.05.2022 20:43
A centralne odrzewanie to pies...
dozorca wtorek, 24.05.2022 07:05
A " drugi pies " i to chyba nie mniejszy, to wywóz nieczystości i odpadów z boksów przy blokach SM w Dzierżoniowie.
Stachu niedziela, 22.05.2022 14:24
Znaczy, ktos komus smaruje i to niezle?
Ania niedziela, 22.05.2022 10:21
Przekształcić się na Wspólnotę Mieszkaniową, wybrać Zarząd Wspólnoty i normalnego zarządcę i po problemie . Wystaczy 50,1% głosów ludzi którzy chcą mieć wpływ na swoją własność. Zorganizować zebranie z udziałem notariusza i po problemie. Przykład Lądka Zdr gdzie ludzie wzięli sprawy w swoje ręce i pogonili prezesa i Spółdzielnie, potworzyli Wspólnoty i mają wkońcu REALNY wpływ .
Kris Nolski niedziela, 22.05.2022 10:23
Dokładnie, to jedyne wyjście. Zmiana prezesa nic nie da .
wtorek, 24.05.2022 13:27
W pewnym wieku trzeba ze sceny zejść.Powinna być granica wieku na takich stanowiskach.Kompetencje oczywiście są bardzo ważne,a tu nie widać żadnych predyspozycji,tylko stare komunistyczne podejście do wielu spraw.
wtorek, 24.05.2022 15:53
Obyś ty miał człowieku tyle wiedzy i kompetencji co obecny prezes to byłoby z kim konstruktywnie porozmawiać. Wiek zupełnie nie gra roli liczy się to co ma się w głowie. Szkoda, że rok temu żaden młodzieniaszek nie kwapił się, żeby stanąć do konkursu na prezesa. Ciekawe dlaczego?
wtorek, 24.05.2022 16:28
jak dlaczego ? bo by "konkurs" sfałszowali glosami to normalne
RÓŻA niedziela, 29.05.2022 16:23
Może by ktoś nawet się zgłosił. Ale to by musiał być ktoś, z rodziny któregoś z prezesów. Obcym wstęp wzbroniony.
RÓŻA czwartek, 26.05.2022 16:39
Jak to nie ma kompetencji. Przecież, prosto z targu z budki Prezes wskoczył na stołek. Prywatnym przedsiębiorca był. WIE co znaczy przedsiębrać, i robi to dobrze, z dyskiem dla siebie i chyba rodziny
niedziela, 22.05.2022 12:17
Już widzę nowe Tęczowe we wspólnotach za kilkanaście lat, jak przyjdzie zrobić zrzutkę na jakiś remont. Jeden Janusz z drugim "nie dam i co mi pan zrobisz". Trzeba rozliczać i pilnować SM a nie przechodzić na wspólnoty.
niedziela, 22.05.2022 12:18
Dopiszę jeszcze, że pilnować, to patrzeć im na ręce i nie pozwolić zaciągać kredytów.
środa, 25.05.2022 08:07
Przecież spółdzielnia to też wspólnota, tylko większa, kwestia skali. A ty wierzysz że to zarząd finansuje remonty? Twój dom, Twój problem. Trzeba się z tym pogodzić. Nie ma róży bez ognia jak mówią :)
piątek, 20.05.2022 13:13
Pani Irenko, dałaby już Pani spokój. Nikt Pani nie przywróci na stanowisko.
* piątek, 20.05.2022 15:30
To nie ja napisałam. I nie mam ochoty wracać do pracy
piątek, 20.05.2022 17:14
Dla trolli wszystkie komentarze pisze Irena lub Jarek. Taki standardzik.
sobota, 21.05.2022 18:08
Dziwne, ktoś napisze coś o tym Jarku i już jest trollem. Jego "wielkość" jest tak duża, że nie można nic napisać?
Łoli sobota, 21.05.2022 21:43
Dziwne to jest to, że dokładnie 3 godziny temu pojawiają się trzy komentarze na temat Rudnickiego. Ten sam autor, który nie ma odwagi się podpisać? Dajcie sobie na wstrzymanie. Ileż można? Jak kogoś nie lubię to nie lubię i już. Nie muszę płodzić anonimowych komentarzy na lokalnym portalu. A znając realia dzierżoniowskiego bagna za chwilę ktoś napisze, że ten komentarz też napisał Rudnicki :D Jarek sorry.
poniedziałek, 23.05.2022 08:08
dziwne to jest to, że liczysz komentarze o Jarku
poniedziałek, 23.05.2022 10:11
Poniedziałek 8.00. Witamy na stanowiskach pracy "dobasków".
Mieszkanka ddz sobota, 21.05.2022 11:32
Jaki to trzeba być durniem,by takie rzeczy pisać na temat ,nie znając całkowicie P.Irenki...Szkoda słów ,żal komuś D....sciska
sobota, 21.05.2022 17:35
Chyba właśnie tej Pani Irence d.... od lat ściska, że dalej tak kombinuje na stare lata. Wszyscy ją znają i wiedzą jaka jest mściwa.
piątek, 27.05.2022 09:22
Obyś nigdy nie zaznał mściwości obecnie panujących prezesów. Najgorszemu wrogowi tego nie życzę.
RÓŻA niedziela, 29.05.2022 16:16
No właśnie. Nikomu je życzę, Bardz mściwy i bez wszelkich ludzkich odrochow jest Pan Skupień. Nie tylko zresztą, nawet wielce szanowny były pan Kierownik ZRB. Krzykacz okropny. Ludzie się boją cokolwiek powiedzieć.
Maja środa, 25.05.2022 03:05
uwazam ze na te wszystkie pytania powinien odpowiedziec prezes mamy prawo znac prawde
RÓŻA czwartek, 26.05.2022 16:45
PANI Maju. Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją. Nigdy się pani prawdy nie dowie. Pozdrawiam
Były mieszkaniec tęczowego sobota, 21.05.2022 09:47
We Wrocławiu w nowym budownictwie, gdzie mam 70m2 płace czynszu 550zl (w tym jest opłata za dwa miejsca parkingowe i komórkę lokatorska). Oczywiście mamy wspólnotę.
RÓŻA czwartek, 26.05.2022 16:33
W Dzierżoniowie 37 m2 teraz 670 zł. Za dużo się myjemy.
sobota, 21.05.2022 20:29
Bo to nowe budownictwo stare ma takie czynsze i opłaty bo mają robione remonty, gdyby nie one to duza czesc blokow byłaby bez gazu, zobaczcie pierw jak zmieniły sie przepisy pozniej mowcie.
sobota, 21.05.2022 21:16
Już widzę jak za parenaście lat ta "wspaniała wspólnota" się dogada jak się np. ogrzewanie im wykrzaczy. Wszystko jest "niby" dobrze jak jest nowy blok ale jak ktoś mieszka w starym budownictwie i to jeszcze we wspólnocie to nie ma szans na dogadanie się w ważnych sprawach. Są ludzie i ludzie niestety, zrozumiecie za parę lat jak Wam coś się popsuje a sąsiady się nie zgodzą to dopiero będzie płacz i lament.
czwartek, 26.05.2022 16:31
Ten problem jest już teraz. Nie dosyć, że nie można się dogadać ze Spółdzielnia, to jeszcze i z wykonawcami jest problem. Jeżeli jest ktoś zainteresowany, jak panowie???? Zrobili mi w łazience demolkę.
ela środa, 25.05.2022 22:26
i to jzniest prawda wspolnota czasami bokiem wychodzi bo ludzie sa ro
sobota, 21.05.2022 21:21
Jakiego gazu?? Spoldzielnia zmusila nas do rezygnacji z gazu na rzecz cieplej wody z cieplowni. Czy ktos sprawdzil jaka temperature ma ta woda, a jaka powinna miec? Temperature w mieszkaniach reguluje nam cieplownia a nie my termostatami. Gdy nie ma przymrozkow grzejnilo sa letnie. Dlaczeko polowa budynku Rozane 1 ma wykafelkowane klatki schodowe i nowa instalacje elektryczna, a druga polowa nie. Prace przerwano i nic sie nie dzieje. Czy ma zarzad znajomych w drugiej polowie bloku?
Jan niedziela, 22.05.2022 14:22
Moze trzeba sie wreszcie przyjzec kolesiostwu w zarzadzie spoldzielni i to zakonczyc.
K.S wtorek, 24.05.2022 12:05
Rezygnacja z junkersów,to akurat fajna sprawa.Zlikwidowałam gaz w mieszkaniu i jest ok.
MN spółdzielca wtorek, 24.05.2022 09:27
Za nowe przyłącze gazu do mieszkania każdy mieszkaniec zapłacił 600 zł jednorazowo lub płaci w ratach - 7 zł. dodatkowo do czynszu . A więc nie obciążyło to w znaczącym stopniu funduszu remontowego.
RÓŻA czwartek, 26.05.2022 16:43
Nie zapłaciłam 700 zł. Kazałam sobie policzyć ile to kosztowało naprawdę. Wyszło mniej, ale czy dobrze wyliczone.? Już nie miałam siły się kłucic
J23 nadawał, póki co przestał. wtorek, 24.05.2022 11:48
Poczekaj do remontów i wtedy napisz jak wam poszło :))))
Obiektywna poniedziałek, 23.05.2022 22:51
Niestety tą odpowiedzią się spółdzielnia pogrążyła.
Czekałam i byłam pewna, że odpowiedź będzie wypunktowana krok po kroku , wyjaśniona , omówiona i będą tam argumenty za.
wtorek, 24.05.2022 09:06
Jak zwykle odpowiedź na okrągło. A wystarczy wejść na stronę spółdzielni i zobaczyć projekt uchwały dotyczącej zaciągnięcia kredytu do 7 000000.
wtorek, 24.05.2022 10:38
Nauczcie się ludzie czytać ze zrozumieniem. To te braki ze szkoły podstawowej powodują, że rzucacie jadem na oślep. Idźcie na zebranie, wysłuchajcie (ale powtarzam ze zrozumieniem) co druga strona ma do powiedzenia i zagłosujcie jak uważacie. Po co roznosić nieprawdziwe informacje, które nie mają pokrycia w prawdzie tylko dlatego, że nie rozumie się tego co się czyta albo słyszy.
RÓŻA czwartek, 26.05.2022 16:25
Idźcie na Zebranie, i posłuchajcie. Kogo posłuchajcie. Jak Pan Prezes potrafi kombinować, kłamać, zastraszać ludzi, przekonałam się na własnej skórze. Wtedy kiedy wyrzucił mnie z pracy na emeryturę, miałam 53 lata jak zaczol, a skończył jak miałam 55 lat. Podałam Spółdzielnie do Sądu pracy. Jakie było moje zdziwienie, kiedy usłyszałam jakie brednie opowiadają moje powiedzmy współpracownice. Okazało się, że albo ja albo One. Były zastraszone przez prezesów, wtedy było ich dwóch. I co można takiemu komuś zaufać nie. Zastawy parkingowe, na wyraźny rozkas Pana Skupienie miały być usunięte, chyba tylko po to, żeby później założyć je na nowo. Ubytki wody, rozliczanie ciepła. No ale to temat rzeka.
czwartek, 26.05.2022 01:22
Z zrozumieniem tak tylko mógł napisać nasz sławny prezes ulubiony cytat on najmądrzejszy a reszta to nic nie warte warchoły tylko ich łupić z kasy
wtorek, 24.05.2022 10:17
To przyjdź kobieto na zebranie to otrzymasz odpowiedź na nurtujące Cię pytania. Nikt na poziomie nie będzie odpowiadał na łamach takiego portalu rzeczowo na nieuzasadnione żadnymi dowodami zarzuty.
spółdzielca wtorek, 24.05.2022 10:44
po to są coroczne zebrania członków spółdzielni żeby dowiedzieć się co zostało zrobione i za ile, co jest planowane do zrobienia i ile to będzie kosztowało, kto będzie ponosił te koszty - no ale jak na zebrania przychodzi garstka ludzi to o czym mówimy? Kto jest zainteresowany działalnością spółdzielni ten uczestniczy w zebraniach a nie bezrefleksyjnie słucha i co najgorsze przytakuje plotkom. Przyjdźcie w końcu na zebranie, zadawajcie pytania, nawet te niewygodne, proście żeby były wpisane do protokołu żeby był jakiś ślad. A za rok na następnym zebraniu rozliczcie zarząd i radę nadzorczą.
J23 nadawał, póki co przestał. wtorek, 24.05.2022 11:43
No przecież napisane jest, że będzie wyjaśnione na zgromadzeniu. Czego nie rozumiesz?
czwartek, 26.05.2022 16:27
Niczego
sasda wtorek, 24.05.2022 22:23
trafna uwaga :)
xyz środa, 25.05.2022 11:45
Nie wiem jak się rządzi wasza S.M. ale ja we Wrocławiu za 53 m2 wraz z gazem płacę 398 zł.
środa, 25.05.2022 22:30
no dziwne bo mam znajomych we wroclawiu i placa duzo wieceja
Abc środa, 25.05.2022 12:56
Gdzie jeszcze dodasz ten komentarz? Proponuję myśleć co się pisze bez już mieszania ludziom w głowach. Nikt nie jest taki głupi żeby wierzyć w te historię..i uwaga w to że ludzie z Wrocławia nagle udzielają się w sprawie jakieś spółdzielni mieszkaniowej.... No hit naprawde.
Marek środa, 25.05.2022 19:53
Może mieszka we Wrocławiu a ma powiązania że Spółdzielnia w Dzierżoniowie.. ja sam mieszkam we Wrocławiu ale również jestem członkiem spółdzielni w Dzierżoniowie. Mój czynsz na 74m2 to 520zl z wodą i ogrzewaniem.
spółdzielca środa, 25.05.2022 11:43
Same pomówienia. Zero konkretów i dowodów na to co tam jest wypisane. Przykładowo koszty dostarczonych mediów. Co Spółdzielnia ma do ustalania cen za dostarczone ciepło, wodę i odprowadzenie ścieków, energię elektryczną, wywóz śmieci czy inne opłaty niezależne od spółdzielni. Ta osoba(y), która(e) to napisały chciałyby rządzić lecz za nic nie odpowiadać. I jeszcze jedno. Czemu Doba publikuje anonimy, dając upust licznym furiatom i frustatom.
asdas wtorek, 24.05.2022 22:21
ale do czego tu ma niby być ta prokuraturam skoro ktoś wyłożył kawę na lawę, ludzie naprawdę nie myślą i płacą stawki czynszowe które są z sufitu, mieszkanie na jazdy o tym samym metrażu czynsz 395zł takie samo mieszkanie w bloku prowadzone przez administrację Maciasia 300zł, moim zdaniem dość dymiania ludzi i utrzymywania tych nierobów i tworzenia miejsc pracy dla swoich i brania przez lata za nic kilkunastomiesięcznych pensji
piątek, 20.05.2022 12:24
Kto ogrzewa bloki pań D Smieci p D sitwa rządzi UM!
piątek, 20.05.2022 12:26
Zmień leki, mylisz podstawowe pojęcia, spółdzielnia i miasto to dwa niezależne od siebie instytucje.
Gall Anonim wtorek, 24.05.2022 23:45
Cha cha cha, na pewno?
wtorek, 24.05.2022 16:14
Ludzie napijcie się melisy :) wszystko podrożało to nie ma co się dziwić, że opłaty idą w górę. Moja sugestia to tylko te 7 milionów kredytów... Na co to ma być przeznaczone (pod warunkiem że to nie jest fake). Pójdziecie na zebranie i się dowiecie. Po za tym obrażanie ludzi na portalu społecznościowym to przestępstwo. Najbardziej oberwali się burmistrzowi, ech
mieszkaniec wtorek, 24.05.2022 08:27
Niestety , prawda w oczy kole. Pracownicy Spółdzielni od dawna zapomnieli, że mają działać w interesie naszym a nie swoim. Są chamscy w kontaktach, a podwyżki są bo to idzie wszystko z naszych kieszeni a nie ich. Tym powinny się zająć organy kontroli.
wtorek, 24.05.2022 08:54
A to że za wszystko są podwyżki to też wina Spółdzielni tak?
Przestańcie ludzie takie śmieci pisać i zajmijcie się czymś.
AO wtorek, 24.05.2022 12:07
Zgadza się,o drożyznę,to raczej do kiepskich rzadów pis trzeba mieć pretensje!
wtorek, 24.05.2022 10:43
>>>>> wkurzeni mieszkańcy nie dają rady
>>>>> próba mobilizacji i wypunktowanie rzeczy na które są jasne niepodważalne dowody
>>>>> doba się wtrąca publikując list od anonima który miał tyle jaj zeby sprawę nagłośnić
>>>>> spółdzielnia milczy
>>>>> po paru dniach ktoś od PR wydaje okrężny komunikat, który nic nie wnosi
>>>>> idą na policję sami na siebie xdd

Podsumowanie akcji
Basia piątek, 20.05.2022 18:34
Wspólnota to największe bagno jakie jest....
wtorek, 24.05.2022 09:01
Serio? Sama o wszystkim decydujesz, kiedy, co i jak zrobić. To Ty wybierasz firmę, Ty decydujesz o wszystkim. I Ty za wszystko płacisz. W spółdzielni też Ty za wszystko płacisz, tylko nie wprost na wybrany cel i nie musisz opłacać prezesa i świty. Sama sobie jesteś prezesem.
wtorek, 24.05.2022 09:54
ja mieszkam we wspólnocie i znam ją z własnego doświadczenia. wspólnota jest droga i mało sprawna. nie potrafi dobrze negocjować z firmami. ludzie są skonfliktowani, niektórzy płacą nieregularnie. trudno jest się doprosić o usunięcie awarii. taka jest wspólnota. zresztą wspólnoty utworzono w swoim czasie w całkiem innym celu niż zastępowanie spółdzielni, ten pomysł wyroił się w niektórych łbach później. wspólnoty mieszkaniowe utworzono ad hoc dla mieszkań pozostałych po upadających zakładach pracy, bo wladza nie miała pojęcia co z nimi zrobić a w tamtych czasach pomysł ze sprzedażą razem z lokatorami by nie przeszedł... A teraz nagle wspólnota jest super, oczywiście do czasu jak się sąsiedzi nie dogadają i zaczną się problemy.
wtorek, 24.05.2022 10:14
No widzisz, jak trudne jest zarządzanie jednym wspólnym domem? Ja też mieszkam we wspólnocie. Dużo starszych osób, niemajętnych, a jednak można robić remonty i się dogadać i miło ze sobą żyć. Chcieć to móc.
J23 nadawał, póki co przestał. wtorek, 24.05.2022 11:46
To co tu piszesz ma swoją nazwę - utopia. Powodzenia życzę we wspólnocie.
J23 nadawał, póki co przestał. wtorek, 24.05.2022 11:44
dokładnie
Misiu Pysiu poniedziałek, 23.05.2022 21:32
Panie prezesie, pani prezes. Czy wśród waszych klakierów nie ma nawet jednej rozgarniętej osoby, która potrafi napisać chociaż jeden inteligentny komentarz? Pisze jakiś analfabeta nie rozumiejący znaczenia słowa bojkot, atakujący personalnie dziennikarza. Na nic więcej was nie stać? Żenujące.
wtorek, 24.05.2022 10:14
A ciebie stać Misiu Pysiu, bo po komentarzu tego nie widać.
poniedziałek, 23.05.2022 21:55
Klakier już to słowo tyle razy się pojawiało w komenatarzach. Co za starocie i od razu widać że piszę to jedna osoba , ubogi słownik proponuje poczytać synonimy Słowa klakier ;)
Naprawdę sobie darujcie ten hejt...
Jurek Ogórek poniedziałek, 23.05.2022 22:34
Hejt? Rozumiesz znaczenie tego słowa? Odróżniasz krytykę od hejtu? Widać kolejny potakiewicz, serwilista, dworak, podlizuch, wasal, hagiograf, wazelina, fagas, podnóżek, służalcza dusza, laurkopisarz, pachołek, wazeliniarz, lokaj, panegirysta, chwalca, przydupas, piewca, gloryfikator, potakiwacz, pochlebca, komplemenciarz, czciciel… Wystarczy? ;-)
wtorek, 24.05.2022 09:08
Brawo! Odrobione zadanie domowe ;). Byle by zagłuszyć pozytywne komentarze negatywnymi!
Jeśli pan uważa to za krytykę konstruktywną to naprawdę, nie mamy o czym dyskutować.... Proponuje kolejne zadanie domowe: Prosze wpisać w google czym jest hejt, krytyka, oraz pomówienia które się tu pojawiaja. Jak widać na naukę nigdy nie jest za późno ;) Do dzieła! ;)
j23 wtorek, 24.05.2022 07:48
Bardzo dobrze, że powiadomiono organy ścigania za pomówienia. Trzeba być idiotą żeby pisać takie teksty kto z kim i dlaczego...
poniedziałek, 23.05.2022 23:31
Ktoś wie może kiedy będzie padać deszcz?Piekielnie sucho mam na działce.Warzywa słabo rosną.
spółdzielca poniedziałek, 23.05.2022 23:36
Ponoć niebo zapłacze po odwołaniu prezesów SM Dzierżoniów. ;-)
poniedziałek, 23.05.2022 23:12
Złodziejstwa olewatorstwa dziadostwa w tym nowoczesnym miescie nikt nie wytępi
Spółdzielca poniedziałek, 23.05.2022 22:42
Pytanie za 100 punktów. Kto od piątku wykonuje dziesiątki jak nie setki telefonów, które mają zachęcać, zmuszać do głosowania na miłościwie nam panujących? Dla kolegi pytam. Szuka do swojej firmy telemarketerów. ;-)
Anka poniedziałek, 23.05.2022 22:59
Też słyszałam,że dużo się dzwoni i nagabuje :)
Dorota poniedziałek, 23.05.2022 22:55
Jestem członkiem spółdzielni prawie rok i mam im wiele do zarzucenia. Mogą sobie pisać, pięknie niestety tego piękna nie widać w ich działaniu. Ze wszystkich spraw jakie z nimi załatwiałam to najsprawniej opłaty można z nimi załatwić . Są niegospodarni jeśli chodzi o nasze pieniadze, o spotkanie z prezesem na nowych blokach nie.mozna było się doprosić, sprawy jeśli już załatwiają to po najmniejszej linii oporu. Przetargi wygrywają ci sami u nas nawet bez przetargu się prace odbyły . Na strszych blokach place zabaw zaniedbane nic nie odświeżone. Zieleń też słabo wygląda na starszych blokach. Mam porównanie z wroclawska spółdzielnia powiem tak daleko nam do niej oj daleko. Oby udało.sie coś zmienić w tej spółdzielni na lepsze. Bo Ci ludzie którzy tam teraz zasiadają niestety, ale się nie nadają .
Fan konkursów poniedziałek, 23.05.2022 22:48
W temacie transparentności. Gdzie było zamieszczone ogłoszenie konkursu na wiceprezesa, bo nie widziałem takiego ogłoszenia? Jakie były wymagania i kto jest stworzył i na jakiej podstawie? Ilu było kandydatów na to stanowisko? Rozumiem, że jako transparentny człowiek wszystko pan ze szczegółami wytłumaczy.
Tomasz Kowalewski piątek, 20.05.2022 13:02
Szanowna DOBO, Panie Tomaszu,

czy jak napiszę takiego gniota jak autor powyżej, obrażający burmistrza , firmę, spółdzielnię etc.
też to umieścicie na swoim portalu.

Prezentujecie bardzo słaby poziom, umieszczając tego typu gnioty, ludzi którzy obrażają
innych nie mając odwagi podpisać się pod listem .
Kowal Tomaszewski wtorek, 24.05.2022 07:07
Właśnie napisałeś i jest umieszczony na tym portalu.
KOLEGA piątek, 20.05.2022 13:05
To nie Doba upubliczniła informację, tylko (na razie) anonimowe osoby niezadowolone z działań Spółdzielni. Mam pytanie - co w tym piśmie jest nieprawdą? Dla kolegi pytam. :-)
piątek, 20.05.2022 13:10
A co jest prawdą? Pytam dla siebie :)
KOLEGA piątek, 20.05.2022 13:23
Prawda zawsze się obroni. :-)
piątek, 20.05.2022 13:15
Ma Pan Rację, od kiedy doba.pl wrzuca takie rzeczy? Może czas zauważyć że ktoś z doby również macza palce udostępniając takie pierdoły właśnie na swoim portalu, zresztą nie pierwszy raz jak widać.
piątek, 20.05.2022 14:51
Redaktor naczelny doby p. Tomasz dorabiał w spółdzielczym domu kultury, który zlikwidowano i dodatkowy dochód poszedł w ....j, poza tym obecny prezes nie jest kolegą p. Tomasza, w przeciwieństwie do poprzedniego śp. prezesa. Pan Tomasz nie lubi jak mu się coś zabiera o czym kilka osób mogło się przekonać... Czekam zatem na artykuł o rodzinnym domu kultury SM w Bielawie ;) i biorę pod uwagę, że raczej się nie doczekam ;)
piątek, 20.05.2022 15:10
Też tak słyszałam. Zresztą wcale mnie nie dziwi że doba jak zwykle nie jest rzetelnym źródłem informacji tylko szerzącym hejt stroną. Pan Tomasz jak widać publikując takie badziewie ewidentnie brakuje dodatkowego źródła dochodu ,to zadawala się czymś takim.
piątek, 20.05.2022 21:31
Nie trzeba słyszeć, wystarczy przejrzeć gazetę spółdzielczą i znaleźć skład redakcji.... a poza tym, że jest nazwisko p. Tomasza to trudno w tej gazecie znaleźć artykuły jego autorstwa... no chyba, że używa pseudonimu :/
niedziela, 22.05.2022 21:13
Akurat mam w domu ta gazetę ale nazwiska Pana Tomasza nie widzę w składzie redakcji wiec o co chodzi ?
poniedziałek, 23.05.2022 21:57
Było jego imię i nazwisko w stopce redakcyjnej za czasów śp D. Kolinko, teraz tam pracuje p. Marta o tym samym nazwisku... wszystko w rodzinie zostaje? ;)
Buhahaha poniedziałek, 23.05.2022 22:39
To nie rodzina, ale foliarze lubią teoryjki spiskowe. ;-)
piątek, 20.05.2022 22:42
To już conajmniej w trzecim pokoleniu taki śmierdzący leń.
Obserwator piątek, 20.05.2022 12:08
Jeżeli ktoś posiada informacje o nadużuciach jest wręcz zobowiązany powiadomić odpowiednie organa ścigania...
wtorek, 24.05.2022 07:03
Wszyscy wiemy o nadużyciach rządu, czy spodziewasz się że prokuratura ziobry coś zrobiłaby z takim zawiadomieniem?
wtorek, 24.05.2022 05:28
Te organa zajmą się zapewne przeciwnikami obecnej partii rządzącej a zwolennikom i poplecznikom jeśli nawet coś będzie na rzeczy wszystko umorzą tak jak z wypadkiem niejakiej Beatki i uszkodzonymi nagraniami.
Stara wyjadaczka - Dziennikarka poniedziałek, 23.05.2022 14:57
Szanowny Panie Tomaszu Kuriata,

czy wie Pan, że nawoływanie do bojkotu przez jednostronność mediów może skończyć się najgorzej w całej sytuacji, ale dla Pana? Prokuratura, utrata mienia i wiele innych... ? Gdzie podpis pod publikacją tego materiału?
Okrutnik poniedziałek, 23.05.2022 21:57
Portal podaje informację na ważny dla społeczności temat. Co robią ludzie? Zarzucają NAWOŁYWANIE DO BOJKOTU XDDDD. Polakami powinien rządzić Stalin. Na żadnego lepszego dowódcę nie zasługujemy.
poniedziałek, 23.05.2022 20:15
Ja nie proszę ale wręcz żądam aby tych moderatorów nie mianować dziennikarzami.
Marek poniedziałek, 23.05.2022 20:32
Również się zgadzam.
Też dziennikarz poniedziałek, 23.05.2022 19:23
Stara wyjadaczko. Pismo zostało UPUBLICZNIONE nie przez Dobę. Gdybyś była dziennikarką to wiedziałabyś, że to opisanie faktu rozpowszechniania wśród spółdzielców tego pisma, a nie identyfikowanie się z tym pismem. Jako stara wyjadaczka powinnaś to wiedzieć. Powtórzę ponownie - straszenie dziennikarza utratą majątku - być może także utratą zdrowia i życia np. w przypadku podpalenia mienia jest ścigane z urzędu. Doba powinna już rozpocząć procedurę. IP jest dostępne i znanie Dobie. Nie pozwalajcie na zastraszanie.
poniedziałek, 23.05.2022 21:13
W którym miejscu Stara wyjadaczka napisała o utracie zdrowia i życia? To co piszesz Też dziennikarzu to klasyczne mataczenie i obrona przez atak. Jeżeli doba zawiesza przed weekendem anonim, bez sprawdzenia czy choćby krótkiej sondy, to niech nie udaje teraz zastraszanego niewiniątka
Też dziennikarz poniedziałek, 23.05.2022 19:14
Nawoływanie do bojkotu? W którym miejscu jest coś takiego? Bojkotu czego? Tutaj czytamy, żeby aktywnie uczestniczyć w Walnym i wykorzystując demokratyczne metody odwołać aktualny Zarząd. Czy to jest zgodne z prawem? Myśli Pan/Pani, że zastraszanie dziennikarza nie powinno być zgłoszone do organów ścigania? Straszenie utratą mienia? Czy rozumiem przez to, że ktoś chce spalić czy ukraść mienie dziennikarza? Czy straszeniem utratą majątku nie zastraszacie dziennikarza wykonującego swoje obowiązki? Tym powinna się zająć policja i prokuratura z Urzędu.
poniedziałek, 23.05.2022 22:00
A gdzie się podział komentarz Koleżanki po fachu? Żaden dziennikarz nie usunie komentarza, tylko dlatego, że mu "nie pasi"
poniedziałek, 23.05.2022 21:56
Prezes dawno powinien być na emeryturze
poniedziałek, 23.05.2022 20:22
Skrajnie lewacki "portal" doba brodzi w mule.Kto daje reklamy do takiego dziadostwa.Żenada,nie skorzystam z usług ani jednej firmy która umieszcza tu swoje oferty.
ddz poniedziałek, 23.05.2022 21:27
Co za bełkot. Widzisz reklamy adsense i dzięki tobie zarabiają, frajerze. ;-)
poniedziałek, 23.05.2022 21:35
Widzę reklamy na dobie i wiem z czego nie korzystać.
Aneta poniedziałek, 23.05.2022 20:44
To po co wchodzisz i czytasz
Baranie jeden
poniedziałek, 23.05.2022 21:33
Ktoś musi pilnować abyście nie zakłamali rzeczywistości i historii doszczętnie towarzyszko.A jak tak cię piecze to do urologa idź.
poniedziałek, 23.05.2022 19:49
SM kogo oskarża o oszczerstwa? Proszę podać jakie?
autor poniedziałek, 23.05.2022 19:06
Zyczę Zarzadowi spokoju i cierpliwosci!Zawsze sa tacy,co im sie nic nie podoba!I takimi nie należy się przejmować.Jak ktos ma dowody,to niech idzie do prokuratury.Teraz jest wszystko w rękach PiS-u,więc bedzie i prawo,i sprawiedliwość.
Spółdzielca poniedziałek, 23.05.2022 19:24
Ktoś ten bełkot może przetłumaczyć na język polski?
SM poniedziałek, 23.05.2022 19:06
Odpowiedź w stylu realnego socjalizmu. Brakuje jeszcze „wrogów ludu prqcującego”. Są za to wrogowie Spółdzielni, którzy są straszeni organami ścigania. Trochę tu też propagandy ala Putin - jesteśmy wspaniali, cudowni i transparentni tylko ten wredny Zachód (wrogowie Spółdzielni) chcą nas zniszczyć… naprawdę ktoś się na takie brednie jeszcze łapie?
ePISkopat + poniedziałek, 23.05.2022 11:14
Państwo zmniejszyło podatek od centralnego ogrzewania ale cena za opał wzrosła o ponad 100% Drożyzna jest wszędzie. Zmiana prezesa nic nie da. Zmiana władzy w nadchodzących wyborach już coś da.
sobota, 21.05.2022 07:37
A moze by tak mieszkańcy TBS w Dzierżoniowie tez zrobili walne gromadzenie i wiper... Prezesa . Za mieszkanie 50 m 900 zł i cały czas podwyżki .
niedziela, 22.05.2022 12:13
To chyba normalne, bo TBS zaciągnął kredyt, który ty spłacasz w czynszu. W SM płacisz powiedzmy 500 zł czynszu, ale jak masz chatę w kredycie, to i dodatkowe z 1000 do banku spłacasz.
PAN K . poniedziałek, 23.05.2022 08:01
OK rozumiem ze TBS zaciagnala kredyt .Ale myślę ze j7z do tego czasu juz go splacilam.Duże dofinansowanie dostają z UM . Tu tez nie chodzi o sam czynsz. Jak masz znajomosci u Pana Prezesa albo znajomosci u Pani M. To dostaniesz mieszkanie poza kolejnością.Są osoby które chcą zamienić mieszkanie z mniejszego na większe to każą czekać w kolejce oczekujących .Budynki się sypia wszystko się psuje to PAN Prezes żeby to naprawić to postawi słupki utrudniające wyjazd z miejsca parkingowego .
podpis sobota, 21.05.2022 08:21
A kto tam prezesuje ?
sobota, 21.05.2022 12:36
Kumpel burmistrza.
Maciek T. niedziela, 22.05.2022 21:15
Mieszkam w zasobach SM od 15 lat, uważam że SM radzi sobie na prawdę dobrze, klatki zawsze posprzątane, jak był jakiś problem to zawsze się załatwiło, ocieplili bloki. Uważam że ta fala hejtu jest niesłuszna i ewidentnie siedzi na dobie grupka przeciwników SM i piszą te wszystkie negatywne komentarze żeby wywołać jeszcze więcej szumu... Tylko szkoda że nie mają odwagi się podpisać tylko wszystko anonimy.
xyz niedziela, 22.05.2022 19:24
We Wrocławiu za 53 m 2 płace 398 zł. Klatki czyściutkie, , Ładne chodniki zrobione przez S.M. Trawa zadbana, papierki codziennie pozbierane , jesienią liście zgrabione, klatki schodowe czyściutkie, nawet okna w piwnicy myte kafelki
Michał niedziela, 22.05.2022 18:16
Mieszkam na różanym od lat i też jestem zadowolony. Widzę że jak ktoś ma pozytywne odczucia to od razu jest linczowany... Słabe na maksa.
Standard ludzie tylko jadem potrafią pluć jak widać.
piątek, 20.05.2022 12:31
Cytuję: Mądrzy ludzie z Różanego 46 uciekli już od Spółdzielni...zgadniecie kto tam mieszka :)?
Pytalski piątek, 20.05.2022 13:16
Główna księgowa och och przepraszam zastępca prezesa. Czy może jednak pełni dwie funkcje??????
jacek niedziela, 22.05.2022 14:28
Sypnij nazwiskami, prosze..........
niedziela, 22.05.2022 21:19
Jedno z mieszkań ma pani wice prezes pani Sołek na lawendowej także chyba córka
piątek, 20.05.2022 18:37
Pan Jarek? :D :D :D
Joooo sobota, 21.05.2022 17:50
Nie tylko, mieszka tam sama wice prezes ( kiedyś główną księgowa)
Autorka niedziela, 22.05.2022 14:31
A mnie odpowiada wszystko, co robi spółdzielnia.Jestem zadowolona i to bardzo.
niedziela, 22.05.2022 16:22
Hahah odpowiada bo chyba nie masz tam mieszkania !!! albo lubisz być robiona w balona
RÓŻA niedziela, 22.05.2022 15:43
Pracowałam w Spółdzieni pons 30 lat, i tak źle, jak po zatrudnieniu obecnego Pana Prezesa nie bylo. KILKA razy nawet mówiliśmy z kolegą, że Pan Obecy prezes powinien pracować jako kapo. Ludzie byli zastraszani. Ja tak jak ktoś napisał, psychicznie zostałam zniszczona. Mogę przekazać, co się działo, i pomimo, że miałam kwalifikacje do prowadzenia spraw, którymi byłam obciążona, zostałam wyrxucona, w wieku 55 lat na emeryturę, bo mój mąż tak dobrze zarabiał, że ja mogłam siedzieć w domu. Tak stwierdził szanowny pan prezes
Jak trzeba będzie wesprzeć faktami sprawę, to jestem do dyspozycji. Płacę obecnie za czynsz 670 zł. Mieszkanie moje, 37 m. Jak przeszłam na emeryturę, to dostałam 1300 zł. Ponoć tak źle mi ZUS naloczul
Krzysztof niedziela, 22.05.2022 09:16
Brawo ktos wkuncu mial jaja zeby to zrobic. OS rozane stoje murem za mieszkancami !
niedziela, 22.05.2022 15:58
Dawno było wszystko na końcu noża. Przypomnijcie sobie zebrania na które nawet policja była wzywana. Pracownicy mieli gotowe listy z nazwiskami, na kogo mają głosować. Pracownicy ZRB mieli obiecane, że jeżeli popra kandydaturę prezesów, to nadal będą pracować. I co.
sobota, 21.05.2022 21:57
TOTALNA TARGOWICA ZAGŁODZIĆ POLSKĘ
piątek, 20.05.2022 17:57
Najgorsze to koszenie trawników,zamiast trawy wyschnięty step,a firma kosząca kosi kasę.
piątek, 20.05.2022 18:07
Na nowym Tęczowym ostatnie lata trawniki wyglądają jak klepisko.Co tydzień niszczą trawę a kaska leci.
niedziela, 22.05.2022 12:10
I bardzo dobrze, że koszą. Jak nie będą koszone, to będziesz miał zachwaszczone ugory a nie trawniki.
niedziela, 22.05.2022 13:35
żadne trawniki,tylko klepiska z pożólkłą trawą
piątek, 20.05.2022 18:30
Tyle, że za utrzymanie zieleni odpowiada Urząd Miejski. Z pretensjami do swoich radnych od Kucharskiego bo też goowno robią.
piątek, 20.05.2022 19:34
SM partycypuje w kosztach
Marta piątek, 20.05.2022 22:31
Do administracji w spółdzielni zawsze zgłaszana jest zieleń itd.
sobota, 21.05.2022 06:42
Koszenie co tydzień to napędzanie kasy firmom,ciekawe czy się dzielą/
Obywatel DDZ sobota, 21.05.2022 17:33
Nie rozumiem po co kupujecie ludzie mieszkania w SM a potem pchacie się we wspólnotę?! Jak Wam nie pasuje to nie kupujcie mieszkań, chyba że tylko w tej wspólnocie...
a Nie w Dzierżoniowe wspólnota od lat nic nie robi, i tylko SM buduje nowe bloki! Dzięki nim macie gdzie mieszkać, zamiast tyle hejtu to byście się zastanowili gdzie ta Wasza wspólnota jest jeśli chodzi o mieszkania NOWE lub PLACE ZABAW DLA DZIECI?! NIE MA. Korzystacie zawsze nie ze swoich a najwięcej macie do powiedzenia.
niedziela, 22.05.2022 12:38
człowieku........poszukaj rozumu w głowie.Po to jest SM żeby budować mieszkania . Przypominam że miały być to głównie mieszkania lokatorskie dla uboższych ludzi, a co budują? mieszkania na handel. Do tego SM posuwa się do bezczelności bo pośredniczy w kredytach bankowych , czyli dodatkowo zarabiając na tym. SM-y to przybudówka deweloperów ułatwiająca im interesy budowlane. To sitwy skorumpowane do dna. Czas zniszczyć SM-y i podzielić je na mniejsze wspólnoty, łatwiejsze do kontroli.
sobota, 21.05.2022 18:16
Dobrze gada ! Polać mu :D
sobota, 21.05.2022 18:37
Niestety nie ma w Dzierżoniowie dewelopera, od którego można by tak po prostu kupić mieszkanie
Koleżko wielu z nas przekonało się , że zakup mieszkania od tej twojej wspaniałej spółdzielni to pułapka . Aby dokonać zakupu musieliśmy zostać członkiem spółdzielni czy nam się to podoba czy nie . Teraz za to płacimy i tułamy się po sądach .
Nawiązując do początku twojego wywodu - nie kupujcie od nich , NIE POLECAM
Obywatel DDZ sobota, 21.05.2022 21:09
Nie zgadzam się z Panem. Przecież buduje TBS a teraz Deweloperzy ale widocznie Panu coś nie pasowało. Więc łatwiej kupić w SM i zrobić Wspólnotę ( ZWŁASZCZA ŻE WSPÓLNOTY, ŻEBY PRZEJĄĆ BUDYNKI PŁACI LUDZIOM ZA PRZEJŚCIE 5 TYS. W GÓRĘ ). Typowe Polskie zachowanie. Ktoś buduje, a na końcu i tak jest wszystko źle i nie dobrze... To nie jest pułapka tylko to wynika z przepisów i jest oczywiste że jak kupujesz w Spółdzielni to stajesz się jej członkiem. Dziwię się, że ktoś kto kupuje mieszkania na lata, biorąc kredyt udaje że o tym nie wie. Nieważne od kogo byś nie kupował są pewne zasady, a nie samowolka...
niedziela, 22.05.2022 08:09
Utknąłeś człowieku w tamtym tysiącleciu .
Spółdzielnia nie udziela nam żadnych kredytów . Przychodzimy z naszą kasą . Kupujemy mieszkanie.
Nie powinnismy mieć wobec nikogo żadnych zobowiązań . Wybudowałeś , zarobiłeś - odczep się.
Świeży budynek , młodzi/bystrzy ludzie szybciutko zorientowali się , że ktoś chce ich nabić w butelkę.
Czasy się zmieniły . Powszechny dostęp do informacji , internet , KONKURENCJA
Zamordystanem już nie podbijecie serc ludzi.
Weźcie się do roboty bo ludziom jak widać otwierają się szeroko oczy
Obiektywny sobota, 21.05.2022 09:19
Co jak co ale rodzinka pani prezes z nią na czele świetnie sobie radzi z pozytywnymi komentarzami :D jak nic jakieś nowe mieszkanko za to będzie
Tubylec sobota, 21.05.2022 21:54
Już jest sprzedane w 30 na Tęczowym, za to nowiuteńkie na Lawenodowej.
Taki gratis, wnuczka się urodziła Pani księgowej-prezesowej :)
Spółdzielca piątek, 20.05.2022 14:40
Rozmowa z prezesem SM -nic mi nie zrobią bo mamy swoich ludzi i zrobią to co im każemy
Myślący człowiek piątek, 20.05.2022 15:08
Hahah serio?? Jak można taką głupotę pisać. Który prezes by tak powiedział ?! Weź człowieku nie siej fermentu. Jak widać i tak go już dużo wszędzie. Żenujący komentarz
sobota, 21.05.2022 19:29
No właśnie o to chodzi ze ten akurat by tak powiedział :D a ten kto napisał co powyżej dawno go chyba nie słuchał i żenujące jest ze wypowiada się jak się nie wie
piątek, 20.05.2022 20:10
Nic im nie zrobią bo mają „na pokładzie” prawników .
Prawników , którzy mają ich bronić przed spółdzielcami .
O ironio - opłaceni pieniędzmi spółdzielców
Wp piątek, 20.05.2022 16:35
I powołać Jarka Rudnicki ego na prezesa.
piątek, 20.05.2022 17:13
Komuś bardzo zależy, żeby to nazwisko się pojawiało w komentarzach. Po co?
piątek, 20.05.2022 18:33
Bo kolega Rudnicki szykuje się na burnistrza. Trzeba mu zrobić reklamę.
sobota, 21.05.2022 18:10
Na razie wszystko co o nim słyszę to dla mnie wielka antyreklama
sobota, 21.05.2022 08:58
Pan Rudnicki swojego czasu był jakimś dyrektorem na terenie DDZ w firmie Marconi, która świadczy usługi dla spółdzielni.
sobota, 21.05.2022 09:09
Wiesz, że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele.
sobota, 21.05.2022 12:45
Zlikwidować tą spółdzielnię i uwłaszczyć mieszkańców. Niech pozakładają wspólnoty i z miejsca będą mieli niższe rachunki. Spółdzielnie mieszkaniowe to relikt PRL-u.
piątek, 20.05.2022 12:48
O co ten krzyk? Załóżcie sobie wspólnoty mieszkaniowe jak ktoś jest niezadowolony. Zobaczycie jakie to niebo :)
piątek, 20.05.2022 17:43
Dokładnie trzeba założyć wspólnotę i zmienić zarządcę nieruchomości.
piątek, 20.05.2022 18:29
Rachunki we wspólnocie niższe o ponad 100 złotych jak w spółdzielni za takie samo mieszkanie.
piątek, 20.05.2022 18:33
Co za głupol porównuje tak mieszkania?! Przecież na całą kwotę składa się mnóstwo innych czynników. Człowieku poczytaj trochę zanim zaczniesz pisać bzdety.
Jak Ci nie pasuje SM to sprzedaj mieszkanie i kup sobie we wspólnocie, tylko potem nie płacz że chcesz wracać.
piątek, 20.05.2022 18:44
Masz rację. Trzeba tą hołotę (zarząd, radę nadzorczą) za coś wyżywić. Akurat sam mieszkam we wspólnocie i sobie chwalę. Widzę tylko jak płacą i płaczą spółdzielcy. 5 podwyżek w roku, to faktycznie jest się z czego cieszyć PACANIE!
piątek, 20.05.2022 20:09
Pan poinformowany tak jak by oglądał TVP info. Wspólnota mózg Ci wyprała? Również płacisz zarządcy i to nie małe pieniądze, jak się nie wie za co płaci to potem tak właśnie jakiś głupio mądry pisze...
Skoro jesteś ze wspólnoty, to zajmij się swoimi sprawami a nie ludźmi ze SM i dowiedz się za co płacisz.
Podwyżki są wszędzie nie tylko w SM więc przestań Pan pajacować sam!
sobota, 21.05.2022 12:40
Ci co oglądają TVN to już nie mają mózgów tylko papkę obywatelską.
Danuta piątek, 20.05.2022 18:17
Wspólnoty mogą łatwiej kontrolować wydatki. To całkiem dobry pomysł.
Hmmm piątek, 20.05.2022 12:52
Nie chodzi o wspólnoty tylko zmianę prezesa i jego zastępczyni. Przestań mącić. Wielu ludzi chce spółdzielni. Nie chcą Skupienia. I tyle. Paniał?
Krystian sobota, 21.05.2022 09:52
Pala węglem nie gazem a ceny to kosmos…
Członek SM sobota, 21.05.2022 09:04
Do ANONIMOWEGO KTOSIA – zapoznaj się proszę z treścią uchwały nr 9/2022, która ma być podejmowana na zebraniach spółdzielczych, a właściwie – PRZECZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM –Uchwała nr 9/2022 w sprawie uchwalenia kierunków rozwoju działalności Spółdzielni w zakresie inwestycji mieszkaniowych BUDOWY MIESZKAŃ LOKATORSKICH. „§ 1 pkt 1 Od 2022 roku przystąpić do realizacji inwestycji mieszkaniowych i infrastruktury towarzyszącej na terenach, do których Spółdzielnia Mieszkaniowa posiada tytuł prawny. Pkt 2. Realizacja inwestycji, o których mowa w ust. 1 następować będzie ZE ŚRODKÓW PRZYSZŁYCH UŻYTKOWNIKÓW ORAZ ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH UZYSKANYCH NA CELE BUDOWY W POSTACI KREDYTÓW”. Pkt 3. Najwyższa suma zobowiązań na realizację przedmiotowej uchwały wynosi 7 milionów zł ( słownie: siedem milionów zł).” Szkoda, że spółdzielnia usunęła z zakładki „dokumenty do pobrania” treść wszystkich uchwał, które mają być podejmowane na zebraniach grup członkowskich. Ja akurat trafiłam na moment, kiedy wszystkie materiały na zebrania były dostępne i mogłam je sobie wydrukować do szczegółowej analizy.
Zdziwiony! sobota, 21.05.2022 08:38
Bardzo mocny manifest - są tu takie słowa, które wymagają wyjaśnienia. Mieszkańcy powinni mieć dostęp do informacji. Niech doba przyjdzie na to zebranie i prowadzi transmisje na żywo tak by Zarząd mógł się do tego merytorycznie odnieść (wytłumaczyć co i jak), ale tez by mieszkańcy mogli zadać pytania.
Obiektywna piątek, 20.05.2022 23:55
Że Komuś się chce takie bzdury pisać

Niech te osoby idą i zasiądą w zarządzie i niech zarządzają i podejmują decyzję i wtedy na pewno wszystko będzie na najwyższym poziomie

Absurd goni absurd
Walo piątek, 20.05.2022 21:25
Ja płacę 760 za 53 metrów , kino
K piątek, 20.05.2022 22:51
Walo. Ile placisz za smieci i wode?
piątek, 20.05.2022 19:14
Zróbcie sobie tajne głosowanie w piwnicy.
piątek, 20.05.2022 17:15
Do SM w Dierżoniowie powinno zapukać CBA i prześwietlić tych oszustów
piątek, 20.05.2022 18:32
Już podobno było ABW, przed samobójstwem poprzedniego prezesa. Widocznie było coś na rzeczy.
piątek, 20.05.2022 18:36
hahahaha tak i PGRy też były xD
piątek, 20.05.2022 12:45
Miasto Dzierzoniow to sitwa i układy bastion komuny
piątek, 20.05.2022 12:53
100% racji
Nowe Tęczowe, chcą zrobić na nas piątek, 20.05.2022 18:01
Mamy taki problem, na kilku tarasach ciekną balkony. Ostatnio miałem telefon od Pana ze spółdzielni z informacją że zrobią nam balkony, jak kupimy sobie płytki,
oni nam tylko zasponsorują kleje, sylikony i fugi, tak z łaską. Ja tego nie rozumiem, skoro fundusz remontowy jest płacony od 10 lat i z tego co wiem to spółdzielnia powinna ponieść 100% kosztów, bo ta usterka zagraża konstrukcji budynku w długim terminie, gnicie ściany i ocieplenia, oraz zalewaniem mieszkań. a to już ma miejsce.
Czyli chcą nas naciągnąć na zakup płytek, ja tego tak nie zostawie, jeżeli trzeba będzie dojdziemy do tego prawnie, tak samo jak koszty zrobienia tego muszą być jawne, będę chciał dostać cały koszt po naprawie, bo to mój dom, mój balkon i mam prawo wiedzieć na co i ile idzie z moich składek.
Jeżeli cena będzie ponad norme rynkową trzeba będzie pociągnąć kogoś kto zleca to do odpowiedzialności.
piątek, 20.05.2022 18:26
Radą nadzorczą trzeba się także zająć, bo to oni powołują cały zarząd i biorą za to niezłą kasiurę.
Nisko pienny ormowiec piątek, 20.05.2022 17:35
Pewnie w Piławie Górnej bloku skończyć nie mają za co to 7 milionów kredytu może starczy
piątek, 20.05.2022 18:08
w Pilawie to juz drugi blok stawiaja a pierwszy nieskonczony :(
Milioner piątek, 20.05.2022 17:53
Dobrze że mieszkam w pałacu z basenem i mnie to nie dotyczy.
lokatorka piątek, 20.05.2022 15:54
Najlepiej byłoby,aby Zarzad Spoldzielni placil wszystkim za wszystko i jeszcze wyplacal comiesiecze pensje wszystkim czlonkom Spoldzielni!.Nic prostszego niech kazdy budynek zalozy wlasna spoldzielnie i wtedy bedzie zgodnie z prawem i sprawiedliwoscia! Zycze powodzenia!
piątek, 20.05.2022 17:31
Wystarczy zmienić zarządcę nieruchomości.
w****iony obserwator piątek, 20.05.2022 16:31
decyzje samozwanczego prezesa widac przy bud.16 os.rozane.brak chodnika przed bud,koperty pod oknami gdzie swoje popisy prezentuja mieskancy tbs-parkowanie na kopertach postoje z wlaczonym silnikiem warkot i huk z radia na kopercie pod oknem,nocne schadzki zlotej mlodziezy z tbs ktora nie nadaza za pomyslami jak utrudnic zycie mieszkancow bloku16 za to ze nie moga parkowac przed budynkiem.na wszystko ma oko mieszkajacu ex naczelik ruchu drogowego.jedyne pozytywne osiagnienie prezesa sm.
Jarema piątek, 20.05.2022 16:31
I tak was wyrolują
piątek, 20.05.2022 14:59
Brawo. Teraz czas na Bielawę i spółdzielnię od sadzenia co roku kwiatków za kilkadziesiąt tysięcy kosztem demolowanych i wycinanych drzew.
piątek, 20.05.2022 16:07
Oj tak, tam dopiero by się przydały porządki, tylko układ jest zabetonowany, nic nie zrobisz
B-WAWA piątek, 20.05.2022 13:34
A KIEDY BIELAWA
hahaha oto ja piątek, 20.05.2022 14:17
tadeusz mur beton !
piątek, 20.05.2022 14:07
A gdzie podpisy? Anonim to sobie można wsadzić w pewną część ciała, którą moja pani ma bardzo zgrabną.
piątek, 20.05.2022 13:20
Chciałbym poznać tego cwaniaka kozaka co takie głupoty pisze, może on chce być kolejnym prezesem.... Jak nic ktoś kto to robi pełen nienawiści i braku rozumu.
lokator piątek, 20.05.2022 12:00
No dobra ... jesli sie ich odwola to kto zajmie ich stolki ??
piątek, 20.05.2022 13:18
Pewnie Pan Jarosław Dzierżoniówzbaw z kolegami harcerzami.
MN spółdzielca piątek, 20.05.2022 13:17
Mam nadzieję, że żaden spółdzielca zdrowy na umyśle nie podpisze zgody na zaciąganie przez spółdzielnię kredytu . To prosta droga do
potężnych kłopotów . Przez tyle lat spółdzielnia zarządzana przez p. Kolinkę obchodziła. się bez kredytów, choć wykonywano na prawdę dużo prac remontowych. Teraz opłaty wzrosły , a i tak okazuje się , że trzeba brać kredyt, który oczywiście podniesie nasze i tak już wysokie opłaty.
piątek, 20.05.2022 13:05
Także uważam że obecny zarząd SM jest wyjątkowo szkodliwy. Szerzą się plotki na temat niejasnych powiązań z deweloperami, dziwnych układów personalnych w Zarządzie i najlepiej byłoby gdyby został przeprowadzony zupełny audyt, pełna kontrola SM. Wyszłoby wiele smrodów. Obecny prezes może zniszczyć spółdzielnię. a przy okazji nas, którzy żyją w budynkach SM.
Mieszkaniec SM piątek, 20.05.2022 12:57
Osoba która to zrobiła, powinna zostać pociągnięta do odpowiedzialność karnej. Czytając takie głupoty, współczuję ludziom że są tak mocno zaściankowi.... Osoba to pisząca chyba ma jakiś problem ze swoją głową...
piątek, 20.05.2022 12:59
Rozgrywki personalne na żenującym poziomie. Może się komuś nie podobać, ale zniszczyć komuś życie jest też bardzo łatwo.
piątek, 20.05.2022 12:28
Czy dobrze się domyślam, że zaraz pojawi się "zbawca" spółdzielców? Strzelam, że jego imię zaczyna się na J :)
piątek, 20.05.2022 12:32
Źle się domyślasz. Bardziej człowiek od Kucharskiego., który przed wyborami chętnie by przejął spółdzielnie. Ma "specjalistów" m.in. gazownika.
piątek, 20.05.2022 12:34
Jarek trzymaj ciśnienie :)
piątek, 20.05.2022 12:37
Ty normalny jesteś? Wszędzie widzisz Jarka? Nikt inny nie może tego napisać? Mam dobrą wiadomość - to się leczy. Tylko nie w zaciszu ratuszowych gabinetów. Trzeba isc do specjalisty.
piątek, 20.05.2022 12:45
Dziękuję panie Jarku
piątek, 20.05.2022 12:48
Beznadziejny przypadek. Specjalista nie pomoże.
piątek, 20.05.2022 12:52
A niby dlaczego jak ktoś tylko napisze Jarek, to od razu pojawia się komentarz dotyczący urzędu? Dwóch was jest, nie mniej , nie więcej :)
piątek, 20.05.2022 12:43
Piękny pozew widzę. Przy okazji dowiemy się kto za tym stoi.
piątek, 20.05.2022 12:16
Poważne oskarżenie. Czy autor stwierdzenia, że zarząd okrada spółdzielców ma na to jakiś dowód? Jak sprawa trafi do sądu, to osoba, która to napisała i wywieszała będzie musiała to udowodnić.

Czy może chodzi o to, że komuś podziękowano niedawno za pracę, a tu taka szansa na stołek?
piątek, 20.05.2022 11:54
Tylko w strukturach zarządzanych przez POstKOmunistycznych fachowców kawalerka w bloku jest kilkukrotnie droższa w utrzymaniu od 120 metrowego domku.
piątek, 20.05.2022 11:44
Prawidłowo, tylko co oni będą robić?